Hoofdcategorieën
Topicacties

nedstat basic (nu webstatsu4) en popups

Pagina: 1 2 3 last

Nieuw Topic
AR 166 3.0 V6 24V
Reg. datum: 19 oktober 2001

Op flabber.nl las ik een topic http://www.flabber.nl/archief/013243.php dat webstat4u (voorheen nedstat) pop-ups/pop-unders plaatst op sites via hun teller icon.

Meer mensen hier last van of over gehoord ?

Ik heb er op al mijn site nog geen last van gehad.
En via hun icon lukt dat ook niet, als ze het al doen doen ze het met het javscriptje.

Verder lijkt me dit meer iets voor I&T
Zie ook:
http://webwereld.nl/articles/37156

Ik ga mijn nedstat teller maar eens verwijderen. BTW klopt het dat dat 'AdPepper' van Martijn Bevelander is? In dat geval gaat hij zeker van de site af :)

Jabber ID: jabber at vanbragt.com

Reg. datum: 10 september 2001

Inderdaad, zo doen het dan via JavaScript, maar aangezien ik alleen het icoontje gebruik en dus geen gebruik maak van JavaScript, heb ik er sowieso geen last van.

Tja, aan de ene kant snap ik wel dat WebStat4u geld wil verdienen aan de gratis service om het rendabel te houden, maar dan vraag ik mezelf af waarom Ad Pepper NedStat dan overgenomen heeft... 'k Kan alleen maar bedenken dat men er gewoon grof geld mee wil verdienen.
Elisha FTW

Ik heb nog geen popups of popunders gevonden hoor?
Maar zodra ik het merk, knikker ik deze shit er ook af, en bouw ik zelf wel wat in PHP.

Treinfanaten gezocht, klik hier voor meer informatie.

Japje.nl
Reg. datum: 01 juni 2001

Toevallig dat ik het vanochtend merkte op me weblog dat opera een popup blockte, ik dacht eerst van iets anders maar bleek toch van de teller te komen, gelijk weg gehaalt.

Iemand een alternatief? zou toch graag een teller hebben naast de dagelijkste stats van me provider.

Wheheh he called you a padlarv... whats a padlarv... i dunno... why dont you know?.. i dont care.. why dont you care?.. i dunno!.....

Reg. datum: 09 december 2002

Jaren gebruik gemaakt van de gratis opties van Nedstat. Dat men nu reklame plaatst om de kosten te dekken is hun goed recht.

Maar mij zijn ze kwijt. Ik ga op zoek naar een ander alternatief. :)

Hans van Zijl

Reg. datum: 24 januari 2000

Misschien kunnen PHP-tweakerts even samen werken want ik sta ook op het punt om er zelf wat voor te bouwen, ik vind dit geen stijl :(
... And justice for all

klinkt goed :\ je kan natuurlijk ook altijd webalizer installen (al weet ik niet of dat freeware is).

Ik ben evt. wel bereid om te helpen 'n pagetellertje te maken, maar k heb geen plek om te hoosten ofzo :(

evt. kunnen we wel een simpel script maken wat gewoon naar een lokale database wegschrijft, net zo effectief :o

Wussie wijzigde dit bericht 07-09-2005 16:11 (23%)

[+Wussie] I ate cheaters... [+Wussie] Omfg, worst typo ever >< ...
Heeeeelp!!!

quote:
Wussie schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:11:
evt. kunnen we wel een simpel script maken wat gewoon naar een lokale database wegschrijft, net zo effectief :o
dat lijkt me prima, het is toch voor eigen gebruik.. :{
... And justice for all

troo, meer mensen geinteresseerd om ff snel zo'n kreng op te zetten? :O

Heeeeelp!!!

Acties:

Door: NMe
Admin Devschuur®
Koos Alberts-pauper
Reg. datum: 25 februari 2004

quote:
Wussie schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:16:
Euh, er zijn tientallen aanbieders van gratis statistieken? :?

Over MySQL:
NMe: Als je weet waar de gaatjes zitten, dan kun je er prima mee werken.
.oisyn: Tja, dat geldt ook voor vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen.

Niet die server

Om het een en ander te omzeilen. Ik weet echter niet of dit wel toegestaan is.
Modbreak:
in ieder geval niet op GoT

Korakal wijzigde dit bericht 23-09-2005 11:10 (105%)
Reden: Toevoeging info

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Muziek: Last.fm | Toffe ellende: http://www.siewesite.nl | Xfire: gotarethusa

quote:
Wussie schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:16:
btw het zou wel handig zijn (als het een database-based progje is) om de mogelijkheid te hebben resultaten uit het verleden in te voeren, dan ben je je archief ook niet kwijt
Reg. datum: 07 september 2005

ik gebruik http://www.extreme-dm.com/tracking/ .
Ik kan ook alleen maar dit alternatief aanraden als nedstat met popups begint.

Reg. datum: 08 februari 2003

ik heb ook geen popups gemerkt op mijn site....
... And justice for all

k heb net maar eens met sieweshaoao's scriptje 'n teller dr op gepleurd :p hoort nog wel of d'r popup's komen :) tot nu toe nog niet iig

Heeeeelp!!!

quote:
-NMe- schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:17:
[...]

Euh, er zijn tientallen aanbieders van gratis statistieken? :?
jep maar daar kun je je gegevens over het verleden denk ik niet zomaar invoeren? :{
Online marketing

hier (nog) geen popups, ook niet na een hoop ge-F5 :P
quote:
Sequence schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:46:
hier (nog) geen popups, ook niet na een hoop ge-F5 :P

Wel goed voor je hits :p

Ik heb ze er ook maar af gegooid, en heb bij onze zuiderbuurtjes een
countertje, belstat.be

Nedstat kan de pot op, en nee, ik ga ook de javascript code niet aanpassen,
gewoon wegwezen ermee !

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety

Wie? ik?

Ik het sinds jaar en dag al zo'n nedstat teller, maar ik heb zelf nog niets gemerkt (ook nog niet van overige bezoekers). Ik heb ook nog webalizer, maar ik wacht nog wel even met het verwijderen nedstat.
Eppur si muove...
Reg. datum: 08 februari 2001

quote:
DePhille schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:23:
ik gebruik http://www.extreme-dm.com/tracking/ .
Ik kan ook alleen maar dit alternatief aanraden als nedstat met popups begint.

Helaas ligt deze teller er ontzettend vaak uit (inclusief nu op het moment dat ik deze reply post).

Edit: nu doet ie het weer, maar toch... Ook het icoon is wel èrg groot, helaas (ja, dat kun je in een invisible DIV stoppen, maar dan hou je je dus niet aan de 'terms & conditions').

MORA wijzigde dit bericht 07-09-2005 17:05 (22%)

Reg. datum: 28 september 2002

quote:
-ScuL- schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:42:
[...]
jep maar daar kun je je gegevens over het verleden denk ik niet zomaar invoeren? :{
Dit is ook mijn reden om nog bij Nedstat te blijven, hoewel ik nog geen pop-up gezien heb. Weet iemand een teller waarbij je een beginaantal in kan voeren?

Reg. datum: 11 november 2001

Ik heb thuis op mijn server voor de websites webalizer draaien. Makkelijk te gebruiken progje moet ik zeggen. In ieder geval, een aantal van mijn vrienden wouden van netstat af, dus nu heb ik een cron gemaakt die iedere avond de apache log files van hun ftp server (van hun hoster dus) afhaalt en verwerkt tot stats die ik op mijn website aanbied. Makkelijke oplossing en je heb zelf wat meer in de hand. In theorie zou iemand dit als services aan kunnen bieden :).

Reg. datum: 07 september 2005

als je echt een goede kant en klare stats wilt hebben, moet je maar es een kijkje nemen op

Modbreak:
GoT is niet bedoeld om te spammen met je eigen diensten

Korakal wijzigde dit bericht 23-09-2005 11:12 (59%)

Evil is all around us...

Pagina: 1 2 3 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009