Gathering of Tweakers

Quicksearch
Fairytale gone bad...

quote:
ravenger schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:28:
nou Chiel je had wel wat meer je best mogen doen op die TS :P

als jij me es paar mooie screenies stuurt enzo ;)

voor de rest denk ik dat de TS nog wel redelijk goed is.

Tabellen enzo zuigen enorm veel aarsch om te maken (imho...) dus begin er liever niet aan... ook niet nodig toch?

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

het verhaaltje is ook wat out of date :)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Hallo Mede Eve spelers,

Zelf ben ik sinds begin augustus 2005 begonnen aan het avontuur Eve. Dit bevalt mij tot op heden zeer goed. Een collega van mij is reeds sinds december 2004 betrokken in het avontuur.

Tot op heden, was hij lid van een corp (weet even de naam niet meer). Echter is hij nu samen met mij een corp begonnen genaamd Wings Of Fury.

Nu voel je hem natuurlijk al aankomen. We kunnen inderdaad nog wel een paar Corpmembers gebruiken. We zijn gevestigd in Otanuomi en dan vervolgens de eerste station in de lijst. We houden ons voornamelijk bezig met PvP en research/manufactoring. Een war gaan wij natuurlijk niet ff 1,2,3 uit de weg, maar noodzaak vinden we het niet.

Mocht je je geroepen voelen, om je bij ons aan te sluiten, dan kun je ingame eventueel contact opnemen met Elroth (CEO).

Kan iemand mij trouwens nog ff vertellen wat de Corp is van GOT? Of is dat gewoon Gathering Of Tweakers......erg voor de hand liggend namelijk 8)7

Zelf ben ik ingame bekend als Dark Sinister of als mijn alt Garduran.

Lijkt mij leuk om eens mensen van hier tegen te komen ingame.

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

Vogels smaken vies.

Hoe ga ik nu aan geld komen...

Dat tutorial mens zei dat ik zo snel mogelijk naar een frigate moest upgraden. Dus dat doe ik en ga de eerste agent missies doen die je automatisch aangereikt krijgt. Daarna moet ik zelf opzoek. Hoe dat moet wordt nergens in het spel uitgelegd, maar ik heb uiteindelijk via de corp info van de eerste agent wat ander lv1 agents gevonden. Deze lagen alleen wel 12 a 15 jumps verder...maar ok.

Eenmaal uitgejumpt warp ik rechtstreeks in een station wat me totaal onbekend voorkwam qua vormgeving...mijn scheepje was dan ook binnen enkele seconden vernietigd. Ik kon niet eens goed zien wat het nou was, want ik was veel te hard bezig in m'n pod weg te warpen.

Dus nu zit ik hier met de vraag: how the hell ga ik nu geld verdienen? Hoe vind ik een toegankelijke agent die niet in een of ander low-security gebied zit? Die me missies geeft die te doen zijn met het default scheepje zonder enige fatsoenlijke bewaping? Of is er een andere manier om in het begin veilig aan wat inkomen te komen?

Sorry voor deze "zoek zelf maar uit" vraag, maar er lijkt een enorm gat te zijn tussen de start-tutorial en websites die guides hebben over allerlei geavanceerde strategieen voor wanneer je in de miljoenen zwemt. Ik moet gewoon wat langer aan het handje gehouden worden voordat ik het snap :>

Discovery Channel

door te minen en (iemand laten refinen met L5) en verkopen is
en L0 missions
ik ben ooit (maand geleden, speel het nu 45dagen) ook bijna neergeknalt met L1 met me "n00b/beginner" schipje :P dus dat is dan al hard :P

ThaHandy wijzigde dit bericht 15-09-2005 23:47 (26%)

Asus P5AD2 Premium | P4 560 3.6Ghz | Sapphire X1950XTX | 3GB Kingston DDR2-533 |
4*74GB raptors @ raid10 | 4*200GB @ raid5 @ promise sx4 s150 | Stacker case

Discovery Channel

wat kan je doen met gasten die container leeg plukken met ore? :|

is er een manier om em legaal neer te maaien? bounty? locatie 0.7 space

ThaHandy wijzigde dit bericht 16-09-2005 01:41 (4%)

Asus P5AD2 Premium | P4 560 3.6Ghz | Sapphire X1950XTX | 3GB Kingston DDR2-533 |
4*74GB raptors @ raid10 | 4*200GB @ raid5 @ promise sx4 s150 | Stacker case

quote:
ThaHandy schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 01:40:
wat kan je doen met gasten die container leeg plukken met ore? :|

is er een manier om em legaal neer te maaien? bounty? locatie 0.7 space
Nog niet, na volgende patch waarschijnlijk wel. Ze zijn van plan degene die jat te flaggen waarna je hem neer mag maaien zonder concord op je nek te krijgen :)
quote:
steve_jacks schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:27:

Sorry voor deze "zoek zelf maar uit" vraag, maar er lijkt een enorm gat te zijn tussen de start-tutorial en websites die guides hebben over allerlei geavanceerde strategieen voor wanneer je in de miljoenen zwemt. Ik moet gewoon wat langer aan het handje gehouden worden voordat ik het snap :>
Wat is je ingame nick ? Als je die ff geeft stuur ik vanavond/morgen wel een paar 100k zodat je iig een frig met wat fitting kunt kopen. Dan zou je lmet wat moeite lvl1 missies moeten kunnen doen of iig wat mijnen om aan wat meer isk te komen :)

quote:
Snowy112 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:47:
Hallo Mede Eve spelers,

Zelf ben ik sinds begin augustus 2005 begonnen aan het avontuur Eve. Dit bevalt mij tot op heden zeer goed. Een collega van mij is reeds sinds december 2004 betrokken in het avontuur.

Tot op heden, was hij lid van een corp (weet even de naam niet meer). Echter is hij nu samen met mij een corp begonnen genaamd Wings Of Fury.

Nu voel je hem natuurlijk al aankomen. We kunnen inderdaad nog wel een paar Corpmembers gebruiken. We zijn gevestigd in Otanuomi en dan vervolgens de eerste station in de lijst. We houden ons voornamelijk bezig met PvP en research/manufactoring. Een war gaan wij natuurlijk niet ff 1,2,3 uit de weg, maar noodzaak vinden we het niet.

Mocht je je geroepen voelen, om je bij ons aan te sluiten, dan kun je ingame eventueel contact opnemen met Elroth (CEO).

Kan iemand mij trouwens nog ff vertellen wat de Corp is van GOT? Of is dat gewoon Gathering Of Tweakers......erg voor de hand liggend namelijk 8)7

Zelf ben ik ingame bekend als Dark Sinister of als mijn alt Garduran.

Lijkt mij leuk om eens mensen van hier tegen te komen ingame.
Mwa er zitten ~30 Nederlanders/Belgen in Prometheus Inc, en ~50 in Arcane Industries, waarvan er ook een hoop van GoT komen ;)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
steve_jacks schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:27:

Dus nu zit ik hier met de vraag: how the hell ga ik nu geld verdienen? Hoe vind ik een toegankelijke agent die niet in een of ander low-security gebied zit? Die me missies geeft die te doen zijn met het default scheepje zonder enige fatsoenlijke bewaping? Of is er een andere manier om in het begin veilig aan wat inkomen te komen?

Steve, de makkelijkste manier om zo vroeg in het spel aan ISK te komen is om scordite te minen in het solar-system waar je bent gedropped na character creation. Dit zal een system zijn met security 1.0. Dat betekend dat niemand je mag aanvallen en dat er ook geen npc (non-player character) pirates in de asteroid belts zitten die jehet leven zuur (proberen) te maken.

Probeer een "miner I" te kopen en dan je cargohold een paar keer met scordite vullen. Drop de scordite in je hangar op je "home" station ... Als je voldoende scordite hebt kan je dit "refinen" of verkopen. Ik weet het niet zeker maar waarschijnlijk is je opbrengt hoger als je het refined en verkoopt.

Als je wat geld verdient hebt kan je bijvoorbeeld een "1mn afterburner" kopen en fitten .. of bijvoorbeeld een betere turret. Voor shield en hull upgrades zijn ook niet zulke krankzinnige bedragen en skills nodig dus dat gaat ook nog.

Probeer in ieder geval er voor te zorgen dat je altijd een skill aan het trainen bent. Heel simpel, als jij 8uur lang offline gaat (slapen ofzo) dan probeer je een skill te trainen die langer dan die 8 uur nodig heeft.

Dit zijn maar een paar tips .. ver van compleet. :) succes

nicolai wijzigde dit bericht 16-09-2005 10:15 (24%)

quote:
ravenger schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 08:42:
[...]

Mwa er zitten ~30 Nederlanders/Belgen in Prometheus Inc, en ~50 in Arcane Industries, waarvan er ook een hoop van GoT komen ;)

Hoi Ravenger,

Nou wil het toevallig zo zijn, dat ik Arcane Industries ken. Elroth is namelijk in het "echte" leven de buurman van Frankinator. >:) _/-\o_ _/-\o_

Ik was alleen ff benieuwd of er gegadigden waren.

Trouwens nog ff een andere vraag.

Weet iemand of er een overzichtje bestaat van je eigen security level t.o.v. toegang tot bepaalde Eve space?

voorbeeld: ikzelf heb -1.5, kan ik dan nog in 1.0 space komen zonder te worden neergeschoten.

Ik heb namelijk eens op de eve-site zo'n overzicht gezien, ik kan het alleen nergens meer terugvinden :'( En aangezien ik weer missions wil gaan vliegen, en mijn agent in 1.0 space zit, wil ik er zeker van zijn dat ik die trip overleef. Ik weet dat je dat met een shuttle kan testen, maar om dan vervolgens weer 12 jumps naar huis te moeten, vind ik een beetje teveel van het goede om zo te testen.

EVE is a way of life

je kan met maximaal -1.9 in 1.0 - 0.9 systemen komen, dus je moet veilig zijn om te gaan agenten :)

Oh en weet je zeker dat het Arcane Industries is die je kent en niet per ongeluk Arcane Technologies of Arcane Frankologies :P

ik wil geen signature! :(

Vandaag een gevecht gehad met 3 hacs, terwijl ik in me dominix zat. Om een lang verhaal kort te houden, ik had de deimos dual webbed en 2 disrupters op hem. Toen hij in structure was warpte hij weg. Zelfde geld voor de vagabond die ik daarna in structure schoot, vervolgens de deimos weer die terug kwam, en vervolgens de 2e vagabond.

Daarna brak mijn tank naar dik 4/5 minuten.

Killmail:

2005.09.16 08:44:00

Victim: Ingvi
Alliance: The Forsaken Empire
Corporation: Damage Unlimited Inc
Destroyed Type: Dominix
Solar System: MGAM-4
System Security Level: 0.0

Involved parties:

Name: joefishy
Security Status: 1.1
Alliance: SMASH Alliance
Corporation: The SMITE Brotherhood
Ship Type: Vagabond
Weapon Type: Warrior I

Name: Toohot (laid the final blow)
Security Status: 0.5
Ship Type: Deimos
Weapon Type: Heavy Ion Blaster II

Name: Mikhail Glatinov
Security Status: 0.2
Weapon Type: Warp Scrambler I

Destroyed items:

Type: Stasis Webifier I (Fitted - Medium slot)

Type: Heavy Nosferatu I (Fitted - High slot)

Type: Antimatter Charge S (Cargo)
Quantity: 835

Type: Iridium Charge S (Cargo)
Quantity: 1000

Type: Plutonium Charge S (Cargo)

Type: Wasp I (Drone Bay)
Quantity: 2

Type: Ogre I (Drone Bay)
Quantity: 10

Type: Large 'Accommodation' Vestment Reconstructer I (Fitted - Low slot)

Type: Armor Explosive Hardener I (Fitted - Low slot)

Type: Warp Disruptor I (Fitted - Medium slot)

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

quote:
Maverick-X schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:41:
je kan met maximaal -1.9 in 1.0 - 0.9 systemen komen, dus je moet veilig zijn om te gaan agenten :)

Oh en weet je zeker dat het Arcane Industries is die je kent en niet per ongeluk Arcane Technologies of Arcane Frankologies :P
Hahaha je hebt helemaal gelijk Maverick.... 8)7 8)7 Arcane Frankologies is de betreffende corp. Maar ik heb wel eerder van Industries gehoord. Misschien uit een eerder draadje. |:( |:(

EVE is a way of life

Mja warpcorestabs for the win he Bjk :| Zeer dapper die jongens.....

En Snowy hier op GoT zal die naam wel wat vaker in het topic geweest zijn, zitten veel gotters in die corp :)

ik wil geen signature! :(

Misschien een idee om de fan site eve-extra.com erbij te zetten staan ook een aantal handige tools voor corporations op.

en via http://www.eve-extra.com/buddy.php kan je ook trials aanvragen waarbij je geen account nodig heb zoals bij mmorpg.com

Nou ik zit er twee dagen in :) Ik ben een Intakis mannetje met als beroep Scientist. Inmiddels heb ik dmv. Instant Recall, Analytical Mind en Learning allemaal op lvl 3 een goede trainingssnelheid. Op het moment ben ik Science aan het trainen richting lvl 4, waarna ik voor lvl 5 ga (ik wil blueprints gaan researchen). Wat voor schip zal ik kopen? Een Imicus ofzo? Ik heb nu 200k ISK (simpele agent-missies).

Ik zag alleen in de mission guide dat Research Project Management wordt aanbevolen voor research en die skill kost een paar miljoen!

rond de 40 miljoen ja :P
die heb je in het begin ook nog niet echt nodig, die is eigenlijk pas vanaf lvl3 of lvl4 interresant :)

quote:
Bjk schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:09:
Vandaag een gevecht gehad met 3 hacs, terwijl ik in me dominix zat. Om een lang verhaal kort te houden, ik had de deimos dual webbed en 2 disrupters op hem. Toen hij in structure was warpte hij weg. Zelfde geld voor de vagabond die ik daarna in structure schoot, vervolgens de deimos weer die terug kwam, en vervolgens de 2e vagabond.

Daarna brak mijn tank naar dik 4/5 minuten.

Killmail:

2005.09.16 08:44:00

Victim: Ingvi
Alliance: The Forsaken Empire
Corporation: Damage Unlimited Inc
Destroyed Type: Dominix
Solar System: MGAM-4

Involved parties:

Name: joefishy
Security Status: 1.1
Weapon Type: Warrior I

Name: Toohot (laid the final blow)
Weapon Type: Heavy Ion Blaster II

Name: Mikhail Glatinov
Security Status: 0.2
Weapon Type: Warp Scrambler I

Destroyed items:

Type: Antimatter Charge S (Cargo)
Quantity: 835

Type: Iridium Charge S (Cargo)

Type: Plutonium Charge S (Cargo)

Quantity: 2

Type: Ogre I (Drone Bay)
Quantity: 10

Type: Armor Explosive Hardener I (Fitted - Low slot)

Type: Warp Disruptor I (Fitted - Medium slot)

Toch een nette killmail tegen 3 HAC's. 'k weet je hele setup niet. Maar je 2 large Accom's zijn destroyed, dus alles wat iets waard was hebben ze niet gekregen. Een hac met WCS vliegen is triest imho :'(

... MMORPG Addict.

Fairytale gone bad...

quote:
CRiMiNaL schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 09:35:
[...]

Toch een nette killmail tegen 3 HAC's. 'k weet je hele setup niet. Maar je 2 large Accom's zijn destroyed, dus alles wat iets waard was hebben ze niet gekregen. Een hac met WCS vliegen is triest imho :'(

sja, als je dan zon uber buttsboot hebt...
maarja, als ze die niet hadden gehad had hij nu zen domi nog ;)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Hehe, na dt (gister) een nieuwe dominix aangeschaft dit keer met 4 punten erop. Ik snel onderweg naar het systeem waar hun het laatst zaten. Crashed mijn router, eve weg hoppakee. Log terug in op eve, wil mijn hardners aanzetten zegt eve dat mijn hardners al aanstaan.

Ik docken, alles unfitten, repackagen, opnieuw fitten maar krijg niks online. Het ziet er rood uit maar is al online. Dit gebeurt bij AL mijn schepen door heel eve. Naar 1.5 uur petitionen met GM Spiral komt er geen oplossing uit. Dus moet ik wachten tot de DT van vandaag, maar ik mis zo wel een dag speeltijd. Zonde, nu hoop ik dat het straks is verholpen en ik alsnog mijn wraak kan halen.

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

Reg. datum: 11 september 2005

quote:
Bjk schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:09:
Lol Tha future of eve, HAC met wcs |:(

Vogels smaken vies.

Na jullie tips te hebben gevolgd ben ik 2 dagen af en aan condensed- en massive Scordite gaan minen en heb ik nu 500.000 ISK. Wat is een verstandige keus om als schip te kopen, wanneer ik door wil gaan met minen?

Ik zie het rond die astroids altijd helemaal vol hangen met Iteron cargo tuggers. Blijkbaar kunnen die veel kwijt? Ik kan een mark 1 in ieder geval makkelijk veroorloven. Bad plan, good plan?

Ik wil dus echt voorlopig alleen maar minen. Lekker veilig in m'n regio, en het vergt niet veel aandacht :)

PS: redwing, bedankt voor je aanbod, maar ik vond toch dat ik m'n beginners fouten "the hard way" moest herstellen :P

Miletos wijzigde dit bericht 17-09-2005 17:16 (6%)

Reg. datum: 01 september 2002

2005.09.17 13:41:00

Victim: Morthar
Alliance: Unknown
Corporation: Infinite Improbability Inc
Destroyed Type: Tempest
Solar System: Z-H2MA

Involved parties:

Name: R Dan
Security Status: 4.3
Corporation: Infinite Improbability Inc
Weapon Type: 'Langour' Drive Disruptor I

Name: Stas Zavad2
Security Status: 1.3
Corporation: Rage and Terror
Ship Type: Tempest
Weapon Type: 1400mm Howitzer Artillery II

Name: Rumata
Security Status: -1.7
Ship Type: Apocalypse
Weapon Type: Tachyon Beam Laser II

Name: Soul mASter
Ship Type: Megathron
Weapon Type: 425mm Railgun II

Name: XCommandeRX
Security Status: 1.4
Weapon Type: 1400mm Howitzer Artillery II

Name: Tar Gorthaur (laid the final blow)
Security Status: -1.1

Name: WRWR
Security Status: -0.4
Weapon Type: 1400mm Gallium I Cannon

Name: XaHyPuK
Security Status: -0.1
Ship Type: Megathron
Weapon Type: 425mm Railgun II

Name: Jin Kadama
Security Status: -0.8
Weapon Type: Tracking Disruptor II

Name: BlackClaw
Security Status: -1.6

Name: Gripen
Security Status: 1.9
Ship Type: Armageddon
Weapon Type: Mega Beam Laser I

Destroyed items:

Type: Large Armor Repairer II (Fitted - Low slot)

Type: Fleeting Warp Scrambler I (Fitted - Medium slot)

Type: 1600mm Reinforced Steel Plates II (Fitted - Low slot)

Type: Cap Recharger II (Fitted - Medium slot)

Type: Armor Explosive Hardener II (Fitted - Low slot)

Type: Armor Kinetic Hardener II (Fitted - Low slot)

Type: Armor Thermic Hardener II (Fitted - Low slot)

Type: Cap Recharger II (Fitted - Medium slot)

Type: Valkyrie I (Drone Bay)
Quantity: 5

Type: 100MN Afterburner II (Fitted - Medium slot)

Type: 800mm Repeating Artillery II (Fitted - High slot)

Type: 800mm Repeating Artillery II (Fitted - High slot)

Type: Fusion L (Fitted - High slot)
Quantity: 53

in precies 5 seconden was ik hem kwijt

ow en die eerste participant was een corpmate waarmeed ik 5 min eerder een setup aan het testen was

errug errug jammer maarje. Ik ga mijn machariel maar eens in elkaar zetten

Terr wijzigde dit bericht 17-09-2005 20:08 (1%)
Reden: Tekst gedeaandachttrekkert

Easy met die killmails hier, daar hebben we killparsers voor ;)

Ach jah Shit happends zeg maar, ziet er niet naar uit dat je geen geld hebt voor een nieuwe ;)

... MMORPG Addict.

Reg. datum: 01 september 2002

hehe

ach die machariels die vinden we netjes daar ga ik echt geen geld aan uitgeven als je ze met een uurtje werk kan hebben.

Maarja maar weer eens kijken wat shinra gaat doen aan rus nu ze immensea aan het aanvallen zijn

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws