Ik ben het dus echt oneens met wat hier opeens gebeurt... kom net thuis, zie dat mijn topic gesloten is en zat echt zelf zo
Nogal overtrokken negatieve reactie zeg... en wat een rare vergelijking
quote:
Bovendien is de houding die uit een regel als dit spreekt totaal niet des tweakers:
Echt te kinderachtig voor woorden deze uitspraak, omdat ik geen zin heb om Windows opnieuw te installeren inc. alle software die erop draait, services, elke applicatie op eigen wensen geconfigureerd etc etc... maar omdat ik dat dus niet wil doen (tenzij het dus niet anders kan) ben ik geen tweaker

(net of ik niet ook nog een leven heb en andere dingen met mijn tijd heb te doen dan onnozel software installeren

) en daarnaast gelijk een link met mijn topic legt. Wat hij eigenlijk zegt, omdat ik niet in zijn ogen praat als een tweaker, is mijn topic onder andere ook niet GOT waardig en eigenlijk ik ook niet.
quote:
maar alleen al daarom schreeuwt deze topic om een slotje.
Weer een kinderachtige reactie, zeg dan gewoon niets... he enige wat je hiermee creeert is een negatieve spanning
Daarnaast weet ik heel goed wat de regels op GOT zijn en is dan ook nogal irritant om een link naar die regels te plaatsen en daarnaast zijn hele manier van posten. Maar ik weet nu al dat jullie toch alles voor hem opkomen... zo gaat dat meestal met modjes onder elkaar.
Ik had juist gezorgd voor een overzichtelijk topic en had daarnaast nog voor mijn eigen topic een topicreport ingestuurd die klaarblijkelijk genegeerd is. Het enige wat ik heb gekregen is een slot.
Daarnaast insinueert Dion dat ik loop te schoppen, terwijl echt kicken toch heel iets anders is. Ik kom telkens met nieuwe informatie en zorg voor overzichtelijkheid.
Ik ben het dus echt voor het eerst totaal oneens dat een topic van mij gesloten is en vraag dus ook of hij weer open kan.
Dit topic dus:
PC boot niet meern00bs wijzigde dit bericht 08-05-2006 22:52 (4%)