Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Abom schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:28:
Mijn volgende examen is 70-293. Iemand enig idee hoe moeilijk het is? Ik weet dat er veel spul van 70-291 in zit, met clustering, NLB en PKI. Zijn de vragen die overeenkomen met de stof van 291 vergelijkbaar met 291of zijn ze makkelijker?

ik heb die al gedaan.
maar deze was zonder simulaties, en vanaf 1 jan bevat dit examen OOK simulaties.
het examen zelf lijkt een beetje op 291,maar ik vond het makkelijker, maar dat kan ook komen omdat ik testkings had doorgenomen..........

Reg. datum: 26 september 2000

quote:
dimocash schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:23:
[...]

ik heb die al gedaan.
maar deze was zonder simulaties, en vanaf 1 jan bevat dit examen OOK simulaties.
het examen zelf lijkt een beetje op 291,maar ik vond het makkelijker, maar dat kan ook komen omdat ik testkings had doorgenomen..........
Ik heb op zich niet zoveel problemen met sims. Ben alleen bang dat ze de moeilijkheidsgraad verhogen na 1 jan... en niemand kan me dan precies vertellen wat er gevraagd wordt...afwachten dan maar.

tja,ik zou zeggen, neem een paar oude testkings door
schrijf goed op wat je NIET snapt.
leer dat goed in het boek, totdat je alles gewoon echt snapt. in vm ware opgaves uit het boek maken, en dan zou je in principe het examen moeten kunnen halen.

dat had ik gedaan met het 294 examen, ik kreeg een nieuwere versie en haalde het redelijk simpel.
Gewoon goed leren en weten waar je mee bezig bent is de sleutel naar succes.

Ik wil eind januari het 70-270 examen gaan doen.
Ben nu bezig met het microsoft boek.
Daarna testking.
Op mijn pc heb ik vmware draaien met een xp install om te oefenen.
Dan kan ik teminste mijn pc niet om zeep helpen. :)

I think i've gone insane, I can't remember my own name. Team garbage? It could be worse, I could be you.

quote:
died_laughing schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:45:
Ik wil eind januari het 70-270 examen gaan doen.
Het juiste begin van het nieuwe jaar :)

paella wijzigde dit bericht 30-12-2005 09:47 (30%)

No production networks were harmed during this posting

quote:
paella schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:47:
[...]

Het juiste begin van het nieuwe jaar :)

Precies.
Ik heb trouwens ook 2003 server onder vmware gedraaid om het RIS en RIPREP verhaal te kunnen testen/oefenen.

I think i've gone insane, I can't remember my own name. Team garbage? It could be worse, I could be you.

Zooo.. ik ben ook weer terug van weggeweest. Helaas gedwongen pauze gehad doordat ik geen examens meer kon doen bij mijn oude werkgever. Vandaag begonnen bij mijn nieuwe werkgever en de boeken waren daar gewoon op voorraad!
Meteen 291 dus maar meegenomen :)

Planning nu: 291 examen in februari en ergens in maart wil ik dan ISA doen...en dan ben ik MCSA :)

Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal

Op welke release zitten testking en transcender nu?

quote:
died_laughing schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 09:46:
Op welke release zitten testking en transcender nu?

Dat is per examen verschillend.
Geloof dat er zo'n beetje wekelijks wel een update is van nieuwe examens.

quote:
Trippy schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:01:
[...]

Dat is per examen verschillend.
Geloof dat er zo'n beetje wekelijks wel een update is van nieuwe examens.
ik kwam van testking voor het 70-270 examen de V33.2 tegen, maar geen datum erbij.

Officieel moto fan :)

Als je nou gaat leren met testkings he, betaal er dan tenminste voor ipv ze ook nog eens te 'vinden' :X

I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.

Heb vandaag 8 uurtjes netjes zitten blokken voor 70-271 op de trainingsite van netg, kom erachter dat er nog een totaal andere sectie is die ik over het hoofd gezien heb!

Dit is de sectie die ik af heb:

Support and Troubleshoot Applications on Microsoft Windows XP Curriculum | Completed

Nu wil ik 70-271 in 1 dag doen, maar als blijkt dat ik de andere sectie nog moet doen dan kom ik effe in de shit. Deze staat aangegeven als:

Support Users and Troubleshoot Microsoft Windows XP Curriculum | In Progress

Heeft iemand hier 70-271 en 70-272 netg studies gedaan die mij dit antwoord kan vertellen, kan niet vinden op de opleiding site zelf

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Nog iemand belangstelling om eventueel na je mcse een kopstudie mcse te gaan doen?

Op deze manier heb je binnen 15 maanden je hbo diploma. Dit met in middag en avond in de week naar school.

Om eerlijk te zijn hoop ik dat er mensen in regio zwolle belangstelling hebben, bij genoeg aanmeldingen is het mogelijk dat deze opleiding in Zwolle komt.
(standaard is het Utrecht).

Meer info op http://www.bvo.nl/training_detail/295

VOS
Reg. datum: 02 juni 2005

zijn er nog specifieke onderdelen die ik extra moet bekijken/aandach schenken voor t 70-291 examen?

mn plan is dit
1) MS press boek lezen
2) crammaster lezen
3) testkings/transcender

grtz

VIS

Reg. datum: 08 december 2002

Zo, ik kan ook aan een traject gaan beginnen. Het plan is als volgt:

Eerst MCSA halen dmv:
1. 70-270
2. 70-290
3. 70-291
4. 70-299
Aansluitend MCSE door:
5. 70-293
6. 70-294
7. 70-297

Hoewel de werkgever waarschijnlijk e.e.a. betaald zal ik niet alles vergoed krijgen. Ik probeer iig de MSPress boeken en de examens vergoed te krijgen. (Dat zal niet erg ingewikkeld zijn)

Maar wat ik mijzelf afvraag.
- Is het traject wat ik heb uitgezet een logisch traject (Met name de volgorde van de verschillende delen)?
- Is het met zelfstudie dmv boeken, een testopstelling en voldoende vrije tijd te doen? Of zijn er onderdelen waarvoor een paar dagen klassikaal geen verkeerde keuze zou zijn?
- Zijn er mensen met E-learning ervaring van bijvoorbeeld NewHorizons?

Koop een taart en ga het vieren!

quote:
kwtemp schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:46:
Nog iemand belangstelling om eventueel na je mcse een kopstudie mcse te gaan doen?

Op deze manier heb je binnen 15 maanden je hbo diploma. Dit met in middag en avond in de week naar school.

Om eerlijk te zijn hoop ik dat er mensen in regio zwolle belangstelling hebben, bij genoeg aanmeldingen is het mogelijk dat deze opleiding in Zwolle komt.

Ik heb hier dus ook belangstelling in.
Moet nog 2 examens voor mijn MCSE die ik hoop in Feb. afgerond te hebben.

Ik zit zelf in Amersfoort, dus het maakt mij niet zo heel veel uit eigenlijk waar ik het ga doen, omdat ik een aantal klanten heb zitten in Harderwijk.

Ik heb ook interesse. Nog 1 module voor MCSE, daarna "ff snel" CCNA en dan de baas lief aankijken :)

(Amsterdam, dus geen interesse in Zwolle)

paella wijzigde dit bericht 04-01-2006 16:26 (24%)

No production networks were harmed during this posting

ik vind het zeer zeker interessant, maar ben bang dat mijn werkgever 6700 te gortig vind.........:(:(

trouwens, @degene die 299 wilt doen voor mcsa
volgens mij geldt dit examen niet voor mcsa?

ITexperience.net

quote:
dimocash schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:08:
ik vind het zeer zeker interessant, maar ben bang dat mijn werkgever 6700 te gortig vind.........:(:(

trouwens, @degene die 299 wilt doen voor mcsa
volgens mij geldt dit examen niet voor mcsa?

Da's een elective he?
zie ook: http://www.microsoft.com/learning/mcp/mcsa/windows2003/

Ikzelf ga 284 doen, omdat dit ik dit zelf wil en omdat het ook vanaf mijn werkgever gewenst is...
inderdaad ja
299 kan ook

zelf deed ik 284,maar ik keek idd verkeerd.

FC TikTak over Rechts (146366)
Reg. datum: 16 september 2000

quote:
kwtemp schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:46:

Deze studie is eigenlijk mijn uiteindelijke doel van het MCSE certificeringstraject. Ik ga proberen in september bij Hogeschool NOVI in te stromen in Utrecht.

Vorige maand 70-290 gehaald en op dit moment bezig met 70-291 wat een stukje pittiger is.

Ik gebruik overigens twee boeken voor de examens, die van Syngress (lekker diepgaand, goed leesbaar) en van MSPress (puur voor "frisse" herhaling, meer opsommerig en minder diepgaand).
Wachten op hardware duurt lang

Vandaag 70-284 gehaald. 850 punten.
Gebruikte materialen:
- Self-Paced Training Kit Exam 70-284 - Implementing and Managing Microsoft Exchange Server 2003
- VCE examens (zie www.examcollection.com)

Verder heb ik veel lab practices gedaan.

Ben nu MCSA.

Aangeboden: Complete opleiding MCSE door opleidingsinstituut en daarna vaste baan bij een grote financiële dienstverlener. Interesse, mailen!

ITexperience.net

quote:
Mickman schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:12:
Vandaag 70-284 gehaald. 850 punten.
Gebruikte materialen:
- Self-Paced Training Kit Exam 70-284 - Implementing and Managing Microsoft Exchange Server 2003
- VCE examens (zie www.examcollection.com)

Verder heb ik veel lab practices gedaan.

Ben nu MCSA.

. PUNT?!!
Daar mag wel een smiley bij hoor!! Gefeli!!! :D :) :) :)

Had je al praktijkervaring? Of is dit de eerste keer dat je met Exchange in aanraking komt?
Reg. datum: 18 januari 2004

quote:
Garage schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:09:
Zo, ik kan ook aan een traject gaan beginnen. Het plan is als volgt:

Eerst MCSA halen dmv:
1. 70-270
2. 70-290
3. 70-291
4. 70-299
Aansluitend MCSE door:
5. 70-293
6. 70-294
7. 70-297

Hoewel de werkgever waarschijnlijk e.e.a. betaald zal ik niet alles vergoed krijgen. Ik probeer iig de MSPress boeken en de examens vergoed te krijgen. (Dat zal niet erg ingewikkeld zijn)

Maar wat ik mijzelf afvraag.
- Is het traject wat ik heb uitgezet een logisch traject (Met name de volgorde van de verschillende delen)?
- Is het met zelfstudie dmv boeken, een testopstelling en voldoende vrije tijd te doen? Of zijn er onderdelen waarvoor een paar dagen klassikaal geen verkeerde keuze zou zijn?
- Zijn er mensen met E-learning ervaring van bijvoorbeeld NewHorizons?

Als ik je een tip mag geven, doe de 293 vrij vlug na de 291, de stof komt voor 75% overeen ;)
Vergis je trouwens ook niet in de 299, die is redelijk pittig & diepgaand.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws