Hoofdcategorieën
Topicacties

[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 april 2005

quote:
MYST schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:09:
Als je een nieuwe voeding koopt, koop dan direct een goede (aopen, chieftec, tagan,..)
Beter wat minder kwaliteits-watts, dan bv 600watt uit een qtec voeding!
* MYST is heel blij met zijn tagan easycon 530watter, wat is een modulaire voeding toch sweet om kabels weg te werken!

kweet zoveel heb ik ook nie nodig voor me sys maar dat ik die voeding kocht kwam ik bijv nooit op forums zoals deze hier kwam ik erachter dat q tec nogal *ahum juist* is :P
iniedergeval bedankt voor de info ;)

ik heb hier nog een oude voeding liggen. Nu wil ik hier mijn CCFL's ophangen, hoe dit te doen?
Reg. datum: 11 augustus 2004

ervoor zorgen dat je voeding het doet zonder dat er een mobo op hangt, ik heb hier niet zoveel ervaring mee, had al een voeding liggen met aan en uit knop op de atx stekker

K to the KillaZ

dat is juist eigenlijk mijn vraag
Hoe krijg je een voeding zover dat hij aangaat zonder atx stekker aangesloten?

ik heb even voor je gekeken, je moet van de atx stekker de groene draad (als het goed is de 14e) met een zwarte verbinden: http://www.gideontech.com/content/articles/196/1

K to the KillaZ

let op bij compaq voedingen moet je de witte draad hebben en niet de groene

*en KillaZ zich maar afvragen waarom het niet lukte 8)7 *

tijd voor een projectje, externe voeding, UV xbox, ikea kastje en UV neon :9

K to the KillaZ

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Super bedankt! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ HIJ WERKT!!!! :9 :)

Dennist4 wijzigde dit bericht 13-10-2005 17:39 (7%)

Verfant bmx'er
Reg. datum: 09 december 2004

Wat heb je er dan nu mee gedaan? Als ik vragen mag :9 Ik zie het al :X

syo wijzigde dit bericht 13-10-2005 17:31 (20%)

quote:
Dennist4 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:23:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ik bedank je eeuwig! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ HIJ WERKT!!!! :9 :)

geen dank :o
ik ben al blij dat het bij mij ook gelukt is 8)

K to the KillaZ

Afgelopen weekend samen met IceFreak aan't modden geweest, hij met zijn case en ik met mijn case :P

Hij is nog verre van klaar, maar toch niet slecht wat ik in 2 middagjes heb gemaakt ( al zeg ik het zelf :P ).

http://img423.imageshack.us/img423/1784/hpim1545small0rr.jpg

Je ziet dus onderin mijn leech-server ( matx mobo met 2000+ en een 9600 pro ), die heb ik onder mijn Lian Li pc 60 gemod. Bovenin zit mijn gewone game bak.

Ik moet er nog het 1 en ander aan veranderen, zoals het frontje van m'n game pc wordt nog anders, en in de bovenste 3,5" bays komt een psone schermpje, en in de 3,5" bay van het onderste gedeelte komt mijn res te hangen.

Zoals je ziet lopen er ook nog wat kabels extern, maar die worden nog weggewerkt.

Tevens heb ik een kvm switch erachter hangen zodat ik snel naar me server kan kijken hoever m'n downloads etc. zijn ;)

R3CoN wijzigde dit bericht 13-10-2005 22:18 (39%)

Verfant bmx'er

Ho eens ziet er best netjes uit ;) Wel handig 2 computers in 1 kast :) ook lans lijkt mij zo :9
Reg. datum: 12 augustus 2004

quote:
R3CoN schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:15:
Ik moet er nog het 1 en ander aan veranderen, zoals het frontje van m'n game pc wordt nog anders, en in de bovenste 3,5" bays komt een psone schermpje, en in de 3,5" bay van het onderste gedeelte komt mijn res te hangen.
Heb je dat schermpje al of moet je hem nog halen? Want ik ben ook op zoek naar een PSone schermpje of een schermpje wat in 3 3,5" bays past. Ik heb namelijk ook een PC60

WoW: Woltrias -- Lvl 70 Hunter -- The Mealstrom

quote:
syo schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:20:
Ho eens ziet er best netjes uit ;) Wel handig 2 computers in 1 kast :) ook lans lijkt mij zo :9

Daar was hij ook voor bedoelt ( mwah niet alleen, maar ook zeker wel een deel :P )

quote:
Xato schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:31:
[...]

Heb je dat schermpje al of moet je hem nog halen? Want ik ben ook op zoek naar een PSone schermpje of een schermpje wat in 3 3,5" bays past. Ik heb namelijk ook een PC60
Het schermpje heb ik nog niet binnen, maar op ebay kun je zo vinden. Ze zijn wel 36 euro per stuk, en dan heb je ze nieuw ;)
Verfant bmx'er

quote:
R3CoN schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:34:
[...]

Daar was hij ook voor bedoelt ( mwah niet alleen, maar ook zeker wel een deel :P )
Dacht ik al :9 Laat me raden: Lam-lan :P
quote:
syo schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:36:
[...]

Dacht ik al :9 Laat me raden: Lam-lan :P

Helemaal correct ( en Boeskool natuurlijk ook ;) )

Ik heb hier trouwens nog 100 rode leds liggen, iemand ideetje daarmee ? :P
Reg. datum: 12 augustus 2004

quote:
R3CoN schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:34:
Het schermpje heb ik nog niet binnen, maar op ebay kun je zo vinden. Ze zijn wel 36 euro per stuk, en dan heb je ze nieuw ;)
offtopic:
Sorry voor offtopic, maar heb je een link want ik kan niks vinden op ebay

WoW: Woltrias -- Lvl 70 Hunter -- The Mealstrom

Reg. datum: 04 januari 2004

quote:
R3CoN schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:46:
[...]

Helemaal correct ( en Boeskool natuurlijk ook ;) )

Ik heb hier trouwens nog 100 rode leds liggen, iemand ideetje daarmee ? :P
verkopen? :7

Verfant bmx'er

Of natuurlijk een ledbar :9

[HowTo] Ledbar met 64 leds

Maar denk niet echt dat rood bij je computer past dus zou voor optie 1 gaan ja :7
quote:
Xato schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:51:
[...]

offtopic:
Sorry voor offtopic, maar heb je een link want ik kan niks vinden op ebay
offtopic:
Moet je wel ff wereldwijd zoeken he ;). Mijne komt prolly uit de vs :D
quote:

Mwah, kheb ze niet besteld om meteen weer te gaan verkopen :P

quote:
syo schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:54:
Of natuurlijk een ledbar :9

[HowTo] Ledbar met 64 leds

Maar denk niet echt dat rood bij je computer past dus zou voor optie 1 gaan ja :7
Mwah, ik kan ze wel in me chieftec kast bouwen, mwah ik zie nog wel even, ledjes verrotten niet dus hoef er niet direct wat mee te doen :P Hoewel zo'n ledbar wel vet is :9
Verfant bmx'er

kj ik wist niet dat je ze net had gekocht :D dacht dat je ze nog zomaar had liggen of zo |:( :9
Reg. datum: 15 december 2004

beste mede tweakers.

ik ben mijn kast aan het ontwerpen en heb een kleur keuze gemaakt maar ik zit met een probleem ik wil matte vef maar die kan ik niet in de buurt krijgen.

ik wil een soort effect krijgen als bij deze casemod
http://www.bit-tech.net/content_images/battlefield2_part2/28a.jpg

maar hoe heeft hij dit gedaan.
ik heb al heel veel gezocht maar kan niks vinden.
want hoe doen ze dat dan in het leger welke verf gebruiken hun?

ps de vef moet op metaal dus gewoone muur verf kan niet.

alvast bedankt

Haat zwarte kroontjes!
Reg. datum: 07 mei 2005

Gewoon, spuitbussen kopen met het woord mat erop. Geloof er niets van dat die niet te verkrijgen zijn bij jou in de buurt, tenzij je in een boerendorp woont en je spul bij de kruidenier moet halen.

Wat verschillende tinten groen en wat zwart en grijs geelachtig oid. En dan gewoon de hele kast groen spuiten en later nog wat lichtere tintjes groen en wat tintjes zwart. Ff eerst testen op wat reststukjes om te oefenen en het moet wel lukken.

Check: http://www.bouweenpc.nl V.2. Released!

for president
Reg. datum: 19 december 2002

quote:
Blackcrown schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:12:
Gewoon, spuitbussen kopen met het woord mat erop. Geloof er niets van dat die niet te verkrijgen zijn bij jou in de buurt, tenzij je in een boerendorp woont en je spul bij de kruidenier moet halen.

Wat verschillende tinten groen en wat zwart en grijs geelachtig oid. En dan gewoon de hele kast groen spuiten en later nog wat lichtere tintjes groen en wat tintjes zwart. Ff eerst testen op wat reststukjes om te oefenen en het moet wel lukken.
Ik denk persoonlijk dat dit meer ge-airbrusht is aan de detaills te zien :)
Haat zwarte kroontjes!
Reg. datum: 07 mei 2005

quote:
diontjuh schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:34:
[...]

Ik denk persoonlijk dat dit meer ge-airbrusht is aan de detaills te zien :)
Zou ook kunnen ja. Maar denke dat het met gewone spuitbussen ook wel te doen zou zijn. Maar wel een stukje minder netjes.

Check: http://www.bouweenpc.nl V.2. Released!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: