"At this point, I'm pretty much the Queen Bitch of the Universe. And not all your little soldiers and spaceships can stop me." - Kerrigan
Het werkt hier prima onder Win7 64-bit. Misschien moet je de laatste patch even draaien?
Xbox 360 Gamertag || PSN: Rivalz0r
Reg. datum: 10 maart 2010
Reg. datum: 10 maart 2010
Grappig. Ik zelf speel nog wekelijks AOE3 en ook met british. Zit al tijden op level 2nd Luitenant en kom niet echt verder. Ik denk dat dit deels komt door mijn keuze voor Brits, die niet als sterkste te boek staan. Maar op de een of andere manier voel ik me met deze civ het meest verbonden.quote:Razoet schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:51:
Ten eerste sorry voor het op bumpen van dit hele oude topic.
Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die AoE3 spelen, aangezien ik nogal eenzaam ben de laatste tijd met alleen maar engelsen
Zijn er nog meer spelers hier en zoja welke civs?
Reg. datum: 31 mei 2005
Ik speelde het nog soms in vakanties enzo. Al zal dat nu met SC2 ook niet meer vaak gebeuren.
Maar paar weken geleden nog een twee weken ofzo hoop gespeeld. Voornamelijk dutch/brittish/port, 3v3 randoms. Soms een treaty game tussendoor. Voor mij zit de rating decay erg lekker, daarvoor was het volgens mij sinds kerst ofzo dat ik gespeeld had, en dan decay je naar ergens in 1st lieut, wat redelijk dan mijn niveau is als ik terugkom. Dan opklimmen tot captain en weer stoppen
Maar paar weken geleden nog een twee weken ofzo hoop gespeeld. Voornamelijk dutch/brittish/port, 3v3 randoms. Soms een treaty game tussendoor. Voor mij zit de rating decay erg lekker, daarvoor was het volgens mij sinds kerst ofzo dat ik gespeeld had, en dan decay je naar ergens in 1st lieut, wat redelijk dan mijn niveau is als ik terugkom. Dan opklimmen tot captain en weer stoppen
Reg. datum: 27 april 2009
Reg. datum: 27 april 2009
Ik heb erg genoten van de eerste 2 delen maar ik hoor regelmatig van gamers dat deel 3 niet de wensen overlaat. Als ik van deel 1 & 2 heb genoten (ook RoN en AoM) zal ik dan ook waarschijnlijk van AoE3 genieten?
Reg. datum: 22 oktober 2010
Ik speel de laatste tijd best veel uren aoe3 en ik ben lvl 17 Master Sergeant niet al te hoog dus..
maar laatst speelde ik tegen een Captain lvl 26 Ottoman en die ging natuurlijk rushen...
Ik was Frankrijk dus ik dacht ik maak gewoon een groot leger crossbow. Toen kwam hij aanvallen met 20 janissaries en zeer snel ook. Ik had ondertussen 20 crossbow gemaakt en ging vechten tegen die janissaries van hem maar ik verloor als nog dik
Hij mijn kamp helemaal gesloopt ik snel een nieuw town centar bouwen en naar age 3
.Maar al snel ontdekte die mij nieuwe kamp.hij ging toen ook age 3 upgrade zijn janissaries en kwam met 5 kanonnen en 30 van die janissaries mijn nieuwe camp binnen
tja doen verloor ik als nog.
Maar weet iemand wat ik tegen die Ottoman rush moet doen ? Met welk land moet ik spelen en hoe kill ik 20 van die janissaries?
maar laatst speelde ik tegen een Captain lvl 26 Ottoman en die ging natuurlijk rushen...
Ik was Frankrijk dus ik dacht ik maak gewoon een groot leger crossbow. Toen kwam hij aanvallen met 20 janissaries en zeer snel ook. Ik had ondertussen 20 crossbow gemaakt en ging vechten tegen die janissaries van hem maar ik verloor als nog dik
Maar weet iemand wat ik tegen die Ottoman rush moet doen ? Met welk land moet ik spelen en hoe kill ik 20 van die janissaries?
Dat heeft toch totaal geen nut hij komt met 20 jans mijn kamp binnen als ik dan age 3 gaat dan sloopt ie mijn tc en dan heb ik als nog verloren.....quote:Blue_Fear schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:17:
Gwn Fast fortress en skirms maken + shippen
Reg. datum: 11 augustus 2004
Niet waar, ik was PR 42 en deed altijd FF tegen janny rush. Jans kunnen skirms namelijk helemaal niet raken als je de skirms goed micro-ed. Gewoon run and gun dus met je eerste homecity shipment skirms...
Jij was 42 een paar expansions en een paar jaar terug ja 
AOE3 heeft ondertussen wat patches gekregen, en van wat ik me herinner is FF niet meer zo effectief tegenwoordig.
Crossbows zijn redelijk allround, maar niet bepaald geweldig tegen jans, al is het wel het beste wat je hebt aan het begin. Shipment hussars om te raiden, of outposts om te verdedigen, kunnen allemaal oplossingen zijn.
Dutch hebben het waarschijnlijk makkelijkste met skirms, germans hebben uhlans om te raiden en beste xbow shipment. Fransen kunnen altijd nog garison, ungarison, fire, trucje doen met hun couriers.
Maar ik denk dat het begint dat je niet moet verwachten te winnen van iemand met een veel hogere rating, probeer eerst otto rushes van iemand van je eigen niveau te verslaan.
AOE3 heeft ondertussen wat patches gekregen, en van wat ik me herinner is FF niet meer zo effectief tegenwoordig.
Crossbows zijn redelijk allround, maar niet bepaald geweldig tegen jans, al is het wel het beste wat je hebt aan het begin. Shipment hussars om te raiden, of outposts om te verdedigen, kunnen allemaal oplossingen zijn.
Dutch hebben het waarschijnlijk makkelijkste met skirms, germans hebben uhlans om te raiden en beste xbow shipment. Fransen kunnen altijd nog garison, ungarison, fire, trucje doen met hun couriers.
Maar ik denk dat het begint dat je niet moet verwachten te winnen van iemand met een veel hogere rating, probeer eerst otto rushes van iemand van je eigen niveau te verslaan.
towers werken ook niet zo zeer hoor maar ik speel nu met rusland en dat werkt ook wel goed tegen ottoman .quote:furby-killer schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:24:
Jij was 42 een paar expansions en een paar jaar terug ja
gewoon zo veel mogelijk strelet spawnen en af en toe beetje musk als ie paarden maakt...
Jij had het over lvl 17 toch, of bedoel je homecity level? Anyways, ik heb een paar maanden geleden nog gespeeld en kwam toen inderdaad niet verder dan pr 36 maar FF werkt nog steeds tegen otto's. Enige wat je moet doen is zorgen dat je de resources hebt om ff te gaan VOORDAT de jans op je villagers gaan schieten. Tegelijktijd maak je een mooie wall random je tc zodat ze hem niet neer kunnen halen. Stop 10 villagers in je tc en ga met de rest resources gatheren ver van je tc af. Het beste maak je een barracks achter je tc waar hij het niet kan zien. Vervolgens maakt je van de rax skirms en ship je skirms.
ja ik bedoelde lvl 17 dus geen homecity ondertussen ben ik gewoon zelf Ottomaansquote:Blue_Fear schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:29:
Jij had het over lvl 17 toch, of bedoel je homecity level? Anyways, ik heb een paar maanden geleden nog gespeeld en kwam toen inderdaad niet verder dan pr 36 maar FF werkt nog steeds tegen otto's. Enige wat je moet doen is zorgen dat je de resources hebt om ff te gaan VOORDAT de jans op je villagers gaan schieten. Tegelijktijd maak je een mooie wall random je tc zodat ze hem niet neer kunnen halen. Stop 10 villagers in je tc en ga met de rest resources gatheren ver van je tc af. Het beste maak je een barracks achter je tc waar hij het niet kan zien. Vervolgens maakt je van de rax skirms en ship je skirms.
Age of Empire III $0.10 or 10 microsoft points through the windows market place client:
http://www.gamesforwindows.com/en-CA/Games/AgeofEmpiresIII/
Nog net niet gratis
Nog net niet gratis
Reg. datum: 23 maart 2006
Is de complete collection versie, AEO3+2 expansies voor 10 cent is niksquote:Browncoat schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:46:
Age of Empire III $0.10 or 10 microsoft points through the windows market place client:
Nog net niet gratis
Reg. datum: 07 augustus 2006
Reg. datum: 07 augustus 2006
Wauw, nette actie. Gedownloadquote:Browncoat schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:46:
Nog net niet gratis
Is het morgen een droge dag? www.ishetmorgendroog.nl
Voert ie bij jullie automatisch de serials in e.d.? Bij mij is het denk verkeerd gegaan. Even reinstall doen.
Ik zocht native games voor OSX en kwam uit bij AoE3. Vroeger veel deel I en II gespeeld en nooit aan III toegekomen. Vet verslavend! Loopt soepel ook op de macbook. Alleen de resolutie is matig: 1200x800. Met die enorme menus onder en boven houd je weinig hoogte over.
Je kunt gewoon op 1920x1200 spelen hoor.
En je kunt minimized UI aanzetten.
En je kunt minimized UI aanzetten.
die minimalized UI had ik gevonden in de OP. Is al stuk beter! Die hogere resolutie zal wel, maar ik heb een 13" macbook en die is native 1200x800. Vandaar.
Ik kijk de laatste tijd behoorlijk wat recorded games op die rts site en ik zie heel vaak dat hun shipments uit zo'n outpost komen mijn vraag is hoe ??
Klik op outpost, dan is er knop om ze daar af te leveren, vraag me niet zomaar hoe die eruit ziet, maar hij zit er gewoon bij (en zoveel knoppen heeft een outpost niet).
na een tijd heb ik em weer uit de kast gehaalt om te spelen
enige suggesties voor goeie landen die ik zou kiezen?
en ik heb hem nu weer geïnstalleerd maar het geluid doet het niet alleen het muziek maar al de schoten, voices enz. doen het allemaal niet ik heb alles geprobeert dat er op de hulp sites staan maar niet werkt
Reg. datum: 29 november 2005
Reg. datum: 29 november 2005
Ik ga ook maar eens weer beginnen met age of empires, is al weer paar jaar terug dat ik het speelde.
Is er ook een website waar je de counterunits kan bestuderen?
Dus met welke units je bepaalde units het beste kan aanvallen of verdedigen.
Is er ook een website waar je de counterunits kan bestuderen?
Dus met welke units je bepaalde units het beste kan aanvallen of verdedigen.
maar weet iemand hoe het zit? helemaal geen geluid alleen maar muziek.. en ja alles staat aan, ook bij de volume enz.quote:100d5 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:41:
en ik heb hem nu weer geïnstalleerd maar het geluid doet het niet alleen het muziek maar al de schoten, voices enz. doen het allemaal niet ik heb alles geprobeert dat er op de hulp sites staan maar niet werkt