Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 12 september 2000

Iemand anders die er om de 15 minuten van de server gekicked wordt? Wel irritant :(

Voeg deze maar toe aan mirror site: http://www.jucaushii.ro/d...ine_full_client_v101.html

Peanut butter jelly time!

Reg. datum: 19 oktober 2005

Ik word heel soms gekicked. Maar niet om de 15 minuten.

Voor mensen die me toe willen voegen als friend:

Op Aege heet ik Sekat, en op Xian heet ik Yaoui :)

ik zit op aega mijn nick naam in game is dragon9112. als er al iemand is die half miljoen heeft zou die dan een aega got guild willen maken ??

Voor de reset idd samen met Doominator gespeeld , lvl 13 nu . Speel op Aege IGN : Napstah add me :)

greetz Nap ,

hier staat iets

Hmm toch eens gaan kijken. KO is niks meer aan, en iRose ook eigenlijk niet....

Naam heb ik nog niet maar zal em wel posten. Iedereen zit zo'n beetje op server Aege.

Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon

Ik heb het systeem nu wel een beetje door. Morgenochtend weer spelen *O*

Ben nu level 7/8 :)

Ik ook level 8 nu, ik speel onder de naam Deillon ;)

unz unz unz
Reg. datum: 14 september 2001

hmm.. lijkt me leuk dit spel.. ben alleen niet echt een mmorpg-er.. gaat vaak té veel tijd inzitten.. wil het graag proberen met deze dan :) ff de client downloaden :P

potatox wijzigde dit bericht 19-11-2005 23:41 (6%)

--

Vind het zelf niks aan, het heeft echt zo'n standaard mmorpg uiterlijk, maarja, smaken verschillen.

Op dit moment zit ik hem ook te downloaden

Ik ga in de server Aege als er geen problemen komen want daar zitten de meeste gotters als ik de posts lees..

De skills snap ik niet echt er zijn er best veel op die officiele site.. ??
Je kan eerst (sword/spear/bow) en dan daaruit kan je verschillende skills kiezen + je hebt fire/cold/lighting/heal skills
Kan iemand me dit uitleggen of kom ik er wel vanzelf achter door het te spelen ??

Je krijgt SP (SkillPoints) en XP als je monsters verslaat. Die punten gebruik je om je skills te verbeteren. Er zijn 3 hoofdgroepen van wapens die je kan dragen: Bow, Sword en Spear. Met die punten kan je dus 1 skill verbeteren, of allemaal, maar dat gaat langzaam. Dan ga je steeds een level hoger en kan je speciale moves gebruiken op bepaalde levels.

De fire/cold/lightning/healing skills kan je ook verbeteren dmv skillpoints, dus dat je steeds een level hoger gaat. Je kan speciale attacks doen op bepaalde levels en die ook upgraden, zodat de aanval sterker wordt. Dit kost wel allemaal MP (Magic Points).

Als je een level hoger gaat (dus voldoende xp hebt verzameld, dat zie je in het groene balkje), krijg je wat punten die je kan besteden om je Hitpoints te verhogen of je Magic Points (=mana). Voor de rest heb je dan een hoeveelheid SP verzameld die je dus kan toewijzen aan je wapenskills of je magicskills.

Ik speel het sinds gister, en dit is wat ik ervan begrepen heb :)

Je XP wordt weergegeven inn percentages in het groene balkje onderaan je scherm, en daarboven zit een geel balkje dat vol raakt, en daarnaast staat een getalletje. Dat getalletje geeft de hoeveelheid SP aan die je hebt, en als het gele balkje vol is heb je 1 SP erbij.

Als je vecht, kan het zijn dat je van die paarse stipjes krijgt linksbovenin in je scherm naast het hoofd van je mannetje. Als alle 5 stip[jes vol zijn kan je op Berserk-mode gaan. Dan gaat je agility omhoog en nog wat, en dan kan je makkelijk monsters doden. Is ook cool om te zien. Dit houdt op als er geen paarse stippen meer zijn, en dan moet je zorgen dat die stipjes weer vol raken.

ik zit lekker op de eerste server, en mijn huisgenoot ook, beiden level 10 archer... echt chill, level 1 is wel oke, alleen soms lag, maar je wordt er nooit uitgegooit! moet wel zeggen dat ik eigenlijk nooit last heb van lag, en mijn huisgenoot (pc staat naast die van mij) wel. Das wel vreemd. Maar ja, wel chille game! _/-\o_

bla?

Ik heb het ook inmiddels al gespeeld Paused bedankt dat je het hebt uitgelegd.

Ik heb sword gekozen en snap het spel nu al een beetje alleen de quest zijn iritant je moet de hele tijd van de ene mannetje naar de andere lopen wat best wel lang duurt...
Ben nu bij ene child shoes ofzo waar kan ik die schoen van die kind vinden eigenlijk.. ?
Ik heb alleen 1 keer disconnected gekregen en verder ging het zonder probleme goed

Nu word ik er om de 5 minuten uitgegooid :(

Zwaar irritant maar ik denk niet dat het aan mijn computer ligt. Anders zou je denken dat het vrij consistent moet blijven met disconnecten. Maar nu is het gewoon af en toe om de 5 minuten, en anders om de 15. Het kan ook niet aan mijn firewall liggen.

quote:
Alper15 schreef op zondag 20 november 2005 @ 11:51:
Ik heb het ook inmiddels al gespeeld Paused bedankt dat je het hebt uitgelegd.

Ik heb sword gekozen en snap het spel nu al een beetje alleen de quest zijn iritant je moet de hele tijd van de ene mannetje naar de andere lopen wat best wel lang duurt...
Ben nu bij ene child shoes ofzo waar kan ik die schoen van die kind vinden eigenlijk.. ?
Ik heb alleen 1 keer disconnected gekregen en verder ging het zonder probleme goed
Als je bij de southgate alsmaar rechtdoor rent kom je op een gegeven moment small-eyed ghosts en big-eyed ghosts tegen.... bij mij zaten de schoenen in een big-eyed ghost champion (zo'n grote rode)

Ik zit nu lekker water ghost te killen met m'n Long Crescent :P

Gaat lekker qua xp, ben nu level 10 en heb alle xp punten geinvesteerd in Hitpoints. Verder heb ik Lightning op lvl 6 ofzo. Ik heb loot over, en die wil ik kwijt. Ik heb 2 Long Crescents, Cotton outfit en wat Koperen armor. Ik heb geprobeerd om het te verkopen via een stalletje, maar dat lukt niet :(

ik kom er niet eens op alle servers zijn vol.
Ik denk dat ze er nog een aantal in de lucht moeten gooien wil iedereen er gebruik van kunnen maken.
Ik wacht mijn kans wel af.
Mijn naam is patatje :)

Amd X2 4400+ Asus A8n32 sli de luxe,OCZ 2 gig Gold GX pc4000,XFX GF7900GTX 2*74gig Raptor raid 0,Highpoint rocketraid 2310 raidcontroller,4*maxtor maxline 300gb raid 5

Misschien handig om TP te updaten met namen van spelers

(Aege)
IGN GOT Nick
supreme (Supreme)
Tsurara (Seiruu)
Spartan (Schuey)
Sekat (Paused)
dragon9112 (dragon9112)
Napstah (Napstar)
Deillon (Deillon)
patatje (Edwin van Cleef)
AlPeR (Alper15)
SnoepHond (Dix_Huit)
Reshnar (Vuurvoske)
TheLegend (DotHack)
Mehryl (fladder)
Giph (DikVoet)

Lijst is geupdate!

Seiruu wijzigde dit bericht 23-11-2005 13:26 (32%)

Ik speel ook, weet alleen mijn naam niet meer, kan namelijk niet inloggen -_-

Moeite hebben met inloggen en dan om de 10 minuten eraf getrapt worden door een disconnect melding is nog veel irritanter :(

Ik speel het nu.. (ingame naam AlPeR) op Aege

Ik word er niet afgegooid ?? ik kan gewoon normaal spelen soms als je net inlogt krijg ik disconnected from server (soms een aantal keer achter elkaar) maar als het spel eenmaal bezig is heb ik geen last van disconnected ??

Mwah ik ben blijkbaar een van de weinigen die dat heeft. Ligt het dan toch aan mij? :(

Seiruu wijzigde dit bericht 20-11-2005 18:40 (3%)

een beer heeft 2 kanten

Ik heb dat ook hoor, elke 5 minuten ongeveer :(
Ingame ben ik SnoepHond en ik speel op Aege.

goed of slecht

Pilske vatte! :)

Heej vet spel, dat gaat ik eens even tjekken :)

Mijn nick zal gewoon Vuurvoske zijn :)

//edit: Werkt die site gewoon met firefox? Ik heb 1.07 en hij doet hij bij mij erg traag, bovendien kwam hij er net wel door mar kreeg ik allemaal ? icoontjes te zien :/

Vuurvoske wijzigde dit bericht 20-11-2005 18:35 (50%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws