Gathering of Tweakers

Quicksearch
de Verdwenen Zeewierzaadjes

http://img310.imageshack.us/img310/3954/kop9in.jpg

Sinds 2 maanden loopt deze nieuwe gratis mmorpg voor Europa dat ik weet, het spel komt officeel uit korea, en weet niet hoelang de servers daar al draaien. Er draait wegens overweldigend succes een 2e europese server bij, dus om die ook maar even lekker te gaan overbelasten post ik er hier maar een topic over op tweakers :P.

officiele website:
http://www.silkroadonline.net

Storyline

SilkRoad

The road that Janggeon had exploited was called 'SilkRoad' by the posterity.
It was crowded with a lot of people including adventurers who mooned over the new world, merchants who made a fortune for a stroke and heroes who contrived the territorial expansion. The road opened by Janggeon's small steps was regarded as the dawn of the new world to realize their respective dreams in the mixture of desires of various people.

In 8th century when several centuries were passed,
Tang (One of ancient China's countries) fell into disorder by Anroksan Rebellion and in the Arabian area, Islam occurred and set up Islam Empire under the slogan of 'the sword in one hand and the Koran in the other hand', and the conquest war under the cloak of Allah was in full swing. Besides, in Europe, the confused times showed up after West Roma had been collapsed.

These troubled times...
The peaceful hand to protect the Silk Road could be naturally neglected and outlaws who tyrannized over many travelers appeared. The Silk Road became in the turmoil of disorder...

Screenshots

Overig

System Requirements

The following specification is required for playing SilkRoad on-line.

Prior to installation and execution of SilkRoad on-line, verify if the computer specification is suitable for the specification required. SilkRoad on-line is the full 3D MMORPG. When the system does not meet the minimum specification, the game is not operated at all or if so, it is not normally operated. For the normal execution of game, it is recommended that the minimum specification would be met. In addition, as the execution of SilkRoad is practicable in over DirectX 9.0b, it is impossible in Windows 95

Min. Specification Required Specification
CPU Pentium 3 800MHz or higher Pentium 4 1.0GHz or higher
RAM 256 MB 512 MB
VGA 3D speed over GeForce2 3D speed over GeForce4 Ti
Sound DirectX 9.0b Compatibility card DirectX 9.0b Compatibility card
HDD 3GB or higher
(including swap and temporary file) 3GB or higher
(including swap and temporary file)
OS Windows 98, ME, 2000, XP Windows 98, ME, 2000, XP

Mirror:
Hier is eventueel een mirror te vinden mocht de client niet willen downloaden van de site:
mirror

Handige sites

Questlist:

http://silkroadoffline.com/index.php?showtopic=12

Een map met alle NPC character in Jangan:

http://www.overheated.net/files/ChangAn-mid-quality.jpg

Deze site is erg handig voor guides kijk ook op de forum daar staan meerdere guides:

http://www.silkroad-oasis.com/

Nog geen super uitgebreide start post, eerst maar zien of het spel een beetje aanslaat. Met dank aan het call of duty 2 topic voor de gestolen lay-out :P.

Freddy_Fish wijzigde dit bericht 21-11-2005 20:59 (5%)

Reg. datum: 03 november 2003

Thnx , ben benieuwd.

Download loopt , ik zal hem strax eens gaan uitproberen.
Ik laat nog weten wat ik er van vind.

Ziet er wel mooi uit , waar kan je het mee vergelijken ?

"Stilte, een gat in het geluid...."

M'n neefje had me al iets van dit spel gezegd begin deze week. Naar't schijnt is het nogal moeilijk om een verbinding te krijgen met de server: Server Full ;)

Acer Aspire 2023 Powered by Ubuntu Linux 7.10 & Mircosoft Windows Vista

Het lijkt een beetje qua gameplay op rose online. Volle servers kan je nog wel gewoon naartoe connecten, maar de 2e server is pas een week open en ook alweer full :P.
Denk dat ze daar ook te weinig rekening mee houden, dat er teveel mensen op gaan spelen. Helemaal omdat het er ook niet naar uit gaat zien dat het ooit betaald gaat worden, dus zullen ze het van sponsors moeten hebben.

Heb voor de reset hem gespeeld samen met Napstar:).. Zeer tof spelletje..

Ben gisteren weer begonnen met nieuwe char.

PLAYSTATION 3

Reg. datum: 24 oktober 2005

Ik vind de graphics niet zo mooi, beetje te realistisch naar mijn mening. Ik heb liever een beetje meer cartoon gehalte erin maarja dat is mijn opinie dus niet flamen ;)

quote:
Midgard schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:06:
Ik vind de graphics niet zo mooi, beetje te realistisch naar mijn mening. Ik heb liever een beetje meer cartoon gehalte erin maarja dat is mijn opinie dus niet flamen ;)

Juist dat vind ik wel een keer mooi een realistisch tintje.

Ik heb het spel nog niet gespeeld, maar ga het zeker eens proberen. Voor de mensen die het wel gespeeld hebben. Hoe zit het met de sociale kant van het spel? Is het bijvoorbeeld net zo verslaafd als WoW? De success van een MMORPG hangt natuurlijk voor een groot deel af van de sociale kant. Raak je gehecht aan je karakters en aan de mede spelers. Wordt je meegesleept in het spel enzo. Als dat bij dit ook zo is, is dat zeer mooi. Maar aan de screenshots te zien (ja, de screenshots zeggen niks) lijkt het me niet echt een gezelligheids game, maar meer een game die echt op actie is gericht.

eghie wijzigde dit bericht 18-11-2005 20:13 (11%)

Ik weet het niet precies, ben nu lvl 14 en het is tot nu toe single quests beesten afslachten. Weet voor de rest niet hoe het op lvl 20 gaat, want dan kan je jobs kiezen, en is ook pvp battle mogelijk.

Reg. datum: 19 oktober 2005

Grappig. De download zit al op 20 procent, ff kijken of het wat is.

alles servers zitten vol... kan er dus niet zoveel mee;) :+

bla?

De klootzakken :')

De 2 servers zijn full, als ik wil inloggen moet ik een paswoord en een ID invullen. Hoe krijg ik die? Waar kan ik een character aanmaken?

quote:
Paused schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:17:
De 2 servers zijn full, als ik wil inloggen moet ik een paswoord en een ID invullen. Hoe krijg ik die? Waar kan ik een character aanmaken?
Gewoon op de site aanmaken? Ik weet dan niet precies hoe het zit met inloggen, ik kan namelijk zovaak in en uitloggen als ik wil zonder dat ik de melding krijg dat de server full is.

inloggen in het spel? nou hier zijn ze continu vol, maar weet niet of dat met aanmeldingen is of met spelers, ik denk het laatste.
Ach ja, morgen nog maar eens proberen.

bla?

Het lijkt wel alsof de servers altijd full zitten :(

Moet je een account aanmaken op de site? ff kijken dan :{

EDIT
Ik zie het al :)

Paused wijzigde dit bericht 19-11-2005 07:05 (11%)

Niet allemaal tegelijk :')

Zometeen ff verder kijken, ben net terug van werk.

01000010 01101111 01110010

Ik neem aan dat dit een beta game is? Gratis MMORPG aanbieden zullen ze niet lang volhouden als er in de toekomst geen centjes binnen komen namelijk.

Geen schaap.

Dat zien we dan wel. Als het moet worden betaald stop ik iig.

Wat voor character hebben jullie? Ik moet er nog een maken.

Tweak Guru
Reg. datum: 16 juni 2002

quote:
Paused schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:26:
Dat zien we dan wel. Als het moet worden betaald stop ik iig.

Wat voor character hebben jullie? Ik moet er nog een maken.
http://www.silkroadonline.net/silkroadonline/main_img/1nm_img/le_freetoplayforever.gif

Staat op de website ;)

www.Fonboard.nl - Het forum voor de Nederlandse Fonero's!!! ********* www.Dutchbfheroes.nl - Laat de strijd beginnen!

Holy crap! Monkey balls

ik moet zeggen dat het heel goed uitziet voor een gratis spel. Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk gratis blijft.
Lijkt me leuk ik vraag me alleen af wanneer de private servers van deze game opkomen zoals dat bij mu ook het geval was.
Dit was niet alleen veel leuker(geen kill steals ed.) maar je char is ook sneller lvl up, je vind meer items die je gewoonweg in een public bijna niet kon vinden etc.

Do what you want but don't copy me

Idd. Nu zijn er 2 servers, veel te weinig, die dingen zitten altijd vol :(

Rond welke tijd hier gaan de Koreanen daar slapen?

Het engels wat ze gebruiken vind ik een beetje slecht kwa zinsopbouw enzo.....maar de artwork en alles is wel mooi, daar heeft veel tijd in gezeten denk ik!

EDIT
Ik kan de servers niet op :(

Paused wijzigde dit bericht 19-11-2005 14:13 (7%)

Ik zit altijd op server: Aege nog noit gehad dat ie vol zit

ben lvl 14... het spel is echt vet. je hebt 3 verschillende jobs:

Merchant
hunter
thief

merchant moet met karavanen van stad naar stad reizen om zo meega veel cash te verdienen.
hunter moet de karavanen beschermen
thiefs vallen de karavanen aan om hun buid te jatten :)

is wel grappig, als lvl 14 zie je dat allemaal gebeuren met die high lvls...ben je monsters aan het slahten komt er zo'n karavaan langs, opeens 5 thiefs erom heen ..en wat hunters komen dan, vette battle :P Er is dus altijd een constante war tussen die 3 jobs :) geen aparte PK zones enzo, gewoon vechten als je elkaar ziet :)

Er zijn ook geen classes, iedereen kan alles :) Natuurlijk moet je je wel focussen op 1 of 2 soorten skills...want je hebt nooit genoeg skill punten voor alles.

Ohja ook voordeel is: Skill punten lopen apart van je level
dus als je lvl up bent krijg je geen skill punten, maar die krijg je apart (gaat veel sneller)

erg vet, ingame heet ik : supreme Voeg me maar toe op je friendlist als je wilt.

Supreme wijzigde dit bericht 19-11-2005 14:20 (7%)

Reg. datum: 12 september 2000

Damn spel ziet er tof uit :)

Even client downloaden :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws