quote:
Marcel schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:51:
Aiai, wat zijn die Levinsons toch een brute beesten om te zien zeg

Ik heb de afgelopen jaren veel teveel geld gespendeerd aan andere zaken, maar iets van dit kaliber (maar dan gewoon stereo: home cinema is erg leuk, maar muziek nog belangrijker) staat nog steeds op m'n verlanglijstje. Al heb ik het vermoeden dat deze JBL's niet helemaal my cup of tea zullen zijn.
Desalniettemin:

Voor mij is stereo ook erg belangrijk. Omdat ik geen twee sets wil hebben en geloof in de 4G principe moest ik behoorlijk meer investeren om alles gelijk te trekken, dus gelijke speakers, versterking en bekabeling.
Daarnaast zijn er maar weinig MC PRE's die stereo ECHT goed zijn: TAG McLaren is daar een van, naast Meridian, Lexicon en Theta (en nog wel een paar. Maar geen Denon, Marantz, Arcam, etc).
Ik heb al een ML stereo pre naast de TAG gehoord, het verschil was erg klein, erg klein. Maar desondanks zit ik er nog steeds aan te denken om nog een ML stereo PRE met SSP te kopen, met de daarbij behorende loopwerk en DAC van ML of Wadia. (SSP is de pass through functie van ML, hierdoor lus ik de beide PRE aan elkaar door en gebruik derhalve een EV en een paar frontspeakers).
Ik krijg nog een demo. Als het verschil niet groot is laat ik het zo. De verwachting is dat er niet een overdreven groot verschil is.
blue eyes wijzigde dit bericht 17-08-2005 10:40 (6%)