Reg. datum: 11 september 2005
quote:
een uurtje? 10/10 complex zeker?
die zijn tof om te doen ;p
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:Semmy schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 20:05:
hehe
ach die machariels die vinden we netjes daar ga ik echt geen geld aan uitgeven als je ze met een uurtje werk kan hebben.
Maarja maar weer eens kijken wat shinra gaat doen aan rus nu ze immensea aan het aanvallen zijn
daar waar de bpc's liggen wel d-:quote:SurVie schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 20:33:
[...]
een uurtje? 10/10 complex zeker?
die zijn tof om te doen ;p
[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker
quote:steve_jacks schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:09:
Na jullie tips te hebben gevolgd ben ik 2 dagen af en aan condensed- en massive Scordite gaan minen en heb ik nu 500.000 ISK. Wat is een verstandige keus om als schip te kopen, wanneer ik door wil gaan met minen?
Ik zie het rond die astroids altijd helemaal vol hangen met Iteron cargo tuggers. Blijkbaar kunnen die veel kwijt? Ik kan een mark 1 in ieder geval makkelijk veroorloven. Bad plan, good plan?
Ik wil dus echt voorlopig alleen maar minen. Lekker veilig in m'n regio, en het vergt niet veel aandacht
np, kan geen kwaad om het zo te leren, maar vond zelf aan het begin het mijnen veels te lang duren, en dan heb je na een paar dagen wel de skills voor een leuke frig/cruiser maar nog niet de isk. Beetje hulp is dan nooit wegquote:PS: redwing, bedankt voor je aanbod, maar ik vond toch dat ik m'n beginners fouten "the hard way" moest herstellen
Dat gaat niet echt snel gebeuren.quote:StarWolf schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:49:
Wist niet dat Arcane Industries een aantal GOTters in zich had![]()
Van mij mogen ze in ieder geval zo snel mogelijk uit de Catch corridor vertrekken. En als het niet goedschiks kan ...
quote:steve_jacks schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:09:
Na jullie tips te hebben gevolgd ben ik 2 dagen af en aan condensed- en massive Scordite gaan minen en heb ik nu 500.000 ISK. Wat is een verstandige keus om als schip te kopen, wanneer ik door wil gaan met minen?
Ik zie het rond die astroids altijd helemaal vol hangen met Iteron cargo tuggers. Blijkbaar kunnen die veel kwijt? Ik kan een mark 1 in ieder geval makkelijk veroorloven. Bad plan, good plan?
Ik wil dus echt voorlopig alleen maar minen. Lekker veilig in m'n regio, en het vergt niet veel aandacht
PS: redwing, bedankt voor je aanbod, maar ik vond toch dat ik m'n beginners fouten "the hard way" moest herstellen
quote:StarWolf schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:49:
Wist niet dat Arcane Industries een aantal GOTters in zich had![]()
Van mij mogen ze in ieder geval zo snel mogelijk uit de Catch corridor vertrekken. En als het niet goedschiks kan ...
traktor scratch!
ik wil geen signature! :(
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
quote:JeroenB schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:55:
Hoe zit het trouwens met levels en ranks? Level is dat nummer dat achter de skill staat? Ga je een level op een skill omhoog als je rank 5 hebt gehaald ofzo?
... MMORPG Addict.
Hoe zit het trouwens met levels en ranks? Level is dat nummer dat achter de skill staat? Ga je een level op een skill omhoog als je rank 5 hebt gehaald ofzo?
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
\o/
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona