wie niet vraagt zal weinig leugens horen
Heeft iemand al gecontroleerd op virussen en/of adware? Ik ben namelijk voorzichtig met dit soort dingen. 
Ik heb me hier net aangemeld op got. (volg dit forum al 3 jaar, dus het werd tijd...)
Heb hiervoor al verschillende zowel online als offline rpg's gespeeld, en nu ben ik bezig met het downloaden van deze mmorpg.
Ben benieuwd hoe dit speeld. Is het spel grafisch even goed als wat er in de screenshots te zien was? (misschien kan iemand even een ingame screenshotje plaatsen?)
Heb hiervoor al verschillende zowel online als offline rpg's gespeeld, en nu ben ik bezig met het downloaden van deze mmorpg.
Ben benieuwd hoe dit speeld. Is het spel grafisch even goed als wat er in de screenshots te zien was? (misschien kan iemand even een ingame screenshotje plaatsen?)
Homo sapiens, 1.86 m lengte, 69.5 kg, donkerblauwe ogen, vaak te vinden achter een computer.
quote:Seiruu schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:58:
Misschien handig om TP te updaten met namen van spelers
(Aege)
IGN GOT Nick
supreme (Supreme)
Tsurara (Seiruu)
Spartan (Scheuy)
Sekat (Paused)
dragon9112 (dragon9112)
Napstah (Napstar)
Deillon (Deillon)
patatje (Edwin van Cleef)
AlPeR (Alper15)
doe mijn nick eens goed schrijven
lvl17 nu trouwens
Heb je enige plugins geinstalleerd?quote:Vuurvoske schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:31:
Heej vet spel, dat gaat ik eens even tjekken
Mijn nick zal gewoon Vuurvoske zijn
//edit: Werkt die site gewoon met firefox? Ik heb 1.07 en hij doet hij bij mij erg traag, bovendien kwam hij er net wel door mar kreeg ik allemaal ? icoontjes te zien
Peanut butter jelly time!
Reg. datum: 06 juli 2004
Reg. datum: 06 juli 2004
quote:Seiruu schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:58:
Misschien handig om TP te updaten met namen van spelers
(Aege)
IGN GOT Nick
supreme (Supreme)
Tsurara (Seiruu)
Spartan (Scheuy)
Sekat (Paused)
dragon9112 (dragon9112)
Napstah (Napstar)
Deillon (Deillon)
patatje (Edwin van Cleef)
AlPeR (Alper15)
Hoei @ lijstje,
Miss maar eens kijken hoe we een guild kunnen maken
Reg. datum: 23 augustus 2005
quote:Deillon schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:40:
[...]
Hoei @ lijstje,
Miss maar eens kijken hoe we een guild kunnen maken
voor zo'n guild moet je naar zo'n npc gaan en voor een half miljoen kun je dan een guild maken
die staat in het weste van dat fort waar je begint. er staat op de map hunter guild dus ik weet niet of iedereen die guild dan kan joinnen
dragon9114 wijzigde dit bericht 20-11-2005 22:39 (73%)
Reg. datum: 19 oktober 2005
Ik heb geen half miljoen 
Een guild zou wel fijn zijn ja
Ben nu trouwens lvl 11.
Een guild zou wel fijn zijn ja
Ben nu trouwens lvl 11.
Toch nog ff een vraagje ivm dat continue disconnecten in het spel zelf. Misschien wel heel ver gezocht, maar hebben jullie die "drivers" gedownload en geinstalleerd van hun website?
Ik ben inmiddels level5 na een avondje spelen dus het gaat niet slecht.
Werd ik net trouwens door medetweakers uitgenodigd voor een party?
Morgen weer een dag ga eerst maar eens een poosje slapen
Werd ik net trouwens door medetweakers uitgenodigd voor een party?
Morgen weer een dag ga eerst maar eens een poosje slapen
Amd X2 4400+ Asus A8n32 sli de luxe,OCZ 2 gig Gold GX pc4000,XFX GF7900GTX 2*74gig Raptor raid 0,Highpoint rocketraid 2310 raidcontroller,4*maxtor maxline 300gb raid 5
quote:Seiruu schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:07:
Toch nog ff een vraagje ivm dat continue disconnecten in het spel zelf. Misschien wel heel ver gezocht, maar hebben jullie die "drivers" gedownload en geinstalleerd van hun website?
Ik niet. Ik wist niet dat dit mogelijk was. Heb jij geen problemen met disconnecten enzo door die drivers dan?
EDIT
Hoe weet ik of ik een Intel Chipset mainboard driver heb of een Via Chipset mainboard river?
Paused wijzigde dit bericht 21-11-2005 11:37 (13%)
Nou nee, ik wil juist weten of dat ermee te maken kan hebben. Ik heb namelijk gisteren wel de nieuwste drivers van geforce site gedownload en geinstalleerd en ik krijg nog steeds disconnections in het spel. Dus misschien dat die graphic drivers anders zijn? Maar dat lijkt mij weer heel sterk.quote:Paused schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:17:
Ik niet. Ik wist niet dat dit mogelijk was. Heb jij geen problemen met disconnecten enzo door die drivers dan?
EDIT
Hoe weet ik of ik een Intel Chipset mainboard driver heb of een Via Chipset mainboard river?
Ik wou die drivers van de site installeren, maar windows geeft aan dat ik nieuwere drivers heb geinstalleerd 
Ben nu lvl 12, Spear/Lightning.
Overigens word ik bijna nooit gedisconnected als ik speel, wat wel irri is, is de grote lag die optreedt als ik in die stad in de buurt kom van dat grote plein (waar die shops omheen zitten). Echt niet normaal
Ben nu lvl 12, Spear/Lightning.
Overigens word ik bijna nooit gedisconnected als ik speel, wat wel irri is, is de grote lag die optreedt als ik in die stad in de buurt kom van dat grote plein (waar die shops omheen zitten). Echt niet normaal
Reg. datum: 09 mei 2005
Ik heb geen driver of wat dan ook gedownload maar ben 1 keer op het begin gedisconnected voor de rest niet alleen als ik wil inloggen wil hij wel is disconnecten maar als ik eenmaal speel geen probleem
Ik heb geen last van grote lags (haast niet) ook niet in de steden etc.
> wat wel iritant is dat als je lvl upt quest krijgt die zie je dan maar als je eenmaal weg klikt kan ik die quest nergens meer vinden ??(met wie ik moet praten als ik die quest wil starten) dus ik schrijf alles op een blaadje als ik lvl en dan ga ik naar de NPC
Ik heb geen last van grote lags (haast niet) ook niet in de steden etc.
> wat wel iritant is dat als je lvl upt quest krijgt die zie je dan maar als je eenmaal weg klikt kan ik die quest nergens meer vinden ??(met wie ik moet praten als ik die quest wil starten) dus ik schrijf alles op een blaadje als ik lvl en dan ga ik naar de NPC
Alper15 wijzigde dit bericht 21-11-2005 16:18 (33%)
Wow, ik heb net gespeeld zonder dat ik werd gedisconnect! Ik heb alleen niets anders gedaan dus ik heb geen idee wat er wel/niet goed is gegaan sinds voorgaande keren.
Ook ff met supreme wat monsters staan raggen
Ook ff met supreme wat monsters staan raggen
Ben benieuwd, ben het nu aan het installeren.
Tis weeres een keer wat anders dan World of Warcraft denk ik maar.
De screenshots zien er wel veelbelovend uit, maar uiteindelijk gaat het toch om de hele sfeer in het spel, en de houdbaarheid.
Tis weeres een keer wat anders dan World of Warcraft denk ik maar.
Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"
Het is druk, kom er nog niet in, alles is vol
.
Moet wel heel leuk zijn dan
.
Moet wel heel leuk zijn dan
If it aint broke, fix it till it is!
Heej venxhoeah 
Wat hij zegt dus
Te druk, loop je ff, gelijk weer hangen, wachten op de disconnect.
Wat hij zegt dus
Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
NAPSTAR Dat is echt goed te gebruiken thnx voor je post (nu hoef ik niet alles op te schrijven) en dat is zeker iets voor in de startpost
hoop dat ze het erin zetten veel spelers kunnen het gebruiken
weet iemand waar Jangan Adventurer zit ?? er staat flora bij maar dat kan ik nergens vinden op de kaart
Hier een map met alle NPC character in Jangan(komt van de onderstaande site)
http://www.overheated.net/files/ChangAn-mid-quality.jpg
en deze site is erg handig voor guides kijk ook op de forum daar staan meerdere guides
http://www.silkroad-oasis.com/
(Kunnen mischien ook in het startpost)
http://www.overheated.net/files/ChangAn-mid-quality.jpg
en deze site is erg handig voor guides kijk ook op de forum daar staan meerdere guides
http://www.silkroad-oasis.com/
(Kunnen mischien ook in het startpost)
Reg. datum: 03 oktober 2001
Ik ben inmiddels lvl 15 
ik heb nog wat grade 1 stuff voor female character, iemand nodig ? anders verkoop ik het bij een merchant
ik heb nog wat grade 1 stuff voor female character, iemand nodig ? anders verkoop ik het bij een merchant
FF wat screenies dan.
Mijn settings zijn op low dus verwacht er niet al teveel van
Ik in Berserk aka pissed off mode
Plaatje op imageshack (popups!)
Ik tegen tijger
Middle settings
Giant tiger op de achtergrond
Mijn settings zijn op low dus verwacht er niet al teveel van
Ik in Berserk aka pissed off mode
Ik tegen tijger
Middle settings
Giant tiger op de achtergrond
Seiruu wijzigde dit bericht 22-11-2005 01:32 (21%)
Gaat lekker ofniet Tsurara
Level14 en ook bij de tijgers, ik ga vanavond weer gamen rond 22.00 uur ofzo. ff lvl 16 worden 
Dit topic is gesloten. ![]()