Gathering of Tweakers

Quicksearch
Cow's go mo0o0o0o !
Reg. datum: 11 oktober 2005

quote:
Mac-X schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 23:46:
23 may 06 86 14 booking slot obtained CNSHA50 24 may 06

haha de mijne ook al :P yes mooi geupdate, maar applesite laat nog niks van zich horen.
maar goed dat deze site er is.
ETA op 24mei das morgen (bijna vandaag ;) ) dat kan volgensmij niet want dan moet die ook nog aankomen bij tnt en in venray voor wat kabels erbij, en dan nog naar mij
nouja misschien vrijdag zoiezo, ik kan niet wachten 8)
En op welke site bekijk jij je status dan?

Zoekend naar laptop ( 7600 of X1600 ) !?!?!

Zijn al deze macbook modellen de standaard uitvoeringen? Of met veranderingen aan geheugen en dergelijke?

... he's gone.

Cow's go mo0o0o0o !

quote:
oscarvdb schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 00:53:
Zijn al deze macbook modellen de standaard uitvoeringen? Of met veranderingen aan geheugen en dergelijke?
Ik heb een standaard besteld via onderwijs. 1032 euro. Geheugen regel ik namelijk zelf wel :) Scheelt veel geld in de pocket _/-\o_

Water & Arctic Cooled!

GRIFFIN ICURVE PB/IBOOK STAND-USA
May 31, 2006 Jun 12, 2006

MB 13/1.83 CTO WHITE
May 31, 2006 Jun 12, 2006

Dat heb ik besteld... hoe zijn jullie ervaringen? gaat het echt zolang duren dat ik tot 12 Juni moet wachten?

Gisteren heb ik besteld en betaald :)

[:- last.fm -:] [:- flickr -:]

ik ga lopen tot de zon komt

Mijn levertijd is zojuist bij gespijkerd naar begin 1-2 juni! :9

Wetenschap is opgebouwd uit feiten, net als een huis is opgebouwd uit stenen, maar een berg feiten is net zo min wetenschap als een berg stenen een huis is.

quote:
masc schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 00:57:
[...]

Ik heb een standaard besteld via onderwijs. 1032 euro. Geheugen regel ik namelijk zelf wel :) Scheelt veel geld in de pocket _/-\o_
De upgrade naar 1GB heeft wel een goeie prijs hoor, 100 euro extra voor 2x512 ipv 2x256. Ik denk niet dat je die 2x256 makkelijk kwijt kan en PC5300 laptopgeheugen is duur.

... he's gone.

quote:
Xilantof schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:47:
Mijn levertijd is zojuist bij gespijkerd naar begin 1-2 juni! :9
Ik hoop dat ik hem voor 1 juni krijg, dan ga ik nl een week op vakantie. :)

ik ga lopen tot de zon komt

quote:
QyRoZ schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:55:
[...]

Ik hoop dat ik hem voor 1 juni krijg, dan ga ik nl een week op vakantie. :)

Ik weet dat er 2 juni iemand thuis is :P
Dus die zal het wel worden dan.

Wetenschap is opgebouwd uit feiten, net als een huis is opgebouwd uit stenen, maar een berg feiten is net zo min wetenschap als een berg stenen een huis is.

miauw!

quote:
AntiChris schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:38:
De Flextronics tracking zit onder:
https://www.iec-logistics...acktrace/trk_tracking.asp

Behoorlijk evil in elkaar gezette pagina, beweert IE en NS only te zijn, is in de praktijk best wel IE only. Gelukkig werkt IE:mac ook. Er is voor mij nog geen informatie aangezien MB er nog niet is aangekomen, maar zij regelen dan weer het bij elkaar voegen van verschillende zendingen.
Welke code moet je precies waar invullen? Wazige site...

XBL GamerTag: PhuSioN360

Reg. datum: 30 december 2002

Net mijn macbook via TNT binnen gekregen... mooi dingetje!

Bij mij staat er nu al een dag dit:

24 may 06 32 05 Flight Booked CNSHA50 01 jun 06

Kan iemand mij vertellen wat er dan gaat gebeuren ? Want ik zie bij iedereen dat hij dezelfde dag gaat vliegen dan, maar krijg je die update gelijk of pas als hij in nederland is aangekomen ?

Airwolf wijzigde dit bericht 24-05-2006 18:05 (33%)

miauw!

Ik heb sinds 22 mei geen update meer gehad. Het laatste wat ik had is:

22 may 06 32 55 flight departed CNSHA50 31 may 06

Op dezelfde dag was die ook gebooked. Waarschijnlijk krijg jij nog een update dan.

Ja, dat gok ik ook dan. Maar als het vliegtuig 22mei vertrokken is, dan moeten ze nu toch al in nederland zijn lijkt me.

quote:
[Airwolf] schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:20:
Ja, dat gok ik ook dan. Maar als het vliegtuig 22mei vertrokken is, dan moeten ze nu toch al in nederland zijn lijkt me.

Volgens een andere Tweaker gaat het vliegtuig naar Luxemburg.
Van Luxemburg gaat de zending naar Venray en dan naar ons.

Als ik op de track & trace van Flextronics kijk zie ik dat de zending daar nu staat (Venray).
(zie de link van AntiChris)
Je kan zelfs zien dat de pallet nog niet geopend is (Current Status).

Ik ben trouwens vandaag even langs de Apple shop Lijnbaan te Rotterdam gegaan om te zien wat ik nu eigenlijk gekocht heb ;)
Daar hadden ze hem ook nog niet.
Wel stonden er een heleboel iBook G4's op verschillende plekken in de winkel.

Freaky Max, hoe werkt die Flextronics track & trace dan precies ?

quote:
[Airwolf] schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 20:56:
Freaky Max, hoe werkt die Flextronics track & trace dan precies ?

Kies als 'Region': Europe.
Type bij 'Tracking Reference' je 'Delivery Reference Number' en geef als 'Customer Reference' op: App.
De webpagina werkt overigens alleen onder Internet Explorer :(

miauw!

Heb de track & trace van flextronics gechecked (nog bedankt Freaky Max) en de status staat bij ook op 'pallet closed'.
Ik heb naast een MB ook nog een wireless muis besteld en daarbij staat de status op 'manifested'. Geen idee wat ze daar mee bedoelen eigenlijk. Zal wel iets zijn dat ze de order nog samen moeten voegen.
(het is trouwens niet te zien welke status bij welk product hoort, maar ik ga er van uit dat de tweede de muis is).

Flextronics doet het bij mij niet, zegt dat er niks bekend is. TNT staat al sinds de 21e dat ie op Supong staat. Dus nu staat ie al bijna 4 dagen daar volgens de tracking.
TNT zei gister nog dat ie vrijdag bij me zou zijn, en de site zegt het ook.
Ik wacht ondertussen ff af.

me systeem en natuurlijk whatpulse

tulibu dibu douchooo

quote:
Freaky Max schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:06:
[...]

Type bij 'Tracking Reference' je 'Delivery Reference Number' en geef als 'Customer Reference' op: App.

Je kan in de source kijken en de waardes uit de jscript array vissen. Zo heb je geen IE nodig.

[happymodus]
Mijn Macbook Pro zit intussen op TNT transport -- ik verwacht 'm eveneens vrijdag. Waarom weer zo een nietszeggende "feestdag" .. pffrr

Pick up date 24 May 2006
Destination Hasselt
Delivery Date
Signatory
Date Time Location Status
24 May 2006 22:48 Eindhoven Shipped From Originating Depot
24 May 2006 20:43 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point

iworx wijzigde dit bericht 24-05-2006 23:33 (37%)

quote:
Freaky Max schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:06:
[...]

Dankje, bij mij staat ook palet closed. Dus ik gok dat we bij elkaar staan. :P

Met een beetje mazzel hebben we dan zaterdag de spullen in huis, want morgen doen ze niks dus vrijdag inpakken en dan zaterdag door tnt bezorgen.

Cow's go mo0o0o0o !

Alleen via de apple site kan ik mijn status bekijken :S

Krijg daar dit:
Estimated Delivery Date 30 May 2006 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 24 May 2006

Waar is hij nu mee bezig dan?

masc wijzigde dit bericht 25-05-2006 00:43 (8%)

Fulltime IJsland-fan

Owww, dit is zo raar, hij ligt hier ongeveer 500 meter van me vandaan maar moet nog even in de bezorgronde worden geplaatst zo te zien.... Zo ... dat het morgen een vrije dag is :)

En şağ besta sem guğ hefur skapağ, er nır dagur - Sigur Rós