En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós
En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós
Hier van ABN naar Rabo. Maar ik heb geen creditcard, anders had ik dat wel gedaanquote:AntiChris schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:49:
Ik zie niet helemaal in wat de betalingswijze nog uitmaakt bij een reeds verzonden bestelling... Betalen via overmaken was ook binnen 1 nacht gebeurd (wel Rabo naar Rabo).
Zoekend naar laptop ( 7600 of X1600 ) !?!?!
Macbooks (pro) die uit Shanghai komen zijn +- 5 tot 7 dagen onderweg vanaf de fabriek.
De douane schijnt daar ook nog voor iets tussen te zitten + het feit dat donderdag weer een feestdag is en de transporteurs dan niet werken.
Mijn MBP zal dus pas op 31 mei toekomen
iworx.media | Flickr | Last.FM
"In transit to final destination - carrier details to be updated shortly"
Shipped to HEERLEN, NL 22 May 2006
Estimated Delivery Date 31 May 2006 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 22 May 2006
Maar het staat er nu echt of hij hier om de hoek in een distributie centrum ligt. Hoe werkt dit precies, of komt er nog extra info bij de komende dagen ?
Reg. datum: 08 maart 2003
Verzonden - May 22, 2006 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
Color me confused...
Verwachte leverdatum is nog steeds 31 mei.
Reg. datum: 04 oktober 2002
maar lezen de meeste nou niks of hoe zit dat?
4 of 5 posts hierboven staat toch al dat het via kuhne etc. gaat en daarna door tnt word overgenomen.
Het zal eerst wel via grote zendingen meegaan, om vervolgens van tnt een tracking te krijgen.
Hou maar rekening met volgende week aangezien donderdag niks gedaan word en dan zit het weekend er alweer snel tussen, agja wat maakt die week nog uit na half jaar geruchten gek
Mijn pa belde vanmiddag vanuit de nieuwe apple store in NY en vond em al super eruit zien, en geen vuilmagneet (witte), nouja als mn pa het mooi vind
www.inspiratieloos.nl
quote:Mac-X schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:23:
maar lezen de meeste nou niks of hoe zit dat?
4 of 5 posts hierboven staat toch al dat het via kuhne etc. gaat en daarna door tnt word overgenomen.
Sorry, maar in welke post in deze thread lees jij dat het na Kuehne en Nagel overgenomen wordt door TNT? Eerst nadat je op de link klikt van AntiChris zie je die informatie verschijnen.
Als ik de enige was die dit over het hoofd gezien gaf ik je gelijk maar blijkbaar was er nog minimaal één andere poster die het ook over het hoofd had gezien.
In ieder geval voor alle duidelijkheid hier de track & trace voor Apple - Kuehne+Nagel:
http://www.apecode.com/appletrack/
Deze moet je dus gebruiken als je nog geen TNT Track & Trace hebt.
Apple MacBook [1.83 Ghz Core Duo- 160 GB HDD - 2GB RAM] - Andere Specs - AlexanderOnline.nl
Nadat ik een mail kreeg dat de betaling voltooid was (was op een vrijdag) werd de dinsdag daarop mijn iMac op mijn werk afgeleverd. Al met al 6 dagen totaal.
Ik kreeg van Apple direct een TNT track & trace nummer. Heb die hele Kuehne en Nagel site nog nooit gezien.quote:Freaky Max schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:45:
[...]
Sorry, maar in welke post in deze thread lees jij dat het na Kuehne en Nagel overgenomen wordt door TNT? Eerst nadat je op de link klikt van AntiChris zie je die informatie verschijnen.
Als ik de enige was die dit over het hoofd gezien gaf ik je gelijk maar blijkbaar was er nog minimaal één andere poster die het ook over het hoofd had gezien.
In ieder geval voor alle duidelijkheid hier de track & trace voor Apple - Kuehne+Nagel:
http://www.apecode.com/appletrack/
Deze moet je dus gebruiken als je nog geen TNT Track & Trace hebt.
quote:nickvd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:30:
Ben benieuwd of de macbooks morgen wél gaan vliegen...
De mijne is blijkbaar al gevlogen en ligt sinds maandagavond op een Transit Point in Arnhem. Ben benieuwd of hij gelijk de douane doorkomt en dan 'out for delivery' gaat; spijtig genoeg zal er waarschijnlijk in dat geval niemand zijn om hem aan te nemen
Nog even ter referentie: non-BTO, wit 2GHz, besteld dinsdag 16 mei, direct betaald met CC, verzonden met TNT afg. donderdag.
Arthur wijzigde dit bericht 23-05-2006 00:27 (16%)
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Reg. datum: 25 september 2004
Reg. datum: 13 januari 2004
23 mei 2006 08:16 Arnhem Out For Delivery
22 mei 2006 15:48 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
22 mei 2006 15:46 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
20 mei 2006 21:44 Suzhou Shipped From Originating Depot
20 mei 2006 16:31 Suzhou Consignment Received At Transit Point
Het maakt uit als je niet van Rabo naar Rabo overmaakt, of s'ochtends besteld. Creditcards maken namelijk geen geld over maar het wordt direct afgeschreven van de kaart en later van je rekening. Daarom is het in de meeste gevallen sneller, en heb je wel degelijk een snellere levering. Overgens maakt de betalingswijze, als je al betaald hebt, niks meer uit inderdaad, maar ik geef een tip voor de lezers die nog moeten bestellen.quote:AntiChris schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:49:
Ik zie niet helemaal in wat de betalingswijze nog uitmaakt bij een reeds verzonden bestelling... Betalen via overmaken was ook binnen 1 nacht gebeurd (wel Rabo naar Rabo).
Waar zie jij dat? ik kan alleen op apple bestelstatus zien ?quote:Charybdis schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:22:
Levert tnt ook op zaterdag?
Mijn status is nog steeds:
[afbeelding]
Gimme, gimme, gimme
edit: De mijne is zojuist Verzonden - May 23, 2006 via TNT International Express. Neem aan dat hij nu uit de fabriek naar logistiek bedrijf gaat.
masc wijzigde dit bericht 23-05-2006 14:52 (55%)
quote:masc schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:43:
Freaky Max, en wat is de tijd eer dat hij hier in NL is dan?
Daar heb ik natuurlijk geen idee van.
Als de vlucht naar Amsterdam gaat dan is het ongeveer 10:00 vliegen.
Maar de vraag is natuurlijk: gaat hij naar Amsterdam?
Met een beetje mazzel heb ik hem vrijdag/zaterdag binnen maar als het een beetje tegenzit pas volgende week. Jammer ook dat Hemelvaart er tussen zit.
Ach, zo een track & trace bijhouden is inmiddels ook een hobby geworden
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 77 78 79 80 last
Dit topic is gesloten.