quote:Hoshimaru schreef op donderdag 22 december 2005 @ 20:58:
Hehe
Moest Final Fantasy XI pakweg 10 jaar geleden uitkomen mocht ik er toch wel naar fluiten van m'n ouders ^^'
Betalen om te gamen ? Goed gek zeker ? Speel dan maar een ander spel
Haha, dat zei ik zelf nog een maand voordat ik FFxi opstartte ^^
Betalen om online te mogen spelen? Nooit!!
Poeks' ziet een mooie ingame review (een Kickstart van Spelletjesgarnaal.be)...
Koopt spel..
Trekt creditcard en gaat vrolijk spelen ^^
Sputnik @ Division Brabant ^^
Same here,
wilde het graag spelen (is natuurlijk een Final Fantasy spel).
Heb uiteindelijk gewacht op de EU versie aangezien ik mijn vriendin wilde laten meespelen.
11 euro per maand is nog wel te doen (heb net een huis gekocht >.>)
Denk dat ik dit spel blijf spelen totdat ze het offline halen.
Nu nog even geld apart zetten voor de expansion.
wilde het graag spelen (is natuurlijk een Final Fantasy spel).
Heb uiteindelijk gewacht op de EU versie aangezien ik mijn vriendin wilde laten meespelen.
11 euro per maand is nog wel te doen (heb net een huis gekocht >.>)
Denk dat ik dit spel blijf spelen totdat ze het offline halen.
Nu nog even geld apart zetten voor de expansion.
lol, zie nu pas dat enkele pics van mij in de topicstartpost geused worden.. die zijn echt al oud... ^^
FFXI: Nawa, Titan
Reg. datum: 01 september 2003
quote:NielsOveres schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 09:15:
>.> WP had ik ook al gekocht.
en gemailt ook. Alleen vergeten om hier te posten. (Was moe gisteren).
Sowwy!
spoiler:
9144689374
De code die ik van jou kreeg toegestuurd, en die ik in dit topic kon posten als ik hem niet meer gebruikte. Zelf heb ik hem niet gebruikt helaas, omdat ik die andere code al had gebruikt die in dit topic stond. Deze World Pass heeft nog 5 uses over dus. Misschien leuk voor enkele andere mensen die op de Phoenix server willen komen spelen
Trouwens, ik begin Final Fantasy nu wel een beetje onder de knie te krijgen. Voornamelijk de menu's en dergelijken lijken in eerste instantie best ingewikkeld. Dit is natuurlijk helemaal niet zo, maar dat komt gewoon vanwege het feit dat ik Guild Wars gewend ben als online RPG. Die game heeft namelijk een iets gebruikersvriendelijke manier van handelen met menu's, camera handelingen, enz. Het is even wennen, en ik moet zeggen dat ik het in het begin best raar vond aanvoelen. Maar, nu, na zo'n kleine 3½ á 4 uur spelen begin ik het toch al redelijk goed onder de knie te krijgen. Tot nu toe heb ik pas één mission gedaan, het afleveren van een of andere boodschap bij een presidenten dingetje. En ik moet zeggen dat ik me tot nu toe best goed heb vermaakt!
Eén van de enigste minpuntjes vergeleken met Guild Wars is toch wel de achteruitgang qua graphics. Het is zeker niet lelijk, maar Guild Wars ziet er gewoon mooier uit! Niet dat dit veel uitmaakt hoor, want zo'n graphics geiler ben ik nu ook weer niet. Final Fantasy XI ziet er echt wel fatsoenlijk uit op het grafische gedeelte vind ik! En de rest zit tot nu toe ook wel snor
Mensen die ook op de Phoenix server spelen kunnen mij vinden onder de naam: Marcson
Cya @ Vana'diel!
Je kunt GW en FFXI totaal niet met elkaar vergelijken.Overigens speel ik zelf ook GW samen met m'n vriendin. Dus voeg me daar (EU servers) maar eens toe onder de naam Arunia Valera, overigens spelen we niet super vaak.
Ikzelf was eerder begonnen met FFXI, daarnaast is FFXI ook een groot aantal jaren ouder.
Ikzelf vind overigens FFXI er veel beter uitzien grafisch dan bijvoorbeeld WoW welke ik speel op een private server.
Ik zal waarschijnlijk dinsdag je even toevoegen op de lijst, dan kan ik je bij staan als je dat wilt.
Succes in iedergeval in FFXI.
Ikzelf was eerder begonnen met FFXI, daarnaast is FFXI ook een groot aantal jaren ouder.
Ikzelf vind overigens FFXI er veel beter uitzien grafisch dan bijvoorbeeld WoW welke ik speel op een private server.
Ik zal waarschijnlijk dinsdag je even toevoegen op de lijst, dan kan ik je bij staan als je dat wilt.
Succes in iedergeval in FFXI.
Arunia wijzigde dit bericht 24-12-2005 13:00 (18%)
Router breakdown, dus niet meer kunnen spelen. Nu weer eindelijk online (X-mas eve)
valt me nog mee hoeveel mensen er zijn
Hopen dat ik vissen naar 25 kan zetten (Buburimi was geen succes naar shall shells, dus weer terug naar nebs nu) en whm naar 65 (nog maar 3k exp. te gaan, met ring dus geen probleem)
Hopen dat ik vissen naar 25 kan zetten (Buburimi was geen succes naar shall shells, dus weer terug naar nebs nu) en whm naar 65 (nog maar 3k exp. te gaan, met ring dus geen probleem)
Dacht ik ff lekker alleen THF's knife te campen.

Well fawk.
Officiel : THF's zijn gek

Well fawk.
Officiel : THF's zijn gek
http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?15662 FFXI Thief ^^
Shalls cappen op 53 dacht ik (lang geleden dat ik daarop geleveled heb), dus dat het geen succes is kan wel kloppen.quote:6K schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 19:58:
Router breakdown, dus niet meer kunnen spelen. Nu weer eindelijk online (X-mas eve)
Al is de fiets nog zo snel, de motor beperkt het wel. - Challenge Fujin "piloot". - weblog
dat van die shalls wist ik, maar een hi level fisherman zei dat dat wel eens kon werken, guess he was wrong 
Die Nebs doen het ook niet echt meer, hoewel ze een leuke profit geven (20k per stack inmiddels) geven ze me amper skillups (echt, slechtste tot nu toe), dus kreeg ik het advies om met een comp. rod en frog lure in de zuiderlijke meertjes van La Theine te gaan vissen.
Kun je dat bevestigen? of een andere tip geven?
Ik vind geld niet zo belangrijk, als ik maar skillups krijg.
Inmiddels wel 25 vissen en 65 white mage. Maar nu dus de subjobs gaan levelen (blm32 en smn31)
Die Nebs doen het ook niet echt meer, hoewel ze een leuke profit geven (20k per stack inmiddels) geven ze me amper skillups (echt, slechtste tot nu toe), dus kreeg ik het advies om met een comp. rod en frog lure in de zuiderlijke meertjes van La Theine te gaan vissen.
Kun je dat bevestigen? of een andere tip geven?
Ik vind geld niet zo belangrijk, als ik maar skillups krijg.
Inmiddels wel 25 vissen en 65 white mage. Maar nu dus de subjobs gaan levelen (blm32 en smn31)
Reg. datum: 27 december 2005
dark bass, giant catfish en red terrapin... personnlijk zou ik voor mithran rod gaan.
met composite krijg je veels te veel too small berichten vooral met dark bass die waarschijnlijk het meest zullen happen.
shall shell werkt wel op dat level. omdat het meer dan 20 levels hoger is dan je huidige level zullen de skill ups niet zo heel erg snel komen, sweetspot ligt tussen de 7 en 12 levels hoger. maar je maakt wel een aardig zak centje door ze te vangen.
in de tijd dat ik dat level was ging ik voor dark bass en giant catfish in west sarutabaruta. maar dat was nog met oude vis systeem weet niet of dat nu nog werkt.
al hebben alle beginende visser wel mazzel met het nieuwe systeem.
nu kan je al vanaf level 0 vis vagen die aardig wat opleverd. vroeger met oude systeem moest je miniaal mid level zijn wilde je wat vangen wat een beetje wat waard was.
en nu met nieuwe systeem weet je al wat je aan je haak hebt voordat je de lijn binnen haalt. geen monsters en gebroken hengels meer als je daar niet op zit te wachten.
met nieuwe systeem zou je zelf in SSG kunnen vissen
al is dat niet echt super effectief zonder Lu Shang
met composite krijg je veels te veel too small berichten vooral met dark bass die waarschijnlijk het meest zullen happen.
shall shell werkt wel op dat level. omdat het meer dan 20 levels hoger is dan je huidige level zullen de skill ups niet zo heel erg snel komen, sweetspot ligt tussen de 7 en 12 levels hoger. maar je maakt wel een aardig zak centje door ze te vangen.
in de tijd dat ik dat level was ging ik voor dark bass en giant catfish in west sarutabaruta. maar dat was nog met oude vis systeem weet niet of dat nu nog werkt.
al hebben alle beginende visser wel mazzel met het nieuwe systeem.
nu kan je al vanaf level 0 vis vagen die aardig wat opleverd. vroeger met oude systeem moest je miniaal mid level zijn wilde je wat vangen wat een beetje wat waard was.
en nu met nieuwe systeem weet je al wat je aan je haak hebt voordat je de lijn binnen haalt. geen monsters en gebroken hengels meer als je daar niet op zit te wachten.
met nieuwe systeem zou je zelf in SSG kunnen vissen
al is dat niet echt super effectief zonder Lu Shang
sweetspot? wat is dat
Is die mithran rod dan wel met frog lure? en ook in La Theine?
moet dat toch eens gaan proberen....
Lu Shang's, ik zit op 0/10.000 ; ;
Is die mithran rod dan wel met frog lure? en ook in La Theine?
moet dat toch eens gaan proberen....
Lu Shang's, ik zit op 0/10.000 ; ;
sweetspot
level range waarin je de meeste kans hebt op skillups. meeste zijn het er wel over eens dat die ligt tussen de 7 en 12 levels hoger dan je huidige level. (al blijft het net zoals zo veel dingen met vissen altijd een stuk volkomen willekeurig)
mithran rod weet ik zeker dat het werkt.
halycon is volgens mij te groot voor dark bass en hume rod te klein voor giant catfish.
weet niet zeker, toen die twee nieuwe hengels erbij kwamen had ik almijn Lu Shang. en als je Lu Shang hebt is er niet echt een reden op die andere hengels te gebruiken
en ik ben pas halverwegen met mijn Ebisu quest dus die weet ik ook nog niet.
level range waarin je de meeste kans hebt op skillups. meeste zijn het er wel over eens dat die ligt tussen de 7 en 12 levels hoger dan je huidige level. (al blijft het net zoals zo veel dingen met vissen altijd een stuk volkomen willekeurig)
mithran rod weet ik zeker dat het werkt.
halycon is volgens mij te groot voor dark bass en hume rod te klein voor giant catfish.
weet niet zeker, toen die twee nieuwe hengels erbij kwamen had ik almijn Lu Shang. en als je Lu Shang hebt is er niet echt een reden op die andere hengels te gebruiken
en ik ben pas halverwegen met mijn Ebisu quest dus die weet ik ook nog niet.
zo eindelijk besloten mijn "oude" char. op Seraph gedelete.
ben nu BLM20 en WHM15 op Ragnarok.
met een paar leden van de LS hebben we een set PT opgezet waarmee ik mooi mijn WHM kan levelen, ben nu weer begonnen met chocobo quest die ik hopelijk vandaag klaar heb, zal wel lukken als ik af en toe inlog op mijn thuis pc
binnenkort dus weer "keys" gaan hunten voor Kazham toegang en dan ben ik weer waar ik was op Seraph, alleen nu als taru en met betere equip.
ben nu BLM20 en WHM15 op Ragnarok.
met een paar leden van de LS hebben we een set PT opgezet waarmee ik mooi mijn WHM kan levelen, ben nu weer begonnen met chocobo quest die ik hopelijk vandaag klaar heb, zal wel lukken als ik af en toe inlog op mijn thuis pc
binnenkort dus weer "keys" gaan hunten voor Kazham toegang en dan ben ik weer waar ik was op Seraph, alleen nu als taru en met betere equip.
Echternach:Shaman37@Genjuros
Ik vis nu in SSG, lvl 60 visjes-pesten en LuShang ^^
Monsters haal ik gewoon op (zit nooit zo op te letten) maar mijn pet crab (die dikzak die op die brug rondkuiert boven het meertje) kan elke gevangen mob met gemak solo'n terwijl ik verdervis (lang leve Bst zijn ^^)
Verder is het een ideale spot omdat je ook nog eens Mindgazer (dropped golden h-eye) kunt klieren.
Dus enerzijds profit via het vissen en anderzijds via de verkoop van die golden eyes.
Monsters haal ik gewoon op (zit nooit zo op te letten) maar mijn pet crab (die dikzak die op die brug rondkuiert boven het meertje) kan elke gevangen mob met gemak solo'n terwijl ik verdervis (lang leve Bst zijn ^^)
Verder is het een ideale spot omdat je ook nog eens Mindgazer (dropped golden h-eye) kunt klieren.
Dus enerzijds profit via het vissen en anderzijds via de verkoop van die golden eyes.
voorkomen is beter dan genezen 
voor de meeste niet BST is een Stygian pugil toch een aardig gevecht. Je wint er wel van maar is zonde van de tijd als je die ook had kunnen besteden aan vissen.
nog Earthen Hakutaku Eye gefarmed voor THF en DRK van mijn LS.
geluk zat weer niet echt mee. na 4 uur eindelijk de eerste drop. ondertussen had de hele party al de map van SSG. iedere 5 mobs die we kilden dropten wel een coffer key en coffers zijn makkelijk te openen in SSG. kort na de eerste Earthen Hakutaku Eye drop hadden we gelukkig ook de tweede en was het tijd om af te sluiten
Als het geluk een beetje meezit van het weekend voor de derde en vierde keer Hakutaku NM killen om de quest te beindigen voor onze THF en DRK.
voor de meeste niet BST is een Stygian pugil toch een aardig gevecht. Je wint er wel van maar is zonde van de tijd als je die ook had kunnen besteden aan vissen.
nog Earthen Hakutaku Eye gefarmed voor THF en DRK van mijn LS.
geluk zat weer niet echt mee. na 4 uur eindelijk de eerste drop. ondertussen had de hele party al de map van SSG. iedere 5 mobs die we kilden dropten wel een coffer key en coffers zijn makkelijk te openen in SSG. kort na de eerste Earthen Hakutaku Eye drop hadden we gelukkig ook de tweede en was het tijd om af te sluiten
Als het geluk een beetje meezit van het weekend voor de derde en vierde keer Hakutaku NM killen om de quest te beindigen voor onze THF en DRK.
Die pugils zijn wel sterk inderdaad, al menig vissertje dood zien gaan doro het beestje.
Mooisten zijn trouwens diegenen die naast het meppen van de mob het ook ook voor elkaar krijgen om de lokale Sahagin-populatie boos te maken ^^;
Mooisten zijn trouwens diegenen die naast het meppen van de mob het ook ook voor elkaar krijgen om de lokale Sahagin-populatie boos te maken ^^;
hmm... met zo'n 20 sahagins rond het meer is dat een aardig gevalletje van ouch 
heb het wel een keer gehad toen mijn gamepad een beetje over zijn gier ging. reageerde helemaal nergens meer op dus begon maar op alle knoppen te rammen. opeens begon ik te healen tussen al die sahagins... 3 seconden later had ik er 15+ op mijn dak. heb er toch nog 5 af kunnen maken voordat ik zelf dood ging. als ze met zijn allen op je staan te meppen heb je geen tijd om ook maar iets te casten.
als je een beetje "spannend" wil vissen moet je naar Den of Rancor gaan en op Zebra eel vissen. rond het meer daar lopen schorpioenen die ook nog voor level 75 mensen VT zijn. maar is het wel waard als je voor meer dan 5 maanden de enige entry hebt op jeuno AH voor een stack zebra eel
heb het wel een keer gehad toen mijn gamepad een beetje over zijn gier ging. reageerde helemaal nergens meer op dus begon maar op alle knoppen te rammen. opeens begon ik te healen tussen al die sahagins... 3 seconden later had ik er 15+ op mijn dak. heb er toch nog 5 af kunnen maken voordat ik zelf dood ging. als ze met zijn allen op je staan te meppen heb je geen tijd om ook maar iets te casten.
als je een beetje "spannend" wil vissen moet je naar Den of Rancor gaan en op Zebra eel vissen. rond het meer daar lopen schorpioenen die ook nog voor level 75 mensen VT zijn. maar is het wel waard als je voor meer dan 5 maanden de enige entry hebt op jeuno AH voor een stack zebra eel
Vind het wel erg jammer dat ze met die laatste patch het trainen van mobs practisch onmogelijk hebben gemaakt. Heeft toch een forse hap genomen uit het spel. Eerst was het nog bij het zonen dat je het gevoel had "hmm...wat zou er aan de andere kant zitten..." en als je ergens pt'de was je je leven ook vaak niet zeker.
Nu heeft het spel wel een erg hoog troetelbeertjes gehalte gekregen
(jaja, dood gaan doordat een idioot een hele zooi trained op je pt is niet leuk idd maar het hoorde gewoon bij het spel vind ik)
Nu heeft het spel wel een erg hoog troetelbeertjes gehalte gekregen
(jaja, dood gaan doordat een idioot een hele zooi trained op je pt is niet leuk idd maar het hoorde gewoon bij het spel vind ik)
bleh ik zit nog steeds zonder internet thuis >_< heb Zycban al een maand of twee niet meer gezien. Naja misschien ook wel eens goed om geen FFXI te spelen tijdens de feestdagen 
/eens is met de reactie hierboven van poekie, doodgaan door de agro van een mob die ergens rondloopt waar hij eigenlijk niet hoort is deel van een MMORPG imo. Een groot onderdeel is toch ook om de wereld van Vana D'iel te ontdekken, en dat is natuurlijk niet zonder gevaren.
Het wordt zo steeds meer een vast regime van camps en mobs die je moet hebben om te lvlen.
/eens is met de reactie hierboven van poekie, doodgaan door de agro van een mob die ergens rondloopt waar hij eigenlijk niet hoort is deel van een MMORPG imo. Een groot onderdeel is toch ook om de wereld van Vana D'iel te ontdekken, en dat is natuurlijk niet zonder gevaren.
Het wordt zo steeds meer een vast regime van camps en mobs die je moet hebben om te lvlen.
Dat zeg ik... Twitter!; Gamertag: Zycban
Hmmmz, is het iemand trouwens al opgevallen dat de startpost een beetje uit elkaar aan het vallen is? Veel plaatjes zijn namelijk niet meer toegankelijk door dat er iets mis is met iemand zijn of haar webspace accountje bij Demon.
Het viel me trouwens ook op dat er op de website van PlayOnline zelf ook nog wel een paar leuke dingen staan die misschien wel in de startpost verwerkt kunnen worden. Mischien dat ik wel kan helpen bij het nóg beter maken van de al zeer goede startpost!
Trouwens, tot nu toe heb ik al heel wat uurtjes rond gedwaald in Vana'diel, en ik moet zeggen dat ik echt versteld sta van wat er allemaal mogelijk is op sommige gebieden. Het is allemaal lekker uitgebreid, en niet zo statisch als dat Guild Wars eigenlijk is. Final Fantasy XI leeft echt!
Mijn jongere broertje heeft gisteren trouwens zijn eigen FFXI besteld bij Dimension Plus. Hopelijk kunnen we dan zeer binnenkort samen op pad gaan
Dat word nog heel erg vetjes volgens mij!
Zelf ben ik nu met mijn character halverwege level 9 beland. Eigenlijk zou ik al veel hoger moeten zijn vergeleken met de tijd die ik al heb doorgebracht, maar ik ben een beetje lomp geweest met sommige dingen. Tja, ik wou gewoon eens eventjes ergens een kijkje gaan nemen op een of ander plekje op de kaart, en ja hoor, ik werd woest afgeslacht door die bleude baddy's... en weer... en weer... en...weer dus! Volgens mij was ik een beetje té nieuwsgierig
Maar goed, van dat nieuwsgierige gedoe ben ik dan ook maar gelijk afgestapt. Eventjes een stapje terug genomen, en maar eens even gaan kijken naar de andere mogelijkheden van de game (het craft gebeuren, vissen, auction house, plantjes zetten in mijn huisje, enz.)
FFXI is echt zooo vet hé!
Het viel me trouwens ook op dat er op de website van PlayOnline zelf ook nog wel een paar leuke dingen staan die misschien wel in de startpost verwerkt kunnen worden. Mischien dat ik wel kan helpen bij het nóg beter maken van de al zeer goede startpost!
Trouwens, tot nu toe heb ik al heel wat uurtjes rond gedwaald in Vana'diel, en ik moet zeggen dat ik echt versteld sta van wat er allemaal mogelijk is op sommige gebieden. Het is allemaal lekker uitgebreid, en niet zo statisch als dat Guild Wars eigenlijk is. Final Fantasy XI leeft echt!
Zelf ben ik nu met mijn character halverwege level 9 beland. Eigenlijk zou ik al veel hoger moeten zijn vergeleken met de tijd die ik al heb doorgebracht, maar ik ben een beetje lomp geweest met sommige dingen. Tja, ik wou gewoon eens eventjes ergens een kijkje gaan nemen op een of ander plekje op de kaart, en ja hoor, ik werd woest afgeslacht door die bleude baddy's... en weer... en weer... en...weer dus! Volgens mij was ik een beetje té nieuwsgierig
FFXI is echt zooo vet hé!
Yatta!
Gisteren namiddag mijn Dream Robe +1 kunnen bemachtigen
Dat werd tijd... ik ben straks 3 dagen bezig geweest om die +1 te krijgen.
Daarna even White Mage naar level 7 gebracht. Die nog even verder levelen, zodat ik het aantal scrolls in m'n mog safe een beetje kan verminderen ^^'
Gisteren namiddag mijn Dream Robe +1 kunnen bemachtigen
Dat werd tijd... ik ben straks 3 dagen bezig geweest om die +1 te krijgen.
Daarna even White Mage naar level 7 gebracht. Die nog even verder levelen, zodat ik het aantal scrolls in m'n mog safe een beetje kan verminderen ^^'
Hoshimaru wijzigde dit bericht 30-12-2005 09:48 (6%)
quote:Zelf ben ik nu met mijn character halverwege level 9 beland. Eigenlijk zou ik al veel hoger moeten zijn vergeleken met de tijd die ik al heb doorgebracht, maar ik ben een beetje lomp geweest met sommige dingen. Tja, ik wou gewoon eens eventjes ergens een kijkje gaan nemen op een of ander plekje op de kaart, en ja hoor, ik werd woest afgeslacht door die bleude baddy's... en weer... en weer... en...weer dus! Volgens mij was ik een beetje té nieuwsgierig
van wie had je verder moeten zijn? van je zelf?
al heb je meer dan 100 RL dagen in FFXI zitten en ben je level 25 zolang jij het naar je zin hebt maakt dat toch niet uit.
niewsgierig... zou willen dat meer mensen dat zouden zijn.
community probeerd steeds meer alles in vasten paden te persen.
- met job x moet je subjob y hebben
- met level x moet je expen in gebied y op mob z
- met ws x komt altijd ws y om sc z te maken ook al is het niet de meest optimale sc.
- voor quest/mission x moet je party setup y hebben anders is het onmogelijk
- PLD kan (H)NM x niet tanken.
- NIN kan (H)NM x niet tanken.
zou weer eens willen zien dat mensen "ouderwets" FFXI speelde en de tijd namen om dingen uit te proberen.
ben al meerdere malen level 70+ mensen tegen gekomen die nog nooit van een bepaald gebied gehoord hadden of nog nooit geweest waren gewoonweg om dat het niet op de "optimale" exp gebied per level lijst staat.
Vaak heb je idd het meeste fun door onzinnige dingen te doen, je doet maar lekker waar je zelf zin in hebt.quote:Ryugu schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:17:
[...]
van wie had je verder moeten zijn? van je zelf?
al heb je meer dan 100 RL dagen in FFXI zitten en ben je level 25 zolang jij het naar je zin hebt maakt dat toch niet uit.
niewsgierig... zou willen dat meer mensen dat zouden zijn.
quote:
- met job x moet je subjob y hebben
- met level x moet je expen in gebied y op mob z
- met ws x komt altijd ws y om sc z te maken ook al is het niet de meest optimale sc.
- voor quest/mission x moet je party setup y hebben anders is het onmogelijk
- PLD kan (H)NM x niet tanken.
- NIN kan (H)NM x niet tanken.
Met bijna elke job zijn er maar een of twee subjobs die efficient werken. MNK/DRK werkt bijvoorbeeld, maar de extra MP drainage van (gimped) souleater wordt niet gerechtvaardigt door bijzonder veel extra damage tov. /WAR. Vind het op zich wel jammer, maar op uitzonderlijk situationele gevallen na zijn er voor de meeste jobs een a twee keuzes (en die tweede word soms zelfs al genegeerd, jammer genoeg)
Het is grappig om te zien hoe sommige goede area's soms compleet leeg zijn idd. Ga vaak naar buburimu met wat vrienden met onze 10-20 jobs ipv naar valkurm, is er steeds verlaten. Vind het op zich wel grappig dat dit vaste pad op elke server bestaat.
Distortion word nogal overgebruikt ja.
Is idd nogal irritant... "PT for diabolos, BLM73+x4, RDM/DRK, 1/6 (Please help me out.)" van een level 65 SMN in Jeuno. >_>
Laatste twee zijn gewoon waar. Er zijn mobs die niet efficient door een bepaalde tank kunnen getankd worden. En met efficient bedoel ik : Charybdis kan perfect ge PLD tankt worden, maar hij zou een volle pt WHM's nodig hebben om te curen (chary hit snel en relatief hard). Alles kan, maar soms is het gewoon de moeite niet waard.
Check bijvoorbeeld deze ff.
http://ffxi.somepage.com/mobdb/3406
http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?15662 FFXI Thief ^^
Net als met de wapens die je verplicht bent om te gebruiken voor bijvoorbeeld een WAR.
Ikzelf ben begonnen met WAR te levellen op een G. Sword voor mijn DRK flagquest.
Daarna ben je gewoon verplicht om Axe + G. Axe bij je te hebben wanneer je gaat PTen.
Afgelopen week bezig geweest met DRG, dat was ook wel lekker snel Expen.
Ben nu van level 10 naar 15 gegaan in m'n eentje. Gisteren nog invite gekregen voor een PT, maar daar had ik geen tijd voor.
De reden dat Valkurm eerder gekozen wordt dan Buburimu is vanwege het feit dat alleen Windurst hierop direct aansluit. Valkurm heeft een verbinding met San d'Oria en Bastok.
Ach, ik ga ook de meest belachelijke opties uitproberen.
Meestal kun je dit met een "static" party wel maken.
Ik moet echt binnenkort eens BLM gaan levellen en daarna SMN. Dan kan ik weer de helft van mijn equipment verkopen.
Ikzelf ben begonnen met WAR te levellen op een G. Sword voor mijn DRK flagquest.
Daarna ben je gewoon verplicht om Axe + G. Axe bij je te hebben wanneer je gaat PTen.
Afgelopen week bezig geweest met DRG, dat was ook wel lekker snel Expen.
Ben nu van level 10 naar 15 gegaan in m'n eentje. Gisteren nog invite gekregen voor een PT, maar daar had ik geen tijd voor.
De reden dat Valkurm eerder gekozen wordt dan Buburimu is vanwege het feit dat alleen Windurst hierop direct aansluit. Valkurm heeft een verbinding met San d'Oria en Bastok.
Ach, ik ga ook de meest belachelijke opties uitproberen.
Meestal kun je dit met een "static" party wel maken.
Ik moet echt binnenkort eens BLM gaan levellen en daarna SMN. Dan kan ik weer de helft van mijn equipment verkopen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last
Dit topic is gesloten.