Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel IV

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Ya RLY!
Reg. datum: 10 mei 2004

Vraagje over de afstandsbediening icm de IR-mod:
Ik heb een LCD-frontje op mijn X-box: http://img301.imageshack.us/img301/6171/p10100432id.jpg
Hier zit een apart ruimte voor een IR-mod. (rood vakje, linkerkant net onder de knoppen)
Als ik hier een IR-mod instop kan ik dan ook gebruik maken van de MS-afstandsbediening ?
Het zou iig precies in moeten passen, maar ik lees iets met copyright codesets.
Reg. datum: 17 september 2000

quote:
Ermo schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:59:
hmm, vreemd dan...

ik heb niets aangepast, ik download de laatste release bij "Scheino", donder mijn xbmc map op de xbox leeg en vul hem met de nieuwste release...

Mocht Scheino dit lezen, wellicht dat ie me kan mailen met een linkje waar een oudere release te halen valt _/-\o_ mousterik apestaartje gmail punt com
Ermo, ik heb nog wel een oude xbmc voor je, van 13 april, 2 mei of 31 mei.

http://specs.tweak.to/6635

Eat brain, high fibre!

Kheb mijn box weer werkend, de beste man van free-box.nl heeft mij zaterdag geholpen. XBMC werkt als een tierelier, ik ben helemaal tevreden ermee. Alles werkt naar behoren en ik ben allang blij dat ik mijn series en muziek niet meer vanaf de PC hoef te spelen :)

www.avpnews.com

Reg. datum: 15 maart 2001

Ik ben al tijden op zoek naar een mediacenter achtig iets voor m'n MP3's en na veel zoeken ben ik qua prijs/kwaliteit verhouding uitgekomen op een XBOX. Nu las ik in de startpost dat het wat betreft drives een beetje wikken en wegen is. Het liefst zou ik willen dat ik zowel CD-R's als DVD+R kan lezen, maar er is dus geen drive die dit beide doet?

Verder lijkt me dit de perfecte oplossing om een grote collectie dicht bij m'n stereo te hebben.

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

quote:
Walkman schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:03:
Ik ben al tijden op zoek naar een mediacenter achtig iets voor m'n MP3's en na veel zoeken ben ik qua prijs/kwaliteit verhouding uitgekomen op een XBOX. Nu las ik in de startpost dat het wat betreft drives een beetje wikken en wegen is. Het liefst zou ik willen dat ik zowel CD-R's als DVD+R kan lezen, maar er is dus geen drive die dit beide doet?

Verder lijkt me dit de perfecte oplossing om een grote collectie dicht bij m'n stereo te hebben.

Wat iig werkt is de cd's waarvan je wilt kopieeren (ik neem aan dat je dat wilt) in je pc dvdrom stoppen, en die vervolgens delen. Dan weet je iig zeker dat het werkt.
Ik zou me niet af laten schrikken door de dvdspeler van de xbox...

Dat is natuurlijk ook een optie....en als ik DVD+R wil afspelen dan moet ik dus weer geen Samsung drive hebben?

Reg. datum: 14 december 2001

quote:
bakman schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:10:
maar het had net zo goed aan de skin/xboxmediacenter.xml/keymap kunnen liggen.
Zover mij bijstaat kan dat niet aan de skin(s) liggen die je gebruikt, en afgezien daarvan zou je als skinner zijnde ook niet echt snugger bezig zijn wou je die "play using.. " functionaliteit eruit willen slopen, althans dat is wat ik ervan vind, heb in mijn skin dan ook alles wat PM3 qua opties te bieden heeft + meer, dan zit je altijd wel goed, beetje van alles wat eigenlijk.

maar d'r was weer het een en ander veranderd aan 'n paar menu's ofwat, en heb momenteel m'n video menu in puin liggen, dus zal wel weer ff duren voordat er weer een PDM update komt :P

smokehead wijzigde dit bericht 25-10-2005 09:02 (26%)

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

http://www.inkoopacties.net/ia/5knzrwr7/1
Daar hebben ze nu LCD's voor 25 euro... * KzmZ twijfelt of ie er 1 gaat halen

Ya RLY!
Reg. datum: 10 mei 2004

quote:
KzmZ schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:35:
http://www.inkoopacties.net/ia/5knzrwr7/1
Daar hebben ze nu LCD's voor 25 euro... * KzmZ twijfelt of ie er 1 gaat halen
Heb je al op Internet gekeken hoeveel die "normaal" kost, ik vind het verschil (¤2,50) niet echt de moeite waard, bovendien komt er nog verzendkosten bij. Maar je moet het zelf weten.

Er staat wel bij: "-Speciaal voor de Xecuter 3!", maar volgens mij is dat niet zo. Je kan bij XBMC instellen welke modchip je hebt voor de LCD.
Voor de zekerheid kan je ze beter eerst bellen, tenzij je een X3 hebt natuurlijk.
Ipod synchroniseren met Xbox

Graag zou ik de nieuwe ipod synchroniseren met mijn xbox. Maar is dat mogelijk ? Ik weet dat je de xbox kunt laten syncen met de pc via een itunes script. Maar is ipox <-> xbmc ook mogelijk ? Of moet je altijd je muziek op je pc hebben staan ?

Reg. datum: 22 oktober 2001

@ Walkman:

Ik heb ook een XBOX met samsung drive (mb 1.6 of 1.6a geloof ik) en deze speelt DVD+R gebrandt met booktype DVD-ROM prima af. Ik gebruik Arita 8x (Ritek R03) icm een NEC-1300A.

Ik ben er van plan eentje tweedehands te kopen, dus het is dan altijd afwachten wat voor drive erin zit, maar als mediacenter oplossing is het de goedkoopste weg i.p.v. een nieuwe kopen, laten ombouwen, grotere harddisk etc....

Reg. datum: 21 juni 2002

Ik heb soms dat mijn XBMC bepaalde mp3's niet herkent..iemand een idee wat hier de oorzaak van is? ik krijg dan een lege map te zien.

Ja Ja...

quote:
Smokehead schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:29:
[...]
Zover mij bijstaat kan dat niet aan de skin(s) liggen die je gebruikt, en afgezien daarvan zou je als skinner zijnde ook niet echt snugger bezig zijn wou je die "play using.. " functionaliteit eruit willen slopen, althans dat is wat ik ervan vind, heb in mijn skin dan ook alles wat PM3 qua opties te bieden heeft + meer, dan zit je altijd wel goed, beetje van alles wat eigenlijk.

maar d'r was weer het een en ander veranderd aan 'n paar menu's ofwat, en heb momenteel m'n video menu in puin liggen, dus zal wel weer ff duren voordat er weer een PDM update komt :P
zoals je zelf aangeeft moet je je eigen skin toch ook updaten om (alle/extra) functionaliteit te (be)houden, als dat niet het geval had geweest dan hadden bijv; PMI,PMII ook goed kunnen blijven werken, maar dat is niet het geval.

Canon 5DMKII + een berg lenzen. richardbakker.com

Reg. datum: 15 januari 2005

Ik zit met een probleem. Ik heb een PC, een XBOX en een Server, allemaal met een buiten IP. Op de server draait Server2003, en ik heb een FTP server daar op draaien. Ik heb een map met films en die wil kunnen benaderen vanaf me xbox. Ik heb geprobeerd een share aan te maken maar deze blijft vragen om username password, terwijl het zeker weten goed is ingevuld. Tijdje terug stond alles nog binnen een thuisnetwerk (server op XP), en daar lukte het wel. Heeft dat te maken met Server 2003?

Is het mogelijk om een FTP-share aan te maken, zodat XBMC een ftp connectie maakt en dan streamt?

This is my life and ít's ending one minute at a time...

Reg. datum: 24 april 2002

quote:
Walkman schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:27:
Dat is natuurlijk ook een optie....en als ik DVD+R wil afspelen dan moet ik dus weer geen Samsung drive hebben?

Als je je +r dvd-s booktyped naar -rom spelen ze prima in de samsung. Ook kan je alles natuurlijk op een grote harde schijf gooien of sharen van je PC harde schijf, hoef je de dvd speler nooit meer aan te raken.

@TylerDurden187:

Kan je niet net als in windows XP meerdere IP adressen toekennen aan 1 NIC? Zo kan je een publiek IP EN een privaat IP tegelijk hebben en moet je probleem opgelost zijn.

Schweino wijzigde dit bericht 25-10-2005 22:22 (59%)

Reg. datum: 15 januari 2005

Dat zou ik kunnen proberen, heb het nu wel weten te omzeilen, maar krijg nog steeds af en toe dat ie weigert in te loggen.

This is my life and ít's ending one minute at a time...

quote:
bakman schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:54:
zoals je zelf aangeeft moet je je eigen skin toch ook updaten om (alle/extra) functionaliteit te (be)houden, als dat niet het geval had geweest dan hadden bijv; PMI,PMII ook goed kunnen blijven werken, maar dat is niet het geval.
You're absolutely right, krijg je als je eerst post en dan pas denkt ;)

smokehead wijzigde dit bericht 28-10-2005 07:58 (21%)

Reg. datum: 02 augustus 1999

quote:
frankvanhoesel schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:07:
Ipod synchroniseren met Xbox

Graag zou ik de nieuwe ipod synchroniseren met mijn xbox. Maar is dat mogelijk ? Ik weet dat je de xbox kunt laten syncen met de pc via een itunes script. Maar is ipox <-> xbmc ook mogelijk ? Of moet je altijd je muziek op je pc hebben staan ?
Als je bedoeld het inpluggen van USB direct aan je Xbox is het antwoord redelijk simpel : nee, dat kan niet. Xbox kan wel met bepaalde externe USB opslagmedia omgaan mits deze op het filesysteem van de xbox (XFS) geconverteerd zijn. Dus tenzij jeje ipod wil laten herformateren is het antwoord nee. Zou wel heel leuk zijn.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Reg. datum: 02 augustus 1999

Heeft iemand hier enig idee of er uberhaupt XBMC ontwikkeling gepland staat voor de Xbox360 ? Dat zou de weergave van HD DivX content een stuk makkelijker maken. Ik weet dat ie nog niet uit is maar er zijn wel al developer kits voor te krijgen.....

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

quote:
Spam schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:27:
Heeft iemand hier enig idee of er uberhaupt XBMC ontwikkeling gepland staat voor de Xbox360 ? Dat zou de weergave van HD DivX content een stuk makkelijker maken. Ik weet dat ie nog niet uit is maar er zijn wel al developer kits voor te krijgen.....
dan zal de 360 eerst gekraakt moeten worden. Zal dus nog wel even duren.

Reg. datum: 10 oktober 2003

quote:
Doneer jij even een Xbox 360 development kit aan het XBMC-team. :&gt;

quote:
Heeft iemand hier enig idee of er uberhaupt XBMC ontwikkeling gepland staat voor de Xbox360 ? Dat zou de weergave van HD DivX content een stuk makkelijker maken.
Khad onlangs ook zoiets in "Het grote XBOX360 topic" gepost, maar blijkbaar heeft iedereen daarover heen gelezen ofzo, stelletje specs-geile mannetjes daarzo.. hehe :P

enfin, ik denk dat er op ten duur zeker wel XBMC voor de 360 zal verschijnen, en das opzich niet verwonderlijk als je nagaat dat die van huize uit niet echt veel formaten zal gaan ondersteunen.
Ja MS formaten en mp3 maar wie zit daar nu nog op te wachten, vraag me alleen af in hoevere ze het bestaande XBMC kunnen porten, aangezien 360 een ander architectuur heeft dan de vorige xbox, denk hierbij aan triplecore powerpc (PPC) ipv een gehandicapte Pentium III (X86), en das wel ff andere koek ;)

smokehead wijzigde dit bericht 28-10-2005 02:07 (111%)

Reg. datum: 26 oktober 2005

Ik heb de nieuwste XBMC 21-Oct-2005 gedownload. Wanneer ik deze op mijn Xbox zet dan start deze normaal op maar XBMC reageert niet op mijn controller die overigens standaard is. Wat doe ik fout? Mijn Xbox start standaard op met XBMC en is softmodded EvoX. Mijn vorige versie van XBMC was van het voorjaar.

52 30 N, 5 45 E
Reg. datum: 05 maart 2001

Heb je de bekende 008 dirs ook leeg gemaakt, je default.xbe wel hernoemt naar evoxdash.xbe en gekopieerd naar de /C/ drive, idem dito voor je xboxMediaCenter.xml, de <home></home> wel correct ingevuld. Ook zou ik eerst de oude versie compleet verwijderen en dan de nieuwe versie kopiëren.

Peedjeeh wijzigde dit bericht 26-10-2005 13:51 (18%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: