Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield 2 - deel XVIII

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 05 juni 2005

quote:
Hielko schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 01:30:
[...]

Je krijgt altijd raak uitgerekt beeld, ook op 1280x1024, maar daar valt het niet zo op. Ik heb een breedbeeldscherm, maar daar kan ik helaas niet gebruik van maken bij BF2... zo zonde; zo'n modern spel, maar geen ondersteuning voor 16:10, 16:9 en 5:4... only 4:3...

Ok, ik had ondertussen al de gok genomen en het ziet er in ieder geval stukken beter uit dan 1024 x 768.

Ik moest alleen wel even wennen aan de wapens die ineens zo "smal" leken...

Reg. datum: 01 maart 2005

echt uber dit spel! _/-\o_ Dit is niet zomaar dom weg raggen, maar je moet tactisch te werk gaan om te winnen. Bijvoorbeeld de tegenstander zet al zijn mankracht in om een basis van jou te veroveren en om dan in je uppie sneaky naar een onbewaakte basis van hun te gaan en zo die te veroveren :D Ik probeer vaak de vijand in het nauw te drijven door aan 2 kanten van de map bassisen te veroveren en zo de tegenstander in het nauw te drijven. Ik heb tijd geleden veel unreal tournament gespeelt, en dit is echt weer zo'n shooter waar ik helemaal aan verkocht ben :) Oh trouwens nog een vraagje, maakt het uit op welk punt je het lichaam van je tegenstander raakt? ik aim meestal op de kop maar is hij dan ook eerder dood?

roltraptoerist wijzigde dit bericht 03-09-2005 02:30 (14%)

Reg. datum: 31 maart 2002

quote:

We zullen wel met een andere instelling spelen. Dat kan en is niet erg.

Wat ik vanavond meemaakte: Een teammate die met zijn auto op je afkomt rijden en vlak voor hij je raakt er uit springt. Door de vaart wordt je wel overreden maar hij geen teamkill. Dat was nieuw voor mij :D

http://tweakers.net/gallery/55121/sys

Lieutenant Colonel

quote:
Digibilly schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 04:58:
[...]

We zullen wel met een andere instelling spelen. Dat kan en is niet erg.

Wat ik vanavond meemaakte: Een teammate die met zijn auto op je afkomt rijden en vlak voor hij je raakt er uit springt. Door de vaart wordt je wel overreden maar hij geen teamkill. Dat was nieuw voor mij :D
Hoe komt het dan dat als ik met de jeep kom afgereden en al rijdend uitstap, ik geregeld mezelf overrijd met een -2 als gevolg ? Zou me dus verbazen dat je door uit het voertuig te springen geen tk krijgt ...
Arc Nature

quote:
Fatbubba schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:08:
Om terug te komen op de vorige topic. Ik zeg toch ook niet dat er een naamkaartje op de helikopter staat, maar waarom moet je als enkeling de ervaring verpesten voor (asl het een attackhelikopter was) 2 squadleden. Waarom MOET je zo nodig in de helikopter bij iemand anders.

Zoals ik al zei, de manier waarop hij eruit is gezet is niet goed, maar een beetje vriendelijkheid waarbij je zelf de helikopter verlaat doet je echt niet verkeerd. Public server of niet, je kan gewoon normaal doen tegen elkaar, en dat moet van twee kanten komen.

Ik heb nog nooit de behoefte gehad om expres te blijven zitten, dit was de eerste keer. Normaal gesproken ben ik heel flexibel en blijf ik ook netjes wachten tot ik de kans krijg om eens te schieten vanuit de heli. Je hebt ook wel gelijk, maar dit was even wat anders.

In dit geval was het gewoon zo dat die gasten van eXp ontzettende chopper whores waren. Telkens gingen zij dat ding opeisen, gaven niemand anders de kans. Dan heb ik wel zoiets van hallo, dat ding is niet van jullie, ik wil ook wel een keertje knallen!

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

[HuT]Ruza[NL]
Reg. datum: 02 september 2005

quote:
_Ruza_ schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:45:
Weet iemand misschein hoeveel upload BF2 wegtrekt???
Het lijtk me nml wel lachu om eens met een paar maten te gaan lan-gamen echter moet ik wel weten of mijn verbinding toereikend is :)
Niremand een idee/gok???

www.HuT-gaming.eu

Reg. datum: 31 maart 2002

quote:
Webwiper schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:38:
[...]

Hoe komt het dan dat als ik met de jeep kom afgereden en al rijdend uitstap, ik geregeld mezelf overrijd met een -2 als gevolg ? Zou me dus verbazen dat je door uit het voertuig te springen geen tk krijgt ...
Al sla je me dood. Is me ook al meerdere malen overkomen. Ja, ik ben nogal een noob :D

http://tweakers.net/gallery/55121/sys

KoelkastFilosoof
Reg. datum: 23 februari 2000

quote:
installer du meter en check het zelf even ?

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoals ik het doe je het moet doen want anders zou ik het niet doen

quote:
Denk zo rond de 20k/s

Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
Fatbubba schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 19:36:
[...]

1 tip. Het beste wapen tegen een blackhawk (en ook andere helikopters) is vaak niet eens een rocketlauncher of AA gun, maar gewoon een simpele machine gun op één van de lichte voertuigen zoals een vodnik of humvee. Als je daarmee schiet, heb je binnen no time de engineers uit de helikopter geschoten en ook snel de helikopter zelf. Tjakka, meestal 3 tot 6 kills in 1 klap en als je geluk hebt blijven ze het proberen.

De meeste mensen proberen het niet eens om de BH uit de lucht te schieten, daarom winnen die BH's altijd al die punten.

Als een (goede) piloot van een BH ziet waar de kogels van de FAV/Humvee vandaan komen, dan roteert hij de BH gewoon zodat de gunners vrij spel hebben op de FAV/Humvee. Ook geen optie.

Je moet het met teamplay doen. 2 AT'ers die in dekking erop knallen, plus nog een FAV ergens om zn aandacht af te leiden.

Of de MI17 pakken en een kamikaze aanval uitvoeren, is ook heel erg effectief.

Op Mashtuur kun je ook de Stingers bemannen die je kunt vinden op ieders basissen waar de heli ook spawnt. Kun je iig 1 vlag verdedigen tegen een BH of MI17.

Nocturne_Z wijzigde dit bericht 03-09-2005 11:40 (12%)

Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
roltraptoerist schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 02:25:
echt uber dit spel! _/-\o_ Dit is niet zomaar dom weg raggen, maar je moet tactisch te werk gaan om te winnen. Bijvoorbeeld de tegenstander zet al zijn mankracht in om een basis van jou te veroveren en om dan in je uppie sneaky naar een onbewaakte basis van hun te gaan en zo die te veroveren :D Ik probeer vaak de vijand in het nauw te drijven door aan 2 kanten van de map bassisen te veroveren en zo de tegenstander in het nauw te drijven. Ik heb tijd geleden veel unreal tournament gespeelt, en dit is echt weer zo'n shooter waar ik helemaal aan verkocht ben :) Oh trouwens nog een vraagje, maakt het uit op welk punt je het lichaam van je tegenstander raakt? ik aim meestal op de kop maar is hij dan ook eerder dood?
Yup, kop = het kwetsbaarste

Reg. datum: 22 maart 2005

quote:

Ik dacht eigenlijk de nek...

Op de kop zit namelijk die helm he...

kratjebier wijzigde dit bericht 03-09-2005 12:02 (11%)

Reg. datum: 21 januari 2003

quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:24:
[...]

Vanaf versie 1.1 (komende patch) gaan de squadloze mensen eerst over, daarna squadmembers, daarna squadleaders
Hoe zit dat dan met commanders, ik heb al vaak gehad dat ik als commander opeens overgeplaatst werd naar het andere team. Dat is over het algemeen erg balen als je al een half uur met je pik in het zand ligt en jouw team aan het winnen was.

Hello..Follow Me.....OK
Reg. datum: 19 december 2003

quote:
Morax schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:47:
Zijn er hier nou ook mensen die weleens op de I3D servers spelen? Of zou ik voor het mooie naar de server van DJMantri moeten verhuizen? :P
Ik speel bijna alleen maar op i3d. :*)

AMD64 X2 6000+, Club 3D HD3850, 2Gb Geil 4-4-4-12, MSI K9N Neo-F V2, PSN: SV3NNER

Reg. datum: 17 januari 2000

quote:
innocent schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:07:
[...]

Hoe zit dat dan met commanders, ik heb al vaak gehad dat ik als commander opeens overgeplaatst werd naar het andere team. Dat is over het algemeen erg balen als je al een half uur met je pik in het zand ligt en jouw team aan het winnen was.
Die gaan helemaal niet meer over.

Arc Nature

quote:
SV3NNER schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:45:
[...]

Ik 75% i3d, 20% DJMantri, 5% overige ranked servers.

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Reg. datum: 30 mei 2002

quote:
Hielko schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:47:
[...]

Nog wel, maar vanaf patch 1.03 dalijk niet meer ;)
quote:
SV3NNER schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:45:
[...]

quote:
Crusader schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:53:
[...]

Ik 75% i3d, 20% DJMantri, 5% overige ranked servers.
Hmmm, dus toch wel mensen op I3D :) Toch komen jullie namen me niet bekend voor. Ik zal er eens wat meer op letten :)

Morax wijzigde dit bericht 03-09-2005 13:00 (4%)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

www.motor-forum.nl

Van de week was het net return of the living dead, ik schoot iemand dood, mannetje valt,mannetje staat weer op,mannetje valt,mannetje staat weer op, mannetje verdwijnt en zijn kit blijft ligggen. Nog niet eerder meegemaakt.... Gebeurde daarna nog een paar keer.Was wel zonde van de 3 kogels die ik er als sniper voor de zekerheid maar extra ingepompt had....

AMD 64 3000+ - 1 GB mem - ATI Radeon 9800Pro

[HuT]Ruza[NL]
Reg. datum: 02 september 2005

quote:
heuveltje schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:30:
[...]

installer du meter en check het zelf even ?
Hooo, ik be ook maar nieuw hiero ;) en zeker niet van alles nog op de hoogte. Hoe heet zo'n proggie om dat te checken...?

www.HuT-gaming.eu

PAS OP HÈ !

quote:
_Ruza_ schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:10:
[...]

Hooo, ik be ook maar nieuw hiero ;) en zeker niet van alles nog op de hoogte. Hoe heet zo'n proggie om dat te checken...?
Dat staat er al :)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :) Metal's Farmpje | AutoFans | GarageTest

Reg. datum: 03 september 2005

Nou, heeft me een eeuwigheid gekost alle posts te lezen over BF2... pff wat een heen en weer getik. Ook ellenlange doodsaaie zooi over geheugen etc.... pfff.

Waar ik gallisch van wordt zijn de servers in de lijst waar bij staat dat ze ranked zijn, maar achteraf niet ranked blijken te zijn. EA waarschuwt hier ook voor op hun site. Ze zeggen dat hun servers allemaal beginnen met ip: 159.153

nu vroeg ik me af: is er niet een makkelijkere manier of die servers te filteren? want als ik speel wil ik wel altijd ranked spelen... Heb het spel nu 3 dagen. Gaat al geweldig... bijna nooit TK, hoge precisie maar er is dus niets van opgeslagen online. Damn....

Reg. datum: 30 mei 2002

quote:
Cyblix schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:24:
Nou, heeft me een eeuwigheid gekost alle posts te lezen over BF2... pff wat een heen en weer getik. Ook ellenlange doodsaaie zooi over geheugen etc.... pfff.

Waar ik gallisch van wordt zijn de servers in de lijst waar bij staat dat ze ranked zijn, maar achteraf niet ranked blijken te zijn. EA waarschuwt hier ook voor op hun site. Ze zeggen dat hun servers allemaal beginnen met ip: 159.153

nu vroeg ik me af: is er niet een makkelijkere manier of die servers te filteren? want als ik speel wil ik wel altijd ranked spelen... Heb het spel nu 3 dagen. Gaat al geweldig... bijna nooit TK, hoge precisie maar er is dus niets van opgeslagen online. Damn....
Onderaan staan opties waarop je de servers kan filteren. 1 van de opties is om alleen ranked servers te laten zien. Probeer die eens?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Reg. datum: 03 september 2005

Ja maar ik had dus op zo'n 'ranked' server gespeeld. en daar is niets van bekend bij de stats. van alle 3 de dagen niet. Ben ik opzoek gegaan in de hulp database van ea en daar stond deze tekst:

There are a few instances where a non ranked server will still show the echelons of a ranked server even though it is not. To be sure it is an official EA Ranked Server, take a look at the servers’ IP address in the server browser and make sure it begins with 159.153. Servers that begin with this IP address are controlled by Electronic Arts to ensure the proper counting of your stats.

Dus hoe filter ik die neppers er uit???

Arc Nature

quote:
Morax schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:00:
Hmmm, dus toch wel mensen op I3D :) Toch komen jullie namen me niet bekend voor. Ik zal er eens wat meer op letten :)
Ik speel niet als Crusader maar FatNeck[NL]...

Reg. datum: 21 januari 2003

quote:
Hielko schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:47:
[...]

Gelukkig maaar :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: