Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
MikeyMan schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:02:
Nee, maar dan wordt het dus de vraag:

"kun je de layout van de muziekbestanden in MCE wijzigen"

en de enige nuttige post wordt dan:

"ja, dat moet zo..." of "nee"...

Tsjah... Vond ik het niet waard...

Maargoed, zal morgen eens mijn creatieve geest de vrije loop laten...

Dat maakt op zich niet zo veel uit. Een topic word niet beoordeeld op de ingewikkeldheid van het antwoord, maar op de mate van zelfinzet en informatie van de topicstarter.
Als jij gewoon een nette topicstart maakt met wat je al geprobeerd hebt en waarom het niet werkte en dergelijke, dan is het geen probleem om een topic te starten, ook al mag het antwoord dan zeer simpel zijn :)

Disclaimer:
Ik ben geen crew, dus neem dit niet als een waarheid aan, maar dit is zoals ik het in mijn tijd op GoT ervaren heb :)

Morax wijzigde dit bericht 20-02-2006 23:07 (3%)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

SanderVerkerk.nl
Reg. datum: 28 oktober 2004

Misschien het verkeerde topic hiervoor en sta ik niet in mijn recht dit te melden.

Wanneer iemand een reactie plaatst wat een beetje onnoddig is krijgt hij in sommige gevallen gelijk een waarschuwing om zijn oren, echter wanneer 15 mensen de zelfde reactie geven op 1 onderwerp/topic (LET OP: Met een tijdsverschil van een paar uur) word dit wel goedgekeurd.

Ligt dit aan mij ? Of moet hier dan ook worden opgetreden ?

Officieel moto fan :)

quote:

Ja nee, dat is natuurlijk niet de bedoeling :P

Net zoals met elk topic op GoT verwachten we van je dat je eventjes aangeeft wat je al geprobeerd en gedaan hebt - misschien dat je het dan in de tussentijd wel oplost en dan kan je het alsnog in dat grote topic posten ;) :P

I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.

quote:
VerkerkSander schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:12:
Misschien het verkeerde topic hiervoor en sta ik niet in mijn recht dit te melden.
Dit topic gaat specifiek over Windows Operating Systems moderator acties :) Hetgene wat jij beschrijft, merk je dat ook op in Windows Operating Systems?
quote:
Wanneer iemand een reactie plaatst wat een beetje onnoddig is krijgt hij in sommige gevallen gelijk een waarschuwing om zijn oren, echter wanneer 15 mensen de zelfde reactie geven op 1 onderwerp/topic (LET OP: Met een tijdsverschil van een paar uur) word dit wel goedgekeurd.

Nou - aan dubbele 'inhoudelijk ontopic' reacties doen we in de praktijk inderdaad erg weinig. Waarom zouden we dat doen? :)

\o/ momania \o/

quote:

Mwoh.. dat zal inderdaad wel magertjes zijn. Zoals ik al aangaf, je startpost is belangrijk en zet de toon voor het topic. Enkel je vraag posten is inderdaad niet voldoende voor een topic. Het aangeven wat je reeds hebt geprobeert en waar en op welke zoektermen je hebt gezocht zijn een belangrijk onderdeel van je topic.

Door dit te doen geef je aan dat je niet klakkeloos een vraag op het forum gooit maar dat je een probleem hebt waar je na zelf proberen en grondig zoeken niet uit komt. Door die zaken aan te geven voorkom je tevens dat je oplossingen krijgt aangedragen die je reeds hebt geprobeert, iets wat soms frustrerend kan zijn als je een topic opent. Zo zullen de aangedragen oplossingen in jouw topic iets vernieuwend zijn, iets waar je iets mee kunt. Vergeet ook niet om de aangedragen oplossingen die je hebt uitgeprobeert terug te koppelen in het topic en een eventuele oplossing in je eigen topic te melden. Zo hebben andere users die jouw topic weervinden via de search er ook iets aan... :)
quote:
Maargoed, zal morgen eens mijn creatieve geest de vrije loop laten...
That's the spirit :*

Voor F_J_K

\o/ momania \o/

quote:
VerkerkSander schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:12:
Dit wordt niet goedgekeurd hoor :)

Alleen word er niet door de moderator in het topic zelf op gereageerd. En iets wat je niet ziet kun je ook niet weten. Users hebben geen zicht op de maatregelen die de crew kan nemen tegen loze opmerkingen. Waarschuwingen gaan per mail naar de user in kwestie, niet zichtbaar voor andere users. Daarnaast heeft de crew de beschikking voor 'notes' per user. Hierin worden dergelijke zaken genoteerd zodat bij meerdere constateringen zoals loze opmeringen plaatsen op een gegeven moment een waarschuwing kan worden gegeven die men kan onderbouwen door die aantekeningen.
quote:
Het ligt dus niet aan jou, je hebt er alleen geen zicht op :)

Dus de conclusie van jou dat er niks aangedaan wordt is verkeerd :)

Voor F_J_K

SanderVerkerk.nl
Reg. datum: 28 oktober 2004

quote:
Han schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:14:
[...]
Dit wordt niet goedgekeurd hoor :)

Alleen word er niet door de moderator in het topic zelf op gereageerd. En iets wat je niet ziet kun je ook niet weten. Users hebben geen zicht op de maatregelen die de crew kan nemen tegen loze opmerkingen. Waarschuwingen gaan per mail naar de user in kwestie, niet zichtbaar voor andere users. Daarnaast heeft de crew de beschikking voor 'notes' per user. Hierin worden dergelijke zaken genoteerd zodat bij meerdere constateringen zoals loze opmeringen plaatsen op een gegeven moment een waarschuwing kan worden gegeven die men kan onderbouwen door die aantekeningen.
[...]
Het ligt dus niet aan jou, je hebt er alleen geen zicht op :)

Dus de conclusie van jou dat er niks aangedaan wordt is verkeerd :)
Bedankt voor de reactie ! Dit doet me al erg goed te weten dat jullie zelf ook een soort puntensysteem hebben die wij niet kunnen zien!

Heb dit al een paar keer gemeld in een topic zelf dus achter me naam zullen wel minpunten staan.

Bedankt voor de reactie en complimenten voor Tweakers _/-\o_

Een der antidigibeet

Ik snap het doel van deze topic niet meer.

Moved out van lieve adjes naar vraag van admin.

Aantal partities op jouw computer en waarom?*

Hoe hoog moet de kwaliteit blijven? De TS heeft al niets meer van zich laten horen en misschien wel omdat hij de bomen door het bos niet meer ziet. Iedereen plant oeverloos zijn partitieschema neer zonder te vragen wat nu de wensen worden van TS.

Wat vinden jullie ervan?

elevator wijzigde dit bericht 08-03-2006 14:23 (174%)

Het is 's-nachts kouder dan buiten

Ik heb in dit geval m'n antwoord eventjes in Lieve Adjes gezet: elevator in "Ik snap het doel van deze topic niet" :)

Een nieuw forum, een nieuw feedback topic :)

In dit topic kan je (net zoals in Windows Clients en in Client Software Algemeen) al je klachten en complimenten kwijt over het forum, de moderators of een topic. Ben je het dus niet eens met een slotje (en heb je de sluitboodschap al wel gelezen :P ) dan kan je het in dit topic bespreken.

Zoals het GoT betaamt uiteraard wel een aantal regels:

• Niet schelden of trollen
  • Reageer ook op de argumentatie en uitleg die over het sluiten van het topic is gegeven - we steken daar niet voor niets tijd in :)
  • Ga niet inhoudelijk door over je topic (dus ga niet alsnog vragen hoe je je product activation omzeilt)
Dit geld uiteraard enkel voor topics in Windows Servers en Software - voor andere subfora gelden andere policies :)

elevator wijzigde dit bericht 06-11-2006 19:07 (7%)

ye olde farte

1st post :D

Ik mis de Server-relevante HOWTO-topics, of moeten die nog worden onderverdeeld? :)

Goed punt - de meeste zullen al wel gemoved zijn (dit is dmv. een script gedaan), maar een index met de links naar de diverse HOWTO's is er nog niet. Ik maak voor nu eventjes een alias naar het WOS topic omdat die toch veel overlappen, dan gaan we in de toekomst even moeten kijken naar hoe (/of) we dit anders willen oplossen :)

Overigens - voor een FAQ hebben we in besloten die niet te maken (in het begin) omdat we die niet echt zouden kunnen opvullen met relevante vragen :)

ye olde farte

Nou zou je kunnen denken aan wat duidelijke verschillen tussen de Server releases 2003RTM en R2 bijvoorbeeld.
Wellicht dat ik binnenkort de gelegenheid heb om een paar nieuwe technieken toe te lichten uit R2 :)
Space is the Place

Leef je uit :)

Reg. datum: 29 november 2003

Prima hoor als ik een topic plaats wat een slotje verdiend. Maar ik post zojuist een vraag over Thunderbird en nu is mijn topic nergens meer te bekennen. Verwijderd? Zo ja, dan graag wel de reden waarom, dan kan ik daar de volgende keer rekening mee houden he...

Acties: [view][quote]

Door: pasta Moderator BV/CSA
Theezak er maar in

Ik heb je topic ([Thunderbird] Lettertype uitgaande e-mail.) verplaatst naar Officesuites en -software, waar Thunderbird en andere mailclients besproken worden. In het vervolg kan je overigens ook eerst kijken in je posthistory als je een topic niet meer terug kunt vinden. ;)

Are you my virgins?
---
<zeef> gaan jullie het zelf vertellen of moet er gedanny-d worden?

Het is weer Zomer!
Reg. datum: 02 augustus 2002

Ik ben het dus echt oneens met wat hier opeens gebeurt... kom net thuis, zie dat mijn topic gesloten is en zat echt zelf zo :/

Nogal overtrokken negatieve reactie zeg... en wat een rare vergelijking
quote:
Bovendien is de houding die uit een regel als dit spreekt totaal niet des tweakers:

Echt te kinderachtig voor woorden deze uitspraak, omdat ik geen zin heb om Windows opnieuw te installeren inc. alle software die erop draait, services, elke applicatie op eigen wensen geconfigureerd etc etc... maar omdat ik dat dus niet wil doen (tenzij het dus niet anders kan) ben ik geen tweaker :O (net of ik niet ook nog een leven heb en andere dingen met mijn tijd heb te doen dan onnozel software installeren :X ) en daarnaast gelijk een link met mijn topic legt. Wat hij eigenlijk zegt, omdat ik niet in zijn ogen praat als een tweaker, is mijn topic onder andere ook niet GOT waardig en eigenlijk ik ook niet.

quote:
maar alleen al daarom schreeuwt deze topic om een slotje.

Weer een kinderachtige reactie, zeg dan gewoon niets... he enige wat je hiermee creeert is een negatieve spanning :/

Daarnaast weet ik heel goed wat de regels op GOT zijn en is dan ook nogal irritant om een link naar die regels te plaatsen en daarnaast zijn hele manier van posten. Maar ik weet nu al dat jullie toch alles voor hem opkomen... zo gaat dat meestal met modjes onder elkaar.

Ik had juist gezorgd voor een overzichtelijk topic en had daarnaast nog voor mijn eigen topic een topicreport ingestuurd die klaarblijkelijk genegeerd is. Het enige wat ik heb gekregen is een slot.

Daarnaast insinueert Dion dat ik loop te schoppen, terwijl echt kicken toch heel iets anders is. Ik kom telkens met nieuwe informatie en zorg voor overzichtelijkheid.

Ik ben het dus echt voor het eerst totaal oneens dat een topic van mij gesloten is en vraag dus ook of hij weer open kan.

Dit topic dus: PC boot niet meer

n00bs wijzigde dit bericht 08-05-2006 22:52 (4%)

Door: pasta Moderator BV/CSA
Theezak er maar in

n00bs, dit topic gaat over het moderatie beleid in Client Software Algemeen (en in mindere mate Beveiliging & Virussen). Voor de discussie over je topic in Overige Hardware moet ik je toch verwijzen naar de welbekende Lieve Adjes sticky: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! :)

Are you my virgins?
---
<zeef> gaan jullie het zelf vertellen of moet er gedanny-d worden?

Het is weer Zomer!
Reg. datum: 02 augustus 2002

quote:
pasta schreef op maandag 08 mei 2006 @ 23:04:
n00bs, dit topic gaat over het moderatie beleid in Client Software Algemeen (en in mindere mate Beveiliging & Virussen). Voor de discussie over je topic in Overige Hardware moet ik je toch verwijzen naar de welbekende Lieve Adjes sticky: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! :)

ok sorry nu ben ik echt een n00b B)
Wel jammer, aangezien ik dan wel bij de mod moet zijn die hem gesloten heeft en niet in het openbaar... niet echt mijn style voor dit soort zaken.

n00bs wijzigde dit bericht 08-05-2006 23:11 (12%)

Reg. datum: 20 februari 2004

ik vind het een beetje raar dat topic open kan blijven maar mijn topic van een drie weken geleden dicht moest.

[XP] Windows Update meldt illegale versie

Bovenstaande bericht even afgesplitst van [XP] Nieuwe validatie omdat [XP] Nieuwe validatie niet de plek is om daarover te discussieeren :)

Ik vroeg me af of men er in toestemt mijn topic Windows weigert te printen over netwerk weer open te gooien als ik de boel -wel- naar het Nederlands vertaal.

Getuige de post van Elevator is dat gewenst en getuige het antwoord van Zilogger is dat ook nodig (dat, of hij leest over de dingen heen die hij meent te missen).

Het is dat Elevator een smiley achter z'n bericht plaatste, anders was de tekst misschien wat beledigend op te vatten :) Maar goed... Ik hoor het graag en zal zsm de tekst vertalen.

Oh, what a lovely tea party!.. <3

Ik hoop dat je zelf ook snapt dat het erg 'lui' is om niet eens de moeite te willen nemen om je topic te vertalen voor GoT :)

Topic is weer open, leef je uit met vertalen :)

Door: alt-92 Moderator WOS
ye olde farte

Aan de onderste regel van ele te zien kan dat dan wel.
Ergens ook wel logisch, we zijn immers een nederlandstalig forum, nietwaar?
Mijn dank is groot. Vertaling is neer geplempt.

En inderdaad: het was wel wat lui van me ja :)

Oh, what a lovely tea party!.. <3

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws