Zodra m'n collega's het MCSE gehaald hebben mag ik ook aan MCSE gaan beginnen van m'n werkgever. 'k heb inmiddels al ruime ervaring met onderhoud en installatie van XP/2003/Exchange dus hopen dat 't mee gaat vallen 
Reg. datum: 28 oktober 2002
Reg. datum: 28 oktober 2002
en de 294 sluit weer aan op de 293.
dus die kun je het best achter elkaar maken.
dus eerst 270, daarna 284, en dan door met 290, 291, 293 en 294 (Y)
dus die kun je het best achter elkaar maken.
dus eerst 270, daarna 284, en dan door met 290, 291, 293 en 294 (Y)
Gisteren mijn ISA2000 gehaald in het kader van mijn MCSE traject.
Heb nu de volgende gehad en gehaald:
70-290
70-270
70-227
Nu op naar de rest en beginnen met de 70-291 en de opeenvolgende planning en design examens.
ISA2000 was redelijk makkelijk te doen zonder al te veel voorbereiding.
Heb nu de volgende gehad en gehaald:
70-290
70-270
70-227
Nu op naar de rest en beginnen met de 70-291 en de opeenvolgende planning en design examens.
ISA2000 was redelijk makkelijk te doen zonder al te veel voorbereiding.
Nokia: 5510, 3210, 8310, 6510, 6310i, 8850, 6610 | Sony: X5 | Ericsson: t28s, t29 | Siemens: ME45a, SX1
Heb a.s. vrijdag m'n eerste examen (20-270) iemand recente ervaring of nog tips?? 
Als het je puur om het papiertje en je XP verder wel goed vindt dan zou ik zeggen van leer de testking uit je hoofd dan ben je binnen 30 minuten met het examen klaar en anders gewoon de cramsession voor het examen nog even doornemen. Is een leuke en handige samenvatting in mijn ogen.
Ik heb toen (2 maanden geleden) me vooral op deze onderdelen gericht:
- disk management, spanned volume etc etc.
- installatiemethodes, RIS, attended, sysprep e.d. blabla etc.
- troubleshooting van resources, cpu, memory, HD & network!!!!!!!!
- securitygroepen
- encryptie
- compressie
- account settings en policies
Verder was het dit wel zo'n beetje, het sharen van resources en de daarbij behorende security en drivers en alle andere ongein zal iedereen wel snappen die MCSE/A gaat doen toch..?
- securitygroepen
- encryptie
- compressie
Verder was het dit wel zo'n beetje, het sharen van resources en de daarbij behorende security en drivers en alle andere ongein zal iedereen wel snappen die MCSE/A gaat doen toch..?
Nokia: 5510, 3210, 8310, 6510, 6310i, 8850, 6610 | Sony: X5 | Ericsson: t28s, t29 | Siemens: ME45a, SX1
quote:Sovrano schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:56:
Als het je puur om het papiertje en je XP verder wel goed vindt dan zou ik zeggen van leer de testking uit je hoofd dan ben je binnen 30 minuten met het examen klaar en anders gewoon de cramsession voor het examen nog even doornemen. Is een leuke en handige samenvatting in mijn ogen.
- securitygroepen
- encryptie
- compressie
Vergeet niet dat je in XP ook vragen kunt krijgen over de screensaver
In dat opzicht vond ik XP best nog wel lastig om te leren / examen te doen. Veel dingen "denk" je te weten...
Okey ik wil ISA2004 in Februari gaan afronden.
In bezit:
MS Press ISA 2004
Tom Shinder's Configuring ISA Server 2004
Zijn er inmiddels al Transcenders of Cramsessions voor?
Of zijn er nog andere leermethodes?
Heb momenteel een lab ingericht van 2 lokale machines, en 2 virtual machines.
Zijn er nog dingen waarop gelet moet worden?
In bezit:
MS Press ISA 2004
Tom Shinder's Configuring ISA Server 2004
Zijn er inmiddels al Transcenders of Cramsessions voor?
Of zijn er nog andere leermethodes?
Heb momenteel een lab ingericht van 2 lokale machines, en 2 virtual machines.
Zijn er nog dingen waarop gelet moet worden?
Security wijzigde dit bericht 10-01-2006 10:20 (19%)
ik mag over drie weken voor de 70-219 , heeft iemand nog nuttige tips / ervaringen ?
quote:DiEPVRiESKiP schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:48:
Weet iemand wat de laatste versie is van de testking tests? heb hier versie 26.0 is die een beetje recent? of wordt het tijd voor nieuwe? (van 70-270)
Zoek op Google naar:
testking 270 v26
testking 270 v27
testking 270 v28
testking 270 v29
testking 270 v30
etc
en je kunt precies zien welke testkings bestaan en van welke datum ze zijn.
Zo moeilijk leek me dit probleem niet...?
Reg. datum: 21 maart 2002
Versie 33.2 is na mijn weten de laatste.. Echter kwamen hier meer enkele vragen bij..quote:DiEPVRiESKiP schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:48:
Weet iemand wat de laatste versie is van de testking tests? heb hier versie 26.0 is die een beetje recent? of wordt het tijd voor nieuwe? (van 70-270)
" 1 muis maakt nog geen piepshow ! "
Diepvrieskip : Check je Email 
quote:dimocash schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:57:
@diepvries
testkingsvragen horen hier niet thuis
1. waarom niet? testking is toch gewoon een product dat je kunt kopen?
2. waar maak je je druk om, er zijn genoeg mods om politie agentje te spelen en mij op de regels te wijzen.
@ alle andere die mij geholpen hebben: thanks!
quote:DiEPVRiESKiP schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:41:
[...]
1. waarom niet? testking is toch gewoon een product dat je kunt kopen?
Koop het dan en loop hier niet de illusie te wekken dat jij er op een minder legale manier probeert aan te komen.
quote:
2. waar maak je je druk om, er zijn genoeg mods om politie agentje te spelen en mij op de regels te wijzen.
@ alle andere die mij geholpen hebben: thanks!
Dit topic is bedoelt om inhoudelijke vragen te stellen over het MCSE traject.
En niet hoe jij het beste kunt "cheaten" of wat dan ook.
quote:Grolsch schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:13:
[...]
Koop het dan en loop hier niet de illusie te wekken dat jij er op een minder legale manier probeert aan te komen.
[...]
Dit topic is bedoelt om inhoudelijke vragen te stellen over het MCSE traject.
En niet hoe jij het beste kunt "cheaten" of wat dan ook.
Eensch...
Met testkings kan iedereen een MCSE traject afronden, maar begrijp je dan wel wat je zo klakkeloos uit je hoofd ingevuld hebt?
quote:Security schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:19:
[...]
Eensch...
Met testkings kan iedereen een MCSE traject afronden, maar begrijp je dan wel wat je zo klakkeloos uit je hoofd ingevuld hebt?
dit is het laatste enigzins offtopic bericht wat ik er aan wil spenderen, maar zulke figuren halen dus het bloed bij mij onder de nagels weg.
Nu weet ik ook dat zijn ondertitel misschien wel een gedeelte van zijn leeftijd cq. IQ verklapt , maar door zulke jongens wordt het papiertje waar anderen hard voor knokken toch een stuk minder waard.
Misschien heeft hij er ook wel erg hard voor geleerd, en diverse test opstellingen gemaakt, maar op de manier waarop hij hier post kan ik niet niet concluderen.
Jammer voor hem dat hij er in de praktijk dan wel achter komt, dat als er een vraag / storing komt welke niet in de testking staat hij het niet meer weet.
Reg. datum: 15 juli 2001
Reg. datum: 15 juli 2001
quote:Grolsch schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:23:
[...]
dit is het laatste enigzins offtopic bericht wat ik er aan wil spenderen, maar zulke figuren halen dus het bloed bij mij onder de nagels weg.
Nu weet ik ook dat zijn ondertitel misschien wel een gedeelte van zijn leeftijd cq. IQ verklapt , maar door zulke jongens wordt het papiertje waar anderen hard voor knokken toch een stuk minder waard.
Misschien heeft hij er ook wel erg hard voor geleerd, en diverse test opstellingen gemaakt, maar op de manier waarop hij hier post kan ik niet niet concluderen.
Jammer voor hem dat hij er in de praktijk dan wel achter komt, dat als er een vraag / storing komt welke niet in de testking staat hij het niet meer weet.
Beetje triest dit. Zou het ook zo kunnen zijn dat deze persoon de testkings leest om ze de vraag stelling te leren? Voor sommige mensen is engels best nog moeilijk en dat men op deze manier de vraagstelling wilt leren?
Maarja, niet verder denken dan nodig is. Alleen maar zeuren over het behalen van een examen op een 'in jullie ogen' valse manier. Door Testkings te lezen.
En trouwens: wie wordt er slechter van dat tie testkings leest? Jij, ik? Nee, alleen hijzelf als hij ze gebruikt voor 'cheaten'
Ayrton wijzigde dit bericht 10-01-2006 10:30 (6%)
Heb ik jou iets gevraagd?
kan het me helemaal voorstellen...
Maare misschien dat negeren en hier niet op ingaan slimmer is,
en anders ff een modje aanschoppen met een goede motivatie.
Dit is een topic om elkaar te helpen en niet om elkaar Testkings toe te stoppen...
Maare misschien dat negeren en hier niet op ingaan slimmer is,
en anders ff een modje aanschoppen met een goede motivatie.
Dit is een topic om elkaar te helpen en niet om elkaar Testkings toe te stoppen...
Security wijzigde dit bericht 10-01-2006 11:48 (17%)
quote:Grolsch schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:23:
[...]
OK ik ga 1 keer op jou domme opmerkingen reageren en daarna, wat je dan ook nog mag andwoorden, ga ik verder on-topic en negeer ik je want ik ga m'n tijd niet vuil maken aan eikels als jij.
Ten eerste: Het is de eerste keer dat ik een examen doe dus ik wil gewoon even kijken wat ik kan verwachten;
Ten tweede: jij weet niet hoeveel tijd ik hier aan besteed, jij weet niet wat ik over dag kwa werk doe, dus weet jij niet hoeveel praktijk ervaring ik al heb, dus jij moet gewoon ff snel je mond (en nu hou ik me in) houden.
Cheaten? gvd daardoor haal jij het bloed onder mijn nagels vandaag, ik studeer me te pletter na m'n werk dagen van 12 uur van huis dus stfu en denk eens na voordat je de domme hond uithangt
Ohja en dat over m'n ondertitel en leeftijd, FU! je moet eens niet zo snel dingen concluderen meneer know it all
Martien wijzigde dit bericht 10-01-2006 10:40 (5%)
tquote:DiEPVRiESKiP schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:34:
[...]
wat je dan ook nog mag andwoorden, ga ik verder on-topic en negeer ik je want ik ga m'n tijd niet vuil maken aan eikels als jij.
Vorig jaar ( 23 december
) heb ik m'n mcse 2000 traject afgesloten met 70-284.
En logischerwijs volgt daar de upgrade achteraan. Ik ga dus beginnen met 70-292.
Maar wat schetst mijn verbazing.... het boek wat je nodig hebt voor 70-292 en 70-296 is hetzelfde?
Waarom maakt MS er 2 examens van als de boeken daarvoor hetzelfde zijn?
En logischerwijs volgt daar de upgrade achteraan. Ik ga dus beginnen met 70-292.
Maar wat schetst mijn verbazing.... het boek wat je nodig hebt voor 70-292 en 70-296 is hetzelfde?
quote:nowell schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:09:
Vorig jaar ( 23 december) heb ik m'n mcse 2000 traject afgesloten met 70-284.
Het is 1 boek met daarin 2 boeken toch ? Dus gewoon 292 en 296, alleen in 1 boek. Upgrade boek..
Offtopic : Chill allemaal man.. Als iemand TestKings wil gebruiken, who cares.. One big happy family op tweakers toch
Goh... dan is die 64 euro in 1 keer niet meer zo duur voor dat boek.quote:70373R schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:26:
[...]
Het is 1 boek met daarin 2 boeken toch ? Dus gewoon 292 en 296, alleen in 1 boek. Upgrade boek..
nowell wijzigde dit bericht 10-01-2006 11:30 (19%)
Idd, heb je al eens naar het aantal pagina's gekeken?quote:70373R schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:26:
[...]
...
no animals where harmed during the production of this message
Dit topic is gesloten. ![]()