Canon 5D + een berg lenzen. richardbakker.com
T-Mobile PIT: voor ¤ 9,50 per maand onbeperkt internetten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 129 130 131 132 last
Reageer Nieuw TopicAlsof msn zoveel dataverkeer kost, daar gaat het nml om, de tijd dat je 'online' bent boeit ze niet. Bij Orange Wold gaat het om de portal, waar dus geen msn bij zit, daarbij heb je een online messenger nodig via de proxy.quote:robert-630 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:49:
Als ze echt internet gaan aanbieden zou het mogelijk moeten zijn om dan ook gratis (met inachtneming van e.v.t datalimieten*) gebruik te maken van de ingebouwde MSN-messenger client in je telefoon.
* ik denk dat t-m er (op den duur) een max opzet, van zegmaar 30MB...
Mex wijzigde dit bericht 29-08-2005 10:40 (12%)
quote:Zack_Leonhart schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:54:
Zeg mensen... nu heb ik begrepen dat dit grapje van T-Mobile géén Orange World achtig gebeuren is omdat World een portal is (en dus alleen binnen de portal blijven gratis(?) is) en dit gewoon internet is (en dus alle sites betekent)... toch????
quote:bakman schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 09:06:
[...]misschien even de post van CLB lezen ??
quote:CLB schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:19:
Nog even voor de duidelijkheid over Orange World:
Je betaald dus 6 euro per maand en daarvoor krijg je 2 mb aan data
(iedere mb die je daarna aan data opmaakt kost je idd 3 euro)
maar als je de instellingen veranderd dan kun je onbeperkt mb's ophalen/ versturen
De instellingen staan op www.leukbellen.nl/OrangeWorld
In de afgelopen drie maanden heb ik: 42 + 27 + 35 = 104 mb verstuurd voor 18 euro![]()
Voor msn via Orange World gebruik ik: http://www.e-messenger.net/
emailen kan gewoon via hotmail.com / gmail.com en dergelijke
(ben 't net even wezen checken! Via die instellingen mailen via hotmail gaat perfect (wel kun je geen attachments toevoegen??) maar als ik 'n email wil versturen via gmail zegtie dat de url niet gevonden is? en verstuurd die 'm dus ook niet? Kan iemand anders met deze (gratis) instellingen dit verifieren?
Maar nu weer ontopic en praten over T-mobile-datashit
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
quote:Kassad schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:15:
[...]
Maar bij T-Mobile gaat bv messenger en email ook van het tegoed af ;-)
Welk tegoed bedoel je hiermee? Je normale tegoed (dus je belminuten) of van de voordeelbundels?
Op de site van T-mobile kan ik hier namelijk niks over vinden.
Ik heb net een telfort abo afgesloten voor data only omdat het bij t-mobile idioot duur was.
Nu gaan ze die prijzen naar beneden gooien.
Vind ik dus echt niet leuk ofzo
AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n
Telfort blijft cheaper hoor, tenminste ik vind 30 euro (ex BTW) echt heel weinig geld voor 1 GB datalimiet + EDGE + vrijheid om dat kaartje in welke telefoon dan ook te gooienquote:netblade schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:34:
Hier baal ik van.
Ik heb net een telfort abo afgesloten voor data only omdat het bij t-mobile idioot duur was.
Nu gaan ze die prijzen naar beneden gooien.
Vind ik dus echt niet leuk ofzo
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
quote:Sorcerer8472 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:52:
[...]
Telfort blijft cheaper hoor, tenminste ik vind 30 euro (ex BTW) echt heel weinig geld voor 1 GB datalimiet + EDGE + vrijheid om dat kaartje in welke telefoon dan ook te gooien
Ja maar nu loop ik dus wel met 2 simkaarten te fucken.
Alhoewel ik dat edge meer in mijn notebook gebruik bij klanten ect.
AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n
Het is nu ook mogelijk om die 1 GB bundel voor 22 euro p/m (ex) in je normale abo op te nemen (zowel zakelijk als particulier). Dan kun je gewoon met bluetooth ofzo aan de slagquote:netblade schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:44:
[...]
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
http://www.inkoopactie.net/ia/9s1w325qquote:netblade schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:44:
[...]
Hmm zou dat werken met mijn SDA (Q-tek)quote:
Als je er de ruimte voor hebt dan werkt het.quote:netblade schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:43:
[...]
Hmm zou dat werken met mijn SDA (Q-tek)
quote:
Hmm gek, de T-Mobile KS weet nog van niks.
Zou erg handig zijn naast mijn telfort abo.
Alhoewel...
Ik denk er toch wel goed over na.
Ik betaal anders per maand 75 euro aan telefoonkosten
Reg. datum: 23 februari 2000
Best netjes voor flat-fee internet...
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
quote:mikkel schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:56:
Misschien is het mogelijk die data bundel op een sim-only abbo te nemen. Dat kost met 150 min, maar 2,50 per maand. + die 9,95 = 12,45 per maand.
Best netjes voor flat-fee internet...
dat gaat niet werken, dit haal ik van webwereld af:
betekent voor mij dat ik het wel kan nemen aangezien ik afgelopen zaterdag een relax-abo met een mda compact heb besteldquote:Wie mobiel wil internetten moet een Relax-abonnement vanaf 150 minuten (à 21,50 euro) afsluiten en een toestel uit de mda- of sda-serie bezitten. Deze toestellen hebben grotere schermen en een geïntegreerde webbrowser.
In dat laatste geval is het zeker geen slechte deal.
..:: Chosen-one.nl ::..
Reg. datum: 04 maart 2000
Wat ik mij afvraag is hoe erg het gebonden is aan de SDA /MDA telefoons. Ik heb ooit een Orange SPV gehad, en ben nu weer naar Nokia met een 6670. Ik wil echt niet weer een windows telefoon!
Ik heb al bij de T-mobile winkel gevraagd, en die mevrouw suggereerde zelfs dat in de algemene voorwaarden van dit "internet totaal" abbo staat dat je het maar met een aantal TELEFOONS kan/mag gebruiken.
Aangezien ze opscheppen dat het om een echte internet connectie gaat zou je het zonder veel problemen op een ander soort telefoon of zelf een laptop of gewone PC moeten kunnen gebruiken.
Dus mijn vraag is: staat het echt in de algemene voorwaarden dat je je data niet mag gebruiken met andere apparaten dan deze paar windows telefoons. En mijn volgende vraag: wat doen ze om ander gebruik te voorkomen? controleren ze de gebruikte browser/user agent? of controleren ze welk imei nummer is ingelogd?
ik ben wel opzoek naar onbeperkt grps gebruik voor weinig! Ik heb net het programma orb ontdekt, en het is superleuk om al je video files en/of je tv zenders live te streamen over gprs naar je mobiel!
Alleen DAT kost data , en dat is duur. Zit er bij T-mobile nederland ook een fair-use policy bij, of komt deze ? dan wordt het opeens minder interessant
Heel Hard Heerschen
quote:TempesT schreef op zondag 04 september 2005 @ 02:29:
Het is in combinatie met een telefoon T-mobile abbo.
Wat ik mij afvraag is hoe erg het gebonden is aan de SDA /MDA telefoons. Ik heb ooit een Orange SPV gehad, en ben nu weer naar Nokia met een 6670. Ik wil echt niet weer een windows telefoon!
Ik heb al bij de T-mobile winkel gevraagd, en die mevrouw suggereerde zelfs dat in de algemene voorwaarden van dit "internet totaal" abbo staat dat je het maar met een aantal TELEFOONS kan/mag gebruiken.
Aangezien ze opscheppen dat het om een echte internet connectie gaat zou je het zonder veel problemen op een ander soort telefoon of zelf een laptop of gewone PC moeten kunnen gebruiken.
Dus mijn vraag is: staat het echt in de algemene voorwaarden dat je je data niet mag gebruiken met andere apparaten dan deze paar windows telefoons. En mijn volgende vraag: wat doen ze om ander gebruik te voorkomen? controleren ze de gebruikte browser/user agent? of controleren ze welk imei nummer is ingelogd?
ik ben wel opzoek naar onbeperkt grps gebruik voor weinig! Ik heb net het programma orb ontdekt, en het is superleuk om al je video files en/of je tv zenders live te streamen over gprs naar je mobiel!
Alleen DAT kost data , en dat is duur. Zit er bij T-mobile nederland ook een fair-use policy bij, of komt deze ? dan wordt het opeens minder interessant
Waarom SPV weggedaan? Ik heb 'm ook! Is echt werkelijk 'n superdingetje
Voor zover ik het weet, die vrouw van de KS het suggereert en het overal te lezen is is die GPRS flat-free shit alleen te gebruiken bij een bepaald aantal/ soorten telefoons dus ik zou niet gaan verwachten dat je dat met je nokiaatje zou kunnen gaan gebruiken.
Hoe zou jij zo'n flat-free bundel kunnen gebruiken icm je normale computer / laptop? Sorry ik ben n00b op dat gebied? Je kunt zo'n bundel toch alleen gebruiken icm je simkaart neem ik aan?
Zou je wat meer kunnen vertellen over dat orb ofzo? Ik heb namelijk Oranje Wereld voor 6 euro per maand en wat jij zo zegt van video-files en tv zendertjes klinkt toch wel erg aanlokkelijk dus....
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Reg. datum: 04 maart 2000
Dat Orange world "onbeperkte data truukje" heb ik nooit werkend gekregen. Als ik een proxy instel op mijn telefoon blokkeert hij nog steeds te grote bestanden, welke poort ik ook invul.
Op www.orb.com staat het programma. het is volledig gratis.
Werkt perfect met de SPV (en ook met de nokia 6670, maar misschien nog wel iets beter met de SPV). Met een juiste TV-kaart (1 met een hardware mpeg encoder) kan je al je tv zenders live via het internet naar je mobiel streamen. Daarnaast kan je ook al je video en audio files live streamen, werkt echt super!
Met GPRS van Orange haal ik 37kbps , en dat levert geen mooi resultaat, maar de tv programmas zijn wel te volgen! en dat is toch wel heel stoer!
Het programma is super simpel: je installeert het op je PC, registreert je bij de website en klaar! (eventueel nog je modem router en je firewall instellen, als die roet in het eten gooien)
met je browser op je mobiel naar: my.orb.com gaan en inloggen en je kan je video/audio bestanden die in je "mijn documenten" map zitten raadplegen of je ingestelde TV zenders live streamen, door op de link bij de file te klikken. orb converteert het bestand automatisch naar een te streamen media bestand (ofwel windows mediaplayer, ofwel real ofwel 3gp)
het programma is nog slim ook! als je met een pocket IE er naartoe gaat staat hij standaard al helemaal goed op windows media player, en door de perfect werkende speedtest, werkt het op de spv direct. (op de nokia werkt de speedtest niet correct met de netfrontbrowser, maar wel met de standaard nokia). En ook als je de bestanden intern op je netwerk benaderd, veranderd hij automatisch de link naar je interne IP! best slim, ben je niet eens verplicht om je streaming server naar buiten open te gooien!
nadeel is dus wel dat het veel data verbruikt, en ik betwijfel of het werkt met de orange world proxy. Als je real-video bestanden wilt gebruiken, lijkt me het echt heeeel onwaarschijnlijk, aangezien die een aparte poort gebruikt, die Orange echt wel dicht heeft gegooid voor hun wap-portal. Windows media player kan ook streamen over de normale browserpoort, dus misschien werkt het. het proberen waard lijkt me.
Heel Hard Heerschen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 129 130 131 132 last