Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
PhuSioN schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:03:
[...]

Oke thnx! Weer wat wijzer ;)
Ook even de crappy flextronics tracking pagina gechecked met het carrier nummer en daar staat bij dat de status 'scan to 'truck' is. Volgens mij is die dus gereed om op de wagen gegooid te worden.

Vandaag op de Kuhne_Nagel statuspagina: "truck arrived at final destination". :)
En de "Carrier Tracking Number" is weer aangepast.

Hopelijk vandaag nog een TNT verzending 8)

Gimme, gimme, gimme, gimme :+

quote:
Binnen :D Hij is zo vet

Apple MacBook [1.83 Ghz Core Duo- 160 GB HDD - 2GB RAM] - Andere Specs - AlexanderOnline.nl

miauw!

quote:
Freaky Max schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:52:
[...]

Vandaag op de Kuhne_Nagel statuspagina: "truck arrived at final destination". :)
En de "Carrier Tracking Number" is weer aangepast.

Hopelijk vandaag nog een TNT verzending 8)

Gimme, gimme, gimme, gimme :+

Bij mij staat dat er nu ook op, met de datum 26 mei.
Heb het aflopen weekend gekeken en echt niet dat dit er toen ook al stond.
Mijn carrier tracking nummer is vandaag ook weer veranderd en begint met RTML006XXXX. Is dit bij jou ook zo? En waar kan je dit nummer tracken?
Carrier is nu ook opeens KUEHNE & NAGEL ipv FLEX POSTAL & HUB NL.
Vind het hele tracking gedoe maar een zootje ongeregeld met al die verschillende websites. Zonder dit forum was ik trouwens ook niet verder gekomen dan de apple status pagina...

PhuSioN wijzigde dit bericht 29-05-2006 16:47 (3%)

XBL GamerTag: PhuSioN360

quote:
PhuSioN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:46:
[...]

Bij mij staat dat er nu ook op, met de datum 26 mei.
Heb het aflopen weekend gekeken en echt niet dat dit er toen ook al stond.
De datum 26 mei stond bij mij er al op 27 mei...
quote:
Mijn carrier tracking nummer is vandaag ook weer veranderd en begint met RTML006XXXX. Is dit bij jou ook zo? En waar kan je dit nummer tracken?
Yep, alleen weet ik ook niet waar je terecht kunt met dit nummer.
quote:

Carrier is nu ook opeens KUEHNE & NAGEL ipv FLEX POSTAL & HUB NL.
Vind het hele tracking gedoe maar een zootje ongeregeld met al die verschillende websites. Zonder dit forum was ik trouwens ook niet verder gekomen dan de apple status pagina...
Yep, Apple's track & trace needs improvement :(

Cow's go mo0o0o0o !
Reg. datum: 11 oktober 2005

Hij is binnen, eerste reactie: prachtig. Daarnaast ben ik nu mijn reply aan het typen op mijn macbook. Meer info later :D Echer nu heb ik firefox geinstalleerd, maar ik krijg mijn venster niet helemaal fullscreen.. Houd rechts een balk over..

Zoekend naar laptop ( 7600 of X1600 ) !?!?!

Nieuw MacBook :)

6 dagen geleden besteld en ook nog een CTO:
29 mei 2006 17:15 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
27 mei 2006 01:22 Suzhou Shipped From Originating Depot
25 mei 2006 17:12 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Het is zelfs zo erg dat ik het track & trace nummer standaard onder CTRL-C heb staan (werk nu nog op een HP laptop)

350D | 70-200/4L | 17-40/4L | 50/1.8 | Peleng | 420EX | ETX-90EC | 20" iMac | MacBook

quote:
masc schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:49:
Hij is binnen, eerste reactie: prachtig. Daarnaast ben ik nu mijn reply aan het typen op mijn macbook. Meer info later :D Echer nu heb ik firefox geinstalleerd, maar ik krijg mijn venster niet helemaal fullscreen.. Houd rechts een balk over..
Klopt, de "+" knop is niet maximaliseren, maar "zoom to content", oftewel het venster wordt zo groot als de inhoud. De filosofie hierachter is dat een gemaximaliseert venster drag-and-drop teveel bemoeilijkt.

“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 1 avatar! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |

miauw!

quote:
broncode schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:42:
6 dagen geleden besteld en ook nog een CTO:
29 mei 2006 17:15 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
27 mei 2006 01:22 Suzhou Shipped From Originating Depot
25 mei 2006 17:12 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Het is zelfs zo erg dat ik het track & trace nummer standaard onder CTRL-C heb staan (werk nu nog op een HP laptop)

damn das echt snel.
Ik had de 16e besteld. Werd de 22e verzonden en nu nog niet eens een werkend tnt track@trace nummer...

XBL GamerTag: PhuSioN360

ik ga lopen tot de zon komt

quote:
PhuSioN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:03:
[...]

damn das echt snel.
Ik had de 16e besteld. Werd de 22e verzonden en nu nog niet eens een werkend tnt track@trace nummer...
Ik heb de 17e besteld. De 24ste werd ie verzonden, en ik mag hem vrijdag verwachten. Ik heb daarentegen ook nog geen werkend track&trace nummer.

Wetenschap is opgebouwd uit feiten, net als een huis is opgebouwd uit stenen, maar een berg feiten is net zo min wetenschap als een berg stenen een huis is.

quote:
Xilantof schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:43:
[...]

Ik heb de 17e besteld. De 24ste werd ie verzonden, en ik mag hem vrijdag verwachten. Ik heb daarentegen ook nog geen werkend track&trace nummer.

Ik heb ook de 17e besteld, de 21e verstuurd en verwachte datum van levering: 29e (woensdag).
Maar ook nog steeds geen werkende t&t.

EDIT: ik bedoel woensdag dus dan is het niet de 29e maar de 31e ;-)

Freaky Max wijzigde dit bericht 30-05-2006 08:43 (10%)

ik ga lopen tot de zon komt

quote:
Freaky Max schreef op maandag 29 mei 2006 @ 23:31:
[...]

Ik heb ook de 17e besteld, de 21e verstuurd en verwachte datum van levering: 29e (woensdag).
Maar ook nog steeds geen werkende t&t.
Euhm. 't Is vandaag de 29ste.... ;)

Wetenschap is opgebouwd uit feiten, net als een huis is opgebouwd uit stenen, maar een berg feiten is net zo min wetenschap als een berg stenen een huis is.

quote:
Xilantof schreef op maandag 29 mei 2006 @ 23:38:
[...]

Euhm. 't Is vandaag de 29ste.... ;)

24ste besteld, 29ste verstuurd en ook geen werkende track&trace (TNT).
Ik blijf het zeggen... ik koop al jarenlang via het internet en mijn ervaring heeft me geleerd dat er maar 2 echt goede transporteurs zijn als het op snelheid en klant gerichtheid aankomt, namelijk FedEx en DHL. De rest sukkelt daar simpelweg ver beneden. Iedere keer is het weer spannend of het dit keer wel goed gaat, want ik heb al de gekste dingen meegemaakt voornamelijk met TNT. Overdag is er meestal niemand thuis (werken natuurlijk...) en hadden ze het zelf gepresteerd om het pakktje af te geven bij mijn buren 5 huizen verderop in de straat, zonder een briefje bij mij achter te laten dat ze het daar hadden bezorgt. Deze buren kende ik overigens helemaal niet.
Een ander keertje kwam ik thuis van het werk en trof ik mijn pakketje aan op de grond voor mijn voordeur. Ik bedoel, jan-en-alleman had het mee kunnen nemen !
En wat ik al helemaal niet snap is dat ze niet meer 's avonds langskomen om pakketen te bezorgen. Vroeger deden ze dat namelijk wel. Ideaal voor de gemiddelde werkende nederlander. Echt onbegrijpelijk in deze tijd, waar zelfs de winkels open zijn of zondag !
Nee... 1 ding is zeker, het is iedere keer weer spannend met die TNT, vaderlands trots ! 8)7

quote:
30 mei 2006 06:01 Eindhoven Out For Delivery
Nou, hij komt vandaag. Mijn lieve vriendin O+ blijft thuis om hem op te vangen.

quote:
[Airwolf] schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:02:
[...]

Nou, hij komt vandaag. Mijn lieve vriendin O+ blijft thuis om hem op te vangen.
... en ermee vandoor te gaan ;)

'Bewijs maar eens dat je bestaat!' zei de vis tot de oceaan.

Ik heb dit allemaal staan voor mijn MBP.

http://www.monstar.nl/test/deel1.png
http://www.monstar.nl/test/deel2.png
http://www.monstar.nl/test/deel3.jpg

Kunnen jullie hier iets mee?

Slagroom wijzigde dit bericht 30-05-2006 08:43 (3%)

quote:
Slagroom schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:42:
Ik heb dit allemaal staan voor mijn MBP.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Kunnen jullie hier iets mee?

Datzelfde heb ik ook, en nu staat hij bij tnt.
Vul jou reference number eens in op tnt.nl

Heb ik gedaan alleen krijg ik dan niets te zien :'(

quote:
PhuSioN schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:03:
[...]

damn das echt snel.

Hij is nu in Amsterdam, dus met een beetje geluk wordt hij vandaag geleverd. Precies een week dus. Het gaat hier om het instap MacBook (1,83) met alleen extra geheugen. Voor de rest is alles standaard.

Ik was ook verrast eigenlijk. Hij zou de 30e pas uitgeleverd worden bij de fabriek en op 9 juni arriveren bij mij thuis.

TNT nummer deed het direct. Waarschijnlijk de meest overbodige opmerking van het jaar, maar je verandert hem toch wel van vrachtbriefnummer naar referentie bij dat invulvakje op www.tnt.nl?

350D | 70-200/4L | 17-40/4L | 50/1.8 | Peleng | 420EX | ETX-90EC | 20" iMac | MacBook

Volgens mij was het toch slimmer geweest om via apple.com te bestellen ipv via de winkel... de 21e besteld en nog niets gehoord. "Het duurt nog even" was zaterdag het antwoord van A-Mac.

LOiK

ik heb hem woensdag besteld, donderdag geld overgemaakt en vrijdag is de bestelling in behandeling genomen
vrijdag stond er nog: verzendklaar maken 2 juni, afleverdatum 14 juni
maandag stond er: blabla gereedgemaakt, afleverdatum 7 juni
jammer dat al die 'feestdagen' ertussen vallen zoals afgelopen hemelsvaart en pinksteren.

maargoed, 't is een troost om te zien dat er vele ongeduldige mensen zijn (net als ik)

Zojuist met Apple gebeld. De MacBook Pro is al in Venray. Ik kan hem donderdag of vrijdag verwachten... :z

quote:
pokeran schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:52:
vrijdag stond er nog: verzendklaar maken 2 juni, afleverdatum 14 juni
maandag stond er: blabla gereedgemaakt, afleverdatum 7 juni
jammer dat al die 'feestdagen' ertussen vallen zoals afgelopen hemelsvaart en pinksteren.
Bij mij staan er in de Apple-store twee verschillende data. Op de bestelpagina staat de afleverdatum nog op 5 juni (was eerder 9 juni), maar als ik klik op "traceer deze bestelling" staat de datum ineens op 30 mei.

Cow's go mo0o0o0o !
Reg. datum: 11 oktober 2005

quote:
broncode schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:55:
[...]

Bij mij staan er in de Apple-store twee verschillende data. Op de bestelpagina staat de afleverdatum nog op 5 juni (was eerder 9 juni), maar als ik klik op "traceer deze bestelling" staat de datum ineens op 30 mei.
Kan inderdaad dat hij eerder geleverd word dan Apple haar status! Deze klopt voor geen meter, en als je via TNT verstuurd bent, kijk je op die site even. Als je ziet Out For Delivery; Dan kun je hem die dag nog verwachten als het in de ochtend er stond :)

Zoekend naar laptop ( 7600 of X1600 ) !?!?!

MacBook van bestel- tot levermoment: 6 dagen 22 uur

Heb ik het snelheidsrecord?

En om de rest ook hoop te geven: m'n MacBook zou volgens de eerste planning op 9 juni geleverd worden. Het is een CTO (mem upgrade van 512 naar 1024).

Reg. datum: 13 januari 2004

quote:
broncode schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:27:
MacBook van bestel- tot levermoment: 6 dagen 22 uur

Heb ik het snelheidsrecord?.

Helaas..... bij mij van bestel tot levermoment 6 dagen! (waarvan 5 werkdagen)

Edit: het ging trouwens om een MacBook CTO

BurkaN wijzigde dit bericht 30-05-2006 13:55 (8%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws