Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Final Fantasy XI deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Nieuw Topic
Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Dream hat is toch onder het mom van: "Koekje d'r bij?".
Die heb ik inclusief die bomen vorig jaar gehaald voor zowel mezelf als mijn vriendin.
Is niet leuk wanneer je niet standaard kan porten. ><

Ach ja,
zelf heb ik niet zoveel gedaan. Had er eigenlijk niet zoveel zin in.
Misschien dat ik toch maar mijn Whm naar level 42 ga gooien.
Bedacht me namelijk dat je 2 levels hoger kunt voordat je gimped wordt.
Mijn Blm is namelijk level 20, dus level 42 haal ik dan nog wel.
Zou wel eens een Melee job willen gaan doen, maar durf het niet aan met
al die weaponskills. Geen idee hoe je dat nou allemaal bij kunt houden.
Vond het al rottig als Blm zijnde.

Nahja, binnenkort is mijn vriendin met haar werk uit tot in de nacht.
Dus dan kan ik toch tot redelijk laat gamen (zegt ze: "dan ga je zeker eerst
een uurtje slapen?", nee dus. Lekker door gamen).
Soba ni Iru Kara

Gisteren niet meer veel gedaan... Level 25 is blijkbaar teveel voor Qufim en men zei dat ik naar Kazhan of zoiets moet gaan met het Airship ... klein probleem: Airship is level 30, niet ?

Anyway, dan maar eens wat tevoet verder gelopen tot San d'Oria :)
Die stad is best wel mooi ^^ Erg sfeervol met al die bomen.

Nu dat ik daar toch was dacht ik zo The Emissary af te handelen ... was het alleen dat ik vergeten ben naar het presendentieel paleis te gaan in Bastok :-/
Dat gaat een lange weg terug worden... tenzij een teleport ? Wat is een correct bedrag voor een teleport naar Crag of Dem ?

Ranger/Ninja

quote:
Hoshimaru schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:10:
Gisteren niet meer veel gedaan... Level 25 is blijkbaar teveel voor Qufim en men zei dat ik naar Kazhan of zoiets moet gaan met het Airship ... klein probleem: Airship is level 30, niet ?

Anyway, dan maar eens wat tevoet verder gelopen tot San d'Oria :)
Die stad is best wel mooi ^^ Erg sfeervol met al die bomen.

Nu dat ik daar toch was dacht ik zo The Emissary af te handelen ... was het alleen dat ik vergeten ben naar het presendentieel paleis te gaan in Bastok :-/
Dat gaat een lange weg terug worden... tenzij een teleport ? Wat is een correct bedrag voor een teleport naar Crag of Dem ?

Voor de airship naar Kazham moet je een quest doen, waarbij je 3 sleutels moet verzamelen in Palbourough mines, Giddeus en Ghelsba.

Voor de andere airships heb je rank 5 nodig en beide zijn ook te koop voor heel veel gil.

Teleport Dem's waren op mijn server vroeger 500, maar tegenwoordig zie ik ook vaak hogere prijzen en op chocobo is het niet zo ver :)

Taru tossing moet een olympische sport worden

Mijn lieve sexy vrouw!

Gisteren 10k gil gekregen voor een tele-mea.
Was een linkshell member welke haast had (ik had hier
ook niet eens omgevraagd en dacht dat het om een
hele party ging).
Maar het is nog steeds normaal om 500 gil neer te leggen voor een dem/mea of holla.
helping someone is not a crime

gisteravond nog ff kunnen spelen, BLM18 nu vanavond dus SJ quest doen zodat ik met WHM aan de slag kan.
krijg nu wel complimenten voor uitrusting die ik draag als "no sub BLM"
zullen de eremite rings en energy earrings wel zijn denk ik.
ben gelukkig nog niet uitgemaakt voor gil-buyer..

Echternach:Shaman37@Genjuros

Soba ni Iru Kara

Wat is gil buyer ?
Kwestie dat ik weet over wat het gaat als iemand begint te schelden ;)

Ranger/Ninja

quote:
Hoshimaru schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:36:
Wat is gil buyer ?
Kwestie dat ik weet over wat het gaat als iemand begint te schelden ;)

Een gilbuyer is iemand die voor echte euro's/dollars gil koopt.

Voor de volledigheid is een gilseller dus iemand die gil verkoopt voor echt geld.
En het zijn vooral deze gilsellers waar veel mensen een hekel aan hebben, omdat ze vaak proberen een monopoly te krijgen op bepaalde NM's bijv. :)

En zonder gilbuyers zouden er geen sellers, dus vandaar dat mensen ook nog wel eens met gilbuyer willen schelden

Taru tossing moet een olympische sport worden

Reg. datum: 14 september 2002

voor het eerst naar bibiki bay geweest, party met 2 whm's

erg heftige gevechten zeg, maar wel aardige exp. (niet bijzonder, maar toch 10k exp in paar uurtjes)
Reg. datum: 06 mei 2004

quote:
Hoshimaru schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:10:
http://ffxi.allakhazam.co...tml?realm=&fquest=215
quote:
6K schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:03:
voor het eerst naar bibiki bay geweest, party met 2 whm's

erg heftige gevechten zeg, maar wel aardige exp. (niet bijzonder, maar toch 10k exp in paar uurtjes)

Was niet eens meegeport als een pt twee WHM's had tbh. ;)
Dan duren gevechten toch gewoon veel te lang (gebrek aan damage), tenzij je zonder RDM of BRD gaat pt'en, wat op zich al vrij inefficient is.
Bibiki Bay kan je trouwens vrij lang zitten, je kan er na LoO terecht, en je kan er zelfs 75 dingen, al zwakt het daar nogal wat af rond de 73'ish.

Dit is btw ook wel een interessant linkje : http://www.playonline.com/ff11us/information/1205.html
Meer meripo tijd, woei. ;p

Baha wijzigde dit bericht 06-12-2005 06:27 (3%)

http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?15662 FFXI Thief ^^

Nou, dat viel dus enorm mee, we hadden een pld 2xwhm blm drk sam. De gevechten duurden niet eens heel lang en we hadden dus 0,0 downtime met 2 whm's, dat maakt weer veel goed. Het zal misschien niet optimaal zijn, maar we haalden toch wel 4-6k exp. per uur. Dan klaag ik niet...

wat me opviel aldaar, als ik voor de fun ging meleen tegen zo'n hobgoblin's rarab hoorde ik een nieuw muziekje!
Mijn lieve sexy vrouw!

Gisteren had ik weer totaal geen zin om ook maar veel te doen, dus ben gaan koken.
Ben nu al van level 1 naar 2 gegaan -.- hehe.
Binnenkort maar verder zodat ik zelf insect paste kan gaan maken.
Soba ni Iru Kara

Hehe :)

Gisteren volledig terug van San d'Oria naar Bastok gegaan om dat briefje te halen voor The Emissary mission .. Ik was dat een beetje vergeten te gaan afhalen bij de President .

Raar maar waar... ik ging via Jeuno naar San d'Oria, tot ik gisteren eens aandachting de kaart van La Theine bekeek en zag dat er een exit was naar Valkurn. Miljaar man ... dat is véél veiliger :o
Had ik dat maar eerder gezien >.<

Qua levelen is er gisteren niet veel in huis gekomen. Heb wat zitten koken: Carrot Broth en Hard Boiled Egg, maar nog steeds geen level 1 cooking :&#039;(

Straks iig mijn mission afwerken.

Best wel een omweg ook om via Jeuno (zonder airship) te gaan op die manier ^^

Gisteren niet zo heel veel gedaan, eigenlijk alleen maar m'n PLD AF1 zwaard opgepikt. Heel de avond over gedaan zo'n beetje aangezien ik een aantal keerde dc'd net als ik op airship wilde stappen en dus weer de volle tijd kon wachten op nieuw schip. Daarnaast nog een stoppenkast die over de zeik was en steeds de stroom deed uitvallen en dan maar zoeken naar de oorzaak (ik wss, iets teveel apparatuur op 1 contact :P )
Maar uiteindelijk toch m'n zwaardje gekregen, nu nog pld van 40 naar 42 en ik kan 'm gebruiken ook ^^

Sputnik @ Division Brabant ^^

Reg. datum: 06 december 2005

Ben zelf al een paar maandjes bezig met ffxi, spelend op Titan. Ik wist niet dat er hier op tweakers er een draadje over liep, en dat er zelfs andere nl'ers op titan spelen :)

Ben op dit moment druk bezig met mijn Af en G2, ffxi is zeer zeker de moeite waard, maar er gaat wel flink wat tijd in zitten en het is niet bepaald makkelijk om een linkshell te vinden waar je met plezier in zit, maar zo zijn de meeste mmorpgs... :p

Mocht iemand op titan vragen hebben, of gewoon willen babbelen stuur me gerust een /tell ;p

- Georgi, 55 whm.

Mmo addict.

waki miko Reimu

3/5 van AFv2 nu, zojuist de body obtained.
http://tweakers.net/ext/f/be2221d95488e28dd45219226dfeef15/thumb.jpg

Ben de laatste tijd niet zoveel meer bezig met FFXI, soort van break.. binnenkort weer serieus aan de slag na wat andere games uitspelen ;)

Grappig dat je ook op Titan zit, Georg :)
Mocht je ergens wat hulp bij kunnen gebruiken, let me know.

niet veel te melden, paar leveltjes vissen erbij: 11 nu >.<

lol
Mijn lieve sexy vrouw!

Alleen cooking naar level 4 gebracht. Kost best veel nog (heb nu 110k over).
Wil eigenlijk op z'n minst gaan totdat ik Insect Paste kan maken (level 27 geloof ik).

Meer heb ik ook niet gedaan eigenlijk.

*Zucht* had ik eindelijk 250k gil bij elkaar op mijn main: word ik 63 --> Protect(ra) IV
2 spells: 180k

vissen 13
thf52 op siren
Ben maar vast begonnen met sparen voor een scorp harnass, dat kreng kost meer dan 7 miljoen!
gelukkig is beastman blood makkelijk te farmen. stack gaat voor 100k
kan zo'n 2 stacks per avond doen, afhankelijk van andere farmers.

Nog 6 mil te gaan. (oef... das minimaal een maand suf leeches slachten)

winxp pro, pIV 3GHZ, 1024MB, ati radeon 9800PRO, canon powershot g3

Wanderer of Time

Nou ik kom net uit de dynamis-jeuno en helaas geen drop voor mij. De afgelopen week heb ik wel mijn Bard 65 gekregen, mijn Ministrel Coat gecamped en mijn opo-opo crown binnen. Dus ik ben een gelukkige bard. Nadeel is wel dat ik nu al van een paar end-game linkshells een invite heb gehad, echter wil ik niet mijn huidige linkshell teleurstellen omdat hun ook een sky LS aan het opzetten zijn. Nou ja, eerst volgende week naar level 70 komen en maat maar eens verslaan. Na drie maanden 65 met je WHM word je er wel een beetje moe van om nog steeds rond deze level te zitten.

Edit: ook maar weer eens de "best off" mijn screenshots.

http://ffxi.miasma.nl/028.jpg

http://ffxi.miasma.nl/034.jpg

http://ffxi.miasma.nl/038.jpg

http://ffxi.miasma.nl/023.jpg

http://ffxi.miasma.nl/025.jpg

Stinkvogel833 wijzigde dit bericht 12-12-2005 03:01 (20%)

Lavena :: Mage - WHM57/BLM30/SMN20/BRD15 // Vevila :: Fighter - WAR22/THF21

Reg. datum: 22 januari 2004

Ninja 47 vervolgens weer verloren toen ik een vriend met minotaur hielp. RDM75 ook weer verloren omdat ik te lui ben om buffer te halen. Verdorie ik wil gewoon een Hocho maar die krengen zijn nooit te koop.

helping someone is not a crime

afgelopen dagen niet echt veel gedaan alleen SJ gehaald (met dank aan LS member) en WHM uit de kast gehaald.
WHM6/BLM3 op dit moment.
nog een paar levels erbij en WHM is klaar voor de setPT vanuit de LS.
2x in de week WHM levellen zal toch wel voldoende zijn om mijn main job BLM18 bij te kunnen houden, hoop ik.

Echternach:Shaman37@Genjuros

whm 63.5 en vissen 13 en verder alleen maar NM's gecamped en anderen geholpen, beetje futloos de laatste tijd, komt waarschijnlijk door de griep waar ik maar niet vanaf kom ; ;
waki miko Reimu

Afgelopen weekend maar eens met een nieuwe job begonnen.. Samurai
Zowieso handig om op 37 te hebben om te subben bij DRG (Kirin enzo) en verder lijkt het me wel een leuke job om te spelen :)
Level 10 is nu binnen en ik heb meteen maar een NM omgelegd voor een level 10 GK met 1 STR en 1 DEX erop.

picje in actie:
http://tweakers.net/ext/f/c1ff0ecabc1203c285585c5a4c04557c/thumb.jpg
Reg. datum: 06 mei 2004

quote:
New Summoning Magic and Quests

The thrilling climax to Chains of Promathia was finally reached in the July version update. Now delve deeper into the stories of prominent Chains of Promathia characters as you enjoy the new quests planned for release in December.

-New Summoning Magic

The quest to obtain an avatar long awaited by summoners will soon be available. The terrestrial avatar Diabolos made his first appearance in "Darkness Named," and now those able to defeat him at the height of his strength will learn to harness the power of dreams.

The Blood Pact abilities of Diabolos are quite unique when compared to those of other avatars. We have provided a list of Diabolos's abilities with brief explanations; however, we would like to allow summoners the chance to discover the full scope of these powers on their own.

-Diabolos's Blood Pact Abilities

Camisado: Deals physical damage.
Somnolence: Weighs target down.
Nightmare: Deals darkness elemental damage that puts all enemies within the area of effect to sleep and gradually reduces their HP.
Ultimate Terror: Decreases attributes of enemies within area of effect.
Noctoshield: Gives party members within area of effect the effect of "Phalanx."
Dream Shroud: Enhances magic attack and magic defense of party members within area of effect.
Nether Blast: Delivers a ranged attack that deals darkness elemental damage.
Ruinous Omen (Astral Flow): Required MP: Caster's level x2. Uses all MP and reduces the HP of enemies within area of effect by a random percentage.

-New Quest

A new quest that brings players up against the might of the Wyrmking Bahamut will be introduced. The ruler of all dragonkind has previously only appeared in Chains of Promathia mission event scenes, but in the upcoming version update, adventurers will come face to face with Bahamut on the field of battle.

*These quests can only be undertaken after progressing past a certain point in the Chains of Promathia story. Also, the key items and normal items required for the quests "Mama Mia" and "The Moonlit Path" will not be affected by the introduction of the avatar Diabolos.

In addition to those mentioned above, several more quests are scheduled for release in the upcoming version update, so be sure to check the Topics section regularly for the latest details!

FINAL FANTASY XI Development Team (12/12/2005)

:9
Niet dat ik er zelf iets mee ben, vind SMN maar een flutjob om te spelen, maar gaat wel leuk zijn om te zien. :)
Hier nog wat meer shizzle van de update, weer nieuwe cooking key items die onhaalbaar zijn door die idioot lage caps/dag. :(
http://ffxi.somepage.com/

Edit : Aub. :Y)
http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0453.jpg

Baha wijzigde dit bericht 13-12-2005 03:46 (9%)

http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?15662 FFXI Thief ^^

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: