[Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers ervaringentopic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Nieuw TopicReg. datum: 14 oktober 2005
ja, wat houdt dat in en hoe doe je dat. Volgens mij staat de nieuwste firmware er al op.quote:MPmad schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 23:12:
Misschien helpt het als je de firmware eens refreshed.
Op de CES was een tijdje geleden ook nog een prototype te zien van de G5, eigenlijk niets meer dan een G3 met een kleurenschermpje. Het project is gecanceld ten faveure van de U3, maar zo zag hij er uit.
[afbeelding]
Hoe leger je batterij hoe harder jej e volume moet zetten met de iAudio 5.
T-imothy wijzigde dit bericht 19-03-2006 18:51 (8%)
|| Pc: Intel Pentium 4 HT 2,80ghz, 2x 256ddr pc2700, Ati Radeon x800gto, 110gb hd @ 7200rpm + 80gb hd @ 5400rpm, Soundblaster Live 5.1 Digital... || Mp3: iAudio 5, 1gb + Cresyn AXE599 oordopjes
quote:T-imothy schreef op zondag 19 maart 2006 @ 18:51:
Trouwens, misschien wisten jullie dit al.
Hoe leger je batterij hoe harder jej e volume moet zetten met de iAudio 5.
echt? Ik was al bang dat mijn gehoor slechter werd
Bij de voltmeter kan je ook mooi zien wanneer de speler het niet meer doet: bij 1 V houdt hij er mee op
Wil een Dæmon hebben.
quote:koenderks schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:18:
[...]
echt? Ik was al bang dat mijn gehoor slechter werd
Bij de voltmeter kan je ook mooi zien wanneer de speler het niet meer doet: bij 1 V houdt hij er mee op
Haha ja klopt, bij mij issie @ 1v ook een soort van leeg.
Trouwens kan ik gebruik maken van playlists op mijn iAudio5 ?
|| Pc: Intel Pentium 4 HT 2,80ghz, 2x 256ddr pc2700, Ati Radeon x800gto, 110gb hd @ 7200rpm + 80gb hd @ 5400rpm, Soundblaster Live 5.1 Digital... || Mp3: iAudio 5, 1gb + Cresyn AXE599 oordopjes
Toen ik mijn iAudio 5 kocht stond de beruchte firmware versie 1.45 erop. Er waren geen problemen mee dus liet ik het er lekker op staan. Tot gister, opeens viel de speler uit(de baterij was ook al bijna op, dus ik dacht dat hij leeg was). Maar hij wou niet meer aan, ook niet met nieuwe batterij. Nu is er weer een 'horror story' bij over die firmware. Ik heb even gezocht op iaudiophile. Maar daar word gesproken over een 'recovering mode'. Is dit een onderdeel van windows en waar kan ik dat vinden(NL term)?
met veel gekloot is het me nog niet gelukt, misschien als ik weet waar dei recovering mode zit.
Nieuwe manier gevonden om snel nieuwe firmware erop te zetten als je ook soortgelijke problemen hebt met v.1.45 van de I5: haal de batterij uit de speler en connect hem met je speler. Voordat je op start drukt als het programma de speler heeft gezien, stop je de batterij er weer in. Zonder te disconnecten!
Meer @ http://www.iaudiophile.net/forums/showthread.php?t=8164
koenderks wijzigde dit bericht 28-03-2006 18:06 (26%)
Wil een Dæmon hebben.
De G3 blauw met wit 1 GB versie voor 146 euro. (van 159).
Dit is goedkoper dan alle webshops (NL), en ik haal er morgen dus eentje.
Blowhoofd975 wijzigde dit bericht 03-04-2006 20:56 (3%)
Reden: zie nickname: ik bedoelde de G3, damn
Maar nu we het toch over de U3 hebben: 1.21 beta 2.
Reg. datum: 27 januari 2006
Ik zie dat ze beide een andere watt vermogen hebben e.d. maar het zegt mij eerlijk zegt niet veel.
Is het een beetje merkbaar verschil?
Even de plus en minpunten van de iAudio U3 op een rijtje:
+ mooi scherp kleurenscherm (krasvast);
+ formaat (niet te klein niet te groot, en lichtgewicht 32,5 gram incl. batterij);
+ geluid (geluid is echt heel goed en je hebt veel geluidsopties, bbe, mach3bass etc om naar eigen voorkeur in te stellen);
+ uiterlijk (niks meer aan toe te voegen
+ bijgeleverde software werkt goed en is gebruikersvriendelijk (oa. handig converteer programma voor audio en videobestanden);
+ navigatie is supermakkelijk met de kleine joystick;
+ batterij gaat superlang mee (oplaadbaar lithium). Op de site beweren ze 20uur en dat klopt ongeveer;
+ videos bekijken ik echt relaxt, had niet verwacht dat de kleuren zo goed over zouden komen; het is wel op postzegel formaat dus je moet je er niet al te veel van verwachten maar voor een mp3speler is zo'n video functie natuurlijk mooi meegenomen.
- duur (ik heb voor de 1GB versie gekozen omdat je via mp3spelers.nl er dan een gratis USB adapter bij kreeg (twv 20 euro), bij de 512MB versie was dat niet zo en het verschil is maar 30 euro);
- bijgeleverde oordopjes van iAudio klinken goed, maar ik vind ze niet echt mooi;
- navigatie door het menu is niet altijd duidelijk (firmware 1.21 beta 2 zelf erop gezet - standaard geleverd met firmware ver. 1.1);
- Bij de U3 krijg je geen oplaad adapter, die moet je er dus los bij kopen (tenzij je de 1 of 2GB versie koopt). Er zit wel een USB kabel bij waardoor je de U3 via de PC op kan laden maar dat vind ik niet zo handig.
- Radio FM ontvangst had wel iets beter gekund (vooral als de U3 in je zak zit).
Energy99 wijzigde dit bericht 07-04-2006 21:27 (14%)
\O/ weeeee =[specs]=
Reg. datum: 14 oktober 2005
Uitleg:
De iaudio mappen zijn als volgt:
Music, Records en Voice.
In de map Music wordt je muziek gezet.
In deze map heb ik dus mijn muziek, ongeveer 100 mappen. Alleen geeft hij er maar 45 weer. Ook al staan de mappen gewoon op de mp3-speler, ze worden niet weergegeven.
Je hebt gelijk, van een ander forum heb ik de volgende informatie gehaald:quote:Da Ni-LXL schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:28:
Ik heb een heel groot probleem. Mn iaudio g3 geeft maximaal 45 mappen weer in de map MUSIC. Ik heb de nieuwste firmware erop alles al geprobeerd. Ik ben ten einde raad. Wie weet de oorzaak van dit probllem. Als niemand het weet, stuur ik hem weer naar tu&tu toe.
Uitleg:
De iaudio mappen zijn als volgt:
Music, Records en Voice.
In de map Music wordt je muziek gezet.
In deze map heb ik dus mijn muziek, ongeveer 100 mappen. Alleen geeft hij er maar 45 weer. Ook al staan de mappen gewoon op de mp3-speler, ze worden niet weergegeven.
Alleen vraag ik me af waarom je op een flashspeler zoveel mappen nodig hebt?quote:Actually the limit is now 650 music files PLUS 47 user folders (53 altogether, but the G3 creates 6 itself iirc) plus a limit of 120 tracks in the dynamic playlist (so if you want to play just half your 650 tracks you better have put them into some sort of neat folder structure, because playlist won't do it).
Welke oudere versie firmware heeft deze niet en waar kan ik deze dan downloaden. Ik wil namelijk van die limit af.quote:Henk007 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 22:12:
[...]
Je hebt gelijk, van een ander forum heb ik de volgende informatie gehaald:
[...]
Alleen vraag ik me af waarom je op een flashspeler zoveel mappen nodig hebt?
Ik heb van elke artiest maar een paar nummers, dus daarom wil ik ze netjes ordenen in mappen.
Wie heeft er dus een zo nieuw mogelijke versie firmware, zonder die limit?
Reageers s.v.p. ff snel!!
heeeel misschien is die 'beveiliging' er per map, dus probeer eens je mappen te verdelen over a t/m g, h t/m n,...,...quote:Da Ni-LXL schreef op zondag 16 april 2006 @ 09:09:
[...]
Welke oudere versie firmware heeft deze niet en waar kan ik deze dan downloaden. Ik wil namelijk van die limit af.
Ik heb van elke artiest maar een paar nummers, dus daarom wil ik ze netjes ordenen in mappen.
Wie heeft er dus een zo nieuw mogelijke versie firmware, zonder die limit?
Reageers s.v.p. ff snel!!
Wil een Dæmon hebben.
5 1.48 beta1
G3 1.58 beta1
U2 1.68 beta1
Changelog:
- Integrated selection menu for multi-lingual menu languages. (Select a country when the player boots up)
- Fixed the error where large files (512MB or higher) aren't stored.
- Revised incorrect words on multi-lingual menu languages.
- Fixed other bugs.
* If the total capacity of memory size is smaller after the firmware upgrade than before, please format your iAudio with windows explorer. The total capacity will then be restored to normal.
Nee, de door mij boven gequote limits zijn van ook voor oudere firmwares van toepassing. Helaas.quote:koenderks schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:40:
[...]
heeeel misschien is die 'beveiliging' er per map, dus probeer eens je mappen te verdelen over a t/m g, h t/m n,...,...
Hoe hebben jullie het dan georderd op je mp3-speler, want op me mp3-speler van 1 gig staan heel wat liedjes en die wil ik graag ff beetje op volgorde...
Hoe hebben jullie zo veel liedjes geordend?
svp reactie a.u.b.
\O/ weeeee =[specs]=
Reg. datum: 11 augustus 2004
Ik heb gisteren mijn iAudio U3 2.0 GB ontvangen samen met het hoesje van Noreve en ben zeer tevreden over de speler en het hoesjequote:MPmad schreef op zondag 23 april 2006 @ 19:39:
U3 firmware 1.21
En voor de geinteresseerden, een nieuw hoesje voor de U3 van Noreve.
Dus bij deze weten jullie ook waar je ze in Nederland kunt krijgen.
*** iAudio, Only for professionals ***
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Dit topic is gesloten.