Dames/heren,
Ook ik ben een studie begonnen n.a.v. deze Samsung schermen. Na de kieskeurig site gedurende enkele weken in de gaten gehouden te hebben, en diverse bezoeken aan winkels had gebracht was ik er helemaal uit dat het de LE32R51B voor mij zou gaan worden.
Tot het moment dat ik de met een EISA Award bekroonde aankondiging op samsung.nl van de LE40M61B zag.
Ik ben verder gaan spitten naar de nieuwe M modellen... handleidingen en product flyers geprint en bekeken.
De verschillen tussen de LE32M51B en de LE32M61B is NIET alleen het uiterlijk. De contrastwaarde van de 61B is dus 5000:1 t.o.v. 3000:1 voor de 51B. Maar belangrijker is dat beide modellen een verbeterde responstijdverbetering blijken te hebben..... allebei van maar liefst 8ms.
Verder is de 61B volledig zwart, waar de 51B een grijs gedeelte aan de onderkant heeft. Beide modellen zijn dus van een nieuwe lijn, waarin de speakers volledig weggewerkt zijn.
Tot zover dit... maar nu mijn openstaande vragen/issues:
Op
www.samsung.nl staat de LE40M61B aangekondigd... nog niet de LE32M61B. De 32" versie staat echter wel op de Duitse Samsung site. Als je vanaf de nl site van samsung de NL manual van de LE40M61B uitprint, dan spreken ze daar ook van een LE32M61B model.
De vraag is dus of dit model, de LE32M61B wel op de NL markt verschijnt. Ik heb Samsung hierover gemaild, maar zij doen geen uitspraak of deze naar de NL markt komt. Waarschijnlijk willen ze eerst dat de oudere modellen verkocht worden.
Maar ik wil er 1 van de M serie! Dus of de 51M of de 61M, dit is afhankelijk van het prijsverschil, en de kwaliteitsverschillen welke moeten blijken in de winkel.
Wie heeft er al ergens een LE32M51B in een winkel zien staan?
Wie weet of de LE32M61B naar de nederlandse markt komt?
Ik hoop op enkele reacties, en blijf dit topic volgen tot de aanschaf !