quote:
En dat apparaatje? Dat is de ontvanger van de wireless toetsenbord en muis
ja, aan de rechterkant, dat weet ik wel, want heb ook zo'n ontvanger, maar die aan de linker kant niet.
quote:
Een beamer geeft toch meer een filmgevoel en daarbij groter beeld voor minder geld. Een LCD is alleen meestal beter plaatsbaar en toch handiger voor te computeren i.v.m. de levensduur.
Helemaal waar! Ik zit er ook al heel lang over te twijfelen. Probleem is alleen beetje dat ik hiet in West-Vlaanderen, België, haast geen een winkel vindt waar er meerdere beamers (van verschillende merken) naast elkaar opgesteld staan om te vergelijken. En ik vertrouw het niet helemaal om meer dan duizend euro voor een beamer uit te geven die ik nog nooit heb zien spelen.
De beamer die mijn voorkeur weg draagt is momenteel de Hitachi PJT-X100 prijs/kwaliteit bekeken (LCD 1280*720 native met component aansluiting voor ongeveer ¤1100)
Maar minpunt hier is dat de opvolger (de PJT-X200) al uit is, en de oude wordt overal uit de rekken gehaald. En de nieuwe is toch wel een ¤400 duurder, voor een minieme prestatie verbetering.
Het klinkt misschien raar, maar persoonlijk vindt ik voor een cinema beleving de 32" lcd-tv te "klein"