Topic over Beta OS'en worden niet toegestaan, al wordt er wel oogluikend een Vista topic opengehouden, welke je hier kan vinden:
[Vista] Het grote Vista Topic [Deel 3]
Misschien kan je daar een antwoord vinden?
Wau wau!
GoT Index » Client Software Algemeen » Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 36 37 38 39 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Wau wau!
Beetje scheve regels eigenlijk dan, want bovenaan dit forum staat Al je topics over client Windows zoals XP, Vista etc. . No offense maar je zou dan verwachten dat topics over Vista wel geoorloofd zijnquote:anandus schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:20:
Windows Clients - Policy
Topic over Beta OS'en worden niet toegestaan, al wordt er wel oogluikend een Vista topic opengehouden, welke je hier kan vinden:
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3.0 GHz >> http://specs.tweak.to/13166
quote:anandus schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:20:
Windows Clients - Policy
Cyrus The Virus wijzigde dit bericht 08-06-2006 18:07 (13%)
Spec:Intel E6600 @3.6GHz |P5W DH Deluxe| Corsair Twinx 4x1GB PC6400C4 |Leadtek 8800GTS |Audigy II ZS |WD 7500AAKS, WD3200KS, WD 2500KS |OCZ GameX 700W |Canon EOS 350D, Sigma 17-70 DC, Sigma 70-300APO DG
quote:rippance schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:40:
[...]
Beetje scheve regels eigenlijk dan, want bovenaan dit forum staat Al je topics over client Windows zoals XP, Vista etc. . No offense maar je zou dan verwachten dat topics over Vista wel geoorloofd zijn
quote:Als je een technische vraag hebt (bv: Mijn video driver werkt niet), lees dan even dit topic en [Vista] Het grote Vista Topic (voorheen Longhorn) door en lees even de andere Vista topics door in dit forum - kom je er niet uit open dan een *nieuw topic*. Ga dit topic niet vervuilen met je technische vraag
Hier had ik overheengelezenquote:Voor Windows Vista hebben we een uitzondering gemaakt - hierover zijn topics wel toegestaan.
anandus wijzigde dit bericht 08-06-2006 18:06 (15%)
Wau wau!
quote:anandus schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:04:
[...]
En welke andere Beta OS'en er van Windows zijn, ontgaat me nu even![]()
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
quote:PWM schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:28:
[...]
Windows Longhorn Server bijvoorbeeld(en nee, die heet geen Vista)
Maar die zou sowieso niet in WOS thuis horen.
Wau wau!
I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.
| Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert |
Werken in Tilburg bij een leuke, kleine IT-afdeling? Dat kan! Meer info per DM.
Denk je nou echt dat een groot 'dump hier je probleem'-topic meer gaat helpen dan de eis dat men gewoon een topic start zoals het hoort?quote:Moning2 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:42:
En dan komen er honderden topics met technische vragen over Vista, is het dan niet handiger om bijvoorbeeld het topic: "[Vista] Het grote Vista technische vragen Topic" te starten...
kan ieder zijn onzin en gedonder er over kwijt en mensen die het weten komen met een oplossing, helemaal geweldig...
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Het spreekwoord van `door de bomen het bos niet meer zien` is hier van toepassing. Als je bijv, naar het vista topic keek voordat de schoonmaak ploeg langs kwam, dan werden er tientalle vragen achter elkaar geplaats waarvan niemand een antwoord op kreeg. Dus als je een nieuw topic opend met een heldere titel, dan heb je dus veel meer kans op een antwoord te krijgen op je vraag. Misschien dat het wel een idee is om een Thema forum vista te maken, zoals bij het wk. Dit zou al wat duidelijker wordenquote:Moning2 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:42:
En dan komen er honderden topics met technische vragen over Vista, is het dan niet handiger om bijvoorbeeld het topic: "[Vista] Het grote Vista technische vragen Topic" te starten...
kan ieder zijn onzin en gedonder er over kwijt en mensen die het weten komen met een oplossing, helemaal geweldig...
quote:Moning2 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:42:
quote:elevator schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:02:
[...]
Goed plan - dan openen we ook het grote XP topic, en het grote Windows 2000 topic en dan sluiten we WOS want voor 4 topics hoef je het niet open te houden
Snap je zelf niet dat een centraal technisch vragen topic voor zowel vraagsteller, replier als lurker vele malen minder interessant is dan gerichte topics waar mensen in kunnen uitzoeken wat ze willen lezen en wat niet?
Dan wordt het OS forum volgestampt met vele vragen aangezien deze beta voor genoeg vragen zorgt en iedereen wil weten waarom het nou zo klote werkt op zijn systeem en waar je drivertjes vandaan haalt enz., een topic voor alleen: "hallo hij draait wat minder maar ziet er leuk uit" posts lijkt me wat onzinnig...quote:DaannO schreef op maandag 12 juni 2006 @ 22:27:
[...]
Het spreekwoord van `door de bomen het bos niet meer zien` is hier van toepassing. Als je bijv, naar het vista topic keek voordat de schoonmaak ploeg langs kwam, dan werden er tientalle vragen achter elkaar geplaats waarvan niemand een antwoord op kreeg. Dus als je een nieuw topic opend met een heldere titel, dan heb je dus veel meer kans op een antwoord te krijgen op je vraag. Misschien dat het wel een idee is om een Thema forum vista te maken, zoals bij het wk. Dit zou al wat duidelijker worden
Moning2 wijzigde dit bericht 12-06-2006 23:12 (10%)
Dus zou een apart thema forum ervoor, een goed oplossing zijn in mijn ogenquote:Dan wordt het OS forum volgestampt met vele vragen aangezien deze beta voor genoeg vragen zorgt en iedereen wil weten waarom het nou zo klote werkt op zijn systeem en waar je drivertjes vandaan haalt enz., een topic voor alleen: "hallo hij draait wat minder maar ziet er leuk uit" posts lijkt me wat onzinnig...
quote:Moning2 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:10:
Ik zie genoeg topics met Ervaringen dit en dat waarin dit soort vragen worden gesteld, nog nooit problemen tegen gekomen, 1 topic voor: "hallo is leuk draait wel redelijk" en 1 voor de "technische vragen"
quote:elevator schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:17:
[...]
En ik zie al die topics ook als ontzettend vervelend en oninteressant om door te lezenAls ik wil weten hoe ver Vista is, wat luke tips en trucs, 'ontdekkingen' ervaringen e.d. zijn dan wil ik niet tussen elke ervaring en mening nog eens 4 vragen moeten voorbij scrollen die zegt 'Ik krijg mijn audigy 2 niet geinstalleerd'
Ik ben niet de enige die daar zo over denkt - vele gebruikers denken hier zo over
Er is ook niks mis mee om een eigen topic te openen over een specifieke vraag - want leg mij dat nou eens uit. Waarom zou je dat niet doen en voor bijvoorbeeld Windows XP wel?
61=jiskefet | 06-15275070
God, root, what is difference? | Dell | Talga Vasrnicsteh | IBM zuigt
quote:Moning2 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:23:
ik vind topics doorlezen met ellenlange verhalen over 'geweldige' ervaringen juist zo vervelend
Nee, want 300 topics over hetzelfde betekent dat 298 man geen enkele moeite gedaan heeft voor z'n topic en die topics gaan dus dichtquote:en Vista zal wat meer problemen hebben met die ene videokaart en die andere geheugenreep en die ene processor, zie je ook zo 300 topics staan met als titel: Vista draait traag, waarom ?
Ik heb zelf wat korte vraagjes over Vista, om daar nou 10 topics voor te openen...
Daarom dus een tweede topicquote:elevator schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:35:
[...]
Dat is het fijne aan het opsplitsen van 'doelgroep' per topic juistJij leest die ervaringen topics niet door en je hoeft je alleen te beperken tot de vragen topics om dat jij die wel graag leest. Andersom geld dat net zo - mensen die helemaal geen zin hebben in vragen over een beta OS slaan die topics over en babbelen gezellig over de featureset e.d. van Vista. Iedereen blij zonder dat je elkaar in de weg zit, wat dus wel gebeurt als je het allemaal in een topic zet
Moning2 wijzigde dit bericht 12-06-2006 23:52 (27%)
To be honest, de korte vraagjes vallen toch zo te beantwoorden met een snelle Google-query?quote:Moning2 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:23:
[...]
zoals DaannO hierboven zei
ik vind topics doorlezen met ellenlange verhalen over 'geweldige' ervaringen juist zo vervelenden Vista zal wat meer problemen hebben met die ene videokaart en die andere geheugenreep en die ene processor, zie je ook zo 300 topics staan met als titel: Vista draait traag, waarom ?
Ik heb zelf wat korte vraagjes over Vista, om daar nou 10 topics voor te openen...
Are you my virgins?
---
<zeef> gaan jullie het zelf vertellen of moet er gedanny-d worden?
Je kunt toch ook je 10 eigen vragen kwijt in je eigen topic? Of je zoekt ff voordat je de vraag stelt, zoals gebruikelijk is.quote:Moning2 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:23:
[...]
zoals DaannO hierboven zei
ik vind topics doorlezen met ellenlange verhalen over 'geweldige' ervaringen juist zo vervelenden Vista zal wat meer problemen hebben met die ene videokaart en die andere geheugenreep en die ene processor, zie je ook zo 300 topics staan met als titel: Vista draait traag, waarom ?
me systeem en natuurlijk whatpulse
quote:Moning2 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:10:
[...]
Dan wordt het OS forum volgestampt met vele vragen aangezien deze beta voor genoeg vragen zorgt en iedereen wil weten waarom het nou zo klote werkt op zijn systeem en waar je drivertjes vandaan haalt enz., een topic voor alleen: "hallo hij draait wat minder maar ziet er leuk uit" posts lijkt me wat onzinnig...
Wat is er mis met die vragen in WOS; waar ze horen? Ze zijn ook voor later en voor anderen nuttig; dus deze vragen op een speciale plaats neerzetten dient geen enkel nut mijns inziensquote:DaannO schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:17:
[...]
Dus zou een apart thema forum ervoor, een goed oplossing zijn in mijn ogen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Are you my virgins?
---
<zeef> gaan jullie het zelf vertellen of moet er gedanny-d worden?
GoT Index » Client Software Algemeen » Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 36 37 38 39 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea