[MS-ALL OS] Is kort genoeg.quote:
quote:Guardian Angel schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:17:
[MS-ALL OS] Is kort genoeg.
DOS is toch geen WOS?
Maar dat valt uiteraard niet onder WOS dan uiteraard.quote:
Feedback zal altijd welkom zijn, maar daar is een ander topic voor
Om nooit te vergeten: Han = Merely/XceeD/Merely O-) :P
Foto gallery || Mijn avonturen in Zürich
I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.
Ik heb geen klachten. Nu post ik ook nauwelijks wat in WOS, maar lurk er wel heel wat. Slotjes zijn meestal terecht, vaak ook redelijk uitgebreid enz enz. Dus geen kritiek en alleen maar positief
| Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert |
Werken in Tilburg bij een leuke, kleine IT-afdeling? Dat kan!
quote:Motrax schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:24:
Even een concrete tip: kan de titel worden aangepast? Eerst dacht ik dat het een klaagtopic was van iemand die het niet eens was met een slotje, vervolgens dacht ik dat het topic was in LA, toen ik het nader ging bestuderen ging het over WOS... Dus nog een [WOS] tagje erbij is iets duidelijker
Een WOS tagje in WOS? Vind ik persoonlijk wat overdreven
Ik heb de topicstart even wat uitgebreid waarmee hij hopelijk wat duidelijker is
mmm... is 'soms' niet wat weinig? Als je nu eens 'meestal' zette?quote:Creegfire schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:37:
Opmerking 3:
Ik vind dat ze soms terechte opmerkingen maken. Bijvoorbeeld wanneer iemand een topic opent over NTLDR missing (al eerder in dit topic voorgekomen) geven ze gewoon terecht antwoord dat je met een beetje zoek werk het kunt vinden. (+ punt)
de reden ontgaat me nog steeds omdat er niet veel illegaals aan is volgens mij toch?
ik zag er wel wat leuks uit groeien.
Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Wil jij een mooie TS maken in WM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!
Het topic is dan ook niet gesloten met de reden dat het illegaal is, lees het sluitbericht daarover even door. Ik wil er best met je verder over discussieren, alleen zou ik het op prijs stellen dat je dan ingaat op dat specifieke geval. Dat is het doel van dit topic.quote:DaannO schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 17:50:
ik vind het wel jammer dat dit topic gister gesloten is: [Ervaringen] Windows Customization
de reden ontgaat me nog steeds omdat er niet veel illegaals aan is volgens mij toch?
ik zag er wel wat leuks uit groeien.
7-2 Leaf, 26-2 Nada Surf, 13-3 Chuck Berry/Bill Wyman, 22-3 Fish, 23-3 Fiction Plane, 13-6 Joe Satriani, 18-6 Bruce Springsteen, 12-7 Doe Maar, life's good!!!
Windows Server 2008
oke:quote:sanfranjake schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 18:21:
[...]
Het topic is dan ook niet gesloten met de reden dat het illegaal is, lees het sluitbericht daarover even door. Ik wil er best met je verder over discussieren, alleen zou ik het op prijs stellen dat je dan ingaat op dat specifieke geval. Dat is het doel van dit topic.
je gaat er al vanuit dat er in dit topic een soort van opsomtopic word. Ik vind dat je het topic een kans moet geven omdat ik ook we; kan zeggen van dat topic gaat dicht omdat er een kans is dat mensen gaan opsommen en etc. maar als ik dat zou doen kan je heel veel topics gelijk dicht smijten. En ik denk ook dat als je een waarschuwing erin zet dat mensen zich er gewoon aan hebben te houden. Verder lijkt het me een perfect ervaring uitwisselings topic.quote:De ervaring met grote desktop-topics in het verleden heeft uitgewezen dat deze meestal uitmonden in een opsomming van items, bijvoorbeeld: "Ik gebruik dit programma, jij ook??". Ook worden er al snel kleine simpele vraagjes gesteld in dit soort topics, waardoor het topic al snel onoverzichtelijk wordt, en offtopic raakt.
Wil jij een mooie TS maken in WM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!
quote:DaannO schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:36:
En ik denk ook dat als je een waarschuwing erin zet dat mensen zich er gewoon aan hebben te houden. Verder lijkt het me een perfect ervaring uitwisselings topic.
Je wilt alleen niet weten hoe vaak dat al is geprobeerd
Het samurize topic (ook windows customization) loopt nog steeds prima in SA volgens mij. Die zou misschien wat algemener gemaakt kunnen worden, zodat ook andere customization daar in past
<!---test--->
sanfranjake wijzigde dit bericht 23-08-2005 01:31 (2%)
Reden: test
Om nooit te vergeten: Han = Merely/XceeD/Merely O-) :P
Foto gallery || Mijn avonturen in Zürich
Vind ik ook een goed idee. Mijn enigste echte punt gewoon is, is dat je in iedergeval zo een topic een kans moet geven voordat je het de `kop af hakt`quote:momania schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:53:
[...]
Je wilt alleen niet weten hoe vaak dat al is geprobeerd
Het samurize topic (ook windows customization) loopt nog steeds prima in SA volgens mij. Die zou misschien wat algemener gemaakt kunnen worden, zodat ook andere customization daar in past
We hebben het topic in zoverre dus een kans gegeven dat we even zijn gaan overleggen
Oke das duidelijk. In iedergeval bedankt voor de aandachtquote:elevator schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 20:49:
In dit geval hebben wij in Softe Goederen Crew er even over overlegd omdat we twijfelden: de topicstart was erg netjes en in het begin zijn dat soort topics ook gewoon leuk om te volgen en te hebben
We hebben het topic in zoverre dus een kans gegeven dat we even zijn gaan overleggenIk kan me op zich best goed voorstellen dat we over enkele tijd opnieuw zo'n topic weer eens proberen - op dit moment willen we het nog even niet omdat we anders blijven proberen
sanfranjake was zo lief om het onderstaande topic al op slot te gooien voordat ik op verzenden kon drukken
[SP2] Installatie
Het is dus nog wel mogelijk om SP2 via de windows update site te downloaden door op 'Aangepast' te drukken. SP2 is een optionele update en geen essentiële.
Misschien handig om als nog te vermelden anders gaat iedereen die redist versie downloaden.
Uhmz dit is om een actie van een modje vragen over te stellen. Niet om een persoonlijk computer probleem op te lossen denk ik zo?! Check de titel van deze threadquote:Blackspot schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:21:
Op verzoek van elevator post ik het nogmaals hiero...
sanfranjake was zo lief om het onderstaande topic al op slot te gooien voordat ik op verzenden kon drukken.
[SP2] Installatie
Het is dus nog wel mogelijk om SP2 via de windows update site te downloaden door op 'Aangepast' te drukken. SP2 is een optionele update en geen essentiële.
Misschien handig om als nog te vermelden anders gaat iedereen die redist versie downloaden.
DaannO wijzigde dit bericht 27-08-2005 17:24 (3%)
quote:DaannO schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:24:
[...]
Uhmz dit is om een actie van een modje vragen over te stellen. Niet om een persoonlijk computer probleem op te lossen denk ik zo?! Check de titel van deze threaden for that mather the TS.
Moest hem op verzoek van een mod hier posten...
[WOS] SP2 via windows update
Ik zal sanfranjake even zoeken zodat Jake kan reageren
7-2 Leaf, 26-2 Nada Surf, 13-3 Chuck Berry/Bill Wyman, 22-3 Fish, 23-3 Fiction Plane, 13-6 Joe Satriani, 18-6 Bruce Springsteen, 12-7 Doe Maar, life's good!!!
Windows Server 2008
Reg. datum: 25 november 2004
De moderatoren zijn te streng. Het is als een dominee in de kerk die tegen iemand met een levensprobleem als antwoord geeft: Read the f*cking bible first en kom dan eens bij mij.
Dan zou ik maar is van je geloof afstappen en iets anders in je vrije tijd doen. Maar zonder regels is er volgens mij ook geen hou vast op zo een groot forum dus is het logisch dat die er zijn. In het begin is het minder maar na een tijd heb je de regels door en dan zitten ze niet meer in je nek en kan de user decent posten. En dat is bevordelijk lijkt me voor de kwaliteit van het forum.quote:rolandbn schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:44:
De moderatoren zijn te streng. Het is als een dominee in de kerk die tegen iemand met een levensprobleem als antwoord geeft: Read the f*cking bible first en kom dan eens bij mij.
Zo sluit je een hoop problemen uit denk ik, hierbij denk ik dat 80/90% van de nieuwkomers op deze manier alles beter begrijpen en niet zomaar een topic openen over iets onbenulligs.
Als ze dat gedeelte hebben doorgelezen zouden ze pas mogen registreren, zoiets als een policy waar je het vinkje moet geven van "akkoord" en dan ook zorgen dat ze helemaal naar beneden moeten scrollen door de policy en dus daadwerkelijk ook lezen
Is denk ik een beetje ver gezocht want dan maak je got een stuk minder toegankelijk. Misschien is het wel een idee dat nieuwkomers de eerste week hun eigen subforum hebben waar ze alleen mogen posten zodat ze aan leren hoe het moet etc etc. Ik denk dat dat de meest effectieve manier is.quote:SCSI beest schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:55:
Een goed idee zou zijn dat je het gehele forum sluit voor nieuwkomers en dus alleen een forum open laat waar alle regels worden gegeven van wat je wel/niet moet doen + zorgen dat de nieuwe tweakers gaan searchen!![]()
Zo sluit je een hoop problemen uit denk ik, hierbij denk ik dat 80/90% van de nieuwkomers op deze manier alles beter begrijpen en niet zomaar een topic openen over iets onbenulligs.
Als ze dat gedeelte hebben doorgelezen zouden ze pas mogen registreren, zoiets als een policy waar je het vinkje moet geven van "akkoord" en dan ook zorgen dat ze helemaal naar beneden moeten scrollen door de policy en dus daadwerkelijk ook lezen