Gathering of Tweakers

Quicksearch
Jong, blond & onschuldig..
Reg. datum: 02 maart 2000

quote:
woutertje schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:53:
Rofl :P
Ik heb zo'n zin om weer eve-online te gaan spelen maar moet nog even nadenken of ik het weer ga doen :P
Kan iemand even snel wat redenen posten om het wel te doen, ben ik daar ook weer vanaf :D

PvP.

En nou spelen, kreng! :P

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

Het probleem is niet alleen dat ik het duur vind, het is ook nog eens zo dat ik geen creditcard heb, en dan m'n pa fel tegen maandelijkse betaling is. Die zal me dus ook niet helpen :P

Misschien maar goed ook anders ben ik straks geld kwijt ;) (tof spel!!)

Let it rain! als ik binnen ben

Hmm, das pech hebben :P
Mijn pa heeft juist een creditcard en hij vind het ook goed dat ik het hier voor gebruik :P

AMD Athlon 64 X2 4200+ | 1,5GB Geheugen | 7900 GTX 512 MB

quote:
Getah schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:34:
Even zomaar een vraagje van iemand die net een trial-account heeft aangemaakt...

Vinden jullie het niet veel te veel geld kosten zo'n 14 euro per maand? Ik vind het echt een heel leuk spel tot dusverre, maar ik ga echt niet elke maand weer geld betalen, en zeker niet zoveel... Blijkbaar hebben velen dit toch over voor het spel, maar vinden jullie het niet eigenlijk ook te duur?
ik heb 2 accounts en betaal 30 euro. Is het veel? Misschien wel, maar ik mis et niet, ik heb een goed inkomen voor een student :)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Hebben er nog meer mensen last, met het inloggen op de character sheet of News Archive op http://www.eve.com? Om de een of andere reden, keer ik steeds weer terug naar het inlogscherm.

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

Doet het prima hier :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Reg. datum: 23 september 2000

quote:
Getah schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:25:
en dan m'n pa fel tegen maandelijkse betaling is.

Betaald je pa geen huur dan?

Maar je hebt bij Eve paybycash... lekker via online banking geld overmaken. Meestal is het voor mij binnen 2a3 dagen binnen.

Het is het zeker waard btw.

quote:
Snowy112 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:11:
Hebben er nog meer mensen last, met het inloggen op de character sheet of News Archive op http://www.eve.com? Om de een of andere reden, keer ik steeds weer terug naar het inlogscherm.
Ja ik had dat ook, maar inloggen op het forum en daarna naar je char sheet gaan werkt wel.

WasBak wijzigde dit bericht 31-10-2005 10:07 (38%)

Kan iemand Checken of DREAMWORKS nog bestaat?

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

EVE is a way of life

Yup is er nog steeds :)

ik wil geen signature! :(

thnx! :)

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

EVE is a way of life

Voor zover ik van de forums kan lezen zijn character veilig tot 6 maanden na laatste betaling, maar tot nu toe zijn er nog geen enkele characters gedelete, dus je hebt nog al je mooie spulletjes :P

Had alleen maar paar deimos, paar tempest, en miljoentje of 500..

Krijg van een vriend een bil. als ik weer terugkom, maar ik speel ook Lineage2 :| moeilijk moeilijk.. pvp nam altijd zoveel tijd in beslag.

1b isk? O_o

Hoe komen mensen toch aan zoveel geld, het lukt mij nooit om meer dan 300mil bij elkaar te krijgen,doe ik iets fout? :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

EVE is a way of life

Mja, ik heb het zelfde Starlite, speel het spel al 2 jaar met 3 accounts tegenwoordig en mijn geld + assets komt nooit boven de 500 mill :P Als je dan noobs ziet met meer geld dan ik ooit gezien heb doet dat toch een beetje pijn :P

Jong, blond & onschuldig..
Reg. datum: 02 maart 2000

Och, sommige mensen zitten op hun isk & anderen geven het uit.. Ik behoor tot de laatste soort, als is het maar omdat pvp in mijn geval erg prijzig is (ik verlies nog al wat scheepjes links & rechts).

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

PvP is inderdaad een dure hobby [zelfs met cruisers / af']
En als je net zoals ik geen level 4 missies doet en dus nooit een T2 BPO zult krijgen.. sjah :P

Ik ben gister een 10/10 ingegaan met mijn apoc, 1e level viel wel mee, alleen had ik geen zin om de 80Km naar de can met de key te vliegen en weer terug, dus ben niet naar level 2 gegaan :)
Loot was er zo goed als niet, maar de 7,5 mil was snel verdiend :)

StarLite wijzigde dit bericht 31-10-2005 17:14 (10%)

\o/

Ik ben al een paar maandjes gestopt met EvE, en had op het laaste een vermogen van 4 a 5 miljard. ik moet zeggen dat de laaste maand van mijn eve carriere zeer veel geld opleverde. Zo'n 350 miljoen per week. Daarvoor zo rond de 75 p/week.
Ik moet er wel bij vermelden dat ik wel een carebare was.

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

-
Reg. datum: 17 augustus 2002

quote:
Twixxx schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:15:
Ik ben al een paar maandjes gestopt met EvE, en had op het laaste een vermogen van 4 a 5 miljard. ik moet zeggen dat de laaste maand van mijn eve carriere zeer veel geld opleverde. Zo'n 350 miljoen per week. Daarvoor zo rond de 75 p/week.
Ik moet er wel bij vermelden dat ik wel een carebare was.

Kan je er ook bij vertellen hoe veel je speelde en wat je precies deed?
350M 8)7

-

Ik was trader.
Mischien dat sommige oude lieve corp members mij nog wel herinneren onder de naam Divania, ik speelde niet zo erg veel maar het traden begon ik wel als een soort werk te zien.
PvP kon mij niet boeien, en een POS zat er helaas toen nog niet in voor onze corp (ARIN)
Vervolgens was onze corp in de begin fase van pvp en werd ik een keer met een volle iteron mk V met expanders van 40 mill aan fladeren geschoten waar ik toen nog zeer hard voor had moeten werken.

Deze drie factoren te samen hebben mij doen besluiten te stoppen met EvE.

Ik zit trouwens te denken om weer te gaan spelen ook :P

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

hmmm ik zit met klein probje, ik heb een offer van Zoelounore Arnanwaert , 'Deeds, Not words' daarvor heb ik 90 slaven nodig(minmatar) hoe kom ik daaraan, niemand wist t :S

target assimilated
Systems: Odin Thor Sleipnir Loki

Moet je in smuglers cove vragen die willen voor aardig wat isk wat overzetten voor je. Vraag niet hoe ze het doen want dat zeggen ze toch niet.

Een vriend van mij heeft nu net 1 bil door een handel in bs. Hij koop vindicators bpc's bouwt ze en verkoopt ze voor 200 mil meer weer. Hij koopt alle mins op de trit en pyr na wat ie met 2 x large barge mined. Dus dat schiet wel op.

Dream. Als je nu nog Eve wilt spelen kun je bij [5] metteen aan de bak.
Die krijgen nu flink klop (vind je het gek als je van alle kanten wordt aangevallen).
Maar flink PvPen zal er zeker in zitten.

Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik te weinig tijd heb om lekker mee te doen.
Ben bezig om een eigen zaak op te zetten (naast een gewone baan) en dat kost behoorlijk wat tijd.

[5] Flink klop?
Euh right :)

FE betaald Mercenary Coalition om te warren met [5], -V- en S-A dus euuuh who is loosing the battle?

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

quote:
fuse schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:32:
Dream. Als je nu nog Eve wilt spelen kun je bij [5] metteen aan de bak.
Die krijgen nu flink klop (vind je het gek als je van alle kanten wordt aangevallen).
Maar flink PvPen zal er zeker in zitten.

Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik te weinig tijd heb om lekker mee te doen.
Ben bezig om een eigen zaak op te zetten (naast een gewone baan) en dat kost behoorlijk wat tijd.
Weet niet of 5 me zou willen, dit vanwege het feit dat ik in Omega zat en flamewars dagelijks aan de gang waren met Atuk en vrindjes. Heb daarnaast wel veel vrindjes in Atuk zitten van Omega (T-Rex, Tholarim.. etc) :P

-
Reg. datum: 09 januari 2003

Ik gaat ook maar weer beginnen met EVE. Na wow en guild wars vindt ik dit toch het leukste spel dat er nu is.

If im not back in 5 minutes... Wait longer

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws