Reg. datum: 26 oktober 2000
De 3-5 dagen op de Apple site geven aan hoe snel hij verzendklaar is. Het zal dan dus nog een aantal dagen duren voordat het bij jou is...quote:
GoT Index » Apple Software & Diensten » Levertijd Apple producten
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 77 78 79 80 last
[Nieuw Topic]De 3-5 dagen op de Apple site geven aan hoe snel hij verzendklaar is. Het zal dan dus nog een aantal dagen duren voordat het bij jou is...quote:Dr. Murdoc schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:01:
Als ik vandaag een MacBook bestel (of morgen, nu toch feestdag) krijg ik die dan nu al zoals het op de site staat 3-5 dagen? Ken iemand die hem al is gaan halen in de apple store, dus ik zou verwachten dat het nu normaal zal verlopen, of is dat nie zo?
Apple MacBook [1.83 Ghz Core Duo- 160 GB HDD - 2GB RAM] - Andere Specs - AlexanderOnline.nl
quote:AlexanderOnline schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:16:
TNT maakt het me echt te bont. Normaal had hij dinsdag in NL moeten zijn. Andere mensen met dezlefde delay daar is hij ook allang aangekomen. Volgens TNT telefoon gister zou hij eraan komen. Vandaag is de klantenservice helaas dicht. Ik heb er geen vertrouwen in dat hij vrijdag komt, zoals de planning. Weet iemand of tnt op Hemelvaartsdag nog wel verwerkt?
21 mei 2006 08:00 Pudong International Airport Potential Connection Delay
21 mei 2006 06:17 Suzhou Shipped From Originating Depot
21 mei 2006 06:00 Suzhou Consignment Received At Transit Point
iworx.media | Flickr | Last.FM
www.inspiratieloos.nl
Hm, zou er ook geen dagelijks vliegtuig landen? Zou wel balen zijn, aangezien de TNT volgens mij niet op zaterdag bezorgd dat hij dan pas maandag komtquote:dot.K schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:30:
[...]
TNT doet helaas niets op een feestdag. Mijn MBP staat sinds vanacht in Brussel stof te vreten.
Ik ben alleszins in blijde verwachting morgen ..
Ga morgen normaal naar het concert van Mark Knopfler in Vorst maar dat krijgt toch behoorlijk veel concurentie van de TNT man
Apple MacBook [1.83 Ghz Core Duo- 160 GB HDD - 2GB RAM] - Andere Specs - AlexanderOnline.nl
Bij mij is de status precies hetzelfde, heb ff met tnt gebeld zonet, gewoon met het 0900 nummer, die zijn wel bereikbaar. Ze vertelden dat het kan zijn dat ie niet meer gescand is, maar ook dat ze niks meer konden zien dan wij. Morgenochtend zal ik weer ff bellen met ze over hoe het echt zit, aangezien morgen de estimated delivery date is.quote:AlexanderOnline schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:16:
TNT maakt het me echt te bont. Normaal had hij dinsdag in NL moeten zijn. Andere mensen met dezlefde delay daar is hij ook allang aangekomen. Volgens TNT telefoon gister zou hij eraan komen. Vandaag is de klantenservice helaas dicht. Ik heb er geen vertrouwen in dat hij vrijdag komt, zoals de planning. Weet iemand of tnt op Hemelvaartsdag nog wel verwerkt?
me systeem en natuurlijk whatpulse
quote:Murcielago schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 21:26:
[...]
Bij mij is de status precies hetzelfde, heb ff met tnt gebeld zonet, gewoon met het 0900 nummer, die zijn wel bereikbaar. Ze vertelden dat het kan zijn dat ie niet meer gescand is, maar ook dat ze niks meer konden zien dan wij. Morgenochtend zal ik weer ff bellen met ze over hoe het echt zit, aangezien morgen de estimated delivery date is.
www.inspiratieloos.nl
masc wijzigde dit bericht 26-05-2006 00:47 (152%)
Zoekend naar laptop ( 7600 of X1600 ) !?!?!
quote:AlexanderOnline schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 09:38:
Ok, TNT gebeld. Hij zit waarschijnlijk nog in China, meer kon ze niet zien :x omg zeg. Ze gaat China mailen en belt mij als ze meer weet. Bizar
quote:Mac-X schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:53:
als die nog in brussel staat waarom ben je er dan zo zeker van dat hij morgen er gelijk is?
tenzij je in belgie woont..
ik heb hetzelfde als de meeste hierboven nu, tnt pallet closed.
Dus volgensmij een goed teken dat morgen verpakt,opgestuurd word en ?bezorgd?, nouja anders toch zeker zaterdag wel?
geen zin om te wachten op maandag of dinsdag, dan mis ik weer 2 volle schooldagen
iworx.media | Flickr | Last.FM
AntiChris wijzigde dit bericht 26-05-2006 12:22 (14%)
En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós
quote:AlexanderOnline schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:07:
@Murcielago: Ik belde gewoon 0800-1234
@Mac-X: Nou kom, janken valt nou ook weer mee. Maar het is gewoon raar. Je snapt het toch wel dat iemand 'm graag heeft als ie een lang weekend vrij is ipv midden in de werkweek? Iemand bestelde vrijdagavond (ik dinsdagavond) en heeft 'm wss vandaag binnen. Iemand had dezelfde delay als mij, zelfde tijdne ongeveer, maar had 'm woensdag al. Bij iemand anders leverde Apple een dag later aan TNT, maar heeft 'm ook al. Ik vond dat gewoon vreemd, dat er sinds 21 mei "potential" connection delay is, en ze bij TNT zelf niet weten hoe het zit.
www.inspiratieloos.nl
quote:Dr. Murdoc schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:01:
Als ik vandaag een MacBook bestel (of morgen, nu toch feestdag) krijg ik die dan nu al zoals het op de site staat 3-5 dagen? Ken iemand die hem al is gaan halen in de apple store, dus ik zou verwachten dat het nu normaal zal verlopen, of is dat nie zo?
randje wijzigde dit bericht 26-05-2006 12:39 (42%)
Ik heb de standaard MacBook 1.83 Ghz besteld, en bij mij is hij ook verzendklaar op 2 juni en de verwachte leverdatum 6 juniquote:pokeran schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:35:
[...]
ik heb hem dus gisteren betaald en dit zijn de voorlopige data:
* 24 mei, een MacBook 1.83Ghz besteld + mini-DVI -> VGA adapter
* 25 mei, geld overgemaakt naar hun bankrekening
* 26 mei, bericht gekregen dat het verzendklaar is op 2 juni en de verwachte leverdatum 14 juni.
Grrrr. balen dat 2 juni op een vrijdag valt, nu zitten er ong. 7 werkdagen en 2 weekendjes ertussen
quote:Tuvow schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:05:
[...]
Ik heb de standaard MacBook 1.83 Ghz besteld, en bij mij is hij ook verzendklaar op 2 juni en de verwachte leverdatum 6 juni
De mijne in Enschede, de andere kant van het land dusquote:pokeran schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:59:
[...]
misschien heeft t te maken met de diverse distributiepunten in NL?
waar moet de jouwe bezorgd worden als ik vragen mag?
die van mij wordt in Dordrecht (regio rotterdam) bezorgd.
Zoekend naar laptop ( 7600 of X1600 ) !?!?!
Ziet er goed uit. Ik kan nu niet kijken, zit op mijn werk, maar kijk het vanavond wel na. Wel jammer dat ik maandag ook moet werken.quote:AlexanderOnline schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:57:
26 mei 2006 17:38 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
26 mei 2006 17:38 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
EINDELIJKRaar gedoe bij TNT, ze wisten vandaag nog niet eens waar m'n pakketje uithing. Ik gebeld net , of er op zaterdag bezorgd wordt. Alleen als de afzender het aangeeft. Ik m'n situatie uitgelegd (duurde lang enzo), maar nee hij kon 'm niet morgen laten bezorgen. Jammer
Hopelijk maandag dan.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Apple Software & Diensten » Levertijd Apple producten
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 77 78 79 80 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona