Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Veritas heeft nu +/- 80 kills per dag ;)

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

Reg. datum: 23 augustus 2005

weet iemand waar ik een level 1 agent kan vinden ??

'ON ERROR RESUME NEXT

Zo ongeveer overal, de tutorial heeft je er 1 aangewezen als je de tutorial gevolgd hebt.
Anders kan je per NPC corp kijken waar hun level 1 agents zitten.
Zoek de npc corp op war je missies voor wilt doen [als je er geen weet, neem degene van wie de station is, die zitten iig in de buurt ;)] Klik op het blauwe I-tje [info] en klik vervolgens op agents. Je krijt dan een lijst van alle agents van die corp.
Ze staan overigens ook per station in de "agents" tab in station :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

quote:
Pixxa schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:56:
Hee ARIN en Princ, hoe gaat et :D Leeft iedereen nog? Ik hoorde van Hedzer dat er een aantal zijn opgestapt na mij en dat arin uit fix is ... Hoest nu dan? Ben wel benieuwd!

Oh gevonden! : http://arin.eve-killboard.net/?a=stats

En Pixje staat ongeveer bovenaan!! :D:P Hulde voor Hedzer!
beter lezen dude :P die Mauna kea staat bovenaan, maar dat komt omdat ie teveel zuipt :P . altijd lachen met hem als we weer gaan raiden en niet zeker weten of we ooit nog thuis komen :)

traktor scratch!

LVE: Fardau
Reg. datum: 29 juni 2003

Hehe, starlite net voorbij op eve-radio ;)

27-6-2008

Man's inhumanity to Man

Vandaag me account geactiveerd \o/ eindelijk de tutorial af, er is nog 1 ding wat ik niet helemaal snap:
Wat betekenen de kleuren van lijnen(stargates) want blauwe kan ik niet gebruiken...hoe werkt dit??

enig nadeeltje zijn die 20 jumps :P :X

GravGunner wijzigde dit bericht 26-10-2005 22:11 (11%)

target assimilated
Systems: Odin Sleipnir Loki Fenrisulfr

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
BaN5Hee schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:23:
Hehe, starlite net voorbij op eve-radio ;)
ik? :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Volgens mij wel, die gast noemde iedereen op die in dat channel zat.
Tenzij je niet in dat kanaal zat natuurlijk... :P

27-6-2008

'ON ERROR RESUME NEXT

Als het het IRC kanaal was, daar zit ik inderdaad in, ingame zit ik niet in het eve-radio channel.

\o/

Was inderdaad IRC.

Ik heb iets meer dan een jaar geen EVE meer gespeeld en ik vraag me af wie Deklein space onder z'n hoede heeft. Kan iemand me dat vertellen?

Ben ook wel benieuwd naar de Exodus uitbreiding.

27-6-2008

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

Deklein is onder controle van IRON "Imperial Republic Of the North"

Voor de laatste alliance overzicht: http://www.eve-files.com/media/corp/CRII/Latest.jpg

ik wil geen signature! :(

Hee, da's handig, thanks :) ! Weet je ook welke corps er in die alliance zitten?

27-6-2008

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

http://www.eve-online.com/alliances/ en dan ff IRON opzoeken, lijst kan niet compleet correct zijn omdat die pagina niet zo vaak upgedate wordt :X

ik wil geen signature! :(

Voor degenen die het nog niet weten er is nu een grote cross alliance war aan de gang.

FE/PA/MC/NBSI (Noord)

tegen:

V & 5 (Zuid)

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

BAM!
Reg. datum: 03 augustus 2002

Jaja cardassius, je vergeet trouwens stain alliance die iniedergeval ons (F-E) ook een war dec heeft gegeven (of wij hun?). Iniedergeval genoeg targets :).
Ik zie je in space carda, groet Ingvi ;)

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

Reg. datum: 11 september 2005

Vaag dat PA nog steeds d4 geclaimed heeft op die map, die hebben wij toch echt een paar dagen geleden overgenomen.... En nee, dit is geen smack, we hebben sovereinity en de station in ONS bezit. Risk heeft verder ook druk gezet op BKG en dergelijke hoofdsteden van PA.

Reg. datum: 23 juni 2003

quote:
toch echt een paar dagen geleden overgenomen....

^zegt genoeg toch?
paar dagen.... denk je echt dat die map iedere dag up to date gehouden wordt? :P
Reg. datum: 13 juni 2003

Even zomaar een vraagje van iemand die net een trial-account heeft aangemaakt...

Vinden jullie het niet veel te veel geld kosten zo'n 14 euro per maand? Ik vind het echt een heel leuk spel tot dusverre, maar ik ga echt niet elke maand weer geld betalen, en zeker niet zoveel... Blijkbaar hebben velen dit toch over voor het spel, maar vinden jullie het niet eigenlijk ook te duur?

Let it rain! als ik binnen ben

Ik vind het het wel waard, mits je in een alliance zit anders is er vind ik geen zak aan.
Ik heb het ook een maandje gespeeld maar doordat ik op vakantie ging ben ik er mee gestopt.
Ik zit eraan te denken om weer te beginnen :P

AMD Athlon 64 X2 4200+ | 1,5GB Geheugen | 7900 GTX 512 MB

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Getah schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:34:
Even zomaar een vraagje van iemand die net een trial-account heeft aangemaakt...

Vinden jullie het niet veel te veel geld kosten zo'n 14 euro per maand? Ik vind het echt een heel leuk spel tot dusverre, maar ik ga echt niet elke maand weer geld betalen, en zeker niet zoveel... Blijkbaar hebben velen dit toch over voor het spel, maar vinden jullie het niet eigenlijk ook te duur?
Als je per kwartaal/half jaar met CC betaald word het een stukje goedkoper, meer richting 10 euro :)

\o/

Reg. datum: 11 september 2005

ik denk er niet eens meer bij na, het wordt gewoon automatisch afgeschreven elke maand en denk er niet meer bij na.... maar goed ik verdien ook maandelijks rond de 200 euro dus ik kan die 15 euri wel missen....

En ja, ik heb die 15 euro er wel voor over, het komt neer op 0,50 cent per dag. En ik speel gemiddeld ongeveer 3-4 uur per dag dus tja... das 0.15 cent per uur.... Das een schreintje voor dit prachtige spel :D Laten we nou eerlijk zijn... welke spel is massive multiplayer, heeft zo'n prachtige opzet als eve en kost _maar_ 15 euro per maand? EvE > WoW of elk ander massive multiplayer out there. (tbh eve doet het maar goed met 16000 players op 1 server, bij WOW zuigt de serverlag en dat is niet eens massive multiplayer, want daar zijn meerdere servers)

Reg. datum: 24 december 2003

je computer kost qua afschrijvings kosten al veel meer per maand gemiddeld?
De stroomkosten per pc zijn ook al 3x zo hoog als 14 euro bijna.
Dan heb je nog internet abonnement.

online spel betekent vaak dat je geen single spelletjes meer koopt, dus dat bespaar je wel.
ach valt best dus mee als je naar totale kosten plaatje kijkt.

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

omg nerds..

boeiend :)

spelen! :p

//

oja,
en dit gratis webbased mmorpg achtige ruimte spelletje is wel grappig om naast eve te spelen :P voor als je moet haulen ofzo, of je moet er voor zorgen dat je pod naar huis kan :) www.ogame.nl

Erikie wijzigde dit bericht 29-10-2005 03:35 (72%)

traktor scratch!

Horizon.Inc

quote:
Getah schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:34:

trial hè .....over 2 weken ben je verslaafd en dan horen we je niet meer over euro maar over isk :P

Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]

Let it rain! als ik binnen ben

Rofl :P
Ik heb zo'n zin om weer eve-online te gaan spelen maar moet nog even nadenken of ik het weer ga doen :P
Kan iemand even snel wat redenen posten om het wel te doen, ben ik daar ook weer vanaf :D

AMD Athlon 64 X2 4200+ | 1,5GB Geheugen | 7900 GTX 512 MB

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: