Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel IV

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 21 juni 2002

quote:
cypher21 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:25:
Hej, is het jullie ook opgevallen dat er ineens zo weinig film-trailers zijn bij het Movietrailer script (aqt browser)

als ik een x niet veel te doen heb, ga ik meestal ff wat trailers bekijken om vast de titels van goeie films te onthouden, en ik wist dat er een nieuwe trailer van Saw II was, dus die wilde ik ff op de tv kijken, maar deze staat er niet tussen. De trailer staat trouwens gewoon op www.apple.com/trailers

ik had normaal gesproken 14 pagina's vol met trailers, nu maar 3 (lijkt ook nog es 1 1/2 ipv 3)
welke versie heb je ? er is laatst een nieuwe gereleased 1.37a ofzoiets.. die werkt perfect.

Reg. datum: 05 november 2001

quote:
m3gA schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:17:
[...]

welke versie heb je ? er is laatst een nieuwe gereleased 1.37a ofzoiets.. die werkt perfect.

ik heb de schweino build van gisteren,

zit 1.37a daar ook bij in? kan namelijk in het script nergens een versienummer vinden

edit: zat weer es niet goed te kijken, script zit erin

ben nu aan et werk, vanmiddag maar es ff updaten naar de versie van vandaag en de "savegame" maar es leeggooien

cypher21 wijzigde dit bericht 18-10-2005 11:55 (31%)

Mazda 6 powered ;)

Reg. datum: 14 februari 2000

Ik ben het afgelopen weekend bezig geweest met een nieuw script voor een nederlandse tvgids. Deze is gebaseerd op het script van bakman (thanks!) maar maakt gebruik van een andere site om de gegevens vanaf te plukken.
De drie op te vragen lijsten zijn:
  • Alle zenders
  • Alleen nederlandse zenders
  • Alleen films

De lijsten zijn gesorteerd op aanvangstijd en laten alleen de huidige en toekomstige programma's zien.
Het is nog in ontwikkelfase maar is al goed bruikbaar en dus wilde ik het hier in ieder geval beschikbaar stellen. Het script is te vinden op http://members.chello.nl/m.schukkink/
Op- en aanmerkingen zijn natuurlijk welkom!

Ultieme combo: Asrock ION met Linux XBMC

Feyenoord Rotterdam

quote:
m3gA schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:16:
[...]

De Spider installeren is een ramp.. het kost minder tijd om te leren solderen en er daarna een aladdin in te solderen..wat een klote ding.
Heb er nu 2 ingebouwd, makkelijk is anders, maar ja ik had ze besteld en ze moesten toch gebruikt worden.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!

Reg. datum: 24 juni 2002

quote:
skullsplitter schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:09:
Durf ik zo 123 niet te zeggen, savegames zijn geexporteerd naar een veilige plek (en anders begin ik toch gewoon opnieuw?
Savegames? Ik had het over noodzakelijke backups... Dus de eeprom.bin en bios.bin bestanden.. Start de box nog wel goed op met een (origineel) spel in de tray?

Reg. datum: 14 december 2001

quote:
Mart! schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:15:
Ik ben het afgelopen weekend bezig geweest met een nieuw script voor een nederlandse tvgids. Deze is gebaseerd op het script van bakman (thanks!) maar maakt gebruik van een andere site om de gegevens vanaf te plukken.
Op- en aanmerkingen zijn natuurlijk welkom!
Hij doet het niet :'( , blijkbaar wat fouten in de code
code:
1
NameError:global name 'xbmcguiControlButton' is not defined

Waarom ? Daarom !
Reg. datum: 13 april 2000

quote:
Roeligan schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:57:
Spider hoef je niet te solderen, XeCuterII ook niet. Zo zijn er nog wel meer solderless chips her en der.

Idd, Xbit ook al meerdere keren erin 'gezet' zonder problemen.

Had echter nog nooit gehoord van krayzie's ndure exploit, zo leren we nog steeds iedere dag :)

fulgore wijzigde dit bericht 18-10-2005 14:33 (17%)

quote:
Smokehead schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:56:
[...]
Hij doet het niet :'( , blijkbaar wat fouten in de code

code:
1
NameError:global name 'xbmcguiControlButton' is not defined

Heel vreemd, de punt tussen xbmc en guiControlButton verdwijnt als je de rar download! Ik upload 100% zeker met een punt erin, heel vaag! Heb er nu dus maar een zip van gemaakt en daar gaat het wel goed. Die dus maar even proberen. ;)

quote:
Mart! schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:34:
Heel vreemd, de punt tussen xbmc en guiControlButton verdwijnt als je de rar download! Ik upload 100% zeker met een punt erin, heel vaag! Heb er nu dus maar een zip van gemaakt en daar gaat het wel goed. Die dus maar even proberen. ;)
khad de punten zelf maar erin gezet, trouwens het ziet er wel dik ok uit ja, fijn dat zowat alle zenders erin staan, ik mis alleen nog hier en daar de plaatjes van de zenders, maar dat komt vast nog ;)
Reg. datum: 05 november 2001

zoals boven al beschreven,

ik krijg bij het movie trailer script maar 3 pagina's. voorheen stonden alle trailers die op apple.com/trailer staat erop. nu nog niet eens een kwart of zo

meerdere die hier last van hebben? ik heb de nieuwste build van schweino (18-10) en het nieuwste quicktime script

Mazda 6 powered ;)

Reg. datum: 21 januari 2000

quote:
skullsplitter schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:17:
totaal niet, en heb hem ook nog niet open gehad (nog geen Torx draaiers), maar ik baal wel...
Kun je wel booten met slayers disk en/of via de eject bij een menu komen?

quote:
Smokehead schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:42:
[...]
khad de punten zelf maar erin gezet, trouwens het ziet er wel dik ok uit ja, fijn dat zowat alle zenders erin staan, ik mis alleen nog hier en daar de plaatjes van de zenders, maar dat komt vast nog ;)
Plaatjes had ik ook alleen hernoemd op de xbox, niet weer gedownload naar mijn pc om te zippen 8)7. Is nu ook gefixt en dat zit dus nu ook in de zip.

Ik zie net dat er audioscrobbler support in XBMC zit :) ff account instellen en het werkt perfect :)

quote:
Mart! schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:12:
[...]

Plaatjes had ik ook alleen hernoemd op de xbox, niet weer gedownload naar mijn pc om te zippen 8)7. Is nu ook gefixt en dat zit dus nu ook in de zip.
Nu werkt die perfect, alle pics doen het, heb er alleen een andere background ingezet,
en nu past die flex bij m'n pdm skin, thanks voor dit fijne script ;)

@bigfoot87: die van jou is ook relaxed btw.
ATi CrossFireX
Reg. datum: 17 november 2001

Hoi mensen.

Ik heb nu al een jaartje XBMC op mijn xbox. Nu zie ik hier ineens dit topic wist niet eens dat het der was :P

Nu wil ik eigenlijk naar de aller nieuwste versie. Ik hou het de laatste tijd een beetje bij en op het usenet zie je elke dag wel een nieuwe voorbij komen. Wat is een beetje "goede" nieuwe versie?

En hoe krijg ik allemaal die te gekke scripts der in die ik hier allemaal zie?

Ik heb de versie die ik nu heb ook zelf der op gezet dus een beetje rotzooien kan ik zelf ook wel. Maar wat tips zijn nooit weg :)

[ Asus X38 Maximus Formula SE ][ Intel Q6600 G0 @ 3600MHz ][ Dual Jetway ATi HD 4850 512MB ][ G.Skill "HZ" 4096MB DDR2-800 ][ Dual Dell UltraSharp 2007WFP ][ Triple WD 320GB S-ATA II 16MB ][ Antec TruePower Quattro 1kW ]

quote:
Apoca schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:15:
Hoi mensen.

Ik heb nu al een jaartje XBMC op mijn xbox. Nu zie ik hier ineens dit topic wist niet eens dat het der was :P

Nu wil ik eigenlijk naar de aller nieuwste versie. Ik hou het de laatste tijd een beetje bij en op het usenet zie je elke dag wel een nieuwe voorbij komen. Wat is een beetje "goede" nieuwe versie?

Ik heb de versie die ik nu heb ook zelf der op gezet dus een beetje rotzooien kan ik zelf ook wel. Maar wat tips zijn nooit weg :)

de scripts kun je gewoon in de script map kopieren
en via de script browser (via het pijltje onderin) kun je de scripts opstarten (het .py bestand)
als je de scripts via het menu wil starten moet je de file dialogsubmenu.xml editten die je kunt vinden onder de skins directory (in een van de mappen van de skin die je gebruikt)

quote:
Apoca schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:15:
Hoi mensen.

Welkom bij de gang Apoca :P
De laatste versie van XBMC kun je op de website van Schweino halen. Of op xbmc.org.
De meeste scripts kun je vinden op www.xbmcscripts.com.

ATi CrossFireX

Thanx voor de snelle info al. Ik kan niet zo snel de website van Schweino vinden :?

Heb ff het topic doorgelezen maar zag het nergens staan, toch :/

Ik hoor het wel, thanx alvast.

[ Asus X38 Maximus Formula SE ][ Intel Q6600 G0 @ 3600MHz ][ Dual Jetway ATi HD 4850 512MB ][ G.Skill "HZ" 4096MB DDR2-800 ][ Dual Dell UltraSharp 2007WFP ][ Triple WD 320GB S-ATA II 16MB ][ Antec TruePower Quattro 1kW ]

Weet niet of ik em hier neer mag zetten ivm zoekmachines enzo.
Moet je maar ff Googelen op "xbmc schweino" dan staat ie op de 2e pagina bovenaan.

Feyenoord Rotterdam

[hint]xbmc schweino die kan je toch wel vinden .com nou zeg ;) [/hint]

Roeligan wijzigde dit bericht 19-10-2005 08:04 (7%)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!

ATi CrossFireX

Ohhh ik dacht dat het zo een eigen provider homepage was, die staan meestal niet op google.

Anders had ik wel ff google gebruikt, maar bij deze gevonden :)

Apoca wijzigde dit bericht 19-10-2005 08:37 (4%)

the syntax is painful...
Reg. datum: 20 maart 2001

ik heb de Schweino release van 18 oktober op de xbox staan.
nu kan ik geen ondertiteling meer kiezen. als ik de dvd files op de pc benader kan ik wel kiezen.

met vorige releases was dit ook geen probleem.

ik heb ff gekeken naar de nieuwe keymappings maar ik gebruik de juiste toetsen...

wat doe ik verkeerd???

Reg. datum: 24 april 2002

quote:
Apoca schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 08:35:
Ohhh ik dacht dat het zo een eigen provider homepage was
Heee, we pakken het wel profi aan hier he :D

ATi CrossFireX

merk het ja :P

Zijn der hier eigenlijk mensen die 64mb extra werkgeheugen in hun xbox hebben zitten???

Apoca wijzigde dit bericht 19-10-2005 17:32 (77%)

quote:
Apoca schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:42:
merk het ja :P

Zijn der hier eigenlijk mensen die 64mb extra werkgeheugen in hun xbox hebben zitten???

Ik niet in ieder geval, zou niet weten waarom.
Of je moet Linux draaien natuurlijk.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: