Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote Xbox 360 Topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 10 december 2004

Zo ook een gamertag aangemaakt ;-)
Hoe moet je deze koppelen aan je xbox? zal er ergens gevraagd worden wat je gamerstag en wachtwoord is?

Je kunt verder toch niks registreren als je alleen preorder kit hebt?

Reg. datum: 08 januari 2005

Je kan je ook registreren als je geen live of xbox hebt. Ik heb wel live en een xbox dus dan word wel je gamertag en verschillende andere gegevens gevraagd die je hebt ingesteld op je live account.. ;)

Reg. datum: 04 april 2000

Voor de mensen hier die hun gamercard als signature willen gebruiken heb ik een php-script gemaakt.

Ik heb ff geen zin om alles te vertalen, dus jullie moeten maar ff de tekst in brak engels lezen :)

quote:

I made a script to use your gamercard as your signature

Requirements:
  • Webspace
  • PHP installed
  • GDimage 2 extension for PHP installed
  • A ftp client
How to install
  1. Download the script here
  2. Unzip the contents to your harddisk
  3. Open gamercard.php in notepad. Changes the config values
  4. Copy all the files to your webspace
  5. Change the permissions on the "output" dir to 777
How to use
My script makes an image from the gamercard so you can use it on forums which allow images as signatures. To use it do something like this: [ img ]http://www.your-webspace.com/gamercard/gamercard.php[ /img ] (without the spaces). Some forums don't allow the php extension in an image-tag so use something like this: [ img ]http://www.your-webspace.com/gamercard/gamercard.php?extension=.jpg[ /img ] (without the spaces).

Note
There is no support for icons (like the betatester icon) yet because it isn't functional on the xbox.com forum yet. Once it works on the xbox.com forum I will add it to the script.

The script is probably not bug-free and I don't take any responsibility if something goes horribly wrong. Use it at your own risk! >:)

Enjoy and please let me know if it works or doesn't work :*)

Playstation3 | Panasonic 42pz85

Reg. datum: 23 april 2005

Ik heb afgelopen zaterdag een paar uur op de Xbox360 mogen spelen :*)
En alles ziet er echt machtig goed uit en dan te bedenken dat het nog maar Debug versies waren van de eerste spellen die uit komen.

Weet je trouwens hoe relaxed het is om naar je eigen muziek te luisteren tijdens het gamen.

Pics van zaterdag:
http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox2.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox3.jpg

Leuk voor de tweakers onder ons, de Xbox360 Dashboard update:
http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox4.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox5.jpg
Reg. datum: 17 april 2005

quote:
Shiver23 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:58:
PS heeft ook 10 jaar ondersteuning gehad van nieuwe games e.d.

Sony heeft er natuurlijk baat bij om de user-base van blu-ray zo groot mogelijk te maken. Microsoft staat hier helemaal los van. Is dan ook logisch dat de PS3 een blu-ray drive krijgt. En het lijkt er meer en meer op dat de PS3 ook rond de ¤400,- gaat kosten.
Dat het niet zo goed gaat met Sony is niet waar. Ondanks de investeringen in de PS3 en hoeveelheid marketingkosten voor de PSP hebben ze toch een bescheiden winst gehaald. Gaat alweer stukken beter met Sony als een jaar geleden.

We zullen wel zien in hoeverre de games op blu-ray inderdaad meer dan 8,5gb zullen zijn, maar dat een blu-ray drive voor de PS3 nadelig is, dat zie ik echt niet.

Oh, het is volgens jou niet waar dat het niet zo goed gaat met Sony? Ik zou me eens iets beter informeren in de economische sfeer, zie hier een newsbericht van onlangs:

"Winst Sony daalt met bijna de helft

Uitgegeven: 27 oktober 2005 09:21

TOKIO - De Japanse elektronicagigant Sony heeft in het tweede kwartaal van zijn gebroken boekjaar de nettowinst met 46 procent zien dalen. Het resultaat in de periode juli-september bedroeg 28,5 miljard yen (216 miljoen euro), tegen 53,2 miljard yen in dezelfde periode vorig jaar.

Het resultaat werd gedrukt door uitgaven die samenhangen met een reorganisatie. Vorige maand zette de directie een reorganisatieplan uiteen, die over een periode van drie jaar 10.000 banen gaat kosten. De omzet in het tweede kwartaal ging omhoog van 1,702 biljoen yen naar 1,703 biljoen yen (12,87 miljard euro)."

Je reorganiseert niets voor niets, daarnaast is een omzetstijging van 1,702 biljoen yen naar 1,703 biljoen yen OMZET een stijging van 12,8624 miljard Euro naar 12,87 miljard Euro. Echter, resultaat is mede door de reorganisatie gehalveerd. De echte stijging in resultaat de komende tijd komt dus niet zozeer voort uit meer afzet van producten, meer uit de lagere personeelskosten etc.

Reg. datum: 08 januari 2005

Ben benieuwd wat Shiver23 daar op te zeggen heeft..

Reg. datum: 02 februari 2004

quote:
Tamarinde schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 15:30:
Ik heb afgelopen zaterdag een paar uur op de Xbox360 mogen spelen :*)
En alles ziet er echt machtig goed uit en dan te bedenken dat het nog maar Debug versies waren van de eerste spellen die uit komen.

Weet je trouwens hoe relaxed het is om naar je eigen muziek te luisteren tijdens het gamen.

Nou ben ik eigenlijk zeer benieuwd hoe de 360 er in praktijk op de samsung lcd eruit ziet, is het beeld gewoon perfekt in praktijk of is er toch wel last van ghosting ofdat soort ongein?
Is naar jouw mening die samsung zn geld dik waard om te kopen enkel en alleen voor de 360, of heb jij zoiets van - het is absoluut geen noodzaak-.
Kortom, is deze tv gewoon perfekt voor de 360 (echt HDTV input dus) of is lcd toch nog niet over alle kinderziektes heen?

Reg. datum: 23 april 2005

quote:
PROT schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:39:
[...]

Nou ben ik eigenlijk zeer benieuwd hoe de 360 er in praktijk op de samsung lcd eruit ziet, is het beeld gewoon perfekt in praktijk of is er toch wel last van ghosting ofdat soort ongein?
Is naar jouw mening die samsung zn geld dik waard om te kopen enkel en alleen voor de 360, of heb jij zoiets van - het is absoluut geen noodzaak-.
Kortom, is deze tv gewoon perfekt voor de 360 (echt HDTV input dus) of is lcd toch nog niet over alle kinderziektes heen?

Wat daar stond was een HDTV van 5000 euro en 4 kleinere van rond de 1200 euro.
Heb trouwens begrepen dat met het WK voetbal dat de prijzen flink omlaag zullen gaan.

De kwaliteit van die schermen is echt heel hoog maar omdat mijn Xbox360 nog opgestuurd moet worden kan ik niks over de kwaliteit op gewone TV's zeggen.
Alleen op dat grote 48 inch scherm zag je dat de resolutie van de Xbox360 Dashboard eigenlijk te laag was maar de games zagen er wel super uit.

Xbox 360 heb ik maar nu moet ik sparen voor een HDTV want een gewone TV vind ik niet meer goed genoeg :'(
aloha
Reg. datum: 27 oktober 2003

Mensen, vergeet ff niet dat op je huidige TV met een resolutie die niet eens hoger is dan 640*480, je
"fotorealistische" films ed kijkt. Wat er dus nog steeds realistischer uitziet als een 1280*1024 xbox-360 spelletje met 8*AA 16*AF bijvoorbeeld

SDFNYIRW

Reg. datum: 21 maart 2004

quote:
Erkandude schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:55:
Mensen, vergeet ff niet dat op je huidige TV met een resolutie die niet eens hoger is dan 640*480, je
"fotorealistische" films ed kijkt. Wat er dus nog steeds realistischer uitziet als een 1280*1024 xbox-360 spelletje met 8*AA 16*AF bijvoorbeeld
en kijk nu een een HD-film in een resolutie van 1280x720 of 1900x1080... ;)

XBOX 360 Gamertag | Asus A8R32-MVP deluxe | X2 3800+ | Corsair 2048MB - 4000PT | PowerColorX1800XT | 3Dmark06

aloha
Reg. datum: 27 oktober 2003

Tuurlijk is dat mooier, maar ik prefereer lagere reso met met meer fotorealisme dan high res en minder fotorealisme. Doordat alles zo scherp wordt zie je de imperfecties ook beter. Maar wat ik duidelijk wou maken is dat je helemaal geen hdtv nodig hebt om van je X-360 te kunnen genieten imho.

SDFNYIRW

Boeiend, boeiend!
Reg. datum: 13 februari 2000

quote:
Erkandude schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:16:
Tuurlijk is dat mooier, maar ik prefereer lagere reso met met meer fotorealisme dan high res en minder fotorealisme. Doordat alles zo scherp wordt zie je de imperfecties ook beter. Maar wat ik duidelijk wou maken is dat je helemaal geen hdtv nodig hebt om van je X-360 te kunnen genieten imho.

ja maar als je een grote tv of monitor of beamer hebt ziet een game op een lage res er niet bepaald super uit.. dat heeft mij er altijd van weerhouden een console te kopen.. tot nu dan..
Op mn pc heb ik een 24"widescreen lcd monitor op 1920x1200 en een spel op 1024 is echt geen pretje.. dan speel ik liever op native res met een lagere fps of iets minder effecten. dat zal ook zeker opgaan voor een grote plasma of lcd. Wel zit je er een stuk verder af natuurlijk.

XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Reg. datum: 18 september 2002

Kortom: met een HDTV kan je optimaal genieten van je xbox 360, met een gewone tv blijft het helaas "gewoon heel erg genieten" ;)

Reg. datum: 02 februari 2004

quote:
Tamarinde schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:51:
[...]

Heb trouwens begrepen dat met het WK voetbal dat de prijzen flink omlaag zullen gaan.

De kwaliteit van die schermen is echt heel hoog maar omdat mijn Xbox360 nog opgestuurd moet worden kan ik niks over de kwaliteit op gewone TV's zeggen.
Alleen op dat grote 48 inch scherm zag je dat de resolutie van de Xbox360 Dashboard eigenlijk te laag was maar de games zagen er wel super uit.

Xbox 360 heb ik maar nu moet ik sparen voor een HDTV want een gewone TV vind ik niet meer goed genoeg :'(

Het ging mij vooral om de kleine samsungs in de pratkijk (le26r51b), ik had deze namenlijk bijna gekocht maar nergens kunnen bekijken met een echte HD input. Ik ben dus benieuwd ofdat t met HD input écht zo geweldig is en ofdat er dus écht geen ghosting, ruis, vlekken of iets anders wat slechter is dan bij een normale crt tv. Maar ik zal toch wel wachten op het moment dat de 360 hier staat,
Ben gewoon zo benieuwd . :)

Reg. datum: 04 oktober 2004

quote:
Erkandude schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:55:

Je vergeet het element interactiviteit van de spellen. Op de tv speelt alles zich op de voorgrond af, de kleine details zijn minder belangrijk. Bij race spellen zoals PGR is een hoge resultie veel belangerijker omdat je verder in de achtergrond kijkt.
En het ziet er uiteraard stukken beter uit.

-Er gaat geen dag voorbij-

Reg. datum: 10 december 2004

LCD/Breedbeeld

Ik lees hier nu al tijden berichten over resoluties en lcd tv's.
Ik heb een "ouderwetse" breedbeeld van Sony...100hz.

Als ik mijn laptop met tv out hierop aansluit kan deze de resolutie van 1024 aan...

Kan nu ik met dexbox 360 ook deze resolutie spelen?
Mijn schoonvader heeft een lcd tv, moet zeggen dat reguliere tv uitzendingen er echt klote op uitzien.

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

quote:
aapxp schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:41:
Mijn schoonvader heeft een lcd tv, moet zeggen dat reguliere tv uitzendingen er echt klote op uitzien.
Klopt ook, je hebt echt Digitale TV nodig op een LCD scherm.

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Reg. datum: 18 september 2002

quote:
LCD/Breedbeeld

Als ik mijn laptop met tv out hierop aansluit kan deze de resolutie van 1024 aan...

de vraag is of je daadwerkelijk 1024 pixels op je tv hebt, ik denk eerder dat je beeld gewoon gescaled wordt naar PAL

Reg. datum: 10 juni 2003

quote:
LCD/Breedbeeld

Denk dat die 100hz tv prima zal zijn om de Xbox 360 op aan te sluiten hoor. Zal er allemaal parchtig uitzien, alleen wat minder scherp.

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
xpumax schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:02:
Ben benieuwd wat Shiver23 daar op te zeggen heeft..

Is bekend en is correct. (Kan ik moeilijk iets anders over zeggen :))
Je pakt nu 2 kwartalen van dit jaar. Er is ook een duidelijke aanwijzing waarom de winst gedaald is. Wat er ook bij staat is dat de omzet gegroeid is. De winst is inderdaad gedaald, maar er wordt wel winst gemaakt, sinds Sony weer een nieuwe baas heeft.
Vorig jaar maakte Sony dikke verliezen dus de situatie is wel degelijk verbeterd. En het grootste deel van de PS3 hebben ze natuurlijk al lang gemaakt met de ontwikkeling daarvan. De kosten van een Blu-Ray drive zullen echt niet het einde van Sony betekenen. En kan mogelijk juist een goede investering zijn wanneer "hun" standaard uiteindelijk de standaard voor HD-materiaal wordt.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Full-HD CRT

quote:
Tamarinde schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:51:
[...]

Serieus? Echt super sjeise als dat zo is. Waarom maken ze het dashbord dan niet beter? Je hoeft maar een mooie hoge resolutie BMP te gebruiken en het ziet er meteen super uit. Waarom dan zo'n slechte kwaliteit dashbord? ;(

[edit]

Dat is toch het makkelijkste van alles... Stilstaande beelden moeten wat mij betreft echt SUPER :9~ uitzien op de Xbox360. Zeker met die HD resolutie's !!
Ik begin toch een beetje te twijfelen soms. Al heel wat mensen hebben kunnen spelen op de Xbox360, maar ik heb nog nergens kunnen lezen dat het echt super super super geweldig vette kwaliteit is allemaal. Overal lees je: "ja het was echt mooi" en "het ziet wel goed uit". Het valt me een beetje tegen allemaal. Hoe denken jullie hierover?

atmoz wijzigde dit bericht 30-10-2005 22:58 (23%)

SONY 1292 - 9" Liquid Coupled Full-HD - CRT projector ;-)

Reg. datum: 31 januari 2002

quote:
LCD/Breedbeeld

Ehm dat je videokaart dat signaal kan doorsturen (en fatsoenlijk kan omzetten) betekent niet dat je tv die resolutie ook ondersteunt. Dat doet ie namelijk niet,.. :Y)

OcNewB wijzigde dit bericht 30-10-2005 23:01 (3%)

C2D E6700/Vista32b/2GB DDR2 800/1,3 TB HD/ X1950XT/Asus P5Bdlx

Reg. datum: 20 december 2004

Nieuwe Perfect Dark Zero vids!

http://www.karaokebadboy.com/pdz_showroom_gameplay_1.wmv
http://www.karaokebadboy.com/pdz_showroom_gameplay_2.wmv
http://www.karaokebadboy.com/pdz_showroom_gameplay_3.wmv

Zijn video's van de twee levels uit de demo build. En eindelijk iemand die enigzins een beetje kan richten e.d. in tegenstelling tot al die andere koekebakkers uit de vorige filmpjes. Begin nu toch te twijfelen of ik PD0 toch erbij ga halen bij de launch....
Reg. datum: 07 januari 2003

jongens een vraagje.
ik heb een redelijk oude pc p3 933 512 sdram geforce 3 ti 200 ik speelde hier altijd quake 3 op en ik moet teogeven dat spel erg owned.
nu is quake 4 ineens uit het niets uitgebracht en het ziet erg geil uit je kan stellen dat mijn penis hier stijf van wordt. er is alleen een probleem; ik ben een student met een bijbaatntje die geen geld heeft voor een p4 met een of andere dkke ati kaart. dus wat ga ik doen? DE XBOX 360 KOPUHHH!
dat is maar 300 euro. Alleen heb ik geen zin om quake 4 met een gamepad te spelen. dus mijn vraag luidt: is quake 4 op de xbox 360 speelbaar met een muis?
en is hij net als met q3 op de dreamcast speelbaar tegen pc spelers?

Liab A Tymo
Reg. datum: 07 maart 2000

quote:
David2003 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 23:18:
nu is quake 4 ineens uit het niets uitgebracht en het ziet erg geil uit je kan stellen dat mijn penis hier stijf van wordt.
:X

AMD Athlon 64 X2 4600+ Venice/Asus A8N-SLI/Gainward Bliss 8800GT PCX/Corsair Valueselect PC3200 4x512 MB/Samsung Spinpoint 250gb/Benq DW 1640/Thermaltake Tsunami/Scythe Ninja/Nexus NX-5000/Dell 2405FPW

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: