I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.
Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last
Reageer Nieuw TopicTwitter! || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Got Leenucks? | Arch Linux: power in simplicity | OpenWRT: Empower your router | Blog thingy
quote:pven schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 10:27:
Misschien een goed idee om dit in alle fora te introduceren?
Dat is niet echt aan de moderators van WOS
Wij hebben voor Windows Operating Systems na enig overleg besloten een experiment te willen draaien om te zien of er iets nuttigs uitkomt, wij kunnen dat andere fora natuurlijk niet op gaan dringen
Je hebt helemaal gelijk dat het erg moeilijk is om op een forum met veel bezoekers om iedereen tevreden te houden. Hopelijk zullen personen die het niet eens zijn met dit of dat het in dit topic neerzetten. Zo krijgen we meer inzicht in wat jullie werkelijk van WOS en de bijbehorende moderators/moderaties vinden. We hopen dat we met dit topic van onze zwakke punten/fouten kunnen leren, zodat de moderatie en het beleid zoveel mogelijk overeenkomen met de wensen van de bezoekers, en dus iedereen met plezier kan rondsurfen hierquote:Icey schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 12:30:
Ik denk dat het heel erg moeilijk is om op een groot forum 'iedereen' tevreden te houden. Alle mensen die hier net nieuw zijn zullen hier waarschijnlijk (schreeuwend) jullie gaan vertellen dat ze jullie sukkels vinden. Terwijl ik persoonlijk het liefst een strakker beleid zou hebben om het niveau wat omhoog te krijgen. Maar dan praat ik over GoT in het algemeen, niet over WOS.
Reg. datum: 25 juli 2005
Ik ben per direct op zoek naar een leuke nieuwe baan. Ik zoek iets als webredacteur/content manager/<insert $fancy titel wat te maken heeft met het produceren van content voor het web>
Weet jij toevallig iets? Laat het me weten via DM!
EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7
Als je reactie wordt vewijderd krijg je hier in principe altijd een PM over. Eventueel staat de informatie in het topic; maar het lijkt me vrij sterk dat niet terug te vinden zou zijn wat de reden is achter het verwijderen. Evenwel is dit topic bedoelt voor recente moderatie-acties; en niet voor zaken die je 'ooit' bent tegengekomenquote:yaris schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:11:
Ik heb eens voorgehad dat een reply van mij gedelete was, mocht ik hier in het vervolg van verwittigd worden vind ik dit beter want nu was ik een beetje pissed. Voor de rest ben ik met alle martelingen al akkoord gegaan.
sanfranjake
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
quote:yaris schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:11:
Ik heb eens voorgehad dat een reply van mij gedelete was, mocht ik hier in het vervolg van verwittigd worden vind ik dit beter want nu was ik een beetje pissed. Voor de rest ben ik met alle martelingen al akkoord gegaan.
We stellen je (vrijwel) altijd op de hoogte. Ikzelf doe dat meestal met een pushmessage. Tenzij uiteraard in het topic vermeld wordt dat berichten die niet aan de eisen voldoen verwijderd zullen worden,of iemand consequent de editknop niet weet te vinden
hoi Spider.007
sanfranjake wijzigde dit bericht 21-08-2005 18:32 (3%)
Laat dat nou ook precies het doel zijn van dit topicquote:rapture schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:26:
Ik denk dat dit een topic wordt daar de nieuwe users kunnen bespreken met de moderator waarom zijn topic dicht gaat. Meestal snappen ze niet goed wat er gebeurd is als ze een slotje lezen.
Nieuwkomers, die niet goed lezen en dus niet op de hoogte zijn van de geldende regels, zullen moord en brand schreeuwen als het niet gaat zoals op andere fora.
Het gevolg is extra topics om te zeuren en om hun probleem nogmaals te ventileren
Wat gebeurt er als je géén strak(ker) beleid voert?
Juist ja, de nieuwkomers voelen zich prima op hun gemak en GoT (WOS) wordt overladen met allerlei flauwekul.
Gevolg is, dat de beoogde tweakersgroep gaat klagen over allerlei flauwekul
Zoals het nu gaat met deze regelgeving en het daarbij behorende systeem van uitzonderingen analyseren en eventuele regelaanpassingen, die daaruit voortvloeien, ben ik best tevreden.
De modjes doen hun uiterste best en dat wordt over het algemeen ondergewaardeerd.
GoT kán het niet iedereen voor 100% naar de zin maken en zeg nou zelf, notoire zeikers zijn er altijd wel
Specifiek voor WOS lijkt me dit topic minstens een poging om het tevredenheidspercentage wat omhoog te krikken.
Of dat lukt is een tweede, maar die niet waagt.........
Ze gaan daarin (te) ver; ik ben al eens gekapitteld over het gebruik van smilies......
Inhoudelijk grijpt men wat minder doortastend in.
Regelmatig worden topics geopend waarvan de oplossing voor de hand ligt maar waar een ellenlange discussie onstaat die niet tot de kern van het probleem doordringt.
Het gevolg is vervuiling van het bestand waardoor je je een ongeluk zoekt als je werkelijk een probleem hebt.
Reg. datum: 25 juli 2005
Was een topic over ntldr is missing ofzo. Had opgeschreven wat ik had gedaan toen ik het eens voor heb gehad en die reply was ineens weg. Misschien was het een domme reply maar ik heb toen geen verwittiging gehad. Voor de rest wel en ben ik tevreden hoe het hier verloopt.quote:sanfranjake schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:31:
[...]
We stellen je (vrijwel) altijd op de hoogte. Ikzelf doe dat meestal met een pushmessage. Tenzij uiteraard in het topic vermeld wordt dat berichten die niet aan de eisen voldoen verwijderd zullen worden,of iemand consequent de editknop niet weet te vindenWeet je nog in watvoor topic het was?
edit:
hoi Spider.007
Dergelijke topics komen wel vaker voor in subfora, AFAIK. In Programming & Webscripting liep er een paar maanden geleden ook een dergelijk feedback-topic, evenals in Beveiliging & Virussen geloof ik.quote:pven schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 10:27:
Misschien een goed idee om dit in alle fora te introduceren?
Van tijd tot tijd is er gewoon binnen elk subforum wel even de behoefte aan feedback van de "klant".
Over MySQL:
NMe: Als je weet waar de gaatjes zitten, dan kun je er prima mee werken.
.oisyn: Tja, dat geldt ook voor vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen.
quote:spacecom schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 22:09:
De acties van moderatoren hebben m.i. vooral betrekking op het "handhaven van de goede orde".
Ze gaan daarin (te) ver; ik ben al eens gekapitteld over het gebruik van smilies......![]()
Dat valt wel mee, als je de GoT-smilies tenminste gebruikt met een duidelijk achterliggende bedoeling ipv de smilies die jij telkens gebruikt in je reacties
Dit is een voorbeeld uit een van je reacties in een van de technische fora
quote:[img]Versie 6 is in ieder geval géén verbetering![]()
Ook deze versie presteert 't om tijdens 't branden van 't laatste mp3-tje met een foutmelding te komen![]()
't blijft toch gewoon troep, die software van ahead........
Ik vind dat nergens op slaan, het leidt af en is alles behalve functioneel. Daarnaast irritant en totaal overbodig.
In het algemeen wordt er door de moddertorren in WOS waarnodig goed ingegrepen al zou ik ze af en toe weleens om de oren willen meppen als hun reactie te kinderachtig voor woorden is. Maar dat vertel ik ze dan ook wel in een mail.
Moderators zijn er om de boel te handhaven en om alles keurig op orde te houden. Ze hebben ook wel eens bij mij topic dicht gegooid maar ze laten je het altijd weten wat de reden is. (+ punt)
Opmerking 2:
Als je graag een topic wilt plaatsen en je weet niet waar je het neer moet zetten stuur je een mailtje naar de moderators heen en die helpen je dan op weg. (+ punt)
Opmerking 3:
Ik vind dat ze soms terechte opmerkingen maken. Bijvoorbeeld wanneer iemand een topic opent over NTLDR missing (al eerder in dit topic voorgekomen) geven ze gewoon terecht antwoord dat je met een beetje zoek werk het kunt vinden. (+ punt)
Opmerking 4:
Ik vind het ook keurig wanneer ze in de gaten houden of er illegale software wordt neergezet. Bijvoorbeeld ikzelf heb in een topic aangegeven van een bepaalde cd. Zie topic hier (+ punt)
Opmerking 5:
Het is natuurlijk zeker goed dat moderators ook soms de humor erin zien van reply's en natuurlijk ook altijd een extra handje helpen kan soms ook geen kwaad
Opmerking 6:
Bij deze wil ik zeggen dat de moderators heel erg goed hun werk doen en wanneer ze een topic dichtgooien of iets dergelijks (vind ik) dat er altijd een juiste reden achter zit. Ga zo door!
//Creegfire
Dit topic dient eigenlijk om specifieke moderator acties bespreekbaar te maken die recent zijn voorgekomen en is dus heel anders dan een generiek feedback topicquote:-NMe- schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 03:11:
Dergelijke topics komen wel vaker voor in subfora, AFAIK. In Programming & Webscripting liep er een paar maanden geleden ook een dergelijk feedback-topic, evenals in Beveiliging & Virussen geloof ik.
Van tijd tot tijd is er gewoon binnen elk subforum wel even de behoefte aan feedback van de "klant".
quote:elevator schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:49:
[...]
Dit topic dient eigenlijk om specifieke moderator acties bespreekbaar te maken die recent zijn voorgekomen en is dus heel anders dan een generiek feedback topic
wellicht is daar meer behoefte aan
Overigens ontbreekt een [OS] tag op dit topic. (worden jullie het nou nooit zat deze toe te voegen?)
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
[9x/ME/2000/XP/2003/Vista] wordt zo langquote:leuk_he schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:55:
[...]
wellicht is daar meer behoefte aan
Overigens ontbreekt een [OS] tag op dit topic. (worden jullie het nou nooit zat deze toe te voegen?)
Website || Nikon D50, 18-55/3.5-5.6, 70-300/4-5.6, 28-75/2.8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last