Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• RomMon
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 01-12-2013
Guest111,

Met hulp van NetworkPro is het gelukt OpenWRT op een DV-201 te krijgen die ook na een reboot blijft werken. Ik heb hiervoor de laatste trunk (25565) gedownload en deze compiled. Hierna moet een CRC fix gedaan worden anders wordt de image als corrupt verklaart. Meer over de fix van Cshore is hier te vinden.

OpenWrt compileren (op een redelijke recente Linux distributie):
als normal user:
cd ~
mkdir openwrt
cd openwrt
svn co svn://svn.openwrt.org/openwrt/trunk
mv trunk trunk-25xxx
cd trunk-25xxx
make package/symlinksá á(in de config page kies: Target System (Broadcom BCM63xx) en Target Profile (Broadcom BCM43xx WiFi (wl, proprietary))
make menuconfig
make V=99

Image "openwrt-96348GW-generic-squashfs-cfe.bin" staat hierna in ~/openwrt/trunk-25565/bin/brcm63xx/

Na uploaden van de image (via web interface) opstarten en vervolgens volgende commando geven om CRC fix uit te voeren:
mtd fixtrx linux

Ik heb nog geen IP adres voor m'n wireless kaart gezien. Morgen of zo verder kijken.

Edit: Voor wireless:
Het is een AP geen NIC, dus de interface inherit de IP-adres van de Ethernet bridge.
Wireless moet je eerst enablen

RomMon wijzigde deze reactie 19-02-2011 13:53 (9%)

• rdekoster
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 12-05-2011
In de hoop dat er mensen dit topic nog gebookmarkt hebben...

Thuis heb ik ook deze modem staan en ik heb enige opties nodig die via de gebruikelijke interface van de modem op "hidden" staan. De links in de OP zouden dan ook erg goed van pas komen, ware het niet dat het merendeel van deze links niet meer lijken te werken. Als ik er dan op klik krijg ik een blanco pagina.

Dit terwijl ik wel al ingelogd ben in de modem.

Enkele links die wel werken zijn bijvoorbeeld
http://192.168.1.1/password.html
http://192.168.1.1/ippcfg.html

Komt dit doordat Versatel/Tele2 intussen de modems heeft bijgewerkt om dit onmogelijk te maken? Of is er nog een wijze waarop ik enkele van deze "hidden" pagina's kan bereiken?

• RammY
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 13:34

RammY

All Your Pr0n Are Belong To Us

Ik weet niet precies hoe het werkt maar het heeft te maken met hoe je inlogt.
Als jij gewoon met User:User ingelogd bent is die pagina niet beschikbaar dus krijg jij hm blank.
Zou je dan met een admin user zijn ingelogd krijg je hm wel.
Hoe dat word geregeld weet ik dan weer niet ;)

Misschien iemand op t Davo-forum? ;)

Shoot & Share @ www.rallysportmedia.nl

• ikt
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:01

ikt

Misschien.

Hallo mensen!

Ik gebruik een DV-2020 van Tele2 en ik zou graag willen dat de twee IPTV poorten zouden werken. Half het topic doorgekeken maar ik kon niets vinden dat ertoe zou leiden dan ik misschien in het adminmenu zou kunnen komen :P Is er een manier, of moet ik wachten tot Davoforum.nl mij toelaat?

Draadloos internet zuigt na wat plafonds, muren en afstand.

Lenovo Miix 2 8" review

• cornfed99111
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16:10
Wat bedoel je precies met 'zouden willen werken'?

Als je die poorten voor je normale netwerk wilt gebruiken, kan je dat gerust vergeten.
De enigste oplossing voor dit probleem is om een switch erbij te zetten.

Of naar een andere provider gaan die al die beperkingen niet heeft.. >:)

• RomMon
quote:
cornfed99111 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 23:54:
Als je die poorten voor je normale netwerk wilt gebruiken, kan je dat gerust vergeten.
Nee hoor. op Davoforum.nl staan oplossingen om alle 4 de poorten voor je netwerk te gebruiken.

• cornfed99111
Een oplossing waarbij je onder Linux zelf een firmware moet compileren, is toch niets voor de normale gebruiker.

Ga dan naar een fatsoenlijke provider die geen oeroude meuk meer in omloop heeft.
Dat Davo kreng wordt nu al 6 jaar gerecycled door Tele2/Versatel.
Totaal niet meer actueel of bij de tijd qua prestaties en features.

Maar ik heb gehoord dat misschien, heel misschien er een nieuwe router er aan komt met revolutionaire
Gigabit LAN en 802.11N WIFI. Zo rond 2020.. ;w

• RomMon
quote:
cornfed99111 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:33:
Een oplossing waarbij je onder Linux zelf een firmware moet compileren, is toch niets voor de normale gebruiker.

Ga dan naar een fatsoenlijke provider die geen oeroude meuk meer in omloop heeft.
Ik vind het juist leuk om af en toe eens wat te stoeien met de firmware op m'n virtual Linux bakkie (VirtualBox).
Waarschijnlijk de rede dat ik nog bij Tele2 zit.
Ik heb al een tijdje host USB werkend op de DV2020, en kan nu extra packages op een stickje zetten.
Een beetje Linux kennis is al voldoende.

We blijven Tweakers.....toch....

• made
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 06-05 12:51

made

.. made by made ..

Heren en Damens Tweakers,

Ik heb een dv-2020 die blijft zich de hele tijd resetten, een nieuwe wordt opgestuurd door tele2 maar misschien is er een oplossing voor zodat ik vanavond weer lekker online kan.

Kan ik de modem een soort harde reset geven o.i.d. ? (behalve de 10 seconde spanningsvrij maken)

• RammY

RammY

Proberen ze nu bij Tele2 al niet eens meer een reset uit dan?

Het "init" knopje achterop even ingedrukt houden totdat PWR rood begint te branden.
Als tie rood is even een korte keer na drukken.
Modem reboot.
Eerste keer duurt het ff, niet alle diensten lijken het dan te doen.
Daarna reboot ie automagisch nog een keer, daarna moet ie t doen.
Laat hm gewoon even zn gang gaan.
Het kan zijn dat niet alle diensten zich gaan provisionen op het modem. Dat heeft gewoon even zn tijd nodig.

• made
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 06-05 12:51

made

.. made by made ..

Dit ga ik testen, wordt nu mijn 3de modem van tele2.
Heb er dus twee over, en volgens dit forum kan ik daar wel iets mee ! }:O

• PnD
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 21-09 12:48

PnD

like in Pinda ^_^

Heb een Davolink DV-2020, Apple remote werkt niet als ik mijn PC via LAN aangesloten heb (en de iPad via wifi). Wat onderzoek leert me dat het komt doordat de Davolink geen multicast aan heeft staan.

Tele2 support wil me hier niet mee helpen.
Zijn er nog alternatieven (behalve PC wifi aansluiten of een andere router ertussen zetten)?

Al mijn oude & nieuwe systemen

• cornfed99111
Er zijn drie oplossingen:

* Ga weg bij Tele2 en pak een provider die je niet dwingt hun hardware te gebruiken.
* Doe al je Apple devices de deur uit.. >:)
* Laat een andere WIFI router je interne netwerk afhandelen. De Davolink wordt dan alleen nog gebruikt voor het internet. Dat lijkt mij de beste oplossing voor je.

cornfed99111 wijzigde deze reactie 20-08-2011 13:05 (9%)

• PnD
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 21-09 12:48

PnD

like in Pinda ^_^

Ok, lelijk! Dan weet ik even genoeg..

Al mijn oude & nieuwe systemen

• mux
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22:39

mux

99% efficient!

quote:
RomMon schreef op maandag 25 juli 2011 @ 18:20:
[...]

Ik vind het juist leuk om af en toe eens wat te stoeien met de firmware op m'n virtual Linux bakkie (VirtualBox).
Waarschijnlijk de rede dat ik nog bij Tele2 zit.
Ik heb al een tijdje host USB werkend op de DV2020, en kan nu extra packages op een stickje zetten.
Een beetje Linux kennis is al voldoende.

We blijven Tweakers.....toch....
Wil jouw hack zeggen dat je ook de VoIP-instellingen (en vooral wachtwoorden) van tele2-modems kunt achterhalen, en het dus mogelijk is om met een volledig ander modem zowel internet als telefonie werkend te krijgen?

BBG zuinige server maart 2014 - BBG zuinige ZFS server (nieuw!) - BBG zuinige all-round computer - @EfficientElec

• RammY

RammY

afaik worden de wachtwoorden zowiezo een keer in de zoveel tijd gewijzigd.
Dus dan heeft dat zowiezo geen zin.
Dan daarbij, VoIP werkt niet met SIP dus dat word zowiezo al drama.

• junneh
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23-07 18:18
Dag,

Ik wil graag iets beter zendbereik m.b.t. to mijn wifi netwerk en wil graag op de N band overgaan (vanwege draadloos delen)

Wij hebben thuis internet en bellen van Tele2

Dit word dus een andere oplossing zoeken dan standaard Wlan via het tele2 modem.

Hoe kan ik dit het beste doen? ( sorry voor mn noobheid, ik ben absoluut niet thuis in netwerken)

ik zie zelf 3 opties:

1. Compleet nieuwe router (kan dit? of wekrt het bellen alleen met het tele2 modem? als het kan, heb ik dan een router met VOIP nodig?)

2. Een andere router aan wired aan de tele2 kast hangen ( dit kan naar mijn weten wel, alleen geen flauw idee hoe..)

3. Een grotere antenne erop schroeven ( heeft dit nut kwa zendbereik, of zit dat ook in de Wlan chip zelf ? ) (nadeeltje: geen N- band)

EDIT: zo te zien valt optie 1 af na het doorlezen van dit topic.

nieuwe optie: Die ethernet via stroomnetwerk adapters, is dit iets? haal je hiermee gewoon LAN bekabelde snelheden?

alvast bedankt voor alle hulp

junneh wijzigde deze reactie 19-09-2011 20:40 (10%)

• RomMon
quote:
mux schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:09:
Wil jouw hack zeggen dat je ook de VoIP-instellingen (en vooral wachtwoorden) van tele2-modems kunt achterhalen, en het dus mogelijk is om met een volledig ander modem zowel internet als telefonie werkend te krijgen?
Geen idee of dat kan, nooit naar gekeken omdat ik zelf geen VoDSL van Tele2 heb. Je moet dan ook nog eens een ADSL router vinden die MGCP support (of twee aparte doosjes).
quote:
junneh schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:19:
1. Compleet nieuwe router (kan dit? of wekrt het bellen alleen met het tele2 modem? als het kan, heb ik dan een router met VOIP nodig?)

2. Een andere router aan wired aan de tele2 kast hangen ( dit kan naar mijn weten wel, alleen geen flauw idee hoe..)

3. Een grotere antenne erop schroeven ( heeft dit nut kwa zendbereik, of zit dat ook in de Wlan chip zelf ? ) (nadeeltje: geen N- band)

EDIT: zo te zien valt optie 1 af na het doorlezen van dit topic.

nieuwe optie: Die ethernet via stroomnetwerk adapters, is dit iets? haal je hiermee gewoon LAN bekabelde snelheden?
Voor optie:
1. zoals voor Mux je zult dan een ADSL router moeten vinden die MGCP support.

2. Lijkt me de meest voor de hand liggende optie. Wel weer een stroomveter erbij...

3. Heeft geen zin. Je kunt hooguit een antenne vinden die meer gericht naar een richting straalt. Maar je kunt het vermogen niet verhogen door een andere (grotere) antenne.

Nieuwe optie: Ja kan wel. Je heb maar twee wired Ethernet poorten op je Dv2020 die je kunt gebruiken. Wees er zuinig mee.

• Rotterdammert
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 10-01 22:50
Ik kan het nergens vinden. Ik heb sinds vandaag Tele2 met een
Davolink DV-2020 modem.

Hoe zet ik lan-ip's vast in dit modem?

Zonder vaste ip-adressen heb je toch namelijk ook niets aan
de portforwarding?

• cornfed99111
"Hoe zet ik lan-ip's vast in dit modem? "

Dat is niet mogelijk. Je moet in de aangesloten netwerkapparatuur een statisch ip adres instellen.

"Zonder vaste ip-adressen heb je toch namelijk ook niets aan
de portforwarding?"

Als je meerdere apparaten hebt in het netwerk, dan kan dat inderdaad soms vervelend zijn.

• Rotterdammert
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 10-01 22:50
quote:
cornfed99111 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 19:14:
"Hoe zet ik lan-ip's vast in dit modem? "

Dat is niet mogelijk. Je moet in de aangesloten netwerkapparatuur een statisch ip adres instellen.

"Zonder vaste ip-adressen heb je toch namelijk ook niets aan
de portforwarding?"

Als je meerdere apparaten hebt in het netwerk, dan kan dat inderdaad soms vervelend zijn.
Ik heb het 'opgelost' door de ip-lease tijd op 10 jaar te zetten :)

• junneh
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23-07 18:18
@Rommom Bedankt, ik ga ook gewoon voor een 2e router, is ook meest makkelijk, even DMZ instellen en klaar.

stroom betaal ik niet dus daar hoef ik niet naar te kijken =D

• mux

mux

99% efficient!

quote:
RammY schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:52:
afaik worden de wachtwoorden zowiezo een keer in de zoveel tijd gewijzigd.
Dus dan heeft dat zowiezo geen zin.
Dan daarbij, VoIP werkt niet met SIP dus dat word zowiezo al drama.
Het lijkt er bij nader inzien op dat ik geen VoIP maar gewoon analoge telefonie bij Tele2 heb gekregen, dus ik ga een poging wagen een Draytek 2200G of iets in die buurt te installeren. Dat geeft me een hele hoop meer vrijheid van handelen dan dit modem.

BBG zuinige server maart 2014 - BBG zuinige ZFS server (nieuw!) - BBG zuinige all-round computer - @EfficientElec

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 18:11
quote:
Rotterdammert schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:08:
[...]

Ik heb het 'opgelost' door de ip-lease tijd op 10 jaar te zetten :)
Als je nu je modem moet resetten of de stroom valt uit heb je kans dat alles nieuw ip-adres krijgt (voor de komende 10 jaar). Dat is dan wel een nadeel.

jongetje wijzigde deze reactie 10-10-2011 11:52 (11%)

• mux

mux

99% efficient!

Goed, ik had het in mijn vorige post fout, ik heb wel VoIP. Echter, het hele verhaal is me nog niet helemaal duidelijk.

Stel, ik hack m'n dv-2020 en haal de inloggegevens eruit. Dan sluit ik bijvoorbeeld een Draytek 2800VG aan die VoIP over MGCP ondersteunt. Ik weet dat ik met m'n inloggegevens en verdere instellingen moet kunnen internetten. Wat mist er dan nog voordat ook telefoon werkt?

• RomMon
Mux,

Ik vermoed dat er nog wat drempels zijn voordat je een andere router met zowel Internet als Tele2-VoIP (MGCP) kunt gebruiken. Maar kijk eerst eens rond op davoforum.nl.

• wcduck
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Iemand nog interesse in twee Versatel decoders?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Kalief
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:34
quote:
RomMon schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:56:
[...]
Nee hoor. op Davoforum.nl staan oplossingen om alle 4 de poorten voor je netwerk te gebruiken.
Leuk dat je dit meldt, maar kopieer dan die oplossing hiernaartoe want dat davoforum is ontoegankelijk.

• RomMon
quote:
Leuk dat je dit meldt, maar kopieer dan die oplossing hiernaartoe want dat davoforum is ontoegankelijk.
We hebben wel een beetje strenge admin's, maar met wat enthousiasme moet daar wel doorheen te komen zijn.

• DayteX
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 23:42
Kan het zijn dat die directe links op pagina 1 die leiden naar instellingen in het modem niet meer werken?

DayteX wijzigde deze reactie 08-02-2012 21:51 (12%)

• cornfed99111
De openingspost is van 2005. De deeplinks werken al jaren niet meer.

• Brazza
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 14-09 14:14

Brazza

Byte me!

Leuk zo'n forum, maar om nu een week te wachten op de goedkeuring... Goeie captcha is al het halve werk :)
Jammer dat niemand nog internet & TV hebben kunnen krijgen ZONDER dat geweldige apparaat (DV201)

Jammer dat die oude firmware niet werkt, ik wordt echt knetter van dat ding in user-modus.

QC8200 | 6GB | Samsung 840 EVO SSD | CM 690 II | 4.5TB | ATi 4850 | 22" | HTC One X MaXimusHD V21.0 | Android 4.2.2 | Sense 5

• ernstblaauw
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:41
Ik heb een DV2020 modem voor mijn Tele2 ADSL. Nu loop ik tegen het probleem aan dat Airplay (/Bonjour) niet werkt. Is hier al een oplossing voor, behalve dan een andere router achter de DV2020 te zetten?

ernstblaauw wijzigde deze reactie 08-04-2013 16:50 (0%)
Reden: typo

• cornfed99111
Problemen met Bonjour en Tele2 komen niet zo vaak voor.
Hoe ziet je netwerk eruit?

• ernstblaauw
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:41
quote:
cornfed99111 schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:12:
Problemen met Bonjour en Tele2 komen niet zo vaak voor.
Hoe ziet je netwerk eruit?
Airplay / Bonjour wordt aangeboden door mijn Raspberry Pi met OpenElec. Deze is met een kabel aan de Davolink DV2020 verbonden. Mijn iPhone verbind ik met WiFi met de DV2020. Aan de DV2020 zit ook (met kabel) een desktop met Linux Mint 13.

Als ik nu naar foto's ga op mijn iPhone, ziet mijn iPhone m'n RPi niet en dus laat hij geen icoontje zien voor het afspelen op een extern apparaat.

Ik heb inmiddels wat geŰxperimenteerd met mijn oude router, een WNR3500L met TomatoUSB erop. Als ik die gebruik als WiFi en daarop de RPI aansluit, werkt het wÚl goed.

Op het forum van Tele2 zie ik dit probleem vaker voorkomen, zie bv https://forum.tele2.nl/in...apple-bonjour-tele2-8760/. Volgens mij heeft het toch wel met de modem te maken en aangezien Tele2 de modem helemaal dichtgetimmerd heeft, kan ik volgens mij geen instellingen veranderen.

Ik zou het liefst met alleen de DV2020 werken. Heeft iemand hier een idee hoe ik Airplay goed zou kunnen laten draaien met deze DV2020?

• cornfed99111
Je maakt toch geen gebruik van LAN 1 & 2 op de Davolink? Die is voor de tv decoder.

Voor de rest zijn geen trucs of instellingen mogelijk met de Davolink.
Je hebt zelf wel gezien hoe karig de webinterface is.
Dus als het niet werkt, lijkt mij dat je niet om een andere router om komt.

• 19roland70
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 15:36
Ik heb een Davolink DV-201 AM, bestaat er bij dit modem de mogelijkheid om 1gebruiker te blokkeren die gebruik maakt van de draadloze verbinding?
Of moet ik dan een ander wachtwoord instellen en dit ook bij alle gebruikers doen , dit kan wel maar is wel veel werk.

• cornfed99111
Je kan het MAC filter gebruiken om WIFI apparaten buiten de deur te houden.
Dat is ook de enige methode om iemand uit te sluiten bij de Davolink.

• Freaky_Revolt
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:28

Freaky_Revolt

I Block °

Jep Mac filter aan en alle apparaten die toegang mogen via hun mac adres toevoegen.
Of je Wlan password veranderen en niet doorgeven aan de te blokkeren partij.

Daar houd het met dit apparaat mee op.

• Rudy
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 31-08 11:44
Heb deze modem 2 dagen geleden ontvangen bij mijn nieuwe (erg trage) abbonement.

Weet niet zeker of ik moet huilen of blij moet zijn :')

Maar open gaat ie zeker! Hopelijk is er iets moois te compileren.

• cornfed99111
Aha, je bent dus iets van plan..

Maar brengt dat nog wat op dan? De hardware is dermate verouderd dat elke simpele modem/router
uit een willekeurige aanbieding ergens hem overvleugelt.

cornfed99111 wijzigde deze reactie 21-01-2014 11:48 (6%)

• timmie1
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18:38
Vraagje: Ben van plan om over te stappen naar Tele2. Ik gebruik nu een Fritz, deze wil ik graag houden. Fritzbox doet het prima en ik heb totaal andere ervaringen met de verouderde Davolink, comtrend-meuk van hen. Bij deze dus de vraag: Is het mogelijk om (zonder Telefonie en TV) een eigen modem te gebruiken bij Tele2? Is het iemand wel eens gelukt om niet alleen sync te krijgen, maar ook werkelijk internet met een ander modem dat dat van Tele2/versatel?

Edit: wel voor ADSL2+ he, niet voor VDSL

timmie1 wijzigde deze reactie 21-01-2014 13:49 (4%)

• Rudy
quote:
cornfed99111 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:46:
Aha, je bent dus iets van plan..

Maar brengt dat nog wat op dan? De hardware is dermate verouderd dat elke simpele modem/router
uit een willekeurige aanbieding ergens hem overvleugelt.
Zal je dus verbazen dat deze modem/router geleverd is bij een nieuw abbonement na een verhuizing afgelopen week dus :')

En mja, ik wil hem aanpassen omdat het me gewoon niet lekker zit. Zo'n oud kastje in 2014 geleverd krijgen, en die web interface :r Ik zat te denken om een 2e router in de dmz te hangen en die aan het werk te zetten, eerst maar even de centen bij elkaar krijgen (dure tijden).

it's fun to void warranties

• cornfed99111
@ timmie1

Het is mogelijk om een eigen modem/router in te zetten.
Davolink router vervangen

@ Rudy

Ik dacht dat je ging hacken... 8)

Maar je kan inderdaad ook een eigen router gebruiken bij een Tele2 modem/router.
Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch

• Rudy
quote:
cornfed99111 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:07:
@ timmie1

Het is mogelijk om een eigen modem/router in te zetten.
Davolink router vervangen

@ Rudy

Ik dacht dat je ging hacken... 8)

Maar je kan inderdaad ook een eigen router gebruiken bij een Tele2 modem/router.
Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch
Ik ga hem zeker proberen te hacken, en het gaat vast wel lukken ook O-) . Maar het kastje zelf is niet echt bepaald om over naar huis te schrijven qua specificaties, en ook al zou die dus ddwrt draaien, zou het alsnog gunstiger zijn om een andere router toe te voegen die wat krachtiger is denk ik.

• cornfed99111
Interessant zou zijn om aan de telefonie gegevens te komen of aan de TV stream.
Dan krijgen die klanten ook een kans om de Davolink te vervangen voor een eigen modem/router.

• timovd
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 19:29

timovd

Voorsprong door techniek

Maar dat gaan ze bij Tele2 nooit doen. Ik ben ook wel beniewd naar de telefoniegegevens; ik neem aan dat dit via SIP gaat.

EOS 60D 11-16 (2.8) 17-70 (2.8-4.0), 50 F1.4, 70-200 F2.8; AUDI-torium.eu

• cornfed99111
Dat Tele2 nooit loggegevens zal vrijgeven is altijd al beleid geweest.
Maar daar hebben we het niet over.
Als je die gegevens wilt hebben, zal je zelf aan de slag moeten met de Davolink/Comtrend.
Dan is hacken wellicht een weg om dat voor elkaar te krijgen.
Alleen al de mogelijkheid om een admin account te hebben, zou al behulpzaam zijn.

cornfed99111 wijzigde deze reactie 22-01-2014 15:32 (4%)

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneMobiele besturingssystemen

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013