Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel IV

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Held
Reg. datum: 17 januari 2002

Gaan die batterijen een beetje lang mee? Van die wireless controller?

En als je je communicator erin hebt? Gaan ze dan niet snel leeg?

Reg. datum: 17 september 2000

Je hebt me overtuigd. Ik heb er gelijk maar een op play.com besteld.

http://specs.tweak.to/6635

Reg. datum: 24 juni 2002

quote:
Smokehead schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:12:
[...]
Waarom ? .. omdat XBMC ervoor gemaakt is om verschillende talen te ondersteunen, en waarom dan geen nederlands gebruiken als je zelf nederlander bent, of wil je mij gaan vertellen dat jij ook een engelse windows gebruikt om dezelfde reden.
[...]

Ja.. Ik (en zo te zien veel andere hier op GoT) prefereer de engelse taal. Zo heb ik ook mijn OS, MS office, en overige applicaties, gsm, ipod, psp, televisie, videorecorder, digicam enz. op engels staan. Om de simpele reden dat Nederlanders woorden vaak raar (en niet consistent) vertalen. Tevens verloopt het opzoeken van bepaalde foutmeldingen of functies op Internet gewoon veel handiger als je in het engels zoekt.

Verder is het natuurlijk onzin dat je iets moet gaan gebruiken, omdat het er nou eenmaal in zit.. Als je daar vanuit gaat, zit vanavond iedereen met z'n headset op te karaoken, omdat die functie nou eenmeel is ingebouwd...

quote:
Feit is gewoon dat die nederlandse language file wel bij XBMC builds zit, maar eigenlijk nog verre van af is, en dat is mijn punt eigenlijk.
Dat lijkt me juist een goede reden om m'n niet te gebruiken. Aangezien XBMC constant in ontwikkeling is en engels daarbij als standaardtaal wordt gebruikt, blijft de vertaling toch altijd achter de feiten aanlopen.

scorpion303 wijzigde dit bericht 21-10-2005 15:59 (9%)

the syntax is painful...
Reg. datum: 20 maart 2001

kan iemand nog ffkes uitleggen waar en hoe ik de NL subs binnen dvd's kan aanzetten? Die geen menu hebben?

Ik weet ondertussen dat et een ander menu onderdeel is en de audiostream kan ik ook aanpassen maar het subs menu reageert niet.

:?

Ja Ja...

quote:
Ermo schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:03:
kan iemand nog ffkes uitleggen waar en hoe ik de NL subs binnen dvd's kan aanzetten? Die geen menu hebben?

Ik weet ondertussen dat et een ander menu onderdeel is en de audiostream kan ik ook aanpassen maar het subs menu reageert niet.

:?
op de play button drukken, dan zou je toch een aardige lijst met opties moeten zien (bij een recente xbmc build).

Canon 5DMKII + een berg lenzen. richardbakker.com

the syntax is painful...

dat is het hem nou net, voorheen geen probleem, momenteel gebeurt er niets meer als ik dat doe. Vandaar de vraag...net de nieuwste release er nog eens opgezet maar niets...

Heeft het hiermee te maken: (uit de known issues)
-My Videos
* Issue: VOBSUBS don't always function properly
Reason: Unknown bug
Solution: No fix yet

Zoniet, weet iemand waar ik een oudere release kan vinden?
Want ik gebruik de xbxo hoofdzakelijk voor dvd's....

Reg. datum: 24 april 2002

quote:
KzmZ schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:31:
Gaan die batterijen een beetje lang mee? Van die wireless controller?

En als je je communicator erin hebt? Gaan ze dan niet snel leeg?
Ehm, heb je wel op het linkje geklikt?
quote:
Up to 50 hours of battery life (depending on motor configuration)
De communicator sluit je aan op de ontvanger, net als de geheugenkaart. Er bestaan geen draadloze controllers waar je de communicator/memory card in de controller kan inpluggen.

Ja Ja...

quote:
Ermo schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:13:
dat is het hem nou net, voorheen geen probleem, momenteel gebeurt er niets meer als ik dat doe. Vandaar de vraag...net de nieuwste release er nog eens opgezet maar niets...

Heeft het hiermee te maken: (uit de known issues)
-My Videos
* Issue: VOBSUBS don't always function properly
Reason: Unknown bug
Solution: No fix yet

Zoniet, weet iemand waar ik een oudere release kan vinden?
Want ik gebruik de xbxo hoofdzakelijk voor dvd's....
heb je al geprobeerd met mplayer af te spelen (ipv dvd-player)

the syntax is painful...

waarschijnlijk niet helemaal duidelijk van mijn kant.

ik start xbmc --> films
dan browse ik naar de dvd map en start de ifo file.
vanuit het osd zou ik dan subs moeten kunnen kiezen en dat gaat niet.

bij dvd;s die een menu hebben hangt het systeem zich op als ik bia het menu een sub kies.
ook bij dvd's met menu kan ik tijdens het afspelen niet kiezen voor een andere ondertitel.

Ja Ja...

quote:
Ermo schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:59:
waarschijnlijk niet helemaal duidelijk van mijn kant.

ik start xbmc --> films
dan browse ik naar de dvd map en start de ifo file.
vanuit het osd zou ik dan subs moeten kunnen kiezen en dat gaat niet.

bij dvd;s die een menu hebben hangt het systeem zich op als ik bia het menu een sub kies.
ook bij dvd's met menu kan ik tijdens het afspelen niet kiezen voor een andere ondertitel.
op de ifo file de witte knop drukken en dan mplayer kiezen

the syntax is painful...

B) ik heb geen mplayer onder de witte knop, aleen imdb info e.d.

Ja Ja...

quote:
Ermo schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:46:
B) ik heb geen mplayer onder de witte knop, aleen imdb info e.d.
en geen optie "play using..." ?

the syntax is painful...

mijn opties met de witte knop:

film informatie
toevoegen aan playlist
placeholder
alle imdb info ophalen
imdb doorzoeken
instellingen

?????

Ja Ja...

welke release (nieuwste is arbitrair) en skin gebruik je ?
Bij custom skins loop je het risico bepaalde opties nooit te zien/te kunnen gebruiken.

vaag, maar goed vosub problemen met dvd-player zijn iig bekend (al ben ik ze zelf nog niet tegengekomen)

bakman wijzigde dit bericht 22-10-2005 11:52 (5%)

the syntax is painful...

hmm, vreemd dan...

ik heb niets aangepast, ik download de laatste release bij "Scheino", donder mijn xbmc map op de xbox leeg en vul hem met de nieuwste release...

Mocht Scheino dit lezen, wellicht dat ie me kan mailen met een linkje waar een oudere release te halen valt _/-\o_ mousterik apestaartje gmail punt com

Reg. datum: 14 december 2001

Ermo je moet [Placeholder] gebruiken,die placeholder houd dus gewoon een plaatsje vrij voor alle 3 de players..dan kun je Mplayer/DVD player of PAPlayer kiezen, dit is alweer maanden zo

en dit ligt niet aan welke skin je gebruikt ,zoals Bakman stelt ,
maar eerder aan welke language file je gebruikt ,in dit geval die van schweino ;)

smokehead wijzigde dit bericht 22-10-2005 16:02 (118%)

the syntax is painful...

thanks smokehead, alleen heb ik too nu toe nooit problemen gehad en verder in xbmx rondgekeken dus vandaar.

welke file moet ik aanpassen om daar een andere player te krijgen of kan ik op placeholder klikken en browsen?

Reg. datum: 14 december 2001

quote:
Ermo schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:02:
thanks smokehead, alleen heb ik too nu toe nooit problemen gehad en verder in xbmx rondgekeken dus vandaar.

welke file moet ik aanpassen om daar een andere player te krijgen of kan ik op placeholder klikken en browsen?
[placeholder] is de button ja, gebruik 'm en er verschijnd een nieuw context menu waar je de players kan selecteren, je hoeft niks aan te passen iig ,suc6

smokehead wijzigde dit bericht 22-10-2005 16:04 (5%)

the syntax is painful...

_/-\o_ thanks smokehead, het ondertitel menu werkt wel met de mplayer....gracias... :*)

Ja Ja...

quote:
Smokehead schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:46:
en dit ligt niet aan welke skin je gebruikt ,zoals Bakman stelt ,
maar eerder aan welke language file je gebruikt ,in dit geval die van schweino ;)

u stand correct, maar het had net zo goed aan de skin/xboxmediacenter.xml/keymap kunnen liggen.

Geeft trouwens weer aan dat de engelse versie net even betere support krijgt (al ligt dit aan ons zelf, want we kunnen hem zelf updaten)

bakman wijzigde dit bericht 22-10-2005 21:14 (21%)

met C en CK
Reg. datum: 05 december 2000

Ik vroeg me af hoe de meeste mensen hun films e.d. sharen. Ik doe het nu gewoon via netwerk sharen van windows (SMB), maar ik had begrepen dat er meer methoden zijn. Werkt dit beter dan de standaard methode?

Ignorance is a Bliss!! (- The Matrix)

Reg. datum: 21 januari 2000

SMB werkt a-ok. Ik zelf share de shit op de xbox hd zelf (250gig).
Wel jammer dat xbmc geen smb server functie heeft :/

Reg. datum: 05 november 2001

ik share zelf ook alles via SMB, werkt lekker makkelijk :) en tot dusver eigenlijk nog nooit problemen mee gehad

Mazda 6 powered ;)

Arwen / Kayne

quote:
Agent-X schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:56:
SMB werkt a-ok. Ik zelf share de shit op de xbox hd zelf (250gig).
Wel jammer dat xbmc geen smb server functie heeft :/
Hoe share jij vanop je xbox-hd? Zeker als je zelf zegt dat xbmc geen smb-server heeft. :?

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Reg. datum: 24 april 2002

quote:
Ermo schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:59:
Mocht Scheino dit lezen, wellicht dat ie me kan mailen met een linkje waar een oudere release te halen valt _/-\o_ mousterik apestaartje gmail punt com

Ik bewaar helaas geen oudere versies...

quote:
Fire69 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:19:
[...]
Hoe share jij vanop je xbox-hd? Zeker als je zelf zegt dat xbmc geen smb-server heeft. :?
Als je op 2 xboxen xbmc hebt draaien dan kan je de inhoud van de harde schijven sharen -> zie XBMC autodetect optie in de settings.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: