Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 11 september 2005

quote:
Semmy schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 20:05:
hehe

ach die machariels die vinden we netjes daar ga ik echt geen geld aan uitgeven als je ze met een uurtje werk kan hebben.

Maarja maar weer eens kijken wat shinra gaat doen aan rus nu ze immensea aan het aanvallen zijn

een uurtje? 10/10 complex zeker?

die zijn tof om te doen ;p

Reg. datum: 01 september 2002

quote:
SurVie schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 20:33:
[...]

een uurtje? 10/10 complex zeker?

die zijn tof om te doen ;p
daar waar de bpc's liggen wel d-:

ik wil zelf over een tijdje nog een nightmare kopen/looten

ik ben namelijk amarr/caldari char, dus een perfect ship voor mij O+

maar goed moet eerst ff tech II lasers trainen, dus ik wacht nog ff :9

ik zou hem niet kopen denk dat je daar spijt van krijgt als er t2 bships uitkomen dan zal de prijs namelijk drastish dalen

mjah dat dacht ik ook al, maar tech 2 ships duren nog wel ff, voordat tech II ships betaalbaar zijn, zijn we wel weer een maandje of 4 verder gok ik....

maar goed het duurt ook nog een poosje voor ik tech II energy weapons kan gebruiken, ben eerst cruise en torps naar 5 aan het trainen, nog zo'n 30 dagen totaal. :'(

Semmy, nooit setup testen buiten station, maar op een ss :). Denk dat, dat een handige tip is aangezien ik ook zo een bs ben verloren :/.

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

ik ben niet zo een bship kwijtgeraakt maar door een miscommunicatie.

we hadden daar ff onze setting getest en gingen naar een belt omdat iemand een af wou testen.

Vervolgens zij iemand er is een rat in local dus ik jump naar een gate bleken het er 19 te zijn

quote:
steve_jacks schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:09:
Na jullie tips te hebben gevolgd ben ik 2 dagen af en aan condensed- en massive Scordite gaan minen en heb ik nu 500.000 ISK. Wat is een verstandige keus om als schip te kopen, wanneer ik door wil gaan met minen?

Ik zie het rond die astroids altijd helemaal vol hangen met Iteron cargo tuggers. Blijkbaar kunnen die veel kwijt? Ik kan een mark 1 in ieder geval makkelijk veroorloven. Bad plan, good plan?

Ik wil dus echt voorlopig alleen maar minen. Lekker veilig in m'n regio, en het vergt niet veel aandacht :)

Frig zoeken met zoveel mogelijk turret hardpoints en evt. mining bonus (als je straks cruiser kan vliegen moet je een scythe of een osprey pakken).
Hauler moet je degene pakken die je makkelijk en snel kan trainen, zoveel mogelijk cargo space heeft en zoveel mogelijk low-slots (voor expanders). Veel gaan voor de iteron V aangezien je daarmee het meest kan vervoeren van de standaard haulers. Ikzelf vlieg een badger II, en daar kan ik ook altijd goed genoeg uit de voeten, maar dat ligt er dus een beetje aan wat je van plan bent.

quote:
PS: redwing, bedankt voor je aanbod, maar ik vond toch dat ik m'n beginners fouten "the hard way" moest herstellen :P
np, kan geen kwaad om het zo te leren, maar vond zelf aan het begin het mijnen veels te lang duren, en dan heb je na een paar dagen wel de skills voor een leuke frig/cruiser maar nog niet de isk. Beetje hulp is dan nooit weg :P

ahhhh morgen weer in een pvp corp ;p

time to rumble :D

Gelukkig eindelijk weer een beetje mensen afraggen, kep er nu al zin in, dat agent running carebearing gedoe van mij de laatste tijd komt me de neus uit. Nu is het tijd voor de leuke kant van eve :P

Wist niet dat Arcane Industries een aantal GOTters in zich had :/

Van mij mogen ze in ieder geval zo snel mogelijk uit de Catch corridor vertrekken. En als het niet goedschiks kan ... >:)

Fairytale gone bad...

Starwolf, ARIN is opgezet door Gotters (maverick en ik kwamen met het idee, en Joop was ook al snel van de partij als BoD en de leden volgde snel) en is stiekem wel beetje DE GoT corp in eve denk ik (samen met princ - de empire huggers ;) )

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Reg. datum: 23 september 2000

quote:
StarWolf schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:49:

Van mij mogen ze in ieder geval zo snel mogelijk uit de Catch corridor vertrekken. En als het niet goedschiks kan ... >:)
Dat gaat niet echt snel gebeuren. :P

quote:
steve_jacks schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:09:
Na jullie tips te hebben gevolgd ben ik 2 dagen af en aan condensed- en massive Scordite gaan minen en heb ik nu 500.000 ISK. Wat is een verstandige keus om als schip te kopen, wanneer ik door wil gaan met minen?

Ik zie het rond die astroids altijd helemaal vol hangen met Iteron cargo tuggers. Blijkbaar kunnen die veel kwijt? Ik kan een mark 1 in ieder geval makkelijk veroorloven. Bad plan, good plan?

Ik wil dus echt voorlopig alleen maar minen. Lekker veilig in m'n regio, en het vergt niet veel aandacht :)

PS: redwing, bedankt voor je aanbod, maar ik vond toch dat ik m'n beginners fouten "the hard way" moest herstellen :P

Steve,

Als je lekker wilt minen zijn er twee dingen om op te letten;

1. een frigate met veel cpu-power
2. minimaal twee turret hard points
3. als het even kan ook op cargo space letten.

Met die twee turret hard points kan je als het goed is twee redelijke mining-lasers mounten en de cpu-power (hopelijk voldoende; anders misschien met een co-processor in low-slot) zorgt er voor dat die mining-lasers het ook werkelijk doen. :)

Als je een industrial (Iteron of Badger) ship hebt kan je de volgende truuk toepassen:

Ga minen in je frigate. Zorg dat je stil hangt in space. Als je cargohold vol zit rechts-klikken op de ore en jettison klikken. Er verschijnt dan een container vlak bij je schip (minder dan 300meter). Deze container zie je ook in je overview (even op afstand sorteren). Geef de container een naam (bijvoorbeeld "18:34 steve") en open hem door er met de rechter muis knop op te klikken. De reden waarom je de tijd van creatie in de naam zet is omdat deze kans na een (1) uur imploderen. Dan zou dus alles wat er in zit verloren gaan.

Als je can daar zo hangt kan je er steeds ore in slepen totdat je ongeveer zo veel hebt als er in een keer in je industrial ship past. Dan vlieg je als een speer naar je station .. weer naar buiten in je industrial .. naar de can .. klik open can .. sleep naar je cargo hold .. en hup terug naar station. Je loopt het risico dat er iemand van je ore snoept maar dat is mij persoonlijk nog nooit gebeurd.

succes.

ondertitel? wa'sdat?

quote:
StarWolf schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:49:

oef, ik hou van dit soort berichten :P

wanneer komen jullie :P

traktor scratch!

"Keep on keeping on"
Reg. datum: 30 november 2000

Ik ben met Eve begonnen en zou graag in dezelfde organisatie willen zitten met andere GOT'ers.
Wat moet ik doen/waar moet ik heen warpen?
Ik ben van Aldari/Deteis

EVE is a way of life

Als je net begonnen bent kan je het beste Rai Ardosa of Kaastosti contacten in game :)

ik wil geen signature! :(

Ik zit sinds kort in STC [Stain-Alliance] aangezien mijn oude corp [SFHI] corp gemerged is met ze. Moet zeggen dat het me zeker wel bevalt, dit is veel meer een PvP gerichte corp en hun TS channel en corp chat is altijd druk :)
En het speelt gewoon zoveel mooier op mijn nieuwe 24" tft-tje [8)], de extra ruimte is superfijn gewoon :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

"Keep on keeping on"
Reg. datum: 30 november 2000

Watvoor resolutie speel je nu? En wat bedoel je met die extra ruimte? Hoe heb je je scherm ingedeeld?

razoon wijzigde dit bericht 20-09-2005 20:09 (55%)

1920x1200, de extra ruimte tov van 1600x1200 is toch wel fijn eigenlijk, er passen gewoon meer dingen in beeld, en tijdens PvP heb je meer overzicht :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Vrolijkheid alom!

Een nadeel van die resolutie is natuurlijk wel dat je helemaal niets meer kunt lezen ;)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Hoe zit het trouwens met levels en ranks? Level is dat nummer dat achter de skill staat? Ga je een level op een skill omhoog als je rank 5 hebt gehaald ofzo?

quote:
JeroenB schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:55:
Hoe zit het trouwens met levels en ranks? Level is dat nummer dat achter de skill staat? Ga je een level op een skill omhoog als je rank 5 hebt gehaald ofzo?

Rank is hoe moeilijk de skill is om te leren.

Level betekend hoeveel je van de skill al geleerd hebt (hoe "profesioneel" je al bent op het gebied van de skill)

Hogere rank == Langere Trainings tijd.
Elk extra level betekend extra bonus die de skill geeft.

... MMORPG Addict.

quote:

zo werkt het gelukkig niet, er is geen experience systeem en je kan dus alleen een skill level up door die te trainen (zoiets als in The Matrix, waar je Neo kung fu ziet leren door een program in zijn brain te loaden). Die skills kan je kopen op de markt, en elke skill heeft 5 levels. Hoe lang een skill duurt om te trainen hangt af van de rank van de skill, ofwel de rank is een vermenigvuldigingsfactor van de tijdsduur om een skill te trainen.
Verder hangt de tijd die je nodig hebt om iets te trainen af van de attributes waarop een skill gebaseerd is. De skill "Gunnery" bijvoorbeeld heeft hangt af van de attributes "Perception" en "Willpower". Hoe hoger je deze attributes hebt, hoe sneller je deze skill leert. Attributes kan je op zijn beurt weer verhogen door skills te trainen die onder de noemer "Learning" vallen, en je kan ook attributes verhogen door attribute implants.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:

hehe lol dit is het leukste wat ik tot nu toe heb gehoord met betrekking tot skill training

>:)

no offense to you natuurlijk :>

na een complete baggerdag heb ik toch weer effe gelachen >:)

Een rank 2 skill duurt 2 keer zo lang om te trainen als een rank 1 skill.
Als een rank 1 skill bijvoorbeeld 6 minuten duurt om te trainen naar level 1, duurt een rank 2 skill dus 12 minuten.

\o/

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws