Reg. datum: 15 januari 2001
http://www.behr.nl/Beurs/Fondsh/index.html
ING Emerging Eastern Europe Fund
GoT Index » Werk en Inkomen » Beleggen op de beurs in de praktijk
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic][10:59] <Rataplan> om een nu.nl-lezer te citeren: 'iPhone is geen bijvoeglijk naamwoord' ;)
[10:59] <Arnoud> voor mij wel, het is een synoniem van matig: wat een iPhone ontvangst met deze telefoon zeg!
ok dank!quote:Daniel schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:11:
Kijk je dan niet naar de vorige slotkoers? Vaak staat die er nog van de vorige dag. Het fonds dat je noemt is inderdaad op 69,30 gesloten, maar eigenlijk zegt die koers natuurlijk niets. Je portefeuille is zoveel waard als je ervoor kunt krijgen, oftewel gewaardeerd tegen de biedkoers. De laatste biedkoers van jouw fonds was 69,15
Zoek je leuk werk in de ICT? Mail me maar==> mail in profiel!
Is waar als je de orde meteen wilt verkopen, maar vaak als je (is iig bij opties zo) de order een tijdje laat staan en de koers van de optie verandert niet krijg je de optie toch tegen de koers geldig op dat moment. Klinkt misschien een beetje vaag maar het is dan wachten op de nummer 1 positie om de order tegen die prijs uit te mogen voeren. Zelf al vaker gehad, soms moest ik een uurtje of 2 wachten maarja dat scheelt je dan soms wel 10 cent voor een optie, keer 100 stuks en dat keer 4 of 5 en het scheelt een smak geld.quote:Daniel schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:11:
Kijk je dan niet naar de vorige slotkoers? Vaak staat die er nog van de vorige dag. Het fonds dat je noemt is inderdaad op 69,30 gesloten, maar eigenlijk zegt die koers natuurlijk niets. Je portefeuille is zoveel waard als je ervoor kunt krijgen, oftewel gewaardeerd tegen de biedkoers. De laatste biedkoers van jouw fonds was 69,15
Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.
[13:34:02] <baa> maar fbsd schijnt nog steeds hopeloos schijnt
Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.
quote:Januszjes schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 08:02:
@ ACM: dit is met aandelen inderdaad waar maar opties kunnen ontzettend lang op dezelfde waarde blijven staan zodat geduld zo nu en dan een schone zaak is.

Da's goeie shit
Da's goeie shit
Hoeft niet waar te zijn, als een CEO een goede winstverwachting uitspreekt voor het komende jaar dan kan de grafiek zeggen wat die wil maar vaak stijgt dan de koers dan toch wel aanzienlijk. Maar om je koopgedrag te baseren op grafieken is natuurlijk de enige zekere factor. Andere factoren zijn relatief onbetrouwbaar.quote:Wekkel schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:53:
Een grafiek zegt vaak meer dan vele woorden. Bovendien brengt de benadering met Gann lijnen wat rust in het verhaal.
quote:Januszjes schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 00:00:
Hoeft niet waar te zijn, als een CEO een goede winstverwachting uitspreekt voor het komende jaar dan kan de grafiek zeggen wat die wil maar vaak stijgt dan de koers dan toch wel aanzienlijk. Maar om je koopgedrag te baseren op grafieken is natuurlijk de enige zekere factor. Andere factoren zijn relatief onbetrouwbaar.
Da's goeie shit
quote:Wekkel schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 08:56:
Ik laat een AEX plaat zien. Daarop zullen individuele aandelen die vanwege "goed nieuws" stijgen minder meewegen
Janusz wijzigde dit bericht 25-01-2006 10:14 (37%)
quote:Arsenius schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:34:
Nutreco +8,91%
aanschafL 40,95
koers: 44,60
Nutreco C Mar06 36.0 +71,70%
Config
Zoek je leuk werk in de ICT? Mail me maar==> mail in profiel!
Dalingen gaan zelden in een rechte lijn. Bovendien ben ik Rasti Rostelli nietquote:Config schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:39:
Nou meneer Wekkel ik hoop dat we toch nog gelijk gaan krijgen wat betreft de AEX, want vandaag is de AEX weer omhoog geknald zeg.
Da's goeie shit
Config
Courage wijzigde dit bericht 25-01-2006 19:45 (29%)
[10:59] <Rataplan> om een nu.nl-lezer te citeren: 'iPhone is geen bijvoeglijk naamwoord' ;)
[10:59] <Arnoud> voor mij wel, het is een synoniem van matig: wat een iPhone ontvangst met deze telefoon zeg!

Da's goeie shit

Da's goeie shit
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Werk en Inkomen » Beleggen op de beurs in de praktijk
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus