Kun je niet meer annuleren. Volgens mij kan dat sowieso tot 7 dagen na aflevering bij een koop via internet. Ik zou gewoon even contact opnemen (http://www.allesvoorjepc.nl/emailform.odb).quote:Dragonslaughter schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:16:
[...]
Jup, tenzij je eerst de dopjes besteld en pas later dat setje ziet liggen. ><
Ik heb dus nu de dopjes los besteld bij allesvoorjepc.nl en ik moet nog tot eind september wachten op de dopjes (ik wacht al een week), en als ik die set had besteld had ik ze al binnen gehad en had ik een vriend van me ook nog een plezier kunnen doen.
Maargoed, ik heb ze nu al besteld dus ik blijf (on)geduldig wachten...
Ik betwijfel of je voor dat geld echt iets beters kan krijgen. Maar voor veel bass kun je het beste zoeken naar goedkope Philips dopjes, voor gewoon overall goede dopjes moet je kijken naar de Sennheiser MX400.quote:Burning_Tyre schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:19:
Ik heb ong 10 a 15 euro te besteden, welke dopjes kan ik dan het beste kopen qua prijs qualiteit verhouding.
Ik heb een creative zen micro, maar die oordopjes die erbij zitten hebben best weinig bass en doen zeer aan me oren. Ik wil dus andere hebben, ik heb geen zin om er tientallen euro's voor uit te geven, wat zou dan een goeie koop zijn?
Cross your fingers and pray for winter.. I'll be there, painting the town your favorite colour!