[ Het Spotweb topic ][ Spotweb Github ][ BF3 topic ][ GoT BF3 site ]
Laatste tijd niet meer echt op gelet, zag het nu toevallig..
Ehm, ik wil niet egoïstisch zijn, maar ik heb de laatste twee gedaan en wil het graag permanent op me nemen jaquote:GJ-tje schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:00:
edit:
Ik zie dat het topic vol is nu![]()
Is er een 'standaard' iemand die de TS op zich neemt?
PSN Nick: MrBondt
quote:GJ-tje schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:00:
edit:
Ik zie dat het topic vol is nu![]()
Is er een 'standaard' iemand die de TS op zich neemt?
Ik wil het wel doen, maar Mr. Bondt heeft er meer recht op
Met hierboven dus
RoD wijzigde dit bericht 25-11-2005 17:15 (7%)
gingen denk ik de meeste mensen ook al vanuit, aangezien jij zo ongeveer het meeste werk in dit topic steekt.quote:Mr. Bondt schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:06:
[...]
Ehm, ik wil niet egoïstisch zijn, maar ik heb de laatste twee gedaan en wil het graag permanent op me nemen ja
Gekkenhuis wijzigde dit bericht 25-11-2005 17:08 (20%)
PSN: Biersletje
quote:RoD schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:06:
[...]
Ik wil het wel doen, maar Mr. Bondt heeft er meer recht op
Nu is de vraag:
DPC (/5) of SA (/10)?
Daarom vroeg ik het ook, het is niet zo dat ik het per se wilde doen, gewoon kijken of er een 'standaard' iemand was, meer nietquote:Mr. Bondt schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:06:
Ehm, ik wil niet egoïstisch zijn, maar ik heb de laatste twee gedaan en wil het graag permanent op me nemen ja
Kunnen denk ik het beste een ultimatum voor de poll stellen. En dan kijken wat de poll zegt (ik ben voor de meeste stemmen geldenquote:
Anders is de poll ook zo nutteloos geweest
Even de tussenstand:
Poll: WhatPulse naar /5?
CptChaos wijzigde dit bericht 25-11-2005 17:20 (41%)
Mr. Bondt wijzigde dit bericht 25-11-2005 17:12 (92%)
quote:
anders doe je het gewoon hier en als het in /5 moet kan een modje hem daarheen verplaatsen. dan is het altijd goed
krijgen we nou ook een nickchange van Gathering of Tweakers > Dutch Power Cows?
Gekkenhuis wijzigde dit bericht 25-11-2005 17:14 (14%)
(Vergeet je niet de link in je sig aan te passen
qed
n-i-x wijzigde dit bericht 25-11-2005 17:17 (99%)
Wie hierop tegen is, laat nu van zich horen
Ik hoop met dit subtiele schopje weer vaart in de zaak te brengen, aangezien deel 12 niet open gaat totdat dit af is
Mr. Bondt wijzigde dit bericht 25-11-2005 17:33 (47%)
Er hebben inderdaad nog niet zo veel mensen gestemd, maar de overgrote meerderheid is voor en het lijkt me sterk dat de WP-ers die nog niet gepulst hebben er anders over denken dan die wel gepulst hebben.
Overigens vind ik dat er in de TS van deel 12 een vermelding moet komen van het feit dat Lighteye weer terug is
Komt vanzelf... De geschiedenis moet ik nog updatenquote:RoD schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:58:
Overigens vind ik dat er in de TS van deel 12 een vermelding moet komen van het feit dat Lighteye weer terug is
Reg. datum: 05 december 2002
Pim. in "Whatpulse Online Keyboard en muis tracke..."quote:SandaX schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:27:
Is het ook niet wachten op een officiele uitnodiging van /5 voor we er uberhaupt in mogen? Er is volgens mij nog een discussie gaande of de veranderingen in /5 allemaal wel doorgaan. Voordat deze discussie tot een eind is moeten we denk ik doorgaan in SA ipv al naar DPC te gaan. Voordat je het weet worden we er weer uitgetrapt
Een topic is dan ook zo verplaatst door een diensdoende moderator natuurlijk...quote:SandaX schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:27:
Is het ook niet wachten op een officiele uitnodiging van /5 voor we er uberhaupt in mogen? Er is volgens mij nog een discussie gaande of de veranderingen in /5 allemaal wel doorgaan. Voordat deze discussie tot een eind is moeten we denk ik doorgaan in SA ipv al naar DPC te gaan. Voordat je het weet worden we er weer uitgetrapt
Mja.. maar om dit nu een echte uitnodiging te vinden als er tegelijkertijd een discussie loopt of de veranderingen wel doorgaan. Persoonlijk vind ik het een beetje dubbel, wel uitnodigen maar dan tegelijkertijd de discussie op gang brengen of het wel door kan gaan.quote:
quote:SandaX schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:45:
[...]
Mja.. maar om dit nu een echte uitnodiging te vinden als er tegelijkertijd een discussie loopt of de veranderingen wel doorgaan. Persoonlijk vind ik het een beetje dubbel, wel uitnodigen maar dan tegelijkertijd de discussie op gang brengen of het wel door kan gaan.
Met Pim als moderator /5 en "Wat vinden jullie ervan als het Whatpulse-topic en naar /5 verhuist (als de alle partijen zoals de whatpulse'rs en de SA mods daarmee instemmen)?" als vraag lijkt me dat al vrij officiëeel genoeg.
Daarnaast zullen we eerst hier het besluit moeten nemen, en vervolgens even afwachten hoe het met /5 haar veranderingen gaat voordat alles doorgaat.
- Het zou zinloos zijn om WhatPulse in /5 als verandering op te nemen voor /5 als wij dat niet willen
- Het zou zinloos zijn om te discussiëren over wel of niet naar /5 gaan als /5 haar veranderingen niet doorvoert (wat ik niet verwacht).
Beetje afwachten en schipperen dus maar.
Tevens is de discussie bedoeld om te peilen en te kijken of het plan bijgespijkert moet worden en behalve de DPCH kwestie is iedereen prima positief. Ik denk dat jullie hierbij formeel uitgenodigd zijn hoor
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Wat heb ik nu ? gatenkaas ofzo ?
Flapp wijzigde dit bericht 25-11-2005 20:59 (30%)
"Stilte, een gat in het geluid...."
quote:Gekkenhuis schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 19:48:
het kan aan mij liggen, maar waarom zou iemand van de WP'ers er een probleem van maken dat we verder gaan in /5? Want het is gewoon zo er in feite niets veranderd. we krijgen zelf een "vaste" plek op het forum.
Aan de poll te zien zijn er 2 die er problemen mee hebben
Ik vind ons er gewoon beter passen. Dit topic past niet echt in SA imho.
quote:RoD schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:07:
[...]
Aan de poll te zien zijn er 2 die er problemen mee hebben
Ik vind ons er gewoon beter passen. Dit topic past niet echt in SA imho.
Eensch. Het enige nadeel zou kunnen zijn dat er vanaf DPC wat druk gaat uitoefenen om bepaalde dingen wel of niet te doen, lijkt mij, maar gezien Pim's uitspraak "WhatPulse kan op de huidige manier doorgaan" lijkt me dat ook geen issue hier.
All for it, dus.
Mooie mijlpaalquote:
Open deel 12
Ik heb Spider.0007 gemailt en TR gedaan of deel 12 open magquote:Mr. Bondt schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 10:33:
Ik wacht wel met de stats totdat deel 12 open is
Ik kan niets anders zeggen dan dat ik het eens ben met de anderen, hop naar /5 en daar meer leden werven!
Whatpulse Online Keyboard en muis tracker - deel 12
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Dit topic is gesloten.