Reg. datum: 22 december 2002
Hier kan ik t ook in geen enkel topic meer vinden!
GoT Index » Windows Clients » [98] Police.reg (of policy.reg) voor Windows98*
RobIII wijzigde dit bericht 19-09-2005 13:31 (48%)
We all get along with some glue and duct tape here and there - but when the sh*t hits the fan, don’t blame the duct tape.
Trotse papa van Luca! | Pick My Icon!
quote:polklm schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:16:
Nee geen school PC! GEwoon in een open instelling! Een reintregratie buro! Kan nog ni eens eigenschappen van t beeld op roepen en wil de beeld resulutie veranderen! En de zoekfunctie van windows weer aan hebben!
RobIII wijzigde dit bericht 19-09-2005 13:17 (10%)
We all get along with some glue and duct tape here and there - but when the sh*t hits the fan, don’t blame the duct tape.
vraag dit aan je beheerderquote:polklm schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:16:
Nee geen school PC! GEwoon in een open instelling! Een reintregratie buro! Kan nog ni eens eigenschappen van t beeld op roepen en wil de beeld resulutie veranderen! En de zoekfunctie van windows weer aan hebben!
Ben jij !FOK ook zo zat. Kijk dan voor serieus nieuws op http://www.nieuwszicht.com/
quote:polklm schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:16:
Nee,quote:polklm schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:23:
Ja die willen t niet doen. Maar t is heel erg irritant met sommige web pagina's. Maar ik probeer t wel te zoeken maar geef eens een voorbeeld hoe je zoiets zou zoeken!
quote:RobIII schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:17:
En dat kun je niet even netjes aan de systeembeheerder vragen dan
quote:
quote:ShellGhost schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:22:
En die policies zitten er voor niks op??
Vraag aan je systeembeheerder of hij ze kan aanpassen voor je...
RobIII wijzigde dit bericht 19-09-2005 13:29 (52%)
I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.
quote:polklm schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:44:
Nou t is gelukkig mijn werk niet! En sorry een beeldscherm instelling beveiliggen vind ik net te ver gaan!
quote:polklm schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:44:
Maar geef eens een voorbeeld hoe ik zoek met google BV alleen hoe ik een scherm resullutie kan veranderemeer vraag ik ni!
RobIII wijzigde dit bericht 19-09-2005 13:56 (39%)
polklm wijzigde dit bericht 19-09-2005 14:01 (7%)
Reden: De PS
quote:RobIII schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:48:
[...]
Dat mag jij wel vinden, maar systeembeheer heeft daar vast een goede reden voor.
Abort, Retry, Quake ???
quote:polklm schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:00:
Maar oke blijkbaar willen jullie geen voorbeeld geven hoe je zoekt met google!! Geef me dan een ander voorbeeld!
RobIII wijzigde dit bericht 19-09-2005 14:10 (71%)
Ben jij !FOK ook zo zat. Kijk dan voor serieus nieuws op http://www.nieuwszicht.com/
Tis Windows 98quote:andreict schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:09:
control ....msc
Kom op zeg. We hebben hier uitgebreid gesproken over het feit dat we de TS niet willen helpen omdat 'ie probeert buiten systeembeheer te gaan. Nu ga jij het nog mooi even zitten voorkauwenquote:
RobIII wijzigde dit bericht 19-09-2005 14:14 (5%)
een tipje van de sluier is nooit weg toch.. jij wilt ook graag geholpen worden als je wat vraagt ookal ben je lui. En volgens mij geef ik het antwoord niet maar alleen een tipje..quote:RobIII schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:13:
[...]
Kom op zeg. We hebben hier uitgebreid gesproken over het feit dat we de TS niet willen helpen omdat 'ie probeert buiten systeembeheer te gaan. Nu ga jij het nog mooi even zitten voorkauwen
1
| Onzin |
Motrax wijzigde dit bericht 19-09-2005 14:19 (44%)
| Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert |
Werken in Tilburg bij een leuke, kleine IT-afdeling? Dat kan! Meer info per DM.
sharky-terror wijzigde dit bericht 19-09-2005 14:22 (22%)
quote:Motrax schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:16:
Maak een .txt bestand aan met daarin het volgende:
code:
1 Onzin
Hernoem het bestand naar .reg en daarmee zou het moeten werken, maar ik kan het niet testen.
Windows Registry Editor Version 5.00
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus