Reg. datum: 01 september 2005
TeslaMaster wijzigde dit bericht 02-09-2005 16:17 (3%)
Reden: Sorry, bedoelde CS:S
Specs Pallens mos pereo per meus manus.
Ik zat gister dus op een server voor 20 personen met 64 player maps, (veel tickets dus) Mashtur City. In de servermsg stond ALL KILLS ALLOWED. Nu zaten die gasten dus in een volle BH de hele boel overhoop te schieten en vlaggen te vangen. Als je dus "mazzel" had zat je in USMC in de BH en haal je zo'n 300-400 punten per ronde. Ik zat dus continu in het verliezende team dus ik heb er niets aan gehad. Maar hoe gaat EA daar mee om? Want als je zo een avondje speelt haal je zomaar een paar duizend puntjes binnen.
quote:innocent schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:51:
[...]
VOLGENS MIJ VERGEET JE DAT HET HIER GEWOON OM EEN SPELLETJE GAAT. Iedereen is gewoon 45 Euro lichter (Sommige meer) En volgens mij is iedereen toch echt voor zich zelf aan het spelen (Mogelijk is het met Clans anders). Dus laat toch lekker iedereen op zijn eigen mannier speilen en wees niet zo'n heilig boontje, want ik voel aan dat jij ook niet altijd even eerlijk speelt.
Waar baseer jij dat dan op Jomanda?
Ik zit in een clan (zelfs clanleader, maar goed) en volgens mij heb jij de boodschap niet helemaal begrepen. Misschien eens wat leesvaardigheid opdoen? Het ging in eerste instantie om iemand die PER SE zn airborne ribbon moest hebben maar het ook weer zoiets vond om 10 min rondjes te gaan vliegen op de rand van de map. Mijn post ging dus ook over mensen die dat dus WEL doen! Dan speel je in mijn ogen niet "serieus" (dus waarom zou je dan ranked spelen?) en verpest je dus het spelplezier van mensen die én óók ¤45 hebben betaald en wel een verschil kunnen maken met een vliegtuig i.p.v. dat je eigen basis continue geraped wordt omdat de vijand toevallig wel "serieus" met zn vliegtuigen werkt terwijl een of andere joker zn lintje probeerd te halen door een vliegtuig zinloos bezet te houden. Ga dan lekker een avondje oefenen waar niemand er last van heeft en haal m dan gewoon eerlijk!!quote:Digibilly schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:02:
[...]
Weet niet of je het weet maar iedereen betaalt zijn geld voor Battlefield dus iedereen mag vliegen. Of ze het nu goed kunnen of niet. Denkelijk neem jij het allemaal wat te serieus. Ik zou zeggen: Ga in een clan en vlieg fijn op een aparte server waar je niet lastig gevallen wordt door noobs. Wat een houding. Bah!![]()
![]()
quote:Sarcastro schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:21:
[...]
1. En wie bepaald of er iemand niks of wel iets kan? Beetje lastig denk je niet? Bottom-line is gewoon, op het moment dat je in een vrije server zit die niet door jezelf gehuurd is en vrij is van achterlijke regels moet je vooral niet gaan lopen janken als een teammaat iets met een vehicle doet waar je niet mee eens bent. Hij/zij heeft immers net zoveel recht als jezelf om ermee te spelen.
Of het beter is voor het team is een hele andere discussie maar als je daar ontzettend meezit dan join je gewoon een clan. Opgelost.
[...]
2. ehm. Het is een arcade spelletje. Met de nadruk op zowel arcade als spelletje.
1. Nou wat ik hierboven ook al zei...als je een beetje rondjes gaat lopen vliegen zonder ook maar een poging te doen je team te helpen, puur en alleen voor je lintje!
2. Precies...tis een spelletje...dus verpest het plezier van een ander dan ook niet...het mes snijdt aan 2 kanten! Ik bedoel niet dat je niet mag vliegen...maar als je dan al weet dat je t niet goed kan...oefen dan op relatief lege servers of unranked. En als je goed genoeg kan vliegen doe je t op ranked. Dat is ook een vorm van teamplay...de juiste man in het juiste materieel. Want ik neem aan dat je ook wilt winnen, toch?
Ben ik het ook mee eens máár je weet zelf wel of je een goed piloot bent. Waar of niet? Jij zegt t al..je laat de heli staan. En het gaat mij nogmaals niet om de mensen die een eerlijke poging wagen om iets te betekenen met een voertuig, maar om de mensen die zo'n apparaat bezet houden voor een stom lintje wat je dan eigenlijk niet eens verdiend. Sterker nog, ik vind het persoonlijk een afgang als je stoer loopt te doen met bv je airborn ribbon maar door de eerste de beste noob uit de lucht geknalt word bij wijze van spreken. Wil je m dat niet gewoon écht verdienen?quote:Digibilly schreef op donderdag 01 september 2005 @ 03:52:
[...]
Ik heb het ook niet over "jochies" die teammates neerknallen om te kunnen vliegen. In een heli zul je mij niet zien vliegen. Dat leer ik volgens mij nooit maar het vliegtuig begin ik aardig onder de knie te krijgen. Het gaat me meer om de attitude: ik ben een goede piloot dus ik heb recht om te vliegen. Ik zie dat anders. Daarnaast is het moeilijk zo te beoordelen of de ander een goede piloot is. Maar afijn, het blijft maar een spelletje he? Wel verslavend
K zal hier wel weer een hoop gezeik mee over me heen krijgen maar goed..dit is mijn mening en ik heb ook sterk de indruk dat mensen niet nadenken over wat er staat maar lezen wat ze willen lezen zeg maar.
PhoeniXProjects wijzigde dit bericht 02-09-2005 18:33 (3%)
Als zij er eerder in zaten en er is nog plaats over dan kan ik daar prima bij inquote:Fatbubba schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:49:
[...]
Ik heb het hier niet over recht op voertuigen, maar over communicatie mogelijkheden binnen de squad die je binnen het gehele team niet hebt. En je hoeft niet in een clan te zitten om een squad van vrienden op te bouwen.
Als jij eerder in het voertuig zat, dan is het zeker aan jou de keus wat te doen. Maar als zij er eerder in zaten, wat geeft jou het recht om hun speelplezier te verzieken, als zij zich al hebben ingesteld om samen te spelen? Is een voertuig zo belangrijk voor je?
Reg. datum: 31 maart 2002
quote:PhoeniXProjects schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:28:
Ik zit in een clan (zelfs clanleader, maar goed) en volgens mij heb jij de boodschap niet helemaal begrepen. Misschien eens wat leesvaardigheid opdoen? Het ging in eerste instantie om iemand die PER SE zn airborne ribbon moest hebben maar het ook weer zoiets vond om 10 min rondjes te gaan vliegen op de rand van de map. Mijn post ging dus ook over mensen die dat dus WEL doen! Dan speel je in mijn ogen niet "serieus" (dus waarom zou je dan ranked spelen?) en verpest je dus het spelplezier van mensen die én óók ¤45 hebben betaald en wel een verschil kunnen maken met een vliegtuig i.p.v. dat je eigen basis continue geraped wordt omdat de vijand toevallig wel "serieus" met zn vliegtuigen werkt terwijl een of andere joker zn lintje probeerd te halen door een vliegtuig zinloos bezet te houden. Ga dan lekker een avondje oefenen waar niemand er last van heeft en haal m dan gewoon eerlijk!!
[...]
Ben ik het ook mee eens máár je weet zelf wel of je een goed piloot bent. Waar of niet? Jij zegt t al..je laat de heli staan. En het gaat mij nogmaals niet om de mensen die een eerlijke poging wagen om iets te betekenen met een voertuig, maar om de mensen die zo'n apparaat bezet houden voor een stom lintje wat je dan eigenlijk niet eens verdiend. Sterker nog, ik vind het persoonlijk een afgang als je stoer loopt te doen met bv je airborn ribbon maar door de eerste de beste noob uit de lucht geknalt word bij wijze van spreken. Wil je m dat niet gewoon écht verdienen?
K zal hier wel weer een hoop gezeik mee over me heen krijgen maar goed..dit is mijn mening en ik heb ook sterk de indruk dat mensen niet nadenken over wat er staat maar lezen wat ze willen lezen zeg maar.
Hm, dan heb ik het inderdaad verkeerd gelezen. Ik heb het heel niet over mensen die per sé hun lintje willen halen en daarom vliegtuigen bezet houden. Maar, en er is een maar: Dat is eigenlijk ook heel geen punt. Kennelijk spelen sommigen dit spel meer voor hun spelplezier dan om te winnen. Ik moet je eerlijk zeggen: Het maakt me geen reet uit of ik nu win of niet. Als er sprake is van beetje redelijke teamplay ben ik al tevreden. Maar zoveel spelers zoveel smaken. En dus heb je de kans dat je als goede piloot de pech hebt dat een noob je vliegtuig neemt terwijl jij er zo graag in had willen vliegen en zoveel had kunnen beteken voor je team. pech, dikke pech. En vind je dat vervelend en word je er razend om: Eigen server huren, password en met je clanmates spelen.
Chears!
http://tweakers.net/gallery/55121/sys
Iedereen heeft het inderdaad wel steeds over teamplay maar het gaat in the end nog steeds om de eigen score. Dat is waarop je geranked word en dat is wat je aan het einde van de ronde krijgt te zien. Hoe hoog sta JIJ in die ronde op de lijst.quote:innocent schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:51:
[...]
VOLGENS MIJ VERGEET JE DAT HET HIER GEWOON OM EEN SPELLETJE GAAT. Iedereen is gewoon 45 Euro lichter (Sommige meer) En volgens mij is iedereen toch echt voor zich zelf aan het spelen (Mogelijk is het met Clans anders). Dus laat toch lekker iedereen op zijn eigen mannier speilen en wees niet zo'n heilig boontje, want ik voel aan dat jij ook niet altijd even eerlijk speelt.
Dat vond ik ook niet zo slim van EA om een spel wat om teamplay draait individuele stats te geven. Niet dat ik een alternatief voor ogen heb hoorquote:Bor de Wollef schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:50:
[...]
Iedereen heeft het inderdaad wel steeds over teamplay maar het gaat in the end nog steeds om de eigen score. Dat is waarop je geranked word en dat is wat je aan het einde van de ronde krijgt te zien. Hoe hoog sta JIJ in die ronde op de lijst.
Antec 900 / Antec NeoHE 500W / Core 2 Quad Q6600 @ 3GHz / Artic Freezer 7 Pro / Gigabyte P35-DS4 / Kingston HyperX 4GB DDR2 / XFX 8800GTS Extreme 640MB / Samsung 400GB HD / Samsung 226cw / Logitech G15 & MX518/ Vista 64-bit | MacBook (wit)
ja, maar waar crusader het over had, was een plek over die dus voor een squadmaatje was bedoeld. Tuurlijk als er nog een plekje over is en de persoon niet gaat zitten op een plek waar je iemand nodig hebt met wie je verbale communicatie hebt, geen probleem.quote:Bor de Wollef schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:45:
[...]
Als zij er eerder in zaten en er is nog plaats over dan kan ik daar prima bij inHet gaat tenslotte in het eind om TEAMplay en niet om squadplay, clanplay of andere eigenbedachte regels (imho dan).
Ik vraag me af in hoeverre dit statpadden is (DaMorpheus):
Ik zat gister dus op een server voor 20 personen met 64 player maps, (veel tickets dus) Mashtur City. In de servermsg stond ALL KILLS ALLOWED. Nu zaten die gasten dus in een volle BH de hele boel overhoop te schieten en vlaggen te vangen. Als je dus "mazzel" had zat je in USMC in de BH en haal je zo'n 300-400 punten per ronde. Ik zat dus continu in het verliezende team dus ik heb er niets aan gehad. Maar hoe gaat EA daar mee om? Want als je zo een avondje speelt haal je zomaar een paar duizend puntjes binnen.
Als ik het zie op de 64-player server, vind ik het geen statspadden. In tegendeel, het is juist teamwork dat ding in de lucht te houden
Met een tank lukt het me in mijn eentje, en als je samen met een teammate alletwee een vodnik pakt, erachteraan blijft rijden en flink met die machinegun gaat knallen met zijn 2en dan is dat ding sneller kapot dan ze kunnen repairen. Als er dan onderweg ook nog een anti-tank in de buurt zit dan kunnen ze er maar beter preventief uitspringen hoor
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Heel simpel, je zou een clan moeten kunnen maken in de game met een tag, degene die de clan heeft gemaakt kan mensen uitnodigen. Dan krijgen de mensen die de uitnodiging hebben aangenomen de tag voor hun naam. Zo zou je ook makkelijk van clan kunnen veranderen zonder dat je je stats kwijt bent. Binnen de leaderboards zou je dan eenvoudig kunnen zoeken op clan en op individuele rankings.quote:htf99 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 19:15:
[...]
Dat vond ik ook niet zo slim van EA om een spel wat om teamplay draait individuele stats te geven. Niet dat ik een alternatief voor ogen heb hoor
Snap nog steeds niet waarom Dice zoiets simpels niet heeft ingebouwd...
1 tip. Het beste wapen tegen een blackhawk (en ook andere helikopters) is vaak niet eens een rocketlauncher of AA gun, maar gewoon een simpele machine gun op één van de lichte voertuigen zoals een vodnik of humvee. Als je daarmee schiet, heb je binnen no time de engineers uit de helikopter geschoten en ook snel de helikopter zelf. Tjakka, meestal 3 tot 6 kills in 1 klap en als je geluk hebt blijven ze het proberen.
De meeste mensen proberen het niet eens om de BH uit de lucht te schieten, daarom winnen die BH's altijd al die punten.
Ik zat net ff op de i3d 01 urban server, ik zat als gunner in een blackhawk en onze piloot kon er niet veel van.
Dus ik zeg alleen ff "draai ff dan kunnen de gunners schieten"(hij was ook NL), word ik gekicked?
-
quote:hvoortj schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 19:46:
Gaat weer lekker op de i3d servers.![]()
Ik zat net ff op de i3d 01 urban server, ik zat als gunner in een blackhawk en onze piloot kon er niet veel van.
Dus ik zeg alleen ff "draai ff dan kunnen de gunners schieten"(hij was ook NL), word ik gekicked?
Wat was de naam? Dan kom ik wel ff kijken
Edit:
Ik kan helaas niet inloggen met remote admin om je eventuele ban voor de ronde te verwijderen, omdat de poort waarschijnlijk weer gecrashed is
Morax wijzigde dit bericht 02-09-2005 19:52 (18%)
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Een clan != een team ingame. Wat jij aandraagt is helaas geen oplossing voor het probleem. Je zou dan alleen met clanmates kunnen spelen. Ik hoef echt niet in een clan hoor.quote:Epitome schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 19:35:
[...]
Heel simpel, je zou een clan moeten kunnen maken in de game met een tag, degene die de clan heeft gemaakt kan mensen uitnodigen. Dan krijgen de mensen die de uitnodiging hebben aangenomen de tag voor hun naam. Zo zou je ook makkelijk van clan kunnen veranderen zonder dat je je stats kwijt bent. Binnen de leaderboards zou je dan eenvoudig kunnen zoeken op clan en op individuele rankings.
Snap nog steeds niet waarom Dice zoiets simpels niet heeft ingebouwd...
.
fryskmantsje wijzigde dit bericht 02-09-2005 21:07 (90%)
Kan het niet tussen de commandlines vinden.
Sorry, niet goed gezocht (toch bedankt PhoeniX)
Jan Pietersz. wijzigde dit bericht 02-09-2005 20:26 (23%)
Echt wel!
Ja ok maar hoeveel plezier heb je als je continu afgeknalt wordt? Ik kon met geluk 1 AT raket schieten en als ik goed verstopt zat kon ik de BH nog net raken voordat ik dood ging...ik heb m ook wel een keer of 4 in mn eentjequote:Digibilly schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:49:
[...]
Hm, dan heb ik het inderdaad verkeerd gelezen. Ik heb het heel niet over mensen die per sé hun lintje willen halen en daarom vliegtuigen bezet houden. Maar, en er is een maar: Dat is eigenlijk ook heel geen punt. Kennelijk spelen sommigen dit spel meer voor hun spelplezier dan om te winnen. Ik moet je eerlijk zeggen: Het maakt me geen reet uit of ik nu win of niet. Als er sprake is van beetje redelijke teamplay ben ik al tevreden. Maar zoveel spelers zoveel smaken. En dus heb je de kans dat je als goede piloot de pech hebt dat een noob je vliegtuig neemt terwijl jij er zo graag in had willen vliegen en zoveel had kunnen beteken voor je team. pech, dikke pech. En vind je dat vervelend en word je er razend om: Eigen server huren, password en met je clanmates spelen.
Chears!
Ik word ook niet razend als iemand anders vliegt...zo ben ik ook niet. Ik kan er alleen niet tegen als iemand z'n eigen team tegenwerkt omdat hij per se een stom lintje moet. Kijk ik heb mn armor ribbon ook niet maar ik ga ook niet 20 min een tank bezet houden voor dat ding. Komt vanzelf wel een keer.
Zodra er een password op de server gaat is hij niet meer ranked heb ik begrepen...plus dat het een dure bedoeling is. We hebben ook meer een funclan, niets betalen of verplichte training of whatever. Gewoon een vast clubje van mensen die vaak samen spelen. En tja, waarom dan niet een clan(tag) om het nog net iets saamhoriger te maken
renderer.drawfps 1quote:Jan Pietersz. schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:23:
Hoe kan je je fps ook alweer in de game laten zien?
Kan het niet tussen de commandlines vinden.
Sja ik doe me best maar de win/loss verhouding is wat uitdagend. Beetje geode server en welwillende poppetjes onder je commando is heeel belangrijk natuurlijk maar dat wist men al.quote:Epitome schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:57:
Heeft iemand al iemand met een War College Ribbon gezien?
[afbeelding]
Daarvoor moet je 50 uur commander zijn geweest en een score als commander halen van 45 in 1 ronde!
Zover is het goed mogelijk...
Maar volgens UBAR moet je ook nog een win to loss ratio hebben van 3...
Wil wel eens iemand zien die dat gelukt is!!
WAARSCHUWING: Bovenstaand bericht kan bijdehand bedoeld zijn. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart. Een slapende garnaal gaat naar de kloten
Daarom draai ik altijd langzaam rondjes tijdens het hoveren....tis helemaal makkelijk als je beide gunners op com hebt...dan hoeven ze alleen maar links of rechts te gillen... Wat ik normaal ook doe als ik iets spot op de grond...ff B indrukken of gewoon op teamspeak. Want hoe irritant is het als je nèt niet bij die AT-er kan met je gun..quote:hvoortj schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 19:46:
Gaat weer lekker op de i3d servers.![]()
PhoeniXProjects wijzigde dit bericht 02-09-2005 20:47 (7%)
Reg. datum: 05 juni 2005
Werkt die 1280 x 1024 fix ook voor andere resoluties die niet ondersteund worden zoals 1280 x 800? Of krijg je dan raar uitgerekt beeld?
Ik heb al met de firewall zitten klooten en dat wil al helemaal niet. Maar dan geeft ie teminste nog een melding dat ie geen verbinding heeft. Anders loopt ie gewoon vast.
souderkeamer wijzigde dit bericht 02-09-2005 21:12 (36%)
Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?
Omdat mensen niet met vreemden samen willen werken die eerder in een heli zitten dan hun teammates squad / clanmatesquote:Fatbubba schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:17:
[...]
En dan vraag je je zeker af waarom er zo weinig teamwork plaats vindt op de public servers.
Voor die mierensexxer hieronder
Crash wijzigde dit bericht 03-09-2005 12:34 (11%)
Dat klopt niet, iedereen die aan een zijde vecht is elkaars TEAMmate. En aangezien je niet bij iemand van de tegenpartij in een voertuig kunt stappen... Daar bekijken veel het juist verkeerd en zien team alleen als "clan" of als "vrienden".quote:Crash schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:01:
[...]
Omdat mensen niet met vreemden samen willen werken die eerder in een heli zitten dan hun teammates
Bor de Wollef wijzigde dit bericht 02-09-2005 23:35 (14%)
Je krijgt altijd raak uitgerekt beeld, ook op 1280x1024, maar daar valt het niet zo op. Ik heb een breedbeeldscherm, maar daar kan ik helaas niet gebruik van maken bij BF2... zo zonde; zo'n modern spel, maar geen ondersteuning voor 16:10, 16:9 en 5:4... only 4:3...quote:Tjoekie schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 21:06:
Even een vraagje tussendoor...
Werkt die 1280 x 1024 fix ook voor andere resoluties die niet ondersteund worden zoals 1280 x 800? Of krijg je dan raar uitgerekt beeld?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.