quote:
Views-menu --> Create Camera From View (of control-c)
in MAX dus
@Aardbei: dank, weer wat geleerd in Blender
Charango wijzigde dit bericht 13-12-2005 12:12 (13%)
GoT Index » Graphics » [3D] Post je 3D stuff maar weer - part 31
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:als je in je perspective viewport een perspectief gevonden hebt dat je wel bevalt, hoe zorg je er dan voor daj je precies op die plaats een camera zet zodat je niet steeds je viewport onaangeroerd moet laten?
Charango wijzigde dit bericht 13-12-2005 12:12 (13%)
Aardbei. wijzigde dit bericht 13-12-2005 11:45 (12%)
"The probability of life originating on earth is no greater than the chance that a hurricane sweeping through a scrap-yard would have the luck to assemble a Boeing 747"
Het was inderdaad in max, bedankt. Nog iets: ik ben iets aan het modellen (duh!) en telkens ik heb enkele renders in de front viewport gedaan, maar nu wil ik weer in m'n perspective viewport renderen (ik klik er dan ook in zodat de omranding geel wordt) en toch blijft hij in de front viewport renderenquote:Charango schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:37:
[...]
Views-menu --> Create Camera From View (of control-c)
edit:
in MAX dus
@Aardbei: dank, weer wat geleerd in Blender
Bezoek mijn site hier!
I scream, you scream, we scream for icecream!
Dank je wel dat zal ik zekers is doen!quote:b3n666 schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:09:
Als je net als mij nog niet zoveel weet moet je misschien eens op 3d-palace.com kijken. Daar staan allemaal gratis videotutorials die vrij simpel te volgens zijn maar wel heel leerzaam zijn.
Mijn huisplek: Valor.nl
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
blaat
Misschien had je beter een andere modelleer methode kunnen gebruiken. Gewoon de contour tekenen van de onderzeeer en die dan 360 graden in het rond 'doen' (lathe ofzo)quote:RogerMan schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:26:
Hey,
Ik gebruik Maya 6.0 Unlimited en als ik een onderzeeër heb gemaakt krijg ik van die rare verschillen van belichting (zie plaatje) de rondingen aan de voorkant en achterkant zijn aparte polygons gemaakt uit een halve sphere Heeft iemand een idee hoe ik dit anders zou kunnen doen zodat die kleurverschillen weg zijn?
[afbeelding]
Door uhm van P1 op P3 te zetten. FF sjekke waar dat psies staat wacht ff..... Bij brazil Image Sampling, staat ie als t goed s nu op P1 en je moet uhm ff op P3 zetten.quote:Bartsimpson schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:33:
Ik ben weer eens met 3dsmax begonnen en heb de HDRI tutorial op: http://www.splutterfish.c...gabry_hdri_tut/_contents/ gedaan.
in die tutorial zetten ze aan het eind een antialiased render neer, hoe zet je die antialiaser in brazil aan?
robin222 wijzigde dit bericht 13-12-2005 21:06 (11%)
blaat
quote:ElmarNieser schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 00:38:
Hello
Tijd geleden alweer, hier het eindresultaat van een nederlandse tutorial die ik heb geschreven (modeling, texturing, lightning en rendering). Zodra de tutorial online staat zal ik een link plaatsen.
Je kan hier vast de beta van deel 1 volgen:
http://www.3dleren.nl/tut..._flesje/deel_01/index.htm
Bugs en onduidelijkheden graag mailen naar e.nieser@xs4all.nl
[afbeelding]
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling. - dailypicture.nl - mysnaplog.com | PSN ID: Tgmessi
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig
Onze short movie!! (updated 11 november!!) -> http://bipolair.wordpress.com
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig
quote:_Brainwave_ schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:44:
@ Rogerman: Ik denk dat je booleans hebt gebruikt. Dan krijg je vage belichting in Maya in de viewports, maar het maakt verder niet uit in de renders.
Als je het erg vervelend vindt kun je je onderzeeër opnieuw maken met curves en dan Nurbs dingen van maken. Een halve cirkel tekenen, en die revolven (= lathe) over 180 graden.

KneoK wijzigde dit bericht 14-12-2005 16:30 (56%)
"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs
daar wil ik ook wel aan meewerken, ben nog niet zo heel lang aan het modellen, maar de grond beginselen (& meer) heb ik op school gehad en begrijp ik ook.quote:_Brainwave_ schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:43:
Ik bedoelde die combine tool, staat bij boolean in het rijtje. Mss dat het die tool was.
Echte beginners tutorials zijn er idd niet. Mss dat het een idee is om van die tutorial van Oogst ook een Maya versie te maken. Dat moet nog wel te doen zijn en hoef je niet zelf te bedenken welke punten behandeld moeten worden.
Wil ik ook wel aan meewerken... als ik tijd heb
en dan wil ik hem wel testenquote:Freelance schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:53:
[...]
daar wil ik ook wel aan meewerken, ben nog niet zo heel lang aan het modellen, maar de grond beginselen (& meer) heb ik op school gehad en begrijp ik ook.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Graphics » [3D] Post je 3D stuff maar weer - part 31
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius