En via hun icon lukt dat ook niet, als ze het al doen doen ze het met het javscriptje.
Verder lijkt me dit meer iets voor I&T
andrescholten.nl, SEO en Web (Google) Analytics blog
Studentenkamers huren?
http://webwereld.nl/articles/37156
Ik ga mijn nedstat teller maar eens verwijderen. BTW klopt het dat dat 'AdPepper' van Martijn Bevelander is? In dat geval gaat hij zeker van de site af
Jabber ID: jabber at vanbragt.com
Tja, aan de ene kant snap ik wel dat WebStat4u geld wil verdienen aan de gratis service om het rendabel te houden, maar dan vraag ik mezelf af waarom Ad Pepper NedStat dan overgenomen heeft... 'k Kan alleen maar bedenken dat men er gewoon grof geld mee wil verdienen.
Iemand een alternatief? zou toch graag een teller hebben naast de dagelijkste stats van me provider.
Wheheh he called you a padlarv... whats a padlarv... i dunno... why dont you know?.. i dont care.. why dont you care?.. i dunno!.....
Reg. datum: 09 december 2002
Maar mij zijn ze kwijt. Ik ga op zoek naar een ander alternatief.
Hans van Zijl
Reg. datum: 24 januari 2000
Ik ben evt. wel bereid om te helpen 'n pagetellertje te maken, maar k heb geen plek om te hoosten ofzo
evt. kunnen we wel een simpel script maken wat gewoon naar een lokale database wegschrijft, net zo effectief
Wussie wijzigde dit bericht 07-09-2005 16:11 (23%)
[+Wussie] I ate cheaters... [+Wussie] Omfg, worst typo ever >< ...
Heeeeelp!!!
dat lijkt me prima, het is toch voor eigen gebruik..quote:Wussie schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:11:
evt. kunnen we wel een simpel script maken wat gewoon naar een lokale database wegschrijft, net zo effectief
Heeeeelp!!!
Euh, er zijn tientallen aanbieders van gratis statistieken?quote:Wussie schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:16:
troo, meer mensen geinteresseerd om ff snel zo'n kreng op te zetten?
Over MySQL:
NMe: Als je weet waar de gaatjes zitten, dan kun je er prima mee werken.
.oisyn: Tja, dat geldt ook voor vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen.
Korakal wijzigde dit bericht 23-09-2005 11:10 (105%)
Reden: Toevoeging info
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Muziek: Last.fm | Toffe ellende: http://www.siewesite.nl | Xfire: gotarethusa
btw het zou wel handig zijn (als het een database-based progje is) om de mogelijkheid te hebben resultaten uit het verleden in te voeren, dan ben je je archief ook niet kwijtquote:Wussie schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:16:
troo, meer mensen geinteresseerd om ff snel zo'n kreng op te zetten?
Reg. datum: 07 september 2005
Ik kan ook alleen maar dit alternatief aanraden als nedstat met popups begint.
Reg. datum: 08 februari 2003
Heeeeelp!!!
jep maar daar kun je je gegevens over het verleden denk ik niet zomaar invoeren?quote:-NMe- schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:17:
[...]
Euh, er zijn tientallen aanbieders van gratis statistieken?
quote:Sequence schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:46:
hier (nog) geen popups, ook niet na een hoop ge-F5
Wel goed voor je hits
Ik heb ze er ook maar af gegooid, en heb bij onze zuiderbuurtjes een
countertje, belstat.be
Nedstat kan de pot op, en nee, ik ga ook de javascript code niet aanpassen,
gewoon wegwezen ermee !
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety
quote:DePhille schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:23:
ik gebruik http://www.extreme-dm.com/tracking/ .
Ik kan ook alleen maar dit alternatief aanraden als nedstat met popups begint.
Helaas ligt deze teller er ontzettend vaak uit (inclusief nu op het moment dat ik deze reply post).
Edit: nu doet ie het weer, maar toch... Ook het icoon is wel èrg groot, helaas (ja, dat kun je in een invisible DIV stoppen, maar dan hou je je dus niet aan de 'terms & conditions').
MORA wijzigde dit bericht 07-09-2005 17:05 (22%)
Reg. datum: 28 september 2002
Dit is ook mijn reden om nog bij Nedstat te blijven, hoewel ik nog geen pop-up gezien heb. Weet iemand een teller waarbij je een beginaantal in kan voeren?quote:-ScuL- schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:42:
[...]
jep maar daar kun je je gegevens over het verleden denk ik niet zomaar invoeren?
Reg. datum: 07 september 2005
Korakal wijzigde dit bericht 23-09-2005 11:12 (59%)
Evil is all around us...
Dit topic is gesloten.