quote:
We waren constant als idioten aan het schreeuwen tegen mekaar, eerste claim van fafhogg, en is het meteen HQ, stress was erg.
quote:
Zijn dat dragon of heca leggings Baha? Ik kan het niet zo goed zien. Netjes van de claim en faf kill

jammer van de drops. .
Voorlopig nog Dragon, Heca komen wel snel als we zo bezig blijven.
quote:
Hmm het crafting systeem is helaas naar mijn smaak iets te random. Ik heb bijna alle crafts op 60 en alleen cooking hoger maar ik ben van mening dat er hier en daar wel wat vaste gegevens eens vrij gegeven mogen worden.
Je hebt gelijk, ik heb al een tijdje niet meer gecraft, mijn cynisme moet wat aangevuld worden misschien. ;p
quote:
Ze moeten de /sea all maar meteen aan passen naar RDM,BRD,BLM,MNK,WAR,NIN,WHM only, dat is helaas de enige groep die de laatste tijd jeuno veel vertrekt. Het gevechtsysteem is goed opgezet met scs en mbs ,het is alleen jammer dat skillchains zo beperkt zijn in kracht. Totaan 65 doet iedereen distortion en daarna gaat iedereen over op light en dark beetje jammer dat er geen betere mob weaknesses zijn voor de gavere skillchaines zoals gravitation en impaction etc etc
Eensch, enkel op bijvoorbeel torama's heb ik eits anders dan distortion gezien (maar THF is dan ook _gemaakt_ voor distortion). Denk niet dat er op Phoenix veel "last" is van die soort pt's die je zegt, tp spam kan evengoed door een goede DRG, DRK of THF meegedaan worden.

Ik heb natuurlijk wel eht subjectieve voordeel van tig 75'ers te kennen die ik kan verleiden tot pt'en met me.

[list]
quote:
De sfeer is goed de verhaallijn zeer zeker gaaf. Het is alleen wederom jammer dat je tot de 50 mag grinden wil je uberhaupt in de buurt van rank6 komen en de wat sappigere onderdelen van het verhaal unlocken.
Dat maakt het imho net iets waard. Ik krijg persoonlijk het schijt van mensen die bv als SMN60 zitten te zeiken dat Diabolos te moeilijk is. Er zijn voor 50 ook wel leuke dingen te doen storywise, en nog meer dingen naast storyline. Level 50 haal je trouwens nog relatief snel, daar wordt het kaf ook wat van het koren gescheiden : AF, genkai, etc.
quote:
Ik wil niet azijn pissen maar FFXI is niet echt makkelijk of snel in te stappen wel zeg ik erbij dat als je er eenmaal in zit je er niet meer vanaf komt het is net een zwaar verslavende drug

Dit kan ik niet meer dan beamen.
Vandaag nogmaals Fafnir, in aery gelogd, unclaimed ;o
En dan, eindelijk :