Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield 2 - deel XVIII

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 17 januari 2000

Ik denk dat nog niemand die heeft, maar ik denk dat er wel mensen zijn die hem eventueel zouden kunnen gaan krijgen. Als je gewoon even bij de top20 spelers kijkt zie ik er wel een aantal tussen staan die een K/D-ratio hebben die beter is dan 3:1, alleen die 50 uur commander hebben ze dan weer niet.

Wat trouwens ook niet helpt is dat de kills die je maakt als commander niet worden meegeteld in de stats... maar als je dood gaat als commander telt het wel mee... helpt niet mee om een 3:1 ratio te halen.

wutwut.nl
Reg. datum: 09 september 2004

quote:
kratjebier schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:44:
[...]

Ben ik nu de enige die vind dat de "Z" toets de enige toets is waar je niks mee kan doen omdat je daar niet bijkomt met je vingers als je de middelste drie vingers op de a, w en s hebt? Bij mij is Ctrl de knop om te gaan ligge, zo kan je tijdens alle mogelijke manouvres een duik nemen.
Ik heb idd ook de knoppen omgewisseld. Speeld veel lekkerder imo.
Reg. datum: 02 augustus 2000

quote:
Hielko schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:06:
Ik denk dat nog niemand die heeft, maar ik denk dat er wel mensen zijn die hem eventueel zouden kunnen gaan krijgen. Als je gewoon even bij de top20 spelers kijkt zie ik er wel een aantal tussen staan die een K/D-ratio hebben die beter is dan 3:1, alleen die 50 uur commander hebben ze dan weer niet.

Wat trouwens ook niet helpt is dat de kills die je maakt als commander niet worden meegeteld in de stats... maar als je dood gaat als commander telt het wel mee... helpt niet mee om een 3:1 ratio te halen.
Het gaat niet om een Kills/Deaths ratio, maar om een Win/Loss ratio!! Dat is nog iets moeilijker... :/
Ik heb er trouwens één gevonden die het gelukt is en die moest eerst 900 ronden winnen om drie keer zoveel ronden te hebben gewonnen dan verloren: |NERV|Raxor _/-\o_

Reg. datum: 08 september 2003

quote:
Epitome schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:16:
[...]
Het gaat niet om een Kills/Deaths ratio, maar om een Win/Loss ratio!! Dat is nog iets moeilijker... :/
Ik heb er trouwens één gevonden die het gelukt is en die moest eerst 900 ronden winnen om drie keer zoveel ronden te hebben gewonnen dan verloren: |NERV|Raxor _/-\o_
Waarschijnlijk zo'n gast die bij een verliezende ronde snel omswitched naar de winnende kant..

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
Fatbubba schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:17:
[...]

En dan vraag je je zeker af waarom er zo weinig teamwork plaats vindt op de public servers.
Teamplay wil niet zeggen dat dat perse met bekenden / clanmates moet hoor.
quote:
Bor de Wollef schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:19:
[...]

Daar sla je de spijkerop zijn kop! veel mensen vinden teamplay kennelijk alleen nodig binnen de eigen squad/clan en niet in zijn algemeen. Teamplay kan imho net zo goed gelden binnen het gehele team: je noemt het niet voor niks TEAMplay

ASUS A8N-SLI, A64-3500+, 2GB PC3200, Maxtor 250GB SATA, ASUS X850XTPE, Audigy2 ZS, NZXT Nemesis Elite.

Reg. datum: 11 november 2003

quote:
Bor de Wollef schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:19:
[...]

maar samenwerken in een chopper gaat met een bekende vaak makkelijker dan met een onbekende. Misschien zitten ze wel bij iemand thuis te lannen of hebben ze teamspeak aanstaan om makkelijk te communiceren of hebben ze uren samen geoefend en zijn ze volledig op elkaar ingespeeld.
@dCY: misschien, je weet het niet..

doet niet aan icons, usertitels of signatures

quote:
Epitome schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:16:
[...]
Ik quote mezelf anders nooit, hoor! :+

Maar ik had ongelijk; een Kill/Death ratio van 3 is natuurlijk nog net iets moeilijk om te halen dan een Win/Lose ratio van 3... Het scheelt niet veel, maar begin augustus hadden circa 700 spelers een win-to-lose ratio >= 3 terwijl maar 500 spelers een kill-to-death ratio hadden >= 3, FYI... ;)

Dat is ongeveer een half procent van de Battlefield 2 gamers die worden getracked... :o

Epitome wijzigde dit bericht 02-09-2005 13:43 (8%)

Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
Epitome schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:39:
[...]
Ik quote mezelf anders nooit, hoor! :+

Maar ik had ongelijk; een Kill/Death ratio van 3 is natuurlijk nog net iets moeilijk om te halen dan een Win/Lose ratio van 3... Het scheelt niet veel, maar begin augustus hadden circa 700 spelers een win-to-lose ratio >= 3 terwijl maar 500 spelers een kill-to-death ratio hadden >= 3, FYI... ;)

Dat is ongeveer een half procent van de Battlefield 2 gamers die worden getracked... :o
ik heb tegenwoordig een ratio van 2:1 gemmideld eerst 1:2 maar straks staan me kills en deaths gelijk!! :*) nu nog 0,9 iets dergelijks!!

Ace Lightning wijzigde dit bericht 02-09-2005 13:51 (3%)

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Ik ben nog steeds bezopen
Reg. datum: 11 september 2002

quote:
rac-on schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:31:
[...]

maar samenwerken in een chopper gaat met een bekende vaak makkelijker dan met een onbekende. Misschien zitten ze wel bij iemand thuis te lannen of hebben ze teamspeak aanstaan om makkelijk te communiceren of hebben ze uren samen geoefend en zijn ze volledig op elkaar ingespeeld.

zoiets zal het wel geweest zijn. ik speel vaak in de helis met een maat en vooral omdat je niet veel ziet als piloot (je kan niet om je heen kijken in actie) maakt het me echt veel effectiever als hij via vent zegt waar dingen zich bevinden en ook als hij ergens heen kijk kan ik hem meteen een tv guided laten schieten. werkt echt zoveel beter, soms zit je met een gunner lopen er wat gasten voor je, denk je: hij molt ze wel ik strafe er wel een rondje omheen, molt die helemaal niks behalve indirect onze heli omdat ik zo lang laag vlieg en hij alles mist krijg ik dan een rakket tegen me aan en ook nog alle tv guided missen :(
echt een ramp met zulke gunners vooral omdat ik meestal me gunner het werk laat doen omdat ik dat gewend ben :<

Amd x2 4400 @ 2.65 |ASUS 32-MRP| 2 GB OCZ | X1900XT CF @ 660/840 | 3x maxtor HD (400gb) |

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
slash24 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:31:
[...]

Daar sla je de spijkerop zijn kop! veel mensen vinden teamplay kennelijk alleen nodig binnen de eigen squad/clan en niet in zijn algemeen. Teamplay kan imho net zo goed gelden binnen het gehele team: je noemt het niet voor niks TEAMplay
Helemaal mee eens. It's all in the name. Laat de clanmembers maar op hun eigen server spelen met hun eigen "bedachte" regels. Iedereen heeft even veel recht op de voertuigen als je op publics speelt.
Reg. datum: 09 maart 2005

hoe kan je in singelplayer met zijn 32 of 64 etc instellen vind de maps zo klein zit hier namelijk met een vriend en die vindt singleplayer veel leuker maar kan even niet vinden hoe of wat

quote:
n0rpie schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:14:
hoe kan je in singelplayer met zijn 32 of 64 etc instellen vind de maps zo klein zit hier namelijk met een vriend en die vindt singleplayer veel leuker maar kan even niet vinden hoe of wat
Kunnen we over zo'n vragen geen vloek uitspreken ofzo? })
Reg. datum: 09 maart 2005

ja dat zou je kunnen doen maar hoezo dan? zal allicht wel langs zijn gekomen ofdat het wel of niet kan hoe of wathad er pas iets over gelezen maar ben nu 1 uur verder zonder iets gevonden te hebben :( maar bedankt

Reg. datum: 01 september 2005

quote:
rac-on schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:31:
[...]

Precies. Heb je ooit wel eens tegen iemand geprobeerd te zeggen dat hij op rechts moet letten want daar zit een vodnik op ons te schieten zonder dat diegene bij je in de squad zit (ik gebruik contsant de microfoon met mijn vaste squadmaatjes). Ik heb al zo vaak gehad dat iemand bovenop de tank zat en die spron eruit terwijl ik in een vuurgevecht zat. Resultaat, ik krijg een teamkill omdat ik aan het ontwijken was en werd nogeens gepunished ook. Met mijn squad hebben we hier duidelijke afspraken over gemaakt en mocht het een keer verkeerd gaan hoef je niet bang te zijn voor een punishment. Of de tegenstander stuurt zijn helikopter op kamikaze toer en vliegt op onze helikopter in. In BF2 kan dat resulteren in tk's voor de piloot van onze kant. Zit je met een stel onbekende in de helikopter, betekent dat 9 van de 10 keer een punishment.

quote:
Bor de Wollef schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:01:
[...]

Helemaal mee eens. It's all in the name. Laat de clanmembers maar op hun eigen server spelen met hun eigen "bedachte" regels. Iedereen heeft even veel recht op de voertuigen als je op publics speelt.

Ik heb het hier niet over recht op voertuigen, maar over communicatie mogelijkheden binnen de squad die je binnen het gehele team niet hebt. En je hoeft niet in een clan te zitten om een squad van vrienden op te bouwen.

Als jij eerder in het voertuig zat, dan is het zeker aan jou de keus wat te doen. Maar als zij er eerder in zaten, wat geeft jou het recht om hun speelplezier te verzieken, als zij zich al hebben ingesteld om samen te spelen? Is een voertuig zo belangrijk voor je?

Reg. datum: 06 oktober 2000

Iemand toevallig interesse in Battlefield 2? Dvd hoesje, boekjes met serial en cd, als nieuw. msn/mail me even.

pricewatch: Battlefield 2
hij moet minimaal de helft kosten!

DutchGamer wijzigde dit bericht 02-09-2005 15:02 (176%)

amd athlon 64 3000+ 2,0 Ghz 1024 mb geheugen ddr400 Ik heb laatst een MSI RX850PRO-VTD256E Videokaar.

kletskoppen for president
Reg. datum: 11 december 2001

quote:
Fatbubba schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:40:
[...]
Of de tegenstander stuurt zijn helikopter op kamikaze toer en vliegt op onze helikopter in. In BF2 kan dat resulteren in tk's voor de piloot van onze kant. Zit je met een stel onbekende in de helikopter, betekent dat 9 van de 10 keer een punishment.

Dat heb ik dus gehad. Ik werd geramd toen ik in een heli met 5 teamgenoten vloog en ik was binnen 3 seconden daarna kicked en banned voor team killing. Daar mogen ze wel wat aan veranderen inderdaad :)

Ik heb net even met het tweede wapen van de special ops gespeeld (g36c). Hell die schiet lekker zeg! En nauwkeurig! Ik heb helaas al het tweede wapen van assault unlocked (g3). Da's een ferme knaller, maar je kogels zijn snel op en daarom vind ik dat-ie ongeveer gelijk eindigt met het normale assault wapen.

Ik heb btw ook wat bugs gezien volgens mij:

- splinternieuwe tank die opeens ontploft terwijl ik zachtjes tegen een boom rijdt. Het spel was 10 seconden begonnen, dus een mijn kan het niet geweest zijn. Een vriend van mij had dit met een auto.
- soms blijft een bepaald sound effect hange en het stopt dan pas weer als ik dood ga.

Ik ga eens uitzoeken op welke server GoT nu uithangt. Ik wil wel eens tegen jullie spelen. Gebruikt men GoT nicks daar?

People that want a pet go to a pet shop
People that want a pet shop go to a pet shop shop
People that want a pet shop shop, well, they're just being silly

quote:
rubenski schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:28:
[...]
Ik ga eens uitzoeken op welke server GoT nu uithangt. Ik wil wel eens tegen jullie spelen. Gebruikt men GoT nicks daar?
Als in dezelfde nicks als op GoT? Ja, veelal wel,of een variatie erop: Live statistieken van de server :)

[HuT]Ruza[NL]
Reg. datum: 02 september 2005

Weet iemand misschein hoeveel upload BF2 wegtrekt???
Het lijtk me nml wel lachu om eens met een paar maten te gaan lan-gamen echter moet ik wel weten of mijn verbinding toereikend is :)

www.HuT-gaming.eu

Reg. datum: 30 mei 2002

Zijn er hier nou ook mensen die weleens op de I3D servers spelen? Of zou ik voor het mooie naar de server van DJMantri moeten verhuizen? :P

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Reg. datum: 04 september 2003

quote:
Morax schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:47:
Zijn er hier nou ook mensen die weleens op de I3D servers spelen? Of zou ik voor het mooie naar de server van DJMantri moeten verhuizen? :P
Ik speel altijd op de I3D urban 64 players server :) mede omdat ik dat de leukste maps vind en ze Gulf of Oman 3x doen :9

PII 550BE@4cores 3.2ghz--Gigabyte GA-MA790X-UD3P--Asus 8800GT 700/1800/1950--4GB OCZ pc6400--Corsair X64 SSD--Adata 32GB SSD--WC

quote:
rubenski schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:28:
- splinternieuwe tank die opeens ontploft terwijl ik zachtjes tegen een boom rijdt. Het spel was 10 seconden begonnen, dus een mijn kan het niet geweest zijn. Een vriend van mij had dit met een auto.
Er zijn inderdaad stukken op bepaalde maps waar je niet met een vehicle tegen aan mag rijden anders ga je in eens kapot. Vreemd maar waar. Dit geld voor sommige bomen, bankjes en die roadblock dingen

quote:
Hielko schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:06:Als je gewoon even bij de top20 spelers kijkt zie ik er wel een aantal tussen staan die een K/D-ratio hebben die beter is dan 3:1, alleen die 50 uur commander hebben ze dan weer niet.

Volgens UBAR gaat het om een loss/win ratio, dat is net wat anders, gaat waarschijnlijk om hoeveel keer je hebt gewonnen als commander.

En nu nog even een vraagje: Ik zag in het vorige draadje al iemand met dit probleem. Als ik BF2 opstart en een game inwil, gaat dat verder prima, maar als ik mee wil gaan doen, lagt het zootje als de sodemieter, kan soms heel even lopen, maar daarna slaat de zooi zo zwaar vast (in de vorm van lag) dat ik m'n connectie kwijtraak (vaak gaat dit gepaard met een soort van artifacts die heel even blijven staan, maar m'n videokaart doet het verder prima in alle spellen die ik heb). Ik kan dus al een tijdje niet gamen en ik krijg er echt het leplazerus van. Weet iemand wat ik hieraan moet doen? Ik heb al m'n BIOS-opties al geprobeer te verzetten, tig driverversies geprobeerd, punkbuster al geupdate zoals iemand aangaf, maar het helpt allemaal niks. Het rare is dat elk ander spel normaal werkt, ook BF2 singleplayer werkt normaal, en ook andere spellen on-line werkt normaal. Weet iemand wat ik nog kan proberen? Ik word echt wanhopig namelijk, aangezien ik ook niet mee kan doen met m'n clan.

Specs Pallens mos pereo per meus manus.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: