Reg. datum: 04 november 2005
Reg. datum: 04 november 2005
Ja dat weet ik, daarom ook mn verwaring; ik heb al massa's mensen gezien die jonger zijn en toch via de education store besteld hebben. Via Itpro kan je vb ook gwn een onderwijskorting (iets minder dan de online korting meestal) krijgen met een gewone studentenkaart, ook al ben je vb 17quote:Poekoek schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:01:
[...]
" Wie mag gebruikmaken van de Apple Store voor het Onderwijs?
Door te klikken op “Akkoord” bevestig ik het volgende:
• ik ben 18 jaar of ouder
• ik ben een student met een geldig bewijs van inschrijving voor een onderwijsinstelling in Nederland of ik ben als leraar, mentor of in een andere toezichthoudende functie verbonden aan een onderwijsinstelling in Nederland
• ik ga ermee akkoord dat Apple contact met mij opneemt met als doel mijn status te controleren. Ik zal bewijs van deze status overleggen als hierom wordt gevraagd en ik ga akkoord met de beslissing van Apple om mijn bestelling te weigeren als ik geen bewijs kan overleggen dat door Apple als geldig wordt geaccepteerd. De beslissing van Apple in dezen is bindend."
Het lijkt mij dus dat als jij ouder dan 18 bent, dat het mag. Stond trouwens gewoon boven de twee invoervelden van je schoolnaam en plaats.
In een orderbevestiging die ik zojuist per e-Mail ontving stondt:
Ik wacht afquote:Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Uw bestelling zal worden verzonden op of vvor 24.11.2005
Houdt bovendien rekening met een levertijd van drie tot zes dagen na ontvangst van de verzendaankondiging, die u eveneens per e-mail ontvangt.
JeFFJuH wijzigde dit bericht 20-11-2005 12:50 (4%)
ASUS P5B-MX | Intel Core 2 Quad Q6600 | Corsair ValueSelect 4 GB | Samsung Spinpoint F1 750 GB | XFX GF9600 GSO | T-Mobile HSDPA
JimBrands wijzigde dit bericht 21-11-2005 16:41 (7%)
Waarschuwing: Weet nooit waar die het over heeft. The Big Bang Theory: At first there was nothing, which exploded.
Volgens de Apple site:
Shipped - Nov 22, 2005 via United Parcel Service Nederland
Tracking #: 1ZW79F1XXXXXXXXX
Volgens de UPS site:
22 nov 2005
6:47 's middags
EINDHOVEN, BEST, NL
ORIGIN SCAN
6:29 's middags
EINDHOVEN, BEST, NL
ORIGIN SCAN
10:51 's morgens
NL
BILLING INFORMATION RECEIVED
ASUS P5B-MX | Intel Core 2 Quad Q6600 | Corsair ValueSelect 4 GB | Samsung Spinpoint F1 750 GB | XFX GF9600 GSO | T-Mobile HSDPA
Zaterdag 19 november: iPod Nano + Tubes besteld
Dinsdag 22 november: Pakket ligt in Eindhoven bij UPS
Woensdag 23 november: Pakket afgeleverd bij mij thuis
Heeft er dus 4 dagen over gedaan. Niet eens zo lang dus
Reg. datum: 10 november 2002
Het zal wel weer aanpassen worden, na de overstap van Windows -> Linux -> OpenBSD
MAAR, ik heb de Terminal al gevonden
Voor degenen die 'm besteld hebben, geduld, het komt wel in orde...
Trouwens, ik mag niet klagen van de service bij Apple Store Maastricht,
om het lange(re) wachten te compenseren kreeg ik er Myst IV bij.
I used to be a schizophrenic, but we're ok now!
Dag 1 Reparatie besteld
Dag 2 UPS komt langs met leeg doosje en neemt het inclusief iPod weer mee
Dag 6 "Closed" op de reparatiestatus
Dag 7 Gloednieuw uitziende iPod terug
_Christiaan_ wijzigde dit bericht 30-11-2005 20:49 (4%)
Tjek die saait! www.cevertse.nl
Reg. datum: 14 april 2004
Zorg dan maar dat er gauw een hoesje over zit, anders heb je dadelijk opnieuw een bekraste iPod. Ik heb de folie erover gelaten. Die gaat er pas af als ik m'n nano Tubes heb, wat overigens wel lang duurt in Belgie. Zijn ze soms uitverkocht?quote:bigchristiaan schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:48:
Dag 7 Gloednieuw uitziende iPod terugGeweldig gevoel om die folie eraf te halen
resultaat:

Wat vinden jullie ervan?
Tjek die saait! www.cevertse.nl
Reg. datum: 14 april 2004
eigenlijk best wel lelijkquote:bigchristiaan schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:23:
Heb ik aleen zelfgemaakt hoesje, werkt perfect. Had geen zin om zuurverdiende ¤30 uit te geven aan een stukkie leer, dus ik ben zelf aan de slag gegaan met plakband, een schaar en wat brillenpoetsdoek
![]()
resultaat:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
17 mei besteld
17 mei betaald
18 mei betaling ontvangen
* 25 mei verwachte verzenddatum
* 6 juni verwachte leverdatum
Blijkbaar wordt mijn MacBook in China gemaakt, zoals wel meerdere BTO's.
Heb besteld:
MacBook 2Ghz, 1Gb, 80Gb, BTO dus.
me systeem en natuurlijk whatpulse
Reg. datum: 08 maart 2003
quote:Murcielago schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:01:
Gister een MacBook besteld, eerst nog ff gebeld hoe lang de levertijd was, 10 dagen was het antwoord.
17 mei besteld
17 mei betaald
Heb besteld:
Ik heb besteld: 1.83 GHz, 1 GB verder standaard configuratie.
Bestelling en betaling: 17 mei
Verwachte verzenddatum: 26 mei
Verwachte leverdatum: 30 mei
Hoe kun je zien in welk land je MacBook gemaakt wordt?
(en wat betekent de afkorting BTO?
Build to order, oftewel een niet standaard uitvoering die voor jou in elkaar wordt gezetquote:
350D | 70-200/4L | 17-40/4L | 50/1.8 | Peleng | 420EX | ETX-90EC | 20" iMac | MacBook
Status: Nog niet verzonden
TUCANO GUAINA SECOND SKIN BLACK-ZML
May 23, 2006 - Jun 7, 2006
TUCANO HORIZONTAL COBRA 15" - GRAY-ZML
MBPRO 15/2.16 CTO
Iemand een idee wat CTO dan is? Constructed to order? Compiled to order? Citrus Tuna Orange?
iworx wijzigde dit bericht 18-05-2006 20:52 (17%)
iworx.media | Flickr | Last.FM
Configured To Orderquote:dot.K schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:50:Iemand een idee wat CTO dan is? Constructed to order? Compiled to order? Citrus Tuna Orange?
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 214 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
Besteld: dinsdag 16 mei (Onderwijs store, direct betaald met credit card)
Verzonden: donderdag 18 mei
Verwachte leverdatum: op of voor 29 mei.
Arthur wijzigde dit bericht 19-05-2006 19:36 (16%)
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Reg. datum: 13 januari 2004
quote:Murcielago schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:01:
Gister een MacBook besteld, eerst nog ff gebeld hoe lang de levertijd was, 10 dagen was het antwoord.
17 mei besteld
17 mei betaald
Heb besteld:
Voor mij geld:
MacBook 2.0 Ghz, 1GB, 80GB, BTO
Besteld en Betaald: 16 mei
Bevestiging ontvangen: 17 mei
Verwachte verzenddatum: voor of op 24 mei
Verwachte leverdatum: 6 juni
Toch raar hoor dat de data van de BTO's of CTO's zo verschillen. Kan het liggen aan de plaats waar je woont in Nederland. Of gaat Credit Card betaling voor overschrijving....in ieder geval ik heb geen idee
EDIT: Koop je dus een BTO/CTO dan kan er zomaar 2/3 weken levertijd bij op komen ....
BurkaN wijzigde dit bericht 19-05-2006 17:05 (7%)
Btw, die van mij is ook CTO.
Wat ik van The Apple Store (0800-nummer) hoorde was dat customizen en standaard beide 10 werkdagen was.
Murcielago wijzigde dit bericht 19-05-2006 17:17 (25%)
me systeem en natuurlijk whatpulse
Ik begrijp vooral dat "gat" van 2 weken!! tussen de verzend en leverdatum niet helemaal...Bij non-BTO's is dat maar 4 dagen!! Maarja dat wordt nog 3 weken lang klagen over de levertijdquote:Murcielago schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 17:09:
Blijkbaar wordt het een dag eerder verzonden als je een dag eerder betaald hebt. Maar dan krijg je em toch op dezelfde dag als ik in huis?
Btw, die van mij is ook CTO.
quote:BurkaN schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 17:13:
Ik begrijp vooral dat "gat" van 2 weken!! tussen de verzend en leverdatum niet helemaal...Bij non-BTO's is dat maar 4 dagen!! Maarja dat wordt nog 3 weken lang klagen over de levertijd![]()
Vind het sowieso maar raar. Voordat de mijne verzonden werd stond er 'verwachte verzenddatum 23 mei', 'Verwachte leverdatum 25 mei'. Inmiddels is hij 18 mei al verzonden, maar de verwachte leverdatum is ineens uitgesteld naar 29 mei. Erg raar, wordt dus ook voor mij wat langer klagen over levertijd
Het gaat overigens om een witte 2.0GHz, zonder BTO-opties.
Arthur wijzigde dit bericht 19-05-2006 19:40 (7%)
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Wat blijk nu? Ik heb net een "leveringsaankondiging" per e-mail ontvangen van Apple waarin staat dat, mijn bestelde MacBook wordt afgeleverd op of voor 30 mei 2006
Ik neem alles terug wat ik in bovenstaande posts heb gezegd.
De levertijd van Apple is GEWELDIG!!!!
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
standaard 1.83ghz macbook + wireless bt muis
16-5 besteld
17-5 betaald
19-5 betaalbevestiging
26-5 verwachte verzenddatum
7-6 verwachte leverdatum
Hoe kan het ingodsnaam zo lang duren bij een complete standaard config!??
Verzending en levering met anderhalve week er tussen. Gaan ze hem eerst 3 keer rond de wereld sturen ofzo?!
Vind 3 weken wachten niet echt snel voor een internetbestelling...
XBL GamerTag: PhuSioN360
quote:DesertStorm schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 01:36:
Dat is een levertijd van 10 dagen vanaf nu. Zo geweldig wil ik dat niet noemen
Wel als je eerst dacht dat je 3 weken moest wachten en je totaal geen ervaring hebt met het bestellen van Apple producten via de website...
Levering is alweer opgeschoven!! In mijn voordeel dan....TNT schat de levertijd op 26 mei (subject to change, weliswaar)
BurkaN wijzigde dit bericht 20-05-2006 11:51 (19%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 77 78 79 80 last
Dit topic is gesloten.