Reg. datum: 08 november 2005
XOT-Uzg.v3: recente versie 3.2.14. Meer info via Google+:XOT-Uzg.v3 of de XOT Site.
Forum » Smartphones » Windows Phone » HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Nieuw TopicIk heb het aan de praat. Hier kun je de officiele source + gecompileerde versie downloaden: http://www.friggingames.com/ppcttd_dev.zipquote:GroteBozewolf schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 08:24:
Op zoek naar oude glorie kwam ik gisteren op de volgende site een PocketPC versie van Transport Tycoon Deluxe tegen!
http://www.pocketgamer.or...rpage=12&pagenumber=1
Uiteraard heb ik het meteen geprobeerd, maar bij mij wilt het niet werken. Het lijkt alsof de PPC versie even start en er dan gelijk weer uitknalt. Zijn er mensen die eens willen kijken of het bij hun wel werkt?
XOT-Uzg.v3: recente versie 3.2.14. Meer info via Google+:XOT-Uzg.v3 of de XOT Site.
hmm, ik kreeg een brainwave... en weet nu hoe het werkt. Pijltje omhoog of omlaag doet het werk.quote:pd0b schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:15:
Hallo allemaal,
Ik hem m'n Vario nu sinds een paar weken en ben er zeer tevreden mee. Maar tijdens het invoeren van tekst met het toetsenbord verschijnen er ook mogelijke woorden. Dus als ik intik "groet" komt er bij te staan "groetjes". Nu kan ik dat wel aantikken op het scherm. Maar kan ik ook via het toetsenbord voor deze mogelijkheid kiezen? Dat zou het invoeren via het toetsenbord nog sneller maken.
pd0b wijzigde dit bericht 13-12-2005 09:29 (4%)
quote:trekker22 schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:30:
- Ik was vroeger fan van het turn based spel U.F.O. Enemy Unknown op mijn Amiga. Is een dergelijk spel ook op PPC te krijgen?
EDIT als ik op Google zoek kom ik uit bij Pocket UFO. Maar is allemaal Pools/Russisch?
Ff checken of dat werkt!
Greetz Thirteen
Ik geloof dat met dat nieuwe systeem van de HHS PDA's etc niet goed werken, athans de meerderheid lukt nu gewoon niet meer(ppc 2005 etc). Lekker triest, eerst werkte alles, maar nu hebben ze natuurlijk idd die verplichte lamme securew2 tool.quote:Thirteen schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:53:
zijn er mensen die hn vario al op de haagsehogeschool werkend hebben gekregen (wifi) mij wil het niet lukken het moet via securew2 maar hij blijft maar opnieuw coneecten enzo..???
quote:john-hendriks schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 08:54:
[...]
Volgens mij liggen al die problemen bij de Windowsinstellingen op de PC. Binnen ons bedrijf hebben wij 23 MDA's in gebruikt (Vario, i-Mate, Qtek 9100 en Qtek 9000) en met geen enkel toestel problemen met syncen. Zelfs met guestsync op diverse systemen door elkaar loopt het nooit vast
Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?
SonOfSam wijzigde dit bericht 13-12-2005 10:42 (26%)
Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS450D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX
Dit is de standaard wm5 dialer, met een iets andere skin.quote:Cobra_Lup schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:43:
Op bovenstaande pagina staat een plaatje met een K-Jam. Ik vindt de dialer wel gaaf, heeft iemand een idee welke dialer dit is ?

Luppie wijzigde dit bericht 13-12-2005 11:35 (41%)
Mijn foto SHOWCASE
beetje triest inderdaad overal van die hotspots. kheb wel pit maar zou toch handig snel zijn als het via wifi kon...quote:Carel schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:11:
[...]
Ik geloof dat met dat nieuwe systeem van de HHS PDA's etc niet goed werken, athans de meerderheid lukt nu gewoon niet meer(ppc 2005 etc). Lekker triest, eerst werkte alles, maar nu hebben ze natuurlijk idd die verplichte lamme securew2 tool.
Greetz Thirteen
Het plaatje verandert als je verbinding hebt met iemand. Dan toont de standaard dialer de knoppen die je op het plaatje van de k-jam ziet. Alleen minder mooi geskind. Kleine knoppen, andere kleuren. De rest is alles hetzelfde, zelfs de toewijzing van de soft keys.quote:Cobra_Lup schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:34:
Ik heb zelf de standaard WM5 dialer aan staan en die lijkt in de verste verte niet op deze dialer.
De groente en tot sinas
quote:brave_michel schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:37:
[...]
Het plaatje verandert als je verbinding hebt met iemand. Dan toont de standaard dialer de knoppen die je op het plaatje van de k-jam ziet. Alleen minder mooi geskind. Kleine knoppen, andere kleuren. De rest is alles hetzelfde, zelfs de toewijzing van de soft keys.
MrDummy wijzigde dit bericht 13-12-2005 13:09 (23%)
heel voorzichtig lospeuteren in een hoekje, maar kijk uit dat je het scherm niet beschadigd. een keer uitschieten en je hebt een kras. Dit is het nadeel van die protectors: volledig stofvrij aanbrengen lukt (bijna) niet, als het lukt is het puur toeval en eenmaal aangebracht loop je grote kans op beschadiging van het scherm als hij er weer afmoet.quote:tescione schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:02:
gisteren een brief ontvangen uit Hong Kong!! Met daarin mijn screenprotector van Brando. Na 10 minuten in een dampende badkamer te hebben gestaan dat velletje erop geplakt. Nou moet ik zeggen dat het verbazend goed zit, geen luchtbellen of iets dergelijks (dacht ik). Maar op een of andere manier was het een stofdeeltje toch gelukt om eronder te kruipen met als resultaat een kleine luchtbel met daarin een stofdeeltje in het midden van het scherm.
maar nu de vraag, kan je deze vellen gewoon weer lostrekken en hergebruiken? Of verliezen ze dan hun plakvermogen!
en iemand dan nog een tip hoe je ze los trekt? ik kom er niet onder!
quote:SuperKneus schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:49:
Ik heb de tweak uit de startpost geprobeerd. Als ik de dword waarde aanpas van 1 naar 0 en ik doe een soft reset dan krijg ik daarna nog steeds de tmobile dialer. Als ik dan weer in het registry ga kijken dan zie ik de waarde weer gewoon op 1 staan. Heeft er iemand een idee hoe dit kan?
Mijn foto SHOWCASE
leiden de gekste
quote:Cobra_Lup schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:03:
[...]
Hoe doe je een soft-reset ? Met het pennetje in het gaatje of het knopje bovenop 5sec. vasthouden ?
De juiste manier is in ieder geval het knopje bovenop 5sec. vasthouden, anders slaat ie je wijzigingen niet op.
De groente en tot sinas
quote:SuperKneus schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:49:
Ik heb hem nu ook sinds gisteren. Moet zeggen dat ik er erg tevrede mee ben. Moet nu alleen nog tot april wachten voordat ik mijn tmobile abbo kan gebruiken met onbeperkt internet.
Ik heb nog wel een vraagje over de dialer.
Ik heb de tweak uit de startpost geprobeerd. Als ik de dword waarde aanpas van 1 naar 0 en ik doe een soft reset dan krijg ik daarna nog steeds de tmobile dialer. Als ik dan weer in het registry ga kijken dan zie ik de waarde weer gewoon op 1 staan. Heeft er iemand een idee hoe dit kan?
De groente en tot sinas
Ik gebruik ook geen protector. Heb er jaren een gehad op mijn SE p900, maar omdat ik 'm ook altijd in het hoesje heb als ik 'm vervoer, is het eigenlijk overbodig.quote:tonks schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:26:
Hey, is het slim om geen screenprotector te gebruiken? Ik heb em wel int zwarte hoesje altijd
quote:Hey, is het slim om geen screenprotector te gebruiken? Ik heb em wel int zwarte hoesje altijd
tescione wijzigde dit bericht 13-12-2005 13:41 (13%)
ja maar daar zijn alleen maar themes te vinden en geen SKINSquote:SuperKneus schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:16:
[...]
@ Leipe Leidenaar: Heb je de startpost als eens goed bekeken, daar staan onderaan bij links 2 mooie site's waar je gratiz skins/thema's vandaan kan halen. Wel even registreren
leipe leidenaar wijzigde dit bericht 13-12-2005 13:50 (9%)
leiden de gekste
De groente en tot sinas
Op ene site review kunnen we nog beter bekijken:quote:Cobra_Lup schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:43:
Op bovenstaande pagina staat een plaatje met een K-Jam. Ik vindt de dialer wel gaaf, heeft iemand een idee welke dialer dit is ?
Deze bedoel ik :
[afbeelding]

MrDummy wijzigde dit bericht 13-12-2005 14:11 (9%)
quote:MrDummy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:03:
[...]
Dialer skins of themes voor WM5 zijn nog zeldzaam! Maar er komen snel nieuwe versies.
leiden de gekste
Nee hoor ik heb nog maar 21 pagina'squote:leipe leidenaar schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:18:
[...]
ik kan niet wachten![]()
ps is het al tijd voor een deel 5 van de start post ? we hebben alweer 42 pagina's vol geluld
Mijn foto SHOWCASE
Die had ik ja, maar is nogal mislukt met erop doenquote:tescione schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:37:
[...]
tja als je hem niet wilt beschadigen niet nee! Ook al heb je hem in een hoesje, je kan hem altijd ergens langs halen en je staat niet te lachen met een dikke kras in je scherm!
bestel hem bij http://shop.brando.com.hk/ultraclearscreenprotector.php voor 10 dollar wanneer je een credtcard heb en je hebt hem met een week in huis!
en zo niet dan via een nederlandse website die ergens eerder in dit forum al genoemd is....
leiden de gekste
Carel wijzigde dit bericht 13-12-2005 16:07 (23%)
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
quote:BezurK schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:19:
ik heb sinds vandaag ook een Wizard (de SPV M3000 van Orange) maar ik heb een tweetal vraagjes:
• Hoe kan ik de taal van het apparaat instellen op Engels zonder mijn landinstelling van Nederland te veranderen? Ik wil namelijk wel graag metric system en euro's blijven gebruiken maar ik vind NL zo irritant werken...
Door op het linkje "Apparaat is ontgrendeld" te tappen.quote:
• Hoe kan ik het scherm blokkeren als ik de telefoon in m'n zak steek? Is hier een truukje voor?
Kon op beide vragen eigenlijk geen antwoord vinden in de handleiding noch dit topic
Mijn foto SHOWCASE
quote:Cobra_Lup schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:25:
[...]
Door er een Engelse ROM op te zetten (waarmee ook gelijk je garantie vervalt)
[...]
Door op het linkje "Apparaat is ontgrendeld" te tappen.
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
Greetz Thirteen
quote:MrDummy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:03:
[...]
Op ene site review kunnen we nog beter bekijken:
[afbeelding]
Da's wel heel wat andere skin
Dialer skins of themes voor WM5 zijn nog zeldzaam! Maar er komen snel nieuwe versies.
quote:murata schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:27:
heb wel een leuke mededeling wat betreft de service van t-mobile
vrijdag mijn mda vario opgestuurd door een dode pixel
vandaag (dinsdag) nieuwe mdo vario gekregen van hun.
wel jammer dat mijn screenprotector weg is
dus wordt een nieuwe bestellen.
quote:trigger808 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:45:
[...]
hebben jij ook je Vario opgestuurd in een "voldoende gefrankeerde envelop" die je thuisgestuurd hebt gekregen??
(dat is mijn lot namelijk)
quote:leipe leidenaar schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:51:
donderdag gaat ik met een maat van me vossen in de leidse binnenstad naar onbeveiligde accespoints deze zullen wij dan in kaart brengen voor gratis internet op de vario
MeNTaL_TO wijzigde dit bericht 13-12-2005 17:05 (33%)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance
quote:MeNTaL_TO schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:48:
[...]
Mij lukt het nog steeds niet om contact te krijgen met AP's, ik krijg geen ip, moet ik daarvoor nog een extra stap doen ofzo?
leiden de gekste
quote:leipe leidenaar schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:59:
[...]
geen idee dit gaan we donderdag uitzoeken we houden jullie op de hoogte
ps ik zal via een kaart aangeven waar in leiden centrum onbeveiligde wifi accespoints staan met benaming![]()
![]()
Mijn foto SHOWCASE
quote:Cobra_Lup schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:06:
[...]
Dit kan je ook doen met GPS Tuner v2.0
Dan hoef je alleen maar rond te rijden en dan tekent GPS tuner op basis van je GPS helemaal een kaart van de route die je gereden hebt (Deze kan je vervolgens over een bestaande kaart leggen)
leiden de gekste
Kijk meteen ff in de buurt bij the phonehouse in de haarlemmerstraat. Zit wel een netwerk maar kom er niet op. (werk bij the phonehouse als repair medewerker) me hok zit boven die sleutel/schoen makerquote:
geen idee dit gaan we donderdag uitzoeken we houden jullie op de hoogte
ps ik zal via een kaart aangeven waar in leiden centrum onbeveiligde wifi accespoints staan met benaming![]()
![]()
pr0t0type wijzigde dit bericht 13-12-2005 17:29 (13%)
MSI K7T266 PRO 2|AMD XP1700+(1.47MHZ)@1550MHZ|ZALMAN CNPS5005-Cu|512MB DDR(Twinmos CAS2)|GAINWARD TI 4400|LITEON 24X10X40X|LITE-ONE DVD LTD163 (16x48)|MAXTOR 40 GIG 7200 rpm|
De qtec heeft een ARM processorquote:pr0t0type schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:29:
Dat de "Core player" het niet helemaal goed doet komt omdat het programma geoptimaliseerd is voor de ARM processor...
---------------------------------------
hier heb je nog een site met Dailers skins, heb het nog niet geprobeerd, maar moet je maar ff op de site kijken.
http://www.howardshortt.com/index.htm
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance
quote:MeNTaL_TO schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:34:
[...]
De qtec heeft een ARM processorAls het nu een optimalisatie zou zijn voor de Xscale kan ik het nog snappen.
MrDummy wijzigde dit bericht 13-12-2005 17:48 (3%)
Sorry mijn fout, bedoelde de Xscale, stond ook ergen in de review.quote:MeNTaL_TO schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:34:
[...]
De qtec heeft een ARM processorAls het nu een optimalisatie zou zijn voor de Xscale kan ik het nog snappen.
pr0t0type wijzigde dit bericht 13-12-2005 17:50 (10%)
MSI K7T266 PRO 2|AMD XP1700+(1.47MHZ)@1550MHZ|ZALMAN CNPS5005-Cu|512MB DDR(Twinmos CAS2)|GAINWARD TI 4400|LITEON 24X10X40X|LITE-ONE DVD LTD163 (16x48)|MAXTOR 40 GIG 7200 rpm|
quote:MeNTaL_TO schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:48:
[...]
Mij lukt het nog steeds niet om contact te krijgen met AP's, ik krijg geen ip, moet ik daarvoor nog een extra stap doen ofzo?
[edit]Sowieso kom ik niet echt uit de WiFi instellingen, op mijn laptop stel ik het zo in, dus dat is het probleem niet, ik kan hier alleen niet kiezen met welke ik wil connecten, hij vraagt iedere keer of ik wil connecten met de wlan van de buren, de mijne springt er vanzelf in afentoe, maar geeft geen ip. Waar kan ik de wpa key invullen en hoe kan ik hem vasthouden op mijn wlan?
TheKeeper wijzigde dit bericht 13-12-2005 18:05 (7%)
Hattrick: East Side Kickers (502856), ex-U-20 en Bondscoach van Libanon
Join het DPC Whatpulse team
quote:TheKeeper schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:04:
[...]
Als je wifi aan zet via de comm manager, dan kun je onderin beeld naar "instellingen" en dan "WiFi-instellingen". Ga dan linksonderin beeld naar "Menu" en kies "Netwerkkarrten". Hier zie je een overzicht met alle WiFi-netwerken die je ooit bent tegengekomen. Als je een ander netwerk wilt dan waar je nu op zit, klik je op het woordje "beschikbaar". (edit: bij al eerder gebruikte netwerken zal ie gaan verbinden)
Daar kun je bij "netwerksleutel" onder "verificatie" kiezen voor je protocol (waaronder ook WPA). De rest lijkt me dan kinderspel.
Dit geld wel voor een Vario, weet niet of het met de qtek en M3000 net zo werkt.
quote:FrankGuthrie schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:21:
Kan iemand me vertellen hoe de tom tom navigatie werkt op dit toestel. Daarmee bedoel ik of de performance dus goed is. De processor is een stuk trager dan die van de 9000. Dus is het een beetje te doen?
MrDummy wijzigde dit bericht 13-12-2005 18:27 (7%)
quote:MrDummy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:47:
[...]
Wel; moet je bijna niks in achtergrond draaien. Ik heb niks anders draaien in geheugen en heb alleen player ingeladen. Loopt veel beter dan ingebouwde player.
Oh ja, ik heb RAW framebuffer optie in video setting. Heb 'gladde zoom' en 'trilling' uitgevinkt. Quality op Normal. Audio op wave uitvoer.
)
quote:MrDummy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:25:
[...]
Ik hen tomtom erop gedaan en loopt wel mooi flex. Geen vertragingen en reactie bij drukken op selectieknoppen gaat vlot. Absoluut geen zorgwekkend. Tijdens autorijden reageert het goed zonder vertraging.
Het gaat niet echt om hoe hoog MHz is, maar ook hoe processor gebouwd is.
Je gaat ook niet zeggen dat Pentium-M op laptop op 1,6 GHz TRAGER is dan P4 processor van 2,6 GHz, vanwege 1 GHz verschil. De verschil zit in processor techniek en hoe apparaat gebouwd is.
Lees maar eens de topics door. De mensen zijn tevreden met tomtom en geen vertragingen gemeld.
quote:NO2 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:17:
Nu dus op zoek naar een eigen bluetooth-gps-muis en ook nog steeds een goede screenprotector. Inkoopactie anyone?
FrankGuthrie wijzigde dit bericht 13-12-2005 20:34 (5%)
Eggy wijzigde dit bericht 13-12-2005 20:37 (4%)
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: