Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote Xbox 360 Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

quote:

Met de hakken over de sloot :)

Ik stuur jou rond 2 december de Xbox360 game toe, zodra ik ze binnen heb :)

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Zit ie weer te nooben hoor
Reg. datum: 14 april 2004

quote:
PWM schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 11:21:
[...]

Met de hakken over de sloot :)

Ik stuur jou rond 2 december de Xbox360 game toe, zodra ik ze binnen heb :)
Wat een mazzelpik :+

lvl 70 Night Elf - Druid on Zenedar / lvl 70 Gnome - Mage on Zenedar / lvl 31 Gnome - Rogue on Zenedar

Nieuwe screens Kameo:

http://www.xboxyde.com/news_2111_en.html

Echt ontzettend veel sfeer te zien. Kan niet wachten om de game zelf te spelen. :)

Let's put a smile on that face...

Full-HD CRT

quote:
magnifor schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 12:51:
Nieuwe screens Kameo:

http://www.xboxyde.com/news_2111_en.html

Echt ontzettend veel sfeer te zien. Kan niet wachten om de game zelf te spelen. :)

Inderdaad echt een heel erg mooi spel :9~ (tenminste: wat ik er tot nu toe van gezien heb).
Ik vraag me eigenlijk af waarmee ik dit spel kan vergelijken? Het ziet er een beetje uit als "World of Warcraft". Maar lijkt het ook hierop wat spelen betreft? Of waarmee kan ik het het beste vergelijken?

SONY 1292 - 9" Liquid Coupled Full-HD - CRT projector ;-)

What's up bub?
Reg. datum: 13 april 2004

quote:
atmoz schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:01:
[...]

Inderdaad echt een heel erg mooi spel :9~ (tenminste: wat ik er tot nu toe van gezien heb).
Ik vraag me eigenlijk af waarmee ik dit spel kan vergelijken? Het ziet er een beetje uit als "World of Warcraft". Maar lijkt het ook hierop wat spelen betreft? Of waarmee kan ik het het beste vergelijken?
Ikzelf denk dat je ''Kameo: Elements of Power'' het beste kunt vergelijken met spellen als Zelda, maar het ziet er inderdaad fantastisch mooi uit :9~ en ook ik ben zeer benieuwd naar dit spel :)

Systeem specificaties: Toshiba P300D-11H

Reg. datum: 10 juni 2003

Iets dat ik me al een tijdje afvraag maar nog niet langs heb zien komen: hoe hoog wordt de stroomverbuirk van de Xbox 360 wel niet? Bij een pc met gelijke specs zou het stroomverbruik erg hoog zijn en ik heb ook begrepen dat er waterkoeling in de Xbox 360 zit wat het stroomverbruik ook niet zal verlagen. Weet ook niet hoeveel watt de huidige Xbox verbruikt?

Reg. datum: 31 januari 2004

quote:
Dukemaster schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:51:
Iets dat ik me al een tijdje afvraag maar nog niet langs heb zien komen: hoe hoog wordt de stroomverbuirk van de Xbox 360 wel niet? Bij een pc met gelijke specs zou het stroomverbruik erg hoog zijn en ik heb ook begrepen dat er waterkoeling in de Xbox 360 zit wat het stroomverbruik ook niet zal verlagen. Weet ook niet hoeveel watt de huidige Xbox verbruikt?
gatver waterkoeling...heb daar een hekel aan vertrouw het voor geen meter. Lijkt me trouwens wel vreemd, want dat heeft toch onderhoud nodig??
Full-HD CRT

Waterkoeling in de Xbox360 8)7 :X

Dat geloof je zelf toch niet he...

Ik ben dat erg vaak tegen gekomen, en had het ook gezien in een filmpje. Weet ook niet zeker of het waar is...

Ik hoop gewoon op een fan. Dan maakt de 360 maar wat meer geluid. :)

Let's put a smile on that face...

You've g0t mail :D :D

quote:
atmoz schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:43:
Waterkoeling in de Xbox360 8)7 :X

Dat geloof je zelf toch niet he...
Het is een heatpipe-achtige heatsink. Blijkbaar vinden ze dat "waterkoeling" :/
http://members.home.nl/s.klein/heatsink.jpg

(dit was van die pre-xbox360, zal dus ongeveer zo zijn bij de "final-versie")

niels88 wijzigde dit bericht 08-10-2005 15:16 (23%)

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

You! Cake or Death?
Reg. datum: 14 april 2002

quote:
From hardOCP.com:

Xbox 360 Cooling Update:
We had a couple people, after reading our Xbox 360 article, comment on Microsoft’s statements that the Xbox 360 was “water cooled.” While this might be technically true, it carries a very heavy marketing spin in order to glom onto an enthusiast technology. To be succinct, the Xbox 360 is not water cooled in the way we, meaning just about every computer hardware enthusiast on the planet, tend to think of water cooling. The Xbox 360 motherboard we were shown did have a CPU heatsink in place that utilized a heatpipe. Yes, a heatpipe does have liquid in it and some H2O as well, but is usually primarily ammonia. In a heatpipe, the liquid at the “hot” end vaporizes, and is moved to the “cold” end of the heatpipe by a pressure differential and convection. Once the heat is transferred to the fins in the cold end, the substance condenses and the process repeats. The CPU cooler we saw on the Xbox 360 processor looked very much like this CPU cooler seen at Plycon except the Xbox 360 cooler was taller than wider and only utilized one copper heatpipe tube.

Below is a low quality picture of the Xbox 360 internals. The tall heatsink on the right is the heatpipe unit that covers the CPU, and the wide heatsink on the left, that reminds me of a heatsink on an old Voodoo 3 3000, covers the ATI-built GPU. Obviously, the Xbox 360 is not water cooled in the conventional manner that most enthusiast relate to when they hear the term “water cooled”. As far as we know, there hasn’t been a water cooled Xbox since our original water cooled Xbox project back in early February 2002.
:) het werkt iets anders dus.

What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?

Full-HD CRT

quote:
niels88 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 15:08:
[...]

Het is een heatpipe-achtige heatsink. Blijkbaar vinden ze dat "waterkoeling" :/

Nep tweakers B) ;)

Er zitten totaal dacht ik 3 fan's in. 2 op de achterzijde (zoals bij de eerste Xbox, maar dan 2).
Waar die 3e zit weet ik effe niet.

Reg. datum: 08 april 2003

juist, bij FRS almelo hadden ze nog 1 pre-order pakketje :) nog 55 nachtjes ofzo :P

Maar is het nu zo dat je zonder pre-order pakket geen kans maakt om op 2 december een Xbox 360 in huis te halen, of is er ook een goede kans zonder. En moet je meteen 399 euro betalen bij zo'n pre-order pakket? Ik wil namelijk liever niet pre-ordenen want ik kan bij ToysRus 15% korting krijgen via een kennis. En 15% op 399 euro plus nog wat games is behoorlijk wat, kan ik zo nog een extra game gratis bij nemen.(over gratis games gesproken, hopen dat FRS tegen die tijd nog steeds hun 3 games halen 2 betalen actie hebben lopen). Of hebben ze bij ToysRus ook pre-order packs?

Dukemaster wijzigde dit bericht 08-10-2005 17:13 (50%)

What's up bub?
Reg. datum: 13 april 2004

quote:
Dukemaster schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:12:
Maar is het nu zo dat je zonder pre-order pakket geen kans maakt om op 2 december een Xbox 360 in huis te halen, of is er ook een goede kans zonder. En moet je meteen 399 euro betalen bij zo'n pre-order pakket? Ik wil namelijk liever niet pre-ordenen want ik kan bij ToysRus 15% korting krijgen via een kennis. En 15% op 399 euro plus nog wat games is behoorlijk wat, kan ik zo nog een extra game gratis bij nemen.(over gratis games gesproken, hopen dat FRS tegen die tijd nog steeds hun 3 games halen 2 betalen actie hebben lopen). Of hebben ze bij ToysRus ook pre-order packs?

Uit de SP:

quote:

:? Kan ik die Xbox 360 nog preorderen?
Als je heel snel bent en heel veel geluk hebt. Vrijwel alle ketens en online retailers zijn door hun preorder packs heen, en nemen nu veelal bestellingen aan in de hoop dat ze nog preorder kits krijgen maar zonder garanties voor 2 december. Het is onbekend of Microsoft nog meer preorder kits uitlevert.

:? Preorder kit?
Yup! Microsoft geeft zelf speciale preorder kits uit voor de Premium Edition. Hiervoor betaal je 39 euro, waarna de kassabon je garantie geeft dat er op 2 december bij de winkel van aanschaf een glimmende Xbox 360 op je ligt te wachten die voor 360 euro voor jou is. Je betaalt dus geen cent meer, en krijgt er naast een one-size-fits-all longsleeve shirt (pics) ook een speciale Media Remote bij zonder numerieke toetsen en backlight. Deze is dus wat anders dan de reguliere remote van 30 euro, maar je krijgt 'm wel alleen gratis bij de eerste shipment!

Systeem specificaties: Toshiba P300D-11H

Reg. datum: 12 maart 2004

Laatst werd ik toen ik in de discussie omtrent welke beeldschermen het beste zijn voor xbox360, als een beetje te voorbarig aangeduid toen ik opmerkte dat er iets veel mooiers op HD gebied aankomt (dus niet TFT LCD of PLASMA) maar SED. SED is een platgeslagen CRT tv (de ouderwetse tv) maar dan in HD resolutie. CRT tv's in HD zijn doorgaans mooier dan LCD of Plasma's en gaan langer mee. In Amerika had je een Sony CRT Breedbeeld met HD ondersteuning; weergaloos.
Anyhow, nu is te lezen op tweakers dat Canon een SED heeft gedomstreerd en dat Toshiba misschien al eind 2005 (!) de eerste SED schermen kan leveren.

zie:
nieuws: Werkend SED-beeldscherm gedemonstreerd door Canon

absoluut leuk om te lezen en in elk geval mee te kunnen nemen in je beslissing of en zo ja welke HD tv je wilt hebben.

hully wijzigde dit bericht 08-10-2005 18:11 (3%)

Misschien dan toch nog maar even wachten met het kopen van een LCD...

XBL: PhydomiR | PSN: Tasjesdief | WoW: Tasjesdief (80) (Spinebreaker EU)

Reg. datum: 31 januari 2002

ja vooral aangezien de prijzen zoals vermeld gelijk zijn aan die van een in grootte gelijke lcd of plasma tv.

OcNewB wijzigde dit bericht 09-10-2005 12:13 (3%)

C2D E6700/Vista32b/2GB DDR2 800/1,3 TB HD/ X1950XT/Asus P5Bdlx

Ik had alleen begrepen dat er flink wat problemen met de schermen te bespeuren waren bij exposities ervan, en dat de techniek eigenlijk nog een beetje in de kinderschoenen staat. Ik verwachte zelf dan ook dat degelijke schermen pas ver in 2006 in massa productie gaan en pas later daadwerkelijk te koop zullen zijn. Maar aangezien dit nieuwsbericht van vandaag en dus veel recenter is zulllen ze wel flinke vooruitgang hebben geboekt. Maar tenzij de schermen binnen nu en 2 maanden in de winkel opduiken zit ik toch vast aan LCD denk ik, want ik wil de eerste beelden van mijn Xbox 360 gewoon meteen in HD resolutie aanschouwen.

Dukemaster wijzigde dit bericht 09-10-2005 01:43 (12%)

Reg. datum: 15 maart 2005

Zie net een leuke aanbeiding bij de Makro....Zou dit wat zijn voor de XBOX360 ??

Beeld/Display
Hoogte-/breedteverhouding : 16:9, Breedbeeld
Helderheid : 500 cd/m²
Contrastverhouding (normaal) : 600:1
Schermdiameter (inch) : 26 inch
Schermdiameter in centimeters : 66 cm
Schermtype : LCD WXGA Active Matrix TFT
Beeldverbetering : Progressive Scan, 3:2/2:2 motion pull-down, Digital Noise Reduction, Onderdrukking gekartelde lijn, Contrast Plus, Crystal Clear III, 2D-combfilter
Schermverbetering : Scherm met anti-reflectiecoating
Kijkhoek (horizontaal) : 176 graden
Kijkhoek (verticaal) : 176 graden
Schermresolutie : 1366 x 768p
Responstijd (normaal) : 8 ms

Ondersteunde beeldschermresolutie
Computerformaten : 640 x 480, 60, 67, 72, 75 Hz, 800 x 600, 56, 60, 72, 75 Hz, 1024 x 768, 60, 70, 75 Hz
Videoformaten : 640 x 480i - 1Fh, 640 x 480p - 2Fh, 720 x 576i - 1Fh, 720 x 576p - 2Fh, 1280 x 720p - 3Fh, 1920 x 1080i - 2Fh

Geluid
Geluidsverbetering : Dynamische bass-versterking
Geluidssysteem : Dolby® Virtual Surround, Stereo
Uitgangsvermogen (RMS) : 2 x 5 W RMS
Equalizer : 5-bands

Convenience
Gemakkelijk te installeren : Automatisch van naam voorzien, Automatische zenderinstallatie (ACI), Automatisch afstemsysteem (ATS), Automatisch opslaan, Fijnafstemming, Plug & Play, Programmanaam, Sorteren
Gebruiksgemak : Automatische volumeregelaar (AVL), Grafische gebruikersinterface, Programmalijst, Smart Picture Control, Smart Sound Control
Type afstandsbediening : RCFE05SPS00
Teletekst : SmartText-geheugen voor 10 pagina's
Teletekstverbeteringen : Programma-informatieregel op scherm
Beeld-in-Beeld : Picture-in-Graphics, Twin Page Text
Afstandsbediening : Amp, DVD, TV, Multifunctioneel
Aanpassingen van beeldformaat : 4:3, Filmformaat 14:9, Filmformaat 16:9, Subtitle zoom, Superzoom, Breedbeeld
Klok : Sleeptimer
VESA-standaard : 200 x 100 mm

Tuner/ontvangst/transmissie
Tunerbereik. : Hyperband, S-kanalen, UHF, VHF
Televisiesysteem : PAL, SECAM
Video afspelen : NTSC, PAL, SECAM
Antenne-ingang : 75 ohm coaxiaal (IEC75)
Tunerdisplay : PLL
Aantal voorkeurzenders : 100

Connectivity
Extern 1 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB
Extern 2 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, S-video in
Andere aansluitingen : IEC75-antenne
Aansluitingen aan de voor- en zijkant : CVBS in, Hoofdtelefoon uit, S-video in, Audio links/rechts in
AV 3 : DVI met HDCP, 3,5 mm mini-aansluiting voor audio in
Aantal SCARTS : 2

Voeding
Energieverbruik : 110 W (normale werking) W
Stroomverbruik in stand-by stand : 1 W <
Omgevingstemperatuur : 5 °C tot 40 °C

Afmetingen
Gewicht van het product : 16 kg
Gewicht (incl. verpakking) : 18,8 kg
Breedte (met voet) : 804,5 mm
Hoogte (met voet) : 477 mm
Diepte (met voet) : 222 mm
Kleur van de behuizing : Indigo Grey
Diepte van de doos : 601 mm
Hoogte van de doos : 209 mm
Breedte van de doos : 876 mm
Diepte van het apparaat : 114 mm
Hoogte van het apparaat : 436 mm
Breedte van het apparaat : 804,5 mm

Accessoires
Meegeleverde accessoires : Netsnoer, Snelstartgids, Registratiekaart, Afstandsbediening, Gebruikershandleiding, Batterijen voor afstandsbediening, Tafelstandaard, DVI-I-naar-YPbPr-kabel

Luidsprekers
Ingebouwde luidsprekers : 2
Aantal luidsprekers : 0

Graag jullie mening

Het zou wat makelijker zijn als we ook merk weten .???

quote:
Zoetermeer schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:09:
Het zou wat makelijker zijn als we ook merk weten .???
En de prijs?

Reg. datum: 15 maart 2005

OEPS!!!!

Het is een philips (26PF3320) het is een bundelprijs in combinatie met een DVD-Recorder (HDRW720) samen voor 1188,- incl.

Crawl NL wijzigde dit bericht 09-10-2005 12:40 (22%)

Ik kan die 26PF3320 nergens vinden met google...?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: