quote:
Ja ik hou ervan om mn mening te onderbouwen, en duidelijk te maken waarom ik iets zeg.

Weet iedereen waar we aan toe zijn.
quote:
* boetekleed aan trekt *
Ik heb een omjuiste admin-edit gemaakt omdat ik het commentaar van Smithers.83 op het artikel van PC World verwarde met commentaar op ons 'eigen' artikel en daarvoor heb ik hem gisteren al mijn excuus aangeboden via mail. * botoo ook mens is *
Waarom dit topic dan?
Voornamelijk om de mensen die op de Frontpage commentaar leverden op die edit de kans te bieden om hun argumenten hier te ventileren, de reacties op die edit zelf zijn op de FP offtopic en komen hier in FA veel beter tot zijn recht. De scores zullen in een later stadium rechtgetrokken worden, niet door mijzelf omdat ik zelf bij betrokken ben, en ik wil vermijden dat dat een verkeerde indruk zou kunnen geven.
Het gaat me ook niet zozeer om de scores, dat zijn maar getallen

Dat die admin edit daar stond vond ik gewoon vreemd, omdat hij gewoon een onderwerp tot discussie in de reacties aangeeft [wat vaak ook gewoon de bedoeling van reageren is].
Van de andere kant snap ik de admin edit ook wel, Smithers.83 post de reactie wel een beetje op een manier die aanvallend over komt op t.net. Maar goed, nu even afwachten wat er gaat gebeuren.
quote:
Overigens vind ik het eerste deel van de reactie van * k1n8fisher eentje uit de flamebaithoek,
'Ze voelen zich misschien aangevallen omdat het screenshot van Firefox van de T.net pagina is???'
Ik vraag me werkelijk af hoe k1n8fisher zo'n conclusie kan trekken. Ik zou verwachten dat iemand die als beroep docent is minder zou leunen op een ononderbouwd vooroordeel.
Ja goed, daarvoor ben jij er als PowerMod, om zijn reactie omlaag te modden.
Denk dat het 'grote' probleem opgelost is, gelukkig [zoals ik dat zie] op een vriendelijke/grappige manier

Dit soort discussies vind ik sowieso leuk, wil later hoogstwaarschijnlijk rechten-richting inslaan. Het op vriendelijke wijze discussieren spreekt me aan, beetje 'oefenen'

Tsjah, ik ben pas 16. (had je misschien niet verwacht

).
Misschien hoor je nog vaker van me