Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
XanderH schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:08:
Oh btw, Mr. Bondt, als je nog iets leuks zoekt om in PHP te maken...

Ga je eigen http://lighteye.whyz.nl/Whatpulse/icon/icon.php?userID=132285 achtige icoontjes maken! :P

Mja... die kwammik tegen toen ik ant spitten was naar geschiedenis in deel 8 :P

Ik ga ook een keer met PNG werken in PHP, jah, goed idee :)
Misschien wel een optie vanuit mijn huidige progsel... export... naar PNG :P >:)

CoD4 server met clan | CoD4 Nick: [GAS]MrBondt | PSN Nick: MrBondt

Reg. datum: 24 april 2004

* Lamber is weer terug na 5 weken geen pc te hebben aangeraakt...

Zal de komende maanden flink veel gaan typen ivm profielwerkstuk en examenjaar :P

:D

Acties: [view]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
quote:
M3rcury schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:24:
nog een vraagje tot wanneer kan je met de oude client pulsen.. dan wacht ik daar namelijk nog ff mee :)
Dat is nog niet bekend, aangezien de nieuwe client nog niet uit is.

quote:
M3rcury schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:24:
nog een vraagje tot wanneer kan je met de oude client pulsen.. dan wacht ik daar namelijk nog ff mee :)

Stel die vraag nog maar eens als WhatPulse Client 1.5 uit is :)

//edit: ehh, tot die tijd mogen jullie heus wel hier posten, hoor B)

Mr. Bondt wijzigde dit bericht 18-08-2005 20:37 (12%)

Ik zie dat ik bijna uit de top 20 wordt gekicked.. Ik denk dat ik maar met de megapulse mee ga doen dus, ben voorlopig niet veel thuis maar ik denk dat ik de miljoen nog net red.. Dan sta ik iig weer iets hoger in de ranking (hoop ik :9)
quote:
wdekreij schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:05:
Ik zie dat ik bijna uit de top 20 wordt gekicked.. Ik denk dat ik maar met de megapulse mee ga doen dus, ben voorlopig niet veel thuis maar ik denk dat ik de miljoen nog net red.. Dan sta ik iig weer iets hoger in de ranking (hoop ik :9)

Een miljoen maar?! :+
Hehe, ik ga de 500.000 niet eens halen :)

BTW, ik zit nu op 284k, tis weer hard gegaan de laatste tijd :)

Oja, psst, hier, mijn laatste project, de keys calculator.
Een alpha kan je hier bekijken:
http://mrbondt.xoopiter.com/whatpulse/calculator.php :)

Leuk die projectjes Mr. Bondt :) ga zo door!
Ik ga denk ik 1,75miljoen keys halen voor de megapulse, in ieder geval ga ik mn best daar voor doen.

« - _ - »

quote:
Mr. Bondt schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:37:
Oja, psst, hier, mijn laatste project, de keys calculator.
Een alpha kan je hier bekijken:
http://mrbondt.xoopiter.com/whatpulse/calculator.php :)
Ziet er leuk uit! Zag dat als ik mijn huidige aantal ga pulsen dat ik op plek 274 terrecht zal komen. Nog niet de moeite waard, dus spaar vrolijk nog even verder...

Kan de W&G FAQ Beter? Klik dan hier!
Tweelingpapa: Vader van twee dochters!!

geeft whatpulse het zelf aan als er een update is??

"Condemnation without investigation is the height of ignorance." - Albert Einstein

quote:
7th-Phoenix schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:25:
geeft whatpulse het zelf aan als er een update is??
jah volgens mij wel en anders lees je het hiero wel ;)

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

berichtje van mij nkant: mijn pc is momenteel een beetje kaduuk. Dach teerst dat het de harde schijf was, andere erin gedaan (oudje) maar ging op een gegeven moment toen wel normala opstarten maar pc hield er toen maar helemaal spontaan mee op :X

Denk dat de moederbord kaduuk is op een 1 of andere manier, zelfs de fans draaien niet meer van voedign en cpu etc... ;'(

Anyway ik kan verder niet echt troubleshooten thuis, morgen ga ik naar mijn broertje, heeft meer/betere materiaal om het e.e.a. uit te zoeken alhoewel ik niet denk dat ik het nog aan de praat krijg.

Ik hoop wel dat de harde schijf nog ietwat in orde is want de laatste backup van mijn whatpulse prog die ik op cd heb is van maart/april ofzo :X :X als de harde schijf in orde is (of tenminste data vanaf kan halen) dan kan ik dat morgen doen en als iemand zich geroepen voelt om voorlopig de dagelijkse stats te posten dan moet ie mij ff mailen (kan pas morgen antwoorden). Wel graag iemand die er ff voor wilt zitten (zal nog wel ff tijd koste om het programma aan de praat te krijgen) en ook iemand de een beetje verstand heeft van de ubb code hier op got.

//edit kut toetsenbord in de bieb btw :+ geen zin om het e.e.a. te verbeteren :P

Lighteye wijzigde dit bericht 19-08-2005 10:29 (4%)

quote:
Lamber schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 12:27:
* Lamber is weer terug na 5 weken geen pc te hebben aangeraakt...

Zal de komende maanden flink veel gaan typen ivm profielwerkstuk en examenjaar :P

:D

Dat pws tikt zeker aan. Sinds ik het klaar heb is mijn output flink ingekakt. Succes met je pws!

Ik heb 1.5 nu ook geinstalleerd, het valt me op dat, zodra je de geek-dialog als geselecteerd venster hebt, je keys niet geteld worden, maar de muiskliks wel. Het tobo-rammen op dit venstertje gaat dus lastiger worden.
quote:
Lighteye schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:29:
berichtje van mij nkant: mijn pc is momenteel een beetje kaduuk. Dach teerst dat het de harde schijf was, andere erin gedaan (oudje) maar ging op een gegeven moment toen wel normala opstarten maar pc hield er toen maar helemaal spontaan mee op :X

Denk dat de moederbord kaduuk is op een 1 of andere manier, zelfs de fans draaien niet meer van voedign en cpu etc... ;'(

Anyway ik kan verder niet echt troubleshooten thuis, morgen ga ik naar mijn broertje, heeft meer/betere materiaal om het e.e.a. uit te zoeken alhoewel ik niet denk dat ik het nog aan de praat krijg.

Ik hoop wel dat de harde schijf nog ietwat in orde is want de laatste backup van mijn whatpulse prog die ik op cd heb is van maart/april ofzo :X :X als de harde schijf in orde is (of tenminste data vanaf kan halen) dan kan ik dat morgen doen en als iemand zich geroepen voelt om voorlopig de dagelijkse stats te posten dan moet ie mij ff mailen (kan pas morgen antwoorden). Wel graag iemand die er ff voor wilt zitten (zal nog wel ff tijd koste om het programma aan de praat te krijgen) en ook iemand de een beetje verstand heeft van de ubb code hier op got.

//edit kut toetsenbord in de bieb btw :+ geen zin om het e.e.a. te verbeteren :P

Als andere WhatPulse Geek wil ik het wel tijdelijk overnemen van jouw.
Ik heb de code die jij mij toen gestuurd heb nog, dus je hebt nog een iets nieuwere back-up _/-\o_

Mr. Bondt wijzigde dit bericht 20-08-2005 17:35 (1%)
Reden: Zoveel heisa omdat ik 1 woordje vergeten ben :P

quote:
RoD schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:53:
Leuk die projectjes Mr. Bondt :) ga zo door!
Ik ga denk ik 1,75miljoen keys halen voor de megapulse, in ieder geval ga ik mn best daar voor doen.
quote:
Woudloper schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:56:
[...]

Ziet er leuk uit! Zag dat als ik mijn huidige aantal ga pulsen dat ik op plek 274 terrecht zal komen. Nog niet de moeite waard, dus spaar vrolijk nog even verder...

Bedankt! Ik doe het graag, dus zo'n reactie is nog leuker! :*)

Er zitten helaas nog een paar grote bugs in, zoals:
• Als je nummer 1 bent, en je voert een aantal in, dan sta je niet in het tabelletje die eronder staat. Verder sta je dan ook op plaats 0 :)
• Verder weet ik niet wat er gebeurd als je geen plaats stijgt met de keys die je invoerde :X
• Soms doet hij wat lang over de lijst met users :>

En zo zullen er nog wel weer inzitten :/
Maar goed, ik ben wel weer even zoet :) :9

//edit: oeps dubbelpost 8)7

Mr. Bondt wijzigde dit bericht 19-08-2005 11:53 (23%)

quote:
SandaX schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:30:
[...]

Dat pws tikt zeker aan. Sinds ik het klaar heb is mijn output flink ingekakt. Succes met je pws!

Ik heb 1.5 nu ook geinstalleerd, het valt me op dat, zodra je de geek-dialog als geselecteerd venster hebt, je keys niet geteld worden, maar de muiskliks wel. Het tobo-rammen op dit venstertje gaat dus lastiger worden.
Vreemd, bij mij werkt het wel. Zowel bij TR-4 t/m TR-6 (heb 3 versie draaien |:( )
Poll: Vind jij dat Mr.Bondt het stats genereren moet overnemen?
Ja! Zo snel mogelijk
Nee, alstjeblieft een ander!
Nee, ik wil het doen!
Maakt mij niet uit. Als het maar gebeurt. (hiermee stem je dus vóór...)
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=85942&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Gwannoes wijzigde dit bericht 19-08-2005 11:59 (10%)

Hmmz, hier komt dus m'n sig
*** We want YOU for GoT Whatpulse team ! ***

Jeu first vote :)

Maakt mij niet uit dus :Y)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Eigenlijk zou ik Nee, ik wil het doen! moeten stemmen :P
Maar ik heb gestemd voor Maakt mij niet uit. Als het maar gebeurt. :)

Hmm, ik kan ff niet devven, want Xoopiter heeft weer eens problemen:
553 Disk full - please upload later
:O Ze hebben dan wel erg snelle servers (ik heb stiekem benchmarks gedraaid &gt;:) ) maar iedereen wil ervan profiteren :X
Misschien wordt het tijd om van de gratis webspace af te stappen :)

Mr. Bondt wijzigde dit bericht 19-08-2005 12:23 (55%)

Reg. datum: 18 januari 2003

Maakt het wat uit zo'n poll??? Lighteye kiest gewoon de gene die de stats tijdelijk zal overnemen. Lijkt mij wel het meest logisch, is het niet.

--------------------------------

Hoe zit het trouwens met een eventuele post op de frontpage... ik geloof dat we wel zo'n beetje een jaar bestaan :P (langer zelfs zie ik nu) Ik joinde whatpulse namelijk niet meteen.

quote:
whyz has been a participant since 2004-08-12
1 Jaar whatpulse dus alweer, persoonlijk had ik nooit gedacht dat dit projectje het zo lang zou volhouden. Wel toppie dat we dit nu dus nog steeds doen :) Op naar het 2de jaar :7

Being right for all the wrong reasons.

quote:
whyz schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:24:
Hoe zit het trouwens met een eventuele post op de frontpage... ik geloof dat we wel zo'n beetje een jaar bestaan :P (langer zelfs zie ik nu) Ik joinde whatpulse namelijk niet meteen.

[...]

1 Jaar whatpulse dus alweer, persoonlijk had ik nooit gedacht dat dit projectje het zo lang zou volhouden. Wel toppie dat we dit nu dus nog steeds doen :) Op naar het 2de jaar :7

Gefeliciteerd :+
Een artikel op de frontpage... tja, ik zou niet weten wat ik zou moeten schrijven, dus ik val af :)
Het is wel een goed idee, misschien komen we dan bij de 2000 leden :9~
En dan zoeven we voorbij luelinks als WhatPulse Client 1.5 uitkomt &gt;:)

Oh, sorry, loop ik weer te fantaseren :P

Over de stats, ik vind dat Lighteye het perfect doet, dus ik zie niet in waarom iemand anders de stats zou moeten doen (Mr. Bondt dus, ook al denk ik wel dat hij het ook prima kan doen, dat heeft ie wel bewezen :) ).
Maar een reserve statsposter is wel handig denk ik, als Lighteye het een tijdje niet kan/wil doen, kan Mr. Bondt het overnemen.

Mijn 2 cent...

quote:
RoD schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:14:
Over de stats, ik vind dat Lighteye het perfect doet, dus ik zie niet in waarom iemand anders de stats zou moeten doen (Mr. Bondt dus, ook al denk ik wel dat hij het ook prima kan doen, dat heeft ie wel bewezen :) ).
Maar een reserve statsposter is wel handig denk ik, als Lighteye het een tijdje niet kan/wil doen, kan Mr. Bondt het overnemen.

Mijn 2 cent...
Daar gaat het dus over. Lighteye heeft aangegeven dat hij computer problemen heeft 8)7
quote:
Erik_van_H schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:16:
[...]

Daar gaat het dus over. Lighteye heeft aangegeven dat hij computer problemen heeft 8)7
Inderdaad, en ik zal toch niks aan de code of wat dan ook veranderen, aangezien ik:
  1. Geen verstand van Visual Basic heb
  2. De stats die Lighteye elke dag post, geweldig vind
  3. Jullie dat niet leuk zullen vinden :P
Zeg maar, ik neem de plaats van Lighteye in, totdat zijn computer uit het wrakstadium is.

quote:
Erik_van_H schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:16:
[...]

Toch niet permanent? :?
Mr. Bondt mag wat mij betreft gewoon de stats overnemen nu Lighteye pc problemen heeft.

quote:
RoD schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:48:
[...]

Toch niet permanent? :?
Mr. Bondt mag wat mij betreft gewoon de stats overnemen nu Lighteye pc problemen heeft.

Nee, niet permanent :)
Ik zit nu trouwens op 296k :Y)

offtopic:

//edit: het is weer zover:
553 Disk full - please upload later
:X
Weet iemand een goede hoster? Met domein? :)

354k :7 Rammen is leuk, joh :P

Mr. Bondt wijzigde dit bericht 19-08-2005 22:23 (26%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws