Reg. datum: 19 juli 2005
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Forum » Tweaking » Cooling » [WC] Het Grote Waterkoelingstopic Deel XV
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw Topicleuk hoor .. wat een onzin ..quote:
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Wat bedoel je hier nu meequote:
DFI Lanparty UT NF4 ultra-d - athlon64 3700+ San Diego - 2 x 512mb twinmos speedpremium DDR443 PC3500 - Sapphire Radeon X800GTO² @ X850XT - Tagan U-01 480W
@vandread: Is deze pomp ook ok? http://www.alphacool.de/x..._id=648&cPath=5_26_27quote:Vandread schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 17:30:
[...]
Nee zowiezo iemand die 90graden elleboogjes op zijn CPU blok kan ik niet serieus nemenFlow killer voor zo'n cpu blok als hij heeft.
De set die je samen hebt gesteld is leuk echter doe GEEN pomp in een reservoir versie... gaat je reservoir stuk, *je bent het zaadje*, gaat je pomp stuk, *je bent het zaadje*. Dubbel pech dus.
Koop het los of gebruik een T-line.
De mooiste dingen van alphacool zijn wel hun pompjes, dus kies zo'n mooie:
http://www.alphacool.de/x...278&cPath=5_26_27ofzo
Arno ik zal het artikel vanavond eens opzoeken...
DFI Lanparty UT NF4 ultra-d - athlon64 3700+ San Diego - 2 x 512mb twinmos speedpremium DDR443 PC3500 - Sapphire Radeon X800GTO² @ X850XT - Tagan U-01 480W
Lijkt mij een prima ding.quote:rammstein schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 20:36:
[...]
@vandread: Is deze pomp ook ok? http://www.alphacool.de/x..._id=648&cPath=5_26_27
::::specs:::::Perfect Harmony:::::Het Golf GoT topic!::::
quote:rammstein schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 21:26:
Deze eheim: http://www.tweakers.net/pricewatch/18942
lijkt je dit wat? 1,5 m opvoerhoogte.
quote:PilatuS schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:00:
[...]
De Eheim 1048 is in mijn mening zo'n beetje de beste pomp voor WC.
Je zal er geen miskoop mee doen dat is zeker
quote:Vandread schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:21:
[...]
In die prijsklasse misschien ^^ Voordeel van Eheim tov bv Hydor is de hogere kwaliteit imho.
"Beste" is moeilijk te zeggen, voor mij is de beste een Iwaki van over de 150 euro en qua prijs prestatie waarschijnlijk een mcp6xx ofzo.
Nu vraag ik me af, is zo een toestel echt nodig? Fan-regeling heb ik sowieso niet nodig alleen zou ik natuurlijk wel willen dat de set elke keer opstart samen met de PC en er geen andere problemen zijn van gelijk welke soort. Raden jullie me aan dit te kopen of niet? (het is van redelijk belang want die 30 euro dat zon ding kost zou mijn koop wel eens snel een tijdje kunnen uitstellen)quote: Asetek
Control Unit DYO – CTU01 – incl. SafeStart™ and NoiseControl™
[03-L-0100]
Control Unit DYO
The WaterChill Control Unit, connected to a WaterChill pump and fan / radiator or any other pump and fan / radiator combination results in a unique safety operation, when turning on the PC. Choose between 7V or 12V for a very low noise or a low noise system. This unit is a genius feature for the water cooling beginner or for the enthusiast seeking for the ultimate water cooling system. Key benefits & features:
SafeStart™ - Electronically controlled device, which ensures simultaneous, shut down/start up along with the PC system.
NoiseControl™.
LED connection - to upgrade your Power PC system or cooler blocks with impressive light effects.
Hermaphrodite power connector to connect directly into the PSU (no cutting of 220V/115V wires).
PCI shield allowing a tidy and organized wiring of your water cooling solution.
quote:fearo schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:46:
Nu vraag ik me af, is zo een toestel echt nodig? Fan-regeling heb ik sowieso niet nodig alleen zou ik natuurlijk wel willen dat de set elke keer opstart samen met de PC en er geen andere problemen zijn van gelijk welke soort. Raden jullie me aan dit te kopen of niet? (het is van redelijk belang want die 30 euro dat zon ding kost zou mijn koop wel eens snel een tijdje kunnen uitstellen)
thanks.
Now back up, put the gun down, and get me a pack of Tropical Fruit Bubblicious.........And some Skittles.
quote:Nfluence schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:09:
[...]
Ik heb zelf een asetek L30 setje met zo'n controller. Het voordeel weegt voor mij zeker af, omdat ik het niet wil riskeren dat mijn cpu en gpu worden gesloopt als ik de pomp vergeet aan te zetten.
Het enige nadeel is volgens mij dat deze wordt aangestuurd door de diskette power connector. Voor mensen die nog steeds een diskettestation willen gebruiken lijkt mij dit wel onhandig (of je moet je psu willen modden).
xCali wijzigde dit bericht 17-10-2005 19:17 (34%)
nee dat nou ook weer niet, maar zet de delta-t eens af tegen de prijs van de setup, dit is natuurlijk bij alles zo,maar ik vind het geld absoluut niet waard. ook omdat die paar graden het verschil in je overclock niet maken.quote:Vandread schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:49:
De hele "Delta-T" low flow vs high flow is natuurlijk onzin *kuch*
http://www.procooling.com...sets/images/g4compare.gif
Maar hoe extremer het word hoe kleiner de verschillen, voor je huis tuin en keuken gebruik is een 1048 primaJe hoeft niet persee zoveel te investeren
De 2ehands tweakers markt vind je zat leuke dingen, daar heb ik mijn mcp600 namelijk vandaan voor een stuk minder ^^
Ik heb die controller ook, en ik ben het eens met ^^ beiden. Overigens is het automatisch laten starten van je pomp met je PC ook eenvoudig te ondervangen door het pompje aan te sluiten op dezelfde stekkerdoos als je PC. Het liefst een model met zo'n switch. Dan weet je ook zeker dat je ze altijd samen aandoet.quote:fearo schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:46:
Nu vraag ik me af, is zo een toestel echt nodig? Fan-regeling heb ik sowieso niet nodig alleen zou ik natuurlijk wel willen dat de set elke keer opstart samen met de PC en er geen andere problemen zijn van gelijk welke soort. Raden jullie me aan dit te kopen of niet? (het is van redelijk belang want die 30 euro dat zon ding kost zou mijn koop wel eens snel een tijdje kunnen uitstellen)
Dookie Fundamentalist
Canon EOS 30D, IS USM 17-85, IS USM 17-55 f2.8, Canon Speedlite 580EX II! en nog wat meer stuff :)
quote:Vandread schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:37:
Warm maken met heet water en erover trekken met je spierballen
Wat kost het nou bij-elkaar?
ja,eerst ff in gloeiend heet water houden zodat slang wat zachter wordt. Lukt dat nog niet: verfstripper, dan lukt het zeker weten welquote:rammstein schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:40:
[...]
146.5 euro
Dus die slangen er gewoon over pushen en met van die spanringetjes aandraaien.
[b]Specs PC -=- Specs Laptop -=- Fuji S602Z
quote:HeefStan schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:40:
niet als je geen high flow nodig hebt toch, ik vind een eheim 1048 meer dan genoeg voor iedereen, ik geloof niet zo in dat high flow gebeuren eerlijk gezegd, en ik vind het zeker niet waard om daar 40 euro of meer, bovenop de prijs van een normaal pompje, in te investeren, tenzij je echt een high flow blokje hebt (tdx ofzo) en zelfs dan denk ik dat je met een ''gewoon'' blokje net zo goede perfomance kunt halen.

aramdin wijzigde dit bericht 18-10-2005 09:26 (3%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last