Mijn Twitter - Mijn Flickr
Kabeltje prikprak uit je computer op dat dingetje ppfffllrrt nou je man weet wel hoe hij werkt.
[algemeen] Nieuw in FG? Stel jezelf hier voor!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 27 augustus 2003
Mocht ik nog eens een zak met geld vinden dan zou ik de R1 kopen.
Ik heb een grotendeels ongefundeerde en soms onterechte voorkeur voor Sony camera's (vraag mij dus niet om advies als je perse geen Sony camera wil - maar als je iets over Sony cams wil weten dan heb ik alles voor je paraat).
Ben een dagelijkse bezoeker van FG, maar ik post niet zoveel - alleen als ik denk dat ik een zinnige mening ergens over heb. Ik ben van plan meer foto's te gaan posten, en om een webstekje te bouwen.
Heb tot op heden niet veel geweldige foto's geschoten, ik merk dat ik nog moet leren op het vlak van compositie. Technisch (sluiter/iso/diafragma/etc) heb ik eea wel redelijk door. Ik schiet vooral natuur, maar heb nu ook 1 keer een korte 'model'shoot gedaan.
Ben een grote fan van het fotobewerkingsprogramma The Gimp. Hier doe ik heel veel mee.
Dat waren mijn twee centen.
Ik ben 16 jaar, woon in Limburg en vind het ontzettend leuk om met fotografie bezig te zijn,
al heb ik daar nog niet echt goede apparatuur voor.
Mijn eerste stap in de digitale fotografie was een hp met een resolutie van 640x480 pixels, dat waren nog eens tijden..
De foto's waren echt waardeloos, maar voor die tijd natuurlijk je-van-het
Na een tijdje niet zoveel meer te hebben gefotografeerd waren er weer nieuwere modellen,
en kon ik een tijdje een Sony P51 lenen. Een paar maanden foto's mee gemaakt,
en toen werd het tijd om zelf weer eens een nieuwe aan te schaffen omdat ik het toch verdomde leuk vond!
De P73 was net uit, maar mijn voorkeur ging uit naar de P72 die ook aanzienlijk goedkoper werd door de komst van de opvolger.
zo'n 35.000 foto's ermee gemaakt, en nog steeds tevreden gebruiker!
De fotografie hobby is inmiddels een stuk groter geworden, daarom ben ik van plan een DSLR aan te schaffen. 350D of 20D, misschien de opvolgers. Ik heb erg veel foto's gemaakt, en veel ervaring opgedaan met compact camera's, maar merk dat ik daar niet genoeg meer aan heb.
Ik laat nog van me horen
30D | 350D | 18-50 | 50 | 85 | 70-200
Ik neus hier ook vaak rond, maar ben van plan in de toekomst wat vaker te posten.
Zo'n drie jaar terug kocht ik mijn eerste digitale; Olympus C3020. Veel van geleerd, vaak mooie foto's en een jaar later heb ik hem ingeruild tegen een Nikon 5700. Met die kon ik ietsje meer experimenteren en instellen. Vandaag heb ik mij de Canon 350D besteld, en die komt er binnen enkele dagen aan, wiehoe!
De beste van mijn foto's kan je bekijken op http://www.mctblog.be/salted/. Tot gauw met m'n Canon!
De weg is lang, de gids en geest troebel.
Ben eind jaren 80 begonnen met fotografie, maar hou als peildatum 1/1/1990 aan - toen besloot ik daadwerkelijk iets met fotografie te gaan doen.
Nu niets bijzonders maar in die tijd was een autofocus SLR toch niet zo gewoontjes als je zou denken. Later in de jaren 90 kon ik van een goede vriend een compleet zwik Minolta bodies en lenzen overnemen omdat hij overstapte naar een Canon EOS 1n met het nodige L glas.
De Minolta bodies (Dynax 7XI's) en de diverse lenzen bevielen mij prima alleen het scannen van de Kodachrome 64 dia's vond ik een vreselijk karwei. (In 1992 overgestapt naar dia film, in 1994 overgestapt van Agfa en HEMA troep naar Kodachrome 25/64.) Dus na lang piekeren eind 2003 besloten een dSLR te kopen alleen .... Minolta had nogaltijd geen dSLR op de markt.
Dus.... diep adem gehaald, al mijn Minolta gear aan mijn vader gegeven en begin 2004 terug gegaan naar Canon, met een EOS 10D en het nodige glaswerk waaronder de 70-200mm f/2.8L, 1.4x ExtII en Sigma 24-70mm f/2.8 EX. De Sigma werd daarna ingeruild voor een Tamron 28-75mm f/2.8 en er kwam nog een 300mm f/4L IS bij.
Halverwege 2005 moest de 10D het veld ruimen voor een droom van een body, de EOS 1D
Het nieuwe speelgoed: een Toyota Landcruiser Prado!
Reg. datum: 31 januari 2005
Ik volg nu ongeveer een jaartje het fotografie topic, ik ben hier terecht gekomen bij de aanschaf van mijn laatste camera.
Ik ben dus Levi, 16 jaar oud en woon in Zuid-Limburg. Ik vind fotografie van jongs af aan al erg leuk. Toen ik een jaar of 7 was kreeg ik van mijn oma mijn eerste analoge fototoestel, een goedkoop rood dingetje dat alleen maar panoramafoto's kon maken. Toch heb ik daar ongeveer een jaar leuk mee gespeeld. Mijn vader had toen een analoge Spiegel reflex camera, een Pentax super, deze jongen:

Hier mocht ik ook eens af en toe een foto mee maken.
Omdat ik foto's maken toen al leuk vond wilde ik zelf een eigen fototoestel kopen. Ik heb toen een tijdje gespaard en daarna ben ik met mijn vader naar de fotograaf gegaan. Ik kwam daarvan terug met de volgende camera:

Een minolta vectis Gx-3, deze analoge jongen kon op maarliefst 3 formaten foto's maken. Hier heb ik een paar jaartjes mijn kiekjes mee geschoten. Daarna is het een tijdje rustig geweest op het gebied van fotografie.
Maar toen kwamen de digitale camera's, dit vond ik ook erg ruig natuurlijk. Ik wilde erg eigenlijk meteen eentje kopen, maar ik werd toen verteld dat ik als ik goede foto's wilde maken, toch minimaal 2 megapixels nodig had en dat optische zoom ook wel handig was. In januari 2003 volgensmij, heb ik mijn eerste digitale compact gekocht: Een olympus C-220 zoom, met 2 megapixel resolutie en 3x optische zoom. Dit heb ik altijd een hele fijne camera gevonden, en hij maakte goede foto's. In mei dit jaar heb ik besloten dat ik toch wat meer mogelijkheden wilde op het gebied van instellingen, opties enzovoorts. Ik heb me vanaf toen pas echt verdiept in de mogelijkheden die er waren en wat er zoal op de markt te krijgen was. Mijn eerste interesse ging uit naar een digitale spiegelreflex, maar, deze vond ik nog erg duur dus heb ik besloten eerst nog een tussenstapje te nemen. Ik heb toen na wat getwijfel tussen een aantal camera's gekozen voor de Canon Powershot S2 IS, die toen net uit was. Ik denk dat dit wel een goede keuze was in plaats van een spiegelreflex omdat hij wat compacter is en hij makkelijker meegenomen kan worden. Een spiegelreflex kan nog altijd, dacht ik. Met deze camera maak ik sinds juni mijn foto's en hij bevalt me nog steeds prima. Ik vind fotograferen eigenlijk steeds leuker en het is een soort hobby van me geworden. Een digitale spiegelreflex gaat er dan ook nog wel aankomen denk ik, maar dan over een jaartje of 2, dan zal het aabod nog wel groter zijn. Voorlopig ben ik nog wel even bezig met mijn S2 IS.
Levi wijzigde dit bericht 20-11-2005 12:23 (4%)
Levi
Ik ben Jado ( staat voor JAsper DO...) en lees nog maar een paar maanden mee op fotografie, heb nog maar 1 foto gepost en
Ik ben woonachtig in O.-L.-V.-Waver te Mechelen (België), en ben al sinds ik 6 was verliefd op fotografie.Het verhaal :
Het begon allemaal ongeveer in 1998 (ben nu bijna 14), mama en papa stonden arm-in-arm voor de school van mijn moeder en mijn oudere broer mocht de foto weer trekken. (met een Canon EOS 500) Toen vroeg ik voor de eerste keer of dat ik niet eens "op het knopje mocht duwen", en ja hoor, het mocht
Een simpele, analoge compactcamera zonder instellingsmogelijkheden en dus maar 4 knoppen, maar het trok foto's !!
Hier was ik wel blij mee en ik besloot voortaan bijna enkel en alleen nog maar natuur en dieren te fotograferen.Een vakantie later (ik schat ongeveer in het jaar 2000) zijn we naar Frankrijk naar de Krijtrotsen gaan zien en taar trok ik (weer met een wegwerptoestelletje,waraom weet ik niet) een zéér mooie foto (stond tot voor kort nog altijd boven mijn bed).Sindsdien is mijn interesse alleen maar gegroeit en mocht ik al wat meer met mijn vader's toestel trekken. en 3-4 jaar geleden vertrok ik met een vriend naar Noorwegen waar ik bijna géén echt mooie foto's trok...Opeens dacht ik dat de vorige foto's allemaal puur geluk waren en stopte ik met fotografie.
Echter, een jaar later kocht mijn broer voor zijn verjaardag een compacte digitale camera (Nikon 3100), en pikte ik de draad weer op.Mede omdat mijn neef nu afgestudeerd was en hij werkte.
( Ik was toen nogal een grote fan van mijn neef
Verder ben ik nu aan het experimenteren met een ministudio.
Ook volg ik ook nog CM&E op de voet en ga ik af en toe eens kijken bij overige hardware.
Dat was ik !
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Laat ik mijzelf ook even voorstellen,
Ik ben Dave, een 19 jarige student HBO Grafimediatechnologie (3e jaar, stage), met een obsessie voor mooie dingen maken. Ik hou mij dan ook veel bezig met het maken van reclames en andere DTP werkzaamheden en heb dan ook al aardig wat van dit soort kleine opdrachtjes op mijn naam staan (net weer 4 advertenties gemaakt voor een plaatselijk blaadje), DTP is leuk, fotograferen is eigenlijk nog veel leuker omdat dit een uitdaging voor mij is. Ik heb weinig ervaring met professionele fotografie maar vind het wel super als ik eens een mooi fototje maak en deze dan terug zie komen in een krant of tijdschrift. Mijn apparatuur in het verleden was hierbij zeer beperkt, het begon allemaal met 640x480 cammetje van Kodak zonder flits, een van de eerste digicams voor consumenten. Hier was ik al snel op uitgekeken en snel na de opening van de mediamarkt kocht ik daar een versie met Flits. Nu was dit ook niet alles en toen er een leuke aanbieding voorbij kwam bij het Kruidvat (tig jaar terug) kon ik voor 200 euro een 3.2 megapixel camera kopen. Dit was erg goed voor die tijd (iedereen had nog 2.0 megapixel canon's en fuji's), maar toch miste ik de mogelijkheden om van alles in te stellen. Er kwamen soms best leuke foto's uit maar het had altijd beter gekund.
Nu mijn interesse in digitale fotografie steeds groter begint te worden heb ik veel op GoT gekeken naar andere Foto's en Technieken. Eerst lag mijn interesse bij de 300D, toen de 350D uitkwam was ik helemaal verliefd. Na lang wikken en wegen heb ik vorige week besloten deze cam aan te schaffen. Maar door mijn werk/stage heb ik nog geen tijd gehad om er leuke foto's mee te maken. Ik ga zo naar het vliegveld (Rotterdam Airport, hier 500 meter vandaan) om daar eens te kijken of ik wat leuke shots kan maken. Momenteel ben ik al weer druk aan het sparen voor mijn eerste lens (op kitlens na offcourse), Mijn eerst volgende 2 lenzen worden waarschijnlijk de 50mm en een leuke zoomlens (70-200/300 ofzo). Waarom ik de stap naar een DSLR genomen heb? Snelle responsietijd, goede instelmogelijkheden en goede DOF (waar ik fan van ben
Nou dat was ik, op naar het vliegveld en binnenkort de eerste showcase
Reg. datum: 22 juli 2004
ijsje, oftwel Bart
nu een kleine 2 jaar bezig als hobbyist , en ik groei elke dag weer (en loop dus elke dag tegen beperkingen van mn materiaal aan)
begonnen met een Sony P72 van mn maat, daarna een Canon S1 IS, daarna een Sony F717 (nog steeds verliefd op de Zeiss lens
ik Fotografeer vooral automeetings (auto's en babes dus) en heb mn eigen website'je (www.ijske.com)
ik ben steeds verder aan het komen en zou graag als het weer zomer is echte modellenshoots gaan doen, dus ben naar een goeie lens aan het uitkijken (Sigma 24-70 F2.8 EX DG Macro bv)
Reg. datum: 15 oktober 2004
Ik kom al ruim een jaar regelmatig op deze site, maar ben nooit op het originele idee gekomen om mezelf voor te stellen, dus bij deze:
Ik ben Damien Franscoise, afgekort Damfransje, en ben pas sinds 2,5 jaar bezig met fotografie. Deed daarvoor met een compact cameraatje wel op vakanties foto's maken, maar meer ook niet. Ben toen op een mooie reis geweest naar Scandinavie en vond het toen wel tijd om meer met fotografie te gaan doen. Heb toen een canon a70 gekocht. Lekker digitaal en best veel instelmogelijkheden. Heb later hiervoor ook nog een tele- en groothoekconverter gekocht. Liep op een gegeven moment toch tegen de beperkingen van dat dingetje aan. Daarom gaan sparen voor een spiegelreflex. Kreeg het geld absoluut niet bij elkaar voor een digitale (ben nog maar student
Ik heb nog niet zo heel veel gepost, maar wil mijn eigen webstekkie gaan maken en dan meer ook eigen foto's hier plaatsen. Heb nu vooral veel aan jullie tips en voorbeelden.
Groeten Damien (student Management Toerisme in Breda trouwens)
Camera: Nikon D90 plus grip, Sigma 10-20, Sigma 18-50 2.8, Nikon 50 1.8, Sigma 70-200 2.8, Tamron 90 mm 2.8
Ik ben Frank en ik ben 25, afgestudeert scheikundige. Ik ben altijd een gadget man geweest en ik was altijd een van de eerste die DVD spelers, tft's, mp3 spelers etc kocht. Een digitale kamera kon natuurlijk niet uitblijven. 5 jaar geleden een BENQ camera gekocht (zo'n fixed focus ding) en heb daar zeker zo'n 1000 party pics mee gemaakt. Als ik die foto's bekijk, kan ik echt zien dat ik ben gegroeid. Ze hebben natuurlijk een hoog snapshot gehalte. Toen wat gespeeld met de nieuwe digicam van m'n pa. Veel zoom en veeeel meer mogenlijkheden, echt leuk om willekeurig wat mee te schieten. Vooral veel macro en dieren. Ik ben gek op aquaria maar kwam er achter dat het echt onmogenlijk was om met de BENQ foto's te maken van de vissen. Dus nu overgestapt naar een kamera met iets meer mogenlijkheden de kodak z700. Nog niet (d)SLR en amper prosumer, maar toch leuk foto's geschoten. Will nu eerst kijken of ik fotografie leuk blijf vinden voor ik verder ga. Mischien m'n pa's oude analoge pentax maar eens proberen.
Gistermiddag heb ik hier een account aangemaakt, dus een introductiepostje lijkt me op zijn plaats. Van Zoefff kreeg ik het advies om het hier te plaatsen.
Ik ben Henk Aarnoutse (22 jaar) en nog maar kort bezig met fotografie. Mijn eerste camera kocht ik anderhalf jaar geleden, de keuze viel toen op een Konica Minolta DiMAGE Z20. Een erg leuke camera (zeker voor de ¤240 die ik betaald heb) met veel instelmogelijkheden. Met deze camera heb ik mezelf heel wat aangeleerd wat fotografie betreft, waarbij ook het internet meehielp. Pagina's als DCResource, DPReview en Gathering hebben mij al veel informatie opgeleverd.
Mijn foto's werden steeds beter en de fraaiste exemplaren doen nu dienst als behang van mijn kamer.
Inmiddels is de Z20 doorverkocht, en ben ik overgestapt op een Fuji S9500. Even nog getwijfeld aan een DSLR (de Dynax 5D was toen erg goedkoop, D50 van Nikon ook nog bekeken), maar het gemak van één vaste lens en de lagere prijs hebben mij toch naar de Fuji gedreven. Tot nu toe ben ik er erg tevreden mee.
Op dit forum zal ik voornamelijk aanwezig zijn in het onderdeel Fotografie, ik hoop een leerzame tijd mee te maken en bij te kunnen dragen aan de stroom van informatie en mooie afbeeldingen.
Blackadder: Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?
Ik ben Martijn, 20 jaar, studeer kunstmatige intelligentie in groningen op de RUG.
Het begon ongeveer 4 of misschien wel 5 jaar geleden, mijn ouders kochten een Casio camera met 2mp! en 8x optische zoom. Beestje koste 1600 gulden. Veel foto's mee gemaakt en wat waren ze mooi, tenminste, vond ik toen wel. Als ik terug kijk is eigenlijk elke foto besmet met onderwerpen die er niet op gemoeten hadden. Hield me blijkbaar weinig bezig met wat ik nou echt ook op de foto zette, een hoofd, een hand, of zelfs een volledig persoon extra op de foto was niet uitzonderlijk. Een jaar geleden kocht ik mijn eigen camera, omdat de camera van mijn ouders slechter werd en zij hem niet veel gebruikten. Het werd een simpele A520 van canon. Half jaar foto's mee gemaakt denk ik (1400 foto's ongeveer), waardoor mijn enthousiasme voor fotografie duidelijk werd. Dus een maand geleden een D50 gekocht met 70-300 sigma lens als 2e lens, zodat ik het hele bereik gevuld had (ongeveer zeg maar
Fotografie is een eenzame sport, maar ik probeer zovaak mogelijk met anderen samen te fotograferen. Dus woon je in groningen, mail me een keer
"A perfection of means, and confusion of aims, seem to be our main problem." (Albert Einstein, 1938)
Binnenkort maar weer eens een minimeeting in Groningen houden dus.quote:nomad85 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:20:
Fotografie is een eenzame sport, maar ik probeer zovaak mogelijk met anderen samen te fotograferen. Dus woon je in groningen, mail me een keer
5D | 20-35 | 35/2 | 85/1.8 | 580EX | SB24's | PW's .:. martijnfoto.nl & Flickr
EOS5DII + Grip|16-35L2.8II||24-70L2.8|70-200L2.8IS||50mm1.4|85mm1.8|430EXII|580EX|
Acc: 1.4+2.0x TCII | Cactus V4 1t+2r
Reg. datum: 30 december 2005
ik ben Mathijs en ik studeer civiele techniek in alkmaar.
Fotograferen is begonnen met de analoge minolta AF5000 met daarop de 35-70AF kitlens.
Hierna kochten mijn ouders een aldi (lifetec
nadat ik deze versleten had heb ik een Olympus E-500 gekocht waarmee ik redelijk vaak naar buiten ga om te fotograferen... Als je mij eens ziet lopen in omgeving Uitgeest zeg gerust hoi...
Mcdeath wijzigde dit bericht 27-06-2006 20:07 (4%)
Reden: zie bericht hieronder :P
AMD Athlon 64 4000+ @2,7ghz; XFX 7800GT; Olympus E500 & Zuiko Digital 14-45mm & 40-150mm
Reg. datum: 10 maart 2005
je zou verwachten dat iemand met een Olympus inmiddels wel toe is aan fotograferen. maar weest welkom, mocht ik ooit eens in de buurt van uitgeest komen en je ook nog eens tegenkomen, dan zal ik gerust hoi zeggen...quote:Mcdeath schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:06:
Fotograveren is begonnen met de analoge minolta AF5000 met daarop de 35-70AF kitlens.
[...]
heb ik een Olympus E-500 gekocht waarmee ik redelijk vaak naar buiten ga om te fotograveren...
Reg. datum: 12 januari 2004
Ik ben op dit moment 15 jaar en heb net de vierde klas afgesloten. Fotografie vond ik altijd al leuk, maar daar bleef het bij. Totdat ik in de derde een cursus aangeboden kreeg via school bij een Australisch bedrijf, een on-line cursus. Vanaf toen was ik helemaal verkocht van fotografie. Direct die zomer was ik zo gek geweest om een Canon EOS350D aan te schaffen met kitlens (en een van mijn vader geleende telelens), mede naar aanleiding van het feit dat mijn vader er ook een had en ik er helemaal op verliefd was (en bovendien had hij deze bij die openluchtshow in Gilze-Rijen). Ik kreeg deze gedeeltelijk voor mijn 15e verjaardag. Toen begon mijn fotografietijdperk pas echt. Ik heb nog steeds geen spijt van de aandacht.
In het begin is het natuurlijk altijd veel kloten. Op zoek in de buurt wat leuk is en toepassen wat ik bij die on-line cursus geleerd had. Op vakantie naar Hawaii had ik de tijd en leerde ik al een hoop vaardigheden. Eenmaal thuis was ik best tevreden met de foto's. Vanaf toen ben ik veel gaan oefen. Door te tijd heen, ook al is het maar driekwart jaar, merkte ik dat ik aanzienlijk mooiere foto's begon te maken. Ondertussen ben ik van lens geupgrade. Mijn vader koopte betere en duurdere lenzen dus heb ik voor een prikkie zijn Sigma 18-55 f/3.5-5.6 en Sigma 55-200 f/4-5.6 gekocht. Daar ben ik heel blij mee, want het is een grote verbetering. Ook nu oefen ik door.
Naar aanleiding daarvan heb ik een website gebouwd in PHP, waar heel veel werk in zat. Ook daarop ben ik heel trots. Neem even een kijkje en zeg wat je ervan vindt.
http://foto.pcmencia.nl
Dat was het wel zo'n beetje.
quote:MartijnGizmo schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:52:
[...]
Binnenkort maar weer eens een minimeeting in Groningen houden dus.
Zeker doen. Ik zal bergen verzetten om erbij te zijn
Heb wel een studievriend die ook fotografeert en daar fotografeer ik wel eens mee, maar dat is niet zo vaak. Meetings mogen er best vaker komen, zo lang er maar belang bij is. Moet er natuurlijk wel een event ofzo zijn die leuk is om te fotograferen, zoals de vliegshow (kon ik niet bij zijn).
klinkt goed iig.
Je site ziet er prima uit, leuk dat je korte verhaaltjes bij je foto's zet (soms). Je schiet mooie foto's, sfeer van zonsondergangen e.d. doe je mooi. Wat ik je mee wil geven is dat het niet altijd mooi is om je horizon in het midden te zetten. Bij de meeste van je foto's heb je dit namelijk precies in het midden zitten. Verder, goeie, sfeervolle foto'squote:masser120 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:13:
Dan zal ik mezelf ook maar eens voorstellen.
Naar aanleiding daarvan heb ik een website gebouwd in PHP, waar heel veel werk in zat. Ook daarop ben ik heel trots. Neem even een kijkje en zeg wat je ervan vindt.
http://foto.pcmencia.nl
Dat was het wel zo'n beetje.
Nomad wijzigde dit bericht 27-06-2006 19:36 (41%)
"A perfection of means, and confusion of aims, seem to be our main problem." (Albert Einstein, 1938)
Tja, aangezien dit forum de 1e link is in mijn bookmarks, lijkt het mij aardig om ook mijzelf voor te stellen: ik ben Martijn, geboren en (af)getogen in Amersfoort maar inmiddels gelukkig getrouwd en woon- & werkzaam in Genua, Italie (nog meer Nederlanders hier?
Tijdens mijn HAVO studie heb ik met veel plezier een (school)cursus fotografie en ontwikkeling gevolgd. Ik ben inmiddels van mijn PowerShot A70 op een S2 IS overgestapt en probeer inmiddels meer 'interessante' foto's te maken. Op mijn site heb ik in de loop van jaren al mijn digitale foto's online gezet maar dit zijn allemaal kiekjes, niks serieus of bewerkt: gallery.goudkamp.it.
Dankzij dit forum heb ik al heel wat extra's geleerd en hoop snel actief mee te doen!
Neus wijzigde dit bericht 29-06-2006 10:07 (5%)
Very funny, Scotty ! Now beam down my clothes !
Reg. datum: 26 april 2002
Naast alle minimeets elders in het land moet het er ook maar eens eentje in het oosten gehouden worden.
Edit: Korte toevoeging, ik zwerf al wel een tijdje rond in FG, maar heb het te druk met andere dingen om regelmatig het forum te checken. Nu in de tentamen periode een prima bezigheid (keiharde SOG)
fnoff wijzigde dit bericht 29-06-2006 10:31 (10%)
"The entire food industry depends on the fact that evolution doesn't happen."
Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |
Vergeet niet de weekopdrachten ook te bekijken als je es zonder inspiratie zit
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last