Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Final Fantasy XI deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 27 december 2005

geen alt+tab, goede port van de PS2 versie van SE hé ;)
zelfde als manier van updaten. enige reden waarom het op deze (slechte) manier gaat is om het compatible met de PS2 versie te houden. (heeft SE ook met andere worden gezegd in een Q&A artikel van een tijdje geleden)

gebruik ook windower, gewoon omdat ik van mening ben dat een spel niet mijn complete systeem hoeft te kapen, zeker omdat het zo goed als geen systeembelasting geeft. plug-ins gebruik ik eigelijk niet. vind de nieuwe windower ook een beetje over de top. vroeger had je gewoon de oude windower die FFXI draaide in een window, thats it.
nu komen er steeds meer toeters en bellen aan die alleen maar de tegenstanders van de windower meer stof tot klagen geven en de aandacht er meer op wordt gevestigd.
nu wordt windower nog door SE "toegelaten" ze weten dat het er is maar doen er actief niets aan. als er straks nog meer toeters en bellen op en aan komen zal het een kwestie van tijd zijn tot SE er wel actief iets gaat tegen (proberen te) doen.

Reg. datum: 01 september 2003

Ahaaa, weet ik dat ook weer! Dat word een Windower dus :Y)

Trouwens, in verband met de startpost wou ik nog even iets vragen. Wat denkt de topic starter, en de rest van de topic lezers er van om de gehele startpost eens flink onder handen te gaan nemen? Niet dat alles plotseling opeens anders moet worden hoor! Maar gewoon, een beetje een nettere layout, met recente informatie, werkende links, plaatjes, enz. Qua layout zoiets als dit topic, maar dan een beetje meer Final Fantasy zeg maar ;) Lijkt me wel cool om daar aan mee te mogen werken :Y) Tijd heb ik, zin ook!

Reg. datum: 06 mei 2004

quote:
Akira The 1337 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:47:
Trouwens, in verband met de startpost wou ik nog even iets vragen. Wat denkt de topic starter, en de rest van de topic lezers er van om de gehele startpost eens flink onder handen te gaan nemen? Niet dat alles plotseling opeens anders moet worden hoor! Maar gewoon, een beetje een nettere layout, met recente informatie, werkende links, plaatjes, enz. Qua layout zoiets als dit topic, maar dan een beetje meer Final Fantasy zeg maar ;) Lijkt me wel cool om daar aan mee te mogen werken :Y) Tijd heb ik, zin ook!

Vind de OP van Biobakker (met alle plaatjes erbij) stukken beter dan die die je linkte, maar dat is mijn mening maar. Moest Biobakker het te druk hebben kan jij natuurlijk altijd de fakkel overnemen. ;)

Wie er ook voor instaat, je kan altijd bij mij terecht moest je wat assistentie nodig hebben met screenshots of met een lijstje van leuke mods. :Y)

http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?15662 FFXI Thief ^^

Reg. datum: 27 december 2005

quote:
Ahaaa, weet ik dat ook weer! Dat word een Windower dus

let wel op dat de windower tegen de ToS is, gebruik op eigen risico.
maar zo lang je er niet mee te koop loopt (niet bijvoorbeeld in een party gaan lopen zeggen dat je iedereen zijn TP kan zien) is er geen legale manier dat SE kan zien of je de windower gebruikt. enige manier waarop dat ze het kunnen achterhalen is met chatlogs als je het in welk kanaal dan ook loopt te vertellen.

en over openings post.
vind er niet zoveel mis mee eigelijk. plaatjes werken nu niet maar worden gefixed als nieuw ISP online is. hooguit om de zoveel tijd links updaten ofzow.

Ja de startpost is op zich ook goed in elkaar gezet hoor! Was een hoop werk, en dat kun je er ook wel aan zien!

Misschien hier en daar eens een "hr" code toevoegen of iets dergelijks. Een paar dingetjes "listen". Wat linkjes updaten, en zo. Dat geen wat ik dus eerder ook al aan gaf. Verder is ie gewoon super! _/-\o_ Een startpost waar andere topics nog wel een puntje aan kunnen zuigen ;)

Reg. datum: 06 mei 2004

Man ben ik ff een lucker, 2e mob in dynamis bastok : Assasin's Vest. o.o

http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/thfrelic.jpg

Zijn wel gewipet (bug waardoor een verkeerde mbo gevoked werd), maar toch THFx2, MNKx2, RDM, SMNx2, SAM relics gedropt. :)

http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?15662 FFXI Thief ^^

helping someone is not a crime

quote:
Baha schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:42:
Man ben ik ff een lucker, 2e mob in dynamis bastok : Assasin's Vest. o.o

[afbeelding]

Zijn wel gewipet (bug waardoor een verkeerde mbo gevoked werd), maar toch THFx2, MNKx2, RDM, SMNx2, SAM relics gedropt. :)
{congratulations}

Echternach:Shaman37@Genjuros

Soba ni Iru Kara

Hmmm ... vakantie over en heb deze week nog niet de kans gehad (genomen) om FF XI te starten ^^'
'k zou eigenlijk eens naar Kazham moeten gaan voor lvl 30 :p

Reg. datum: 02 juli 2002

jeee eindelijk is mn e-account geladen met doekoe, vanavond dus maar eens even gaan spelen. :)

Ik geloof dat ik het al gelezen had maar even voor de zekerheid, je kan geen server kiezen zodra je begint te spelen toch? Indien wel hoor ik graag even welke server ik het best kan nemen (waar jullie op zitten dus :))

Reg. datum: 14 september 2002

je kunt op 1 van onze servers komen door een world pass of gold pass te krijgen van iemand die al op die server zit.
Wij kunnen dus een pass kopen ingame. Dat is een nummer wat jij tijdens het aanmaken van een char kan opgeven.

Kijk dus even bij wie van ons je op de server wilt (de meesten zijn denk ik wel in staat een linkpearl te regelen) en vraag een worldpass.

Voor mijn server: Cerberus
Er zitten niet spannend veel Nederlanders. In onze linkshell zitten er een stuk of 6 en daarbuiten lopen er nog wat belgen en nederlanders rond op de server. Helaas, maar als 1 van de laatste servers is ook bji ons de ingame economie aan het stijgen, dus daar hoef je niet meer voor te komen.
Onze linkshell is vrij jong (half jaartje) en onze leden varieren van level 1 zonder subjob tot aan level 70+ met alles erop en eraan. Onze toelatingscriteria voor de linkshell zijn simpel: mensen moeten gezellig zijn, plezier hebben en lekker samen verschillende events doen :)

6K wijzigde dit bericht 05-01-2006 10:21 (66%)

Reg. datum: 30 mei 2002

Goh, zijn de christmas IGE sales op jullie server ook begonnen? Sinds kerst is onze economy ook verdubbeld/verdrievoudigd op sommige high ticket items. Dat terwijl Gilgamesh nog een vrij stabiele en goede economy had. Bijvoorbeeld, voor de kerst zat een Igqira Weskit op de 5M, nu ziet die op 10/12M, Peacock is van 15M naar 35M gestegen. Gelukkig hoor ik van mensen dat de economy nu weer iets daalt of iig stabieler wordt. Maar er is niets frustrerender dan in je gezicht geduwd te krijgen dat persoon X de item die jij nodig hebt iets eerder heeft gehaald/kunnen halen en nu voor 3x de prijs die hij ervoor heeft betaald hem kan verkopen.

inderdaad bij ons is het ook zo:

scorpion harnass van 8 naar 16 miljoen
blessed briault van 1 naar 3.3 miljoen
nobles tunic van 8 naar 20 miljoen
Vermillion cloak van 4 naar 10 miljoen
Birgadine+1 van 2mln naar 4 mln

en dat terwijl de prijs van silk van 35k naar 50k is gegaan en beehive chips van 13k naar 18k, dus met farmen maak je die verdubbelingen niet goed.

quote:
6K schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:40:
en beehive chips van 13k naar 18k
Dat is nog niks vergeleken bij de Phoenix server! :P Zelf had ik ook een stapeltje bij elkaar verzameld van 12 stuks. Die staan momenteel op een klant te wachten in het auction house voor een kleine 24.000 Gil :Y) Voor die prijs waren er al een hoop over de toonbank gegaan, en hopelijk die van mij deze keer ook. Ik kan wel wat centjes gebruiken :)

helping someone is not a crime

ik ben maar eens begonnen met harvesting, hier zit ook wel een leuke opbrengst in heb ik gemerkt

fresh mugworth 110K per stack
red moko grass 50K per stack

heb van beide bijna een stack bij elkaar geharvest in 2 uurtjes tijd plus nog wat andere items die wat minder opbrengen.

en heb maar 6 Sickle's verbruikt.

volgende keer toch maar zonder equip. gaan harvesten(heb geen gobbiebags).

Echternach:Shaman37@Genjuros

quote:
Akira The 1337 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:16:
[...]

Dat is nog niks vergeleken bij de Phoenix server! :P Zelf had ik ook een stapeltje bij elkaar verzameld van 12 stuks. Die staan momenteel op een klant te wachten in het auction house voor een kleine 24.000 Gil :Y) Voor die prijs waren er al een hoop over de toonbank gegaan, en hopelijk die van mij deze keer ook. Ik kan wel wat centjes gebruiken :)
ik wilde juist aangeven dat die niet zo veel gestegen waren. De beehive chips zijn maar 50% of zo omhoog gegaan, terwijl de higher level items 2 a 3 keer zo duur geworden zijn. Gingen ze bij ons maar voor 24k, die farm ik zo 10 stacks zonder enige moeite bij elkaar ;)
FOR PONY!!!

Zo, Byakko maar eens een lesje geleerd. Snel, clean, fun.

http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_010506_01.jpg

Al is de fiets nog zo snel, de motor beperkt het wel. - Challenge Fujin "piloot". - weblog

quote:
6K schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:05:
[...]

ik wilde juist aangeven dat die niet zo veel gestegen waren. De beehive chips zijn maar 50% of zo omhoog gegaan, terwijl de higher level items 2 a 3 keer zo duur geworden zijn. Gingen ze bij ons maar voor 24k, die farm ik zo 10 stacks zonder enige moeite bij elkaar ;)

Ow, lol. Tja, ik ben nog maar net bezig met Final Fantasy XI, en ik weet eigenlijk niet beter dan de prijzen die momenteel gelden voor de items. Die 24.000 Gil heb ik trouwens toenet uit mijn Delivery box gehaald. Eindelijk heb ik eens een keer echt lekker veel centjes! Ik denk dat ik eens ga kijken voor iets leuks vandaag of morgen. Misschien eeen nieuwe outfit of zo, want die Tarutaru klompen beginnen onderhand een beetje te slijten geloof ik... B)

Binnenkort ga ik weer eens wat zaadjes poten in mijn potjes. Heb nu 10 Brass Flowerpots, en een Workbench tot mijn beschikking namelijk :Y) Heb alweer zo'n 5 zaadjes bij elkaar verzameld. Nu nog ergens 5 stuks vandaan zien te halen, en dan kan ik weer aan de slag. Best leuk hoor, dat tuinieren :)

Damn, dat twee uur updaten was niet gelogen. :)

Maar goed eerste indruk; Grafisch niet zo mooi als Guild Wars (moet nog wel even FSAA aanzetten, maar de textures zijn duidelijk minder), maar op het eerste gezicht véél uitgebreider. Best wel wennen dus, ook de bediening, maar ja ik heb nog maar een uurtje of zo gespeeld met een Mithra Warrior en als start plaats dat bosland, wat volgens mij sowieso niet de beste keus was. :+

Van het weekend dus maar eens even overnieuw beginnen met mayb een black mage ofzo.

welke server is het geworden?
Bosland? bedoel je San'Doria? Voor een nieuwe job maakt de regio niet zo heel veel uit hoor.

@Akira the 1337: kun je me (ons) een beetje op de hoogte houden van je progress met gardening? Ik heb daar al een paar keer naar gekeken, maar ik blijf twijfelen hierover.... misschien als ik wat ervaring van je hoor dat ik ook maar eens de stap moet/wil nemen :)

6K wijzigde dit bericht 06-01-2006 09:37 (53%)

FOR PONY!!!

Niks mis met een Mithra Warrior. O+

En bosland? Dat is waarschijnlijk San d'Oria, maar misschien ook Windurst. Bastok kan niet, daar zijn bomen met een telescoop nog niet te vinden.

Al is de fiets nog zo snel, de motor beperkt het wel. - Challenge Fujin "piloot". - weblog

quote:
ZwooP schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:32:

Maar goed eerste indruk; Grafisch niet zo mooi als Guild Wars (moet nog wel even FSAA aanzetten, maar de textures zijn duidelijk minder), maar op het eerste gezicht véél uitgebreider. Best wel wennen dus, ook de bediening, maar ja ik heb nog maar een uurtje of zo gespeeld met een Mithra Warrior en als start plaats dat bosland, wat volgens mij sowieso niet de beste keus was. :+

Van het weekend dus maar eens even overnieuw beginnen met mayb een black mage ofzo.

Je kan met je char elke job kiezen he, je hoeft niet steeds per job een nieuwe char aan te maken :)

bosland..dat zal Sandoria wel zijn...is inderdaad geen geweldige startplaats..Windurst is veel beter ;)

edit: volgens mij heeft FFxi geen FSAA instellingen, maar via het register kun je wel met de graphics spelen (niet doen als je een trage pc hebt). Een lid van onze LS heeft een tijdje terug diverse register-patches gemaakt waarmee het aangepast kon worden. Tezamen met de drawdistance plugin van bv Windower word de game ineens een stuk mooier.

Poekie McPurrr wijzigde dit bericht 06-01-2006 10:17 (18%)

Sputnik @ Division Brabant ^^

quote:
Neelon schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:46:
Niks mis met een Mithra Warrior. O+

En bosland? Dat is waarschijnlijk San d'Oria, maar misschien ook Windurst. Bastok kan niet, daar zijn bomen met een telescoop nog niet te vinden.

San d'Oria kan wel kloppen ja, maar ik denk dat ik eventjes opnieuw begin in Windurst en rustig alle controls en menu's eens even door ga nemen.

FSAA wordt niet ondersteund? Wel toch wanneer ik hem in mn windows force. :) Ben wel benieuwd naar die registry patch trouwens, waar kan ik deze vinden en nu ik toch bezig ben; wat is die drawdistance plugin?

quote:
ZwooP schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:32:

Guild Wars heb ik ook een hele lange tijd gespeeld. Het is zeker erg leuk, maar echt totaal niets vergeleken met Final Fantasy XI qua opties! Grafisch is het inderdaad wel een beetje beter, maar zodra je de gameplay leert kennen van Final Fantasy XI neem je dat minpuntje al snel voor lief. Tenminste, ik wel! Guild Wars heb je op een gegeven moment wel een beetje gezien. Het is allemaal een beetje magertjes vind ik. Voor dat de grote zomer update uit kwam speelde ik nog iedere dag, tot het moment kwam waarop ik zeg maar alles wel had gezien in de game. Ik had het sterkste stuk armor, één van de beste wapens in de game, en daarbij alles wel zo'n beetje gezien. Vandaar dat ik eventjes vóór de grote zomer update al zoiets had van "tja, is het dit nu?". Na een paar weekjes rustig aan te hebben gedaan kwam de grote zomer update uit, en ik dacht dat er behoorlijk vette dingen bij zouden komen. Nou, niet dus! Het was allemaal gewoon een beetje meer van alles, en dat was het. En daar zat ik persoonlijk niet echt op te wachten. Vandaar dat ik ook eens ben gaan rond kijken naar de échte online RPG's "out there".

Nu speel ik Final Fantasy XI. Totaal geen spijt van de aankoop. En ja, het bevalt mij persoonlijk echt vele malen beter dan Guild Wars! :) Vaker hoor ik mensen echt steen en been klagen over de maandelijkse kosten van een game zoals deze. Zelf heb ik er echter geen problemen mee. Meestal zijn het ook wel outsiders die dat soort dingen roepen denk ik. Zelf dacht ik eerst ook wel een beetje in die richting. Nu weet ik wel beter :Y)

quote:
6K schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:35:
@Akira the 1337: kun je me (ons) een beetje op de hoogte houden van je progress met gardening? Ik heb daar al een paar keer naar gekeken, maar ik blijf twijfelen hierover.... misschien als ik wat ervaring van je hoor dat ik ook maar eens de stap moet/wil nemen :)
Dat tuinieren leek me al leuk vanaf het begin eigenlijk. Heb nu al een stuk of 10 plantjes gehad, en ik moet zeggen dat ik er toch wel een klein beetje winst mee heb gemaakt eigenlijk. Op Internet had ik ook al eens gezocht naar wat tuinier tips. Nee, niet die van "Nico de aanrandende tuinman" :) Ik heb een paar dingetjes geprobeerd uit de "Advanced Guide to Gardening, die op allakhazam.com staat vermeld. Kan niet zeggen dat ze liegen of zo, maar of het 100% waarheid is wat ze beweren dat weet ik ook niet echt. Daar heb ik eigenlijk nog wel een beetje te weinig ervaring voor. Mijn komende ervaringen zou ik hier wel willen posten in dit topic hoor! :Y) Misschien dat ik mensen wel kan gaan aansporen om dit ook te gaan doen :)

Link naar register-geklooi: http://ffxi.allakhazam.co...735902216382834&num=3
(is onlangs (eind november?) al eens gepost hier ook dacht ik maar terubladeren is ook niet mijn hobby ;P

Reg-dingetjes downloaden: hiero
Met dank aan Szlash voor het maken ervan :)

smaakjes:
1152x864
1280x1024
1600x1200

edit:
Drawdistance kun je via site Windower (Archbell dot nogwat) installen (tis een plugin).

Poekie McPurrr wijzigde dit bericht 06-01-2006 11:56 (12%)

Sputnik @ Division Brabant ^^

quote:
Akira The 1337 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:34:
[...]

Dat tuinieren leek me al leuk vanaf het begin eigenlijk. Heb nu al een stuk of 10 plantjes gehad, en ik moet zeggen dat ik er toch wel een klein beetje winst mee heb gemaakt eigenlijk. Op Internet had ik ook al eens gezocht naar wat tuinier tips. Nee, niet die van "Nico de aanrandende tuinman" :) Ik heb een paar dingetjes geprobeerd uit de "Advanced Guide to Gardening, die op allakhazam.com staat vermeld. Kan niet zeggen dat ze liegen of zo, maar of het 100% waarheid is wat ze beweren dat weet ik ook niet echt. Daar heb ik eigenlijk nog wel een beetje te weinig ervaring voor. Mijn komende ervaringen zou ik hier wel willen posten in dit topic hoor! :Y) Misschien dat ik mensen wel kan gaan aansporen om dit ook te gaan doen :)

Voor gardening is er nog een betere guide waar je denk ik veel aan kunt hebben. Voor wat ik ervan gehoord heb is dit een van de beste gardening guides, maar ook deze blijft 'vaag'....

Pikko Pots

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: