'Ijscoman, ijscoman, vertel ons een verhaal, vertel ons een verhaal .... Nee, ik verkoop alleen ijs'
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
Nieuw TopicTrouwens gisteren bij ons helemaal geen downtime
DarkShadow wijzigde dit bericht 11-11-2005 09:22 (8%)
Xbox live gamertag: Metsadah - PC: E4300, 2gb ddr, HD4850
Wat dat betreft hebben game company's toch een voordeeltje. Spellen zijn verslavend en de spelers zijn jong en niet zo mondig. Ze zeuren wel, maar iedereen blijft het spelen. Een bedrijf dat financiele pakketten ontwikkelt raakt klanten kwijt (die kopen gewoon een ander pakket) als hun support niet in orde is.
Ik vind de downtime, de lag en sommige irritante bugs ook vervelend, maar speel het toch 3-4 uur per dag, elke dag weer. No way dat ik ga unsubscriben. En dat weet Blizzard dondersgoed.
waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Reg. datum: 23 juni 2004
quote:RaseriaN schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:14:
[...]
Dit is geen sarcasme dit is een flame/rand to be honest.
Waar maak je je druk om? I kwam gister thuis, ik moest 2x proberen in te loggen (eerste keer kwam hij niet voorbij Char Selection screen) en daarna connect hij als een zonnetje!
Al je vrije tijd in een spel steken en daardoor geirriteerd en opgefokt raken is niet erg goed voor je denk ik
Sarcasme:
Bittere, bijtende spot
quote:kevinp schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:49:
toch denk ik dat het bij dit soort bedrijven niet iets anders gaat. Want de volgende keer da er zo'n soort spel uit komt denk je wel 2x na. En dan speel je misschien ook WoW niet meer.
Hoeveel mensen kopen hier The Burning Crusade? En Thalan bijvoorbeeld die al 3x gestopt is is er ook nog steeds
Zodra je iets ziet wat je intresse wekt denk je niet aan deze historie maar komt dat kleine jongetje weer boven
Frostmane : RaseriaN : LvL 80 Human Rogue :: Nageeth : LvL 80 Human Death Knight :: Wiebel : LvL70 Human Priest ::
quote:RaseriaN schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:52:
[...]
Hoeveel mensen kopen hier The Burning Crusade? En Thalan bijvoorbeeld die al 3x gestopt is is er ook nog steeds![]()
Zodra je iets ziet wat je intresse wekt denk je niet aan deze historie maar komt dat kleine jongetje weer bovenHEBBUH!
GIEV EPIXXXX PLX!!!
Denk dat we vanavond maar weer eens Razorgore gaan proberen
na dat laatste eitje moet ie binnenkort gewoon down
Norman Bates: People always mean well. They cluck their thick tongues, and shake their heads and suggest, oh, so very delicately.
[...]
Hoeveel mensen kopen hier The Burning Crusade? En Thalan bijvoorbeeld die al 3x gestopt is is er ook nog steeds![]()
Zodra je iets ziet wat je intresse wekt denk je niet aan deze historie maar komt dat kleine jongetje weer bovenHEBBUH!
Ja dat is wel, heb je gelijk in. Als mensen meteen ietsnieuws zien willlen ze het ook hebben. "meedoen met de rest"...
Trouwes, die addon werkt niet raserian, misschien omdat ik ui scale vrij laag heb staan. Als ik die slider ook maar een heel klein stukkie verschuif, dan wordt ie ineens supergroot, echt meer als de helft van het scherm. Ik kan em niet met kleine stapjes verschuiven...
Gister eindelijk finklers skinner uit ubrs gehaald, na 20+ runs. JAmmer dat je em moet equippen als je moet skinnen, dat vreet tijd..
We hadden gister een masterlooter die het niet begreep, ALLEMAAL need op die chromatic scales.
Na een 5 minuutlange discussie had ik em toch wijs gemaakt dat het voor een quest was, en nodig voor armor. Uiteindelijk hebben er 2 nog gerolled zonder dat ze em nodig hadden. Maargoed...
Nu nog magister robe...
Asus P6T - Core i7 920 - 6GB DDR3 pc12800 - XFX GTX 275 - Samsung Syncmaster 206BW
Diddle - Lvl 80 mage - Denial
Man, al die blauwe sets zuigen echt ongelooflijk hard, waarom zou je de moeite nemen die troep te halen?quote:
Reg. datum: 14 april 2004
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze dat gaan doen met mensen die de expension niet willen. Krijg je dan zo'n Tomb Raider aktie als je naar een nieuw gebied wil? (Je ziet een groot gat, in dit geval een boot ofzo, en je blijft tegen een ontzichtbare muur aan lopen.)quote:RaseriaN schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:52:
quote:Gimbooze schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:05:
[...]
Man, al die blauwe sets zuigen echt ongelooflijk hard, waarom zou je de moeite nemen die troep te halen?
Valt best mee dat ze sucken hoor. Maargoed.
Ik zoek een robe met als het kan veel stats, en dan ook nog fire res, maar die zijn er weinig denk ik. De enigste die ik zo ken is flarecore robe, maarja, dat kost me klauwen vol geld voor de reagents(fiery/lava core wordt door guild geregeld)
Ik ga wel voor de flarecore leggings, dat is zeker, daar komt ook mijn 2de libram op.
Asus P6T - Core i7 920 - 6GB DDR3 pc12800 - XFX GTX 275 - Samsung Syncmaster 206BW
Dat klopt dat probleem had ik, zei nog dat je er wat problemen mee zou hebben, beetje beta AddOn nog. Zet hem helemaal groot en verplaats hem dan met dat kleine knopje onder slider, daarna zou de slider op een normale manier moeten reageren. Althans dat was hier.. volgens mij worden die instellingen ook opgeslagen, stuur ze anders wel door als het niet werkt.quote:jarnotjuh schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:02:
[...]
Trouwes, die addon werkt niet raserian, misschien omdat ik ui scale vrij laag heb staan. Als ik die slider ook maar een heel klein stukkie verschuif, dan wordt ie ineens supergroot, echt meer als de helft van het scherm. Ik kan em niet met kleine stapjes verschuiven...
Frostmane : RaseriaN : LvL 80 Human Rogue :: Nageeth : LvL 80 Human Death Knight :: Wiebel : LvL70 Human Priest ::
quote:RaseriaN schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:10:
[...]
Dat klopt dat probleem had ik, zei nog dat je er wat problemen mee zou hebben, beetje beta AddOn nog. Zet hem helemaal groot en verplaats hem dan met dat kleine knopje onder slider, daarna zou de slider op een normale manier moeten reageren. Althans dat was hier.. volgens mij worden die instellingen ook opgeslagen, stuur ze anders wel door als het niet werkt.
Aja, ik wist niet dat je het daar over had, maar het is nu wel duidelijk ja.
Ik zal strkas eens proberen als ik thuis ben, met die sliders en dat knopje.
Als het niet lukt val ik je wel weer lastig
Ik heb ergens op een site een eigen gemaakte film gezien van MC. Daar zie je ook dat ze tegen Ragnoras vechten. Helaas waren ze te net niet snel genoeg en sum. Ragnoras de 2e wave.
Als je goed kijkt naar het filmpje, kan je zien dat de speler die "filmt" gebruik maakt van een zeer handige mod. Als ik het goed heb scrolt die door een onzichtbare lijst met partymembers en kan je zo zien hoeveel HP en Mana die member heeft. Als hij geselecteerd is bij een bepaalde party (raid) member, kan hij direct healen....erg handig
Iemand weet welke add-on dit is?
Ja, ik koop straks dus waneer de expantion in de winkels ligt hem zekerquote:RaseriaN schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:52:
[...]
Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360
quote:whiteclear schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:23:
Ik vraag het maar hier, want het mod topic loopt voor geen meter. (no offence)
Ik heb ergens op een site een eigen gemaakte film gezien van MC. Daar zie je ook dat ze tegen Ragnoras vechten. Helaas waren ze te net niet snel genoeg en sum. Ragnoras de 2e wave.
Als je goed kijkt naar het filmpje, kan je zien dat de speler die "filmt" gebruik maakt van een zeer handige mod. Als ik het goed heb scrolt die door een onzichtbare lijst met partymembers en kan je zo zien hoeveel HP en Mana die member heeft. Als hij geselecteerd is bij een bepaalde party (raid) member, kan hij direct healen....erg handig
Iemand weet welke add-on dit is?
Man, er zijn 10tallen filmpjes van mc, misschien wel honderden
Zelfs van bwl heb ik al 3 hele completes gezien, elke boss.
Vermeld even de naam van het filmpje, door welke guild enzo, misschien ken ik em.
quote:jarnotjuh schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:28:
[...]
Vermeld even de naam van het filmpje, door welke guild enzo, misschien ken ik em.
Hij heeft er best wel een omschrijving van de mod die die zoekt bij.
Wel lezen he, Jarno
quote:Kaap schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:28:
[...]
Gister hele avond gespeeld, geen downtime gezien hoor...
Idem. Tot 20:30 gespeeld, naar hockey training geweest, en om 23:00 weer verder gespeeld. Inloggen duurde wel iets langer dan normaal (had even een uh oh moment, maar het lukte wel gelukkig), maar kon prima spelen.
quote:DarkShadow schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:43:
Vraagje, kheb gisteren quest voor het afmaken van de general in av ingeleverd en kreeg ice barbed spear (http://www.thottbot.com/?i=40261) als reward (khad bloodseeker al). Nu heb ik ook al zulian stone axe (http://www.thottbot.com/?i=51337), en dual dawns edges, degene die ik in pvp ga gebruiken wil ik een +15 agi enchant opzetten.
Als je een Hunter speelt zou ik me niet zo veel zorgen maken over hoe ahrd je met je melee wapen slaat.
Duel dawns edge + 30 agi FTW.
Hydra wijzigde dit bericht 11-11-2005 10:38 (44%)
quote:Gimbooze schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:30:
[...]
Hij heeft er best wel een omschrijving van de mod die die zoekt bij.
Wel lezen he, Jarno
"onzichtbare lijst met partymembers en kan je zo zien hoeveel HP en Mana die member heeft"
Hoe kan je het dan ingodsnaam zien?!
Ik zou zo niet weten wat ie bedoeld, is echt te onduidelijk.
Ik ga kappen met slowchatten, alleeen nuttige posts vanaf nu, voor vandaag..
Reg. datum: 23 juni 2004
Nee ik denk dat ze het subtiel weg werken. Een gigantische afgesloten poort waar je alleen door komt als je de expansion hebt. Dergelijke poorten komen al veelvuldig voor dus dat lijkt me geen probleem.quote:whiteclear schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:07:
[...]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze dat gaan doen met mensen die de expension niet willen. Krijg je dan zo'n Tomb Raider aktie als je naar een nieuw gebied wil? (Je ziet een groot gat, in dit geval een boot ofzo, en je blijft tegen een ontzichtbare muur aan lopen.)
quote:jarnotjuh schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:28:
Guild: Discordia
Film naam: The_MC_Experience
True storyquote:sethchaos schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:37:
Nee ik denk dat ze het subtiel weg werken. Een gigantische afgesloten poort waar je alleen door komt als je de expansion hebt. Dergelijke poorten komen al veelvuldig voor dus dat lijkt me geen probleem.
whiteclear wijzigde dit bericht 11-11-2005 10:41 (41%)
Reg. datum: 01 december 2002
Mijn credietkaart wordt niet meer aanvaard door blizzard. En pakweg een week geleden heeft een maat van me nog via mijn cc abo gepakt op wow. CC ondertussen ook voor andere zaken gebruikt.
Al mail naar blizzard gestuurd maar die antwoorden met een standaard mail waar ge infeite niks mee zijt. Bank ook al gecontacteerd maar nog niks van gehoord. Kzou graag mijn abo verlengen maar tgaat niet met gevolg dak nie kan spelen
[...]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt hoor
Ik twijfel nog of ik uberhaupt ga verlengen, en dat ligt aan wanneer ze nu eindelijk de latency problemen nu eens definitief oplossen (wereld gaat goed, maar IF is nog steeds een hel) en wat voor compensatie we gaan krijgen voor die wekenlange frustratie's.
Unoobu-Bunt.
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/abwin1.jpg
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/abwin2.jpg
bij die laatste wonnen we met 1990/2000.
Ik weet nu trouwens zeker dat de BS gewoon de key is voor die hele BGs. Je kunt volgens mij sowieso niet of nauwelijks winnen als je de BS niet hebt. Je aanvoerlijnen zijn dan gewoon te lang, je kunt met de BS in handen veel makkelijker winnen.
Oh, en Shadow Priest zijn overpowered
Hoe bedoel je bank gecontacteerd en niks gehoord? Die lui bel je toch gewoon? Als je CC niet geaccepteerd wordt moet je misschien je afschriften eens checkenquote:Tyf schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:42:
Een beetje indirect vraagje over wow. Heeft iemand al het zelfde probleem als ik mee gemaakt?
Mijn credietkaart wordt niet meer aanvaard door blizzard. En pakweg een week geleden heeft een maat van me nog via mijn cc abo gepakt op wow. CC ondertussen ook voor andere zaken gebruikt.
Al mail naar blizzard gestuurd maar die antwoorden met een standaard mail waar ge infeite niks mee zijt. Bank ook al gecontacteerd maar nog niks van gehoord. Kzou graag mijn abo verlengen maar tgaat niet met gevolg dak nie kan spelen
Hydra wijzigde dit bericht 11-11-2005 10:46 (38%)
quote:Tyf schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:42:
Een beetje indirect vraagje over wow. Heeft iemand al het zelfde probleem als ik mee gemaakt?
Ik heb hetzelfde gehad met mijn Visa. geldig tot 10/05, vergeten de nieuwe kaart te activeren en
dus bouncede de betaling.
In het geval bankcc: Heb je niet toevallig een nieuwe bankpas gehad, terwijl je de oude nog gebruikt?
(of dat je hem nog moet ophalen?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
Dit topic is gesloten.