quote:
PvP.
En nou spelen, kreng!
.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:woutertje schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:53:
Rofl
Ik heb zo'n zin om weer eve-online te gaan spelen maar moet nog even nadenken of ik het weer ga doen
Kan iemand even snel wat redenen posten om het wel te doen, ben ik daar ook weer vanaf
.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.
AMD Athlon 64 X2 4200+ | 1,5GB Geheugen | 7900 GTX 512 MB
ik heb 2 accounts en betaal 30 euro. Is het veel? Misschien wel, maar ik mis et niet, ik heb een goed inkomen voor een studentquote:Getah schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:34:
Even zomaar een vraagje van iemand die net een trial-account heeft aangemaakt...
Vinden jullie het niet veel te veel geld kosten zo'n 14 euro per maand? Ik vind het echt een heel leuk spel tot dusverre, maar ik ga echt niet elke maand weer geld betalen, en zeker niet zoveel... Blijkbaar hebben velen dit toch over voor het spel, maar vinden jullie het niet eigenlijk ook te duur?
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
quote:Getah schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:25:
en dan m'n pa fel tegen maandelijkse betaling is.
Ja ik had dat ook, maar inloggen op het forum en daarna naar je char sheet gaan werkt wel.quote:Snowy112 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:11:
Hebben er nog meer mensen last, met het inloggen op de character sheet of News Archive op http://www.eve.com? Om de een of andere reden, keer ik steeds weer terug naar het inlogscherm.
WasBak wijzigde dit bericht 31-10-2005 10:07 (38%)
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
ik wil geen signature! :(
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
StarLite wijzigde dit bericht 31-10-2005 17:14 (10%)
\o/
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
quote:Twixxx schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:15:
Ik ben al een paar maandjes gestopt met EvE, en had op het laaste een vermogen van 4 a 5 miljard. ik moet zeggen dat de laaste maand van mijn eve carriere zeer veel geld opleverde. Zo'n 350 miljoen per week. Daarvoor zo rond de 75 p/week.
Ik moet er wel bij vermelden dat ik wel een carebare was.
-
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!
Weet niet of 5 me zou willen, dit vanwege het feit dat ik in Omega zat en flamewars dagelijks aan de gang waren met Atuk en vrindjes. Heb daarnaast wel veel vrindjes in Atuk zitten van Omega (T-Rex, Tholarim.. etc)quote:fuse schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:32:
Dream. Als je nu nog Eve wilt spelen kun je bij [5] metteen aan de bak.
Die krijgen nu flink klop (vind je het gek als je van alle kanten wordt aangevallen).
Maar flink PvPen zal er zeker in zitten.
Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik te weinig tijd heb om lekker mee te doen.
Ben bezig om een eigen zaak op te zetten (naast een gewone baan) en dat kost behoorlijk wat tijd.
If im not back in 5 minutes... Wait longer
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos